Προς το περιεχόμενο

Ποιο νεο adventure να ξεκινησω?


Xorxhs!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Praetorian gia to Fahrenheit.....theoreis esy epityxhmeno adventure kai eksypno to gegonos oti gia na proxwrhseis sto story eksartatai apo thn ikanothta sou na patas grhgora kapoia koumpia.To brhka arketa kourastiko kai aniaro?

Δημοσ.

Για το Fahrenheit τα έχουμε πει και αλλού στην insomnia, είναι σίγουρα αρκετά αμφιλεγόμενο παιχνίδι (εμένα προσωπικά δεν μου πολυάρεσε και είναι και ΠΑΡΑ πολύ μικρό, απαράδεκτο μικρό για κάποιον που το έχει αγοράσει *γκουχ γκουχ* ). Για την ακρίβεια κάποια σημεία μου φάνηκαν πραγματικά για γέλια, όταν έπρεπε να πατάς γρήγορα 4 κουμπιά, με είχε ο βάλει ο αδερφός μου, που ήθελε να το τελειώσει, να πατάω τα 2 κουμπιά κι αυτός έκανε τα υπόλοιπα. Μου θύμισε κάτι μεταξύ πτήσεων στο GTA:San Andreas και το Carl Lewis Challenge στην Amiga (ή το Daley Thompson στον Amstrad).

 

Ωστόσο έχει τόσες πολλές πρωτοτυπίες (σπάνιο για την εποχή που έχουμε αμέτρητα clones) που δείχνει το μέλλον. Ίσως δεν θα έπρεπε να του αποδοθεί ο όρος adventure, γιατί εκεί βασίζονται όλες οι διαφωνίες, φοβάμαι ότι οι φίλοι της παλιάς σχολής των adventures (που έχουν γι' αρχηγό τον Τσουρινάκη!) δεν θα συνηθίσουν ποτέ σε οποιοδήποτε arcade στοιχείο σε ένα adventure (το πολύ πολύ να ανεχθούν κάτι τόσο στοιχειώδες όσο το να μανουβράρεις με προσοχή τον χαρακτήρα σου με το ποντίκι ή τα "βελάκια" για να μην πέσει στο γκρεμό).

 

Γενικά πάντως το Fahrenheit αξίζει να το δουν όλοι, ας το πάρουν έστω από "το θείο όλων", είναι τόσο πρωτότυπο που μπορεί και να κολλήσετε.

Δημοσ.

Ίσως δεν θα έπρεπε να του αποδοθεί ο όρος adventure' date=' γιατί εκεί βασίζονται όλες οι διαφωνίες, φοβάμαι ότι οι φίλοι της παλιάς σχολής των adventures (που έχουν γι' αρχηγό τον Τσουρινάκη!) δεν θα συνηθίσουν ποτέ σε οποιοδήποτε arcade στοιχείο σε ένα adventure (το πολύ πολύ να ανεχθούν κάτι τόσο στοιχειώδες όσο το να μανουβράρεις με προσοχή τον χαρακτήρα σου με το ποντίκι ή τα "βελάκια" για να μην πέσει στο γκρεμό).

[/color']

έχει μαλλιάσει πραγματικά η γλώσσα μου αλλα θα τo ξαναπώ. Δεν είναι η προσθήκη action που αφαιρεί τον ορο adventure από ένα παιχνίδι αλλα η απουσία γρίφων.Ωραίο παιχνίδι λοιπόν τo fahreneit, πρωτότυπο, αλλα δεν είναι adventure.

  • Moderators
Δημοσ.
Praetorian gia to Fahrenheit.....theoreis esy epityxhmeno adventure kai eksypno to gegonos oti gia na proxwrhseis sto story eksartatai apo thn ikanothta sou na patas grhgora kapoia koumpia.To brhka arketa kourastiko kai aniaro?

