PS3 Ειδήσεις {News Topic}

privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

• Απαντ. 9,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Αρχικό μήνυμα απο ultralisk

mallon adeia einai ta koutia

Η Sony ανακοινωσε οτι οντως τα κουτια θα ειναι αδεια και θα πωλουνται στην γνωστη τιμη των 600 Ευρω και οτι ολο το hardware θα ειναι διαθεσιμο για αγορα στην δωρεαν online υπηρεσια της Sony.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Sony ανακοινωσε οτι οντως τα κουτια θα ειναι αδεια και θα πωλουνται στην γνωστη τιμη των 600 Ευρω και οτι ολο το hardware θα ειναι διαθεσιμο για αγορα στην δωρεαν online υπηρεσια της Sony.

mouxaxaxa :twisted:

xrest ti den mporeis na katalabeis? An ta koutia einai region free i oxi?

xexe

auta ta asteia ginontai giati poli apla i SONY me tis energeis tis dinei trofi gia kati tetoio....giati px den exoun dosei tose aformes to XBOX kai to Wii....eidika auto to teleutaio me to GT kai to online ntavatziliki egrapse....diladi ego an goustaro na paikso GT kai den exo DSL den tha mporo?...einai aksia tis moiras tis i SONY...skeftomouna kai ego tin agora tou PS3 alla me tetoies energeies kai vlepontas epitelous na vgainoun RPG sto XBOX diskolo to vlepo

auta ta asteia ginontai giati poli apla i SONY me tis energeis tis dinei trofi gia kati tetoio....giati px den exoun dosei tose aformes to XBOX kai to Wii....eidika auto to teleutaio me to GT kai to online ntavatziliki egrapse....diladi ego an goustaro na paikso GT kai den exo DSL den tha mporo?...einai aksia tis moiras tis i SONY

αν είδα καλά θα υπάρχουν 2 εκδόσεις, η "premium" που λογικά θα κοστίζει όσο και τα άλλα παιχνίδια του PS3 και θα έχει κανονικά αυτοκίνητα κλπ (30 αυτοκίνητα, 2 πίστες μόνο όμως), και η classic που θα έρχεται "κενή" και λογικά (πάλι) θα κοστίζει λιγότερο. Αν βέβαια η διαφορά τιμής των 2 δεν είναι μεγάλη, θα μιλάμε σίγουρα για κοροϊδία..

αν είδα καλά θα υπάρχουν 2 εκδόσεις, η "premium" που λογικά θα κοστίζει όσο και τα άλλα παιχνίδια