 

Petyxhmeno adventure to 8ewrw kai aksioshmeiwth gaming empeiria, PARA to gegonos oti exei kai auta ta arcade/console stoixeia. (hdh exw epekta8ei parapanw)

Gia ta console stoixeia eksypno isws, giati prwsopika prwth fora epaiza adventure me tetoies reflexive apaithseis. To paixnidi dinei arketa shmeia pou mporeis na eksaskh8eis sta antanaklastika kai na beltiw8eis xwris na exei epiptwseis sthn plokh. An parathrhseis 8a deis oti sto 90% ta koumpia poy prepei na pathseis sxetizontai me thn kinhsh poy prepei na kanei o xarakthras sou. Ekneuristiko brhka mono auto me ta <- -> pou prepei na ta patas grhgora se 2-3 faseis. Wstoso se kammia fash den kollhsa kai to epaiksa 2-3 fores panta se Hard mode.

H monadikh fash pou kollhsa gia kanena 20lepto sto paixnidi eixe na kanei me ta mouse gestures.

 

Kata ta alla an kai prepei na to exw pei kai se sxetiko post, to paixnidi einai ola ta lefta mexri kapoies stigmes prin to telos pou to story pernei mia poly tetrimenh troph kai den se polyentypwsiazei. Kai ontws einai mikro. Oxi polyyy mikro, alla einai toso kalo pou teleiwnei grhgora kai 8eleis kai allo...(se kapoia fash eixa pa8ei auto pou den paizeis ena paixnidi pou sou aresei poly gia na mhn to termatiseis :) )

Δημοσ.

Το Fahrenheit ειναι πολυ ωραίο παιχνίδι με καταπληκτικά στοιχεία όπως και να το κάνουμε!

 

Το μόνο κακό του ειναι αυτο που λένε όλοι τα κουμπάκια που πάταγες και το χάλαγαν λιγάκι.

Δημοσ.
έχει μαλλιάσει πραγματικά η γλώσσα μου αλλα θα τo ξαναπώ. Δεν είναι η προσθήκη action που αφαιρεί τον ορο adventure από ένα παιχνίδι αλλα η απουσία γρίφων.Ωραίο παιχνίδι λοιπόν τo fahreneit, πρωτότυπο, αλλα δεν[/b'] είναι adventure.

 

Σωστός είσαι, έχεις δίκιο 100% αλλά όπως βλέπεις κι από τα σχόλια των υπόλοιπων φίλων εδώ μέσα, η κριτική κατά του Fahrenheit επικεντρώνεται στα περιβόητα "κουμπάκια", δεν βγήκε κανένας να πει ότι οι γρίφοι του είναι καλοί/κακοί/ανύπαρκτοι, τελικά είναι μια ιδιαιτερότητα που έχει το συγκεκριμένο παιχνίδι και όχι πχ το Tomb Raider.

 

...Εκτός του ότι έχω παίξει παιχνίδια που αυτοαποκαλούνται "adventures" τα οποία είχαν λιγότερους γρίφους από το Fahrenheit (ή τελοσπάντων οι γρίφοι ήταν εντελώς άμπαλοι, μην αρχίσουμε με ονόματα γιατί τραβάει μακριά η λίστα).

  • Moderators
Δημοσ.

...Εκτός του ότι έχω παίξει παιχνίδια που αυτοαποκαλούνται "adventures" τα οποία είχαν λιγότερους γρίφους από το Fahrenheit (ή τελοσπάντων οι γρίφοι ήταν εντελώς άμπαλοι' date=' μην αρχίσουμε με ονόματα γιατί τραβάει μακριά η λίστα).[/color']

 

Σωστότατος...

Ας πάρουμε για κραυγαλέο παράδειγμα το Still Life. Ναι ναι ήταν πολυαναμενόμενο, ατμοσφαιρικό, στο στυλ των κλασικών adventures, είχε καλές ιδέες και (φαινομενικά) υπαρκτό σενάριο (...)

Σε βομβάρδιζε όμως με κάτι γρίφους άλλων τι άλλων. (με αποκορύφωμα τα κρυπτογραφημένα κουλουράκια). Χάλι.

Δημοσ.

Τo θέμα με τo fahreneit δεν είναι αν είχε καλους γρίφους η εύκολους η οτιδήποτε, είναι ότι δεν έιχε καθόλου γρίφους.

 

Oσο για τo still life απλά να πω ότι τo αν σου αρέσει ένας γρίφος η όχι είναι καθαρά υποκειμενικό. Aπλά τo συγκεκριμένο είχε τo ελάττωμα όλων των adventure των τελευταίων χρονων. Ηταν πολύ εύκολο.

  • Moderators
Δημοσ.
Τo θέμα με τo fahreneit δεν είναι αν είχε καλους γρίφους η εύκολους η οτιδήποτε, είναι ότι δεν έιχε καθόλου[/b'] γρίφους.

 

Είχε γρίφους το παιχνίδι μη λέμε ότι νά ναι. Μονο και μόνο επειδη ένα παιχνίδι δεν έχει Inventory ή ξέρω γω δε σε βάζει να δοκιμάσεις συνδυασμό όλων με όλα για να βρεις τη λύση για τη συνέχεια, δε πάει να πει ότι δεν έχει γρίφους. (πχ το Loom με τη λογική αυτή δεν ήταν adventure).

Επίσης τα hitman με τη λογική αυτή είναι κορυφαίο adventure (not).

 

Και... πόσο υποκειμενικό είναι ότι είναι άθλιος ένας γρίφος "φτιάξε κουλουράκια " σε αστυνομικό θρίλλερ - παιχνίδι με

1) κρυπτογραφημένη συνταγή

2) μόνο hint τη διαισθηση σου

3) μόνο λόγο το ότι είναι Χριστούγεννα στο παιχνίδι βρε αδερφέ

4) σχεδόν 95% πιθανότητα να πέσεις σε ατέρμονο trial n error

5) καμμία σχέση με την υπόθεση του παιχνιδιού

 

Χμ...

Δημοσ.
Είχε γρίφους το παιχνίδι μη λέμε ότι νά ναι.

ναι? για πες μου κάποιον που θυμάσαι, γιατί μου φαίνεται πρέπει να ορίσουμε τι θεωρείτε γρίφος και τι όχι.

 

Μονο και μόνο επειδη ένα παιχνίδι δεν έχει Inventory ή ξέρω γω δε σε βάζει να δοκιμάσεις συνδυασμό όλων με όλα για να βρεις τη λύση για τη συνέχεια, δε πάει να πει ότι δεν έχει γρίφους. (πχ το Loom με τη λογική αυτή δεν ήταν adventure).

συμφωνώ δεν είπα εγώ πουθενά ότι πρέπει να έχει ένα παιχνίδι inventory για να έχει γρίφους

 

Επίσης τα hitman με τη λογική αυτή είναι κορυφαίο adventure (not).

έχω παίξει τo πρώτο μονο πριν πολύ καιρό αλλα ειλικρινά δεν θυμάμαι γρίφους.

 

 

Και... πόσο υποκειμενικό είναι ότι είναι άθλιος ένας γρίφος "φτιάξε κουλουράκια " σε αστυνομικό θρίλλερ - παιχνίδι με

1) κρυπτογραφημένη συνταγή

2) μόνο hint τη διαισθηση σου

3) μόνο λόγο το ότι είναι Χριστούγεννα στο παιχνίδι βρε αδερφέ

4) σχεδόν 95% πιθανότητα να πέσεις σε ατέρμονο trial n error

5) καμμία σχέση με την υπόθεση του παιχνιδιού

 

Χμ...

ούτε εμενα μου άρεσε ,παρολαυτά μπορώ να σου βρω πολλά άτομα που τον βρήκαν πολύ καλο και πρωτότυπο γρίφο.

  • Moderators
Δημοσ.
ναι? για πες μου κάποιον που θυμάσαι' date=' γιατί μου φαίνεται πρέπει να ορίσουμε τι θεωρείτε γρίφος και τι όχι.

[/quote']

Λόγω της ιδιομορφίας του παιχνιδιού (πολλαπλές διαδρομές/οι πράξεις σου καθορίζουν τη συνέχεια) ίσως δεν είναι πολλές φορές προφανές.

Γρίφος 1: Οι πράξεις σου μετά το φόνο σε συνδυασμό με το τι θα ανακαλύψεις ως ντεντεκτιβ.

Γριφος 2: Τι πρέπει να κάνεις για να μη σε υποψιαστεί ο αστυνόμος που έρχεται στο διαμέρισμα σου

Γρίφος 3: Τι πρέπει να κάνεις για να ρίξεις τη "πρωην" σου στο κρεβάτι :)

Γρίφος 4: Στο βιβλιοπωλείο, εντοπίζοντας/αναζητώντας στοιχεία για το βιβλίο στο εστιατόριο

Γρίφος 5: (σχετικά εύκολος) Εύρεση του αρχείου-βίντεο στα archive της αστυνομίας

Γρίφος 6: Τι πρέπει να κάνεις για το κάθε φινάλε

Γρίφος 7: Τι πρέπει να κάνεις/απαντήσεις για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη ατόμων (πχ ντεντεκτιβ, αδερφός, καθηγητής)

Γρίφος 8: Τι πρέπει να κάνεις για να μην πεθάνει o Markus

Γρίφος 9: Τι πρέπει να κάνει η Carla για να λειτουργήσει το ραδιόφωνο στον υπόγειο..

 

Και αυτά είναι πράγματα που σκέφτηκα πρόχειρα. Προφανώς δεν είναι η λίστα με όλους τους γρίφους του παιχνιδιου, έχει πολύ ζέστη όμως (...) και μου φαίνεται ότι μάταια ασχολούμαι να αποδείξω το προφανές. To Fahrenheit είναι adventure. Ιδιόρρυθμο μεν , με console στοιχεία ναι, αλλά adventure!

 

(To hitman ήταν ένα αρκετά απλουστευμένο παράδειγμα για να αποδείξω τό ότι ό,τι έχει γρίφους δεν είναι απαραίτητα adventure. Πχ εκεί καλείσαι συνέχεια να βρεις τρόπους για να περάσεις απαρατήρητος από security, να ξεγελάσεις πειστικά τον κόσμο, να καταστρώσεις σχέδια για το πως πχ θα παραλάβεις τελικά ένα snipper riffle σε κουτί για λουλούδια κλπ κλπ.)

Δημοσ.

μονο τo 4 μπορει να χαρακτηριστεί σαν γρίφος από όλα αυτά που είπες.

η επιλογή μια συγκεκριμένης απάντησης σε ένα διάλογο για να προχωρήσεις σε ένα alternative path δεν είναι γρίφος

τo να περάσεις απαρατήρητος από security cams επίσης δεν είναι.

τελοσπάντων νομίζω ότι τo κουράσαμε πολύ τo θέμα και πραγματικά νιώθω και γω ότι προσπαθώ να αποδείξω τo προφανές. μάλλον πρέπει να γίνει κουβέντα σε νέο topic για τo τι είναι και τι όχι γρίφος.

 

-

ακόμα και αν τo hitman είχε έναν με δυο γρίφους δεν χαρακτηρίζεται action/adventure γιατί οι γρίφοι αυτοί δεν είναι αποτελούν καθόλου σημαντικό μέρος του gameplay του. ένα κλασικό παράδειγμα action/adventure για μένα για να καταλάβεις τι εννοώ είναι τo silent hill 2

Δημοσ.

Είχαμε δεν είχαμε πάλι με το Fahrenheit τρωγόμαστε :)

Μακάρι να βγουν κι άλλα τέτοια παιχνίδια (και να είναι και πιο μεγάλα!)

Δημοσ.

Αυτο που παρατηρώ τον τελευταίο καιρό ειναι οτι ναι μεν τα adventures στυλ Black Mirror,Post Mortem,Still Life,Ni.Bi.Ru ειναι ατμοσφαιρικά,έχουν ωραία γραφικά κτλ ωστόσο έχουν ενα προκαθορισμένο μοτίβο του στύλ θα τα δείς όλα ελάχιστα όμως θα μπορείς να παρατηρήσεις,να πάρεις και τα σχετικά.

 

Αυτο νομίζω ειναι ενα σημείο που τα χαλάει αρκετά.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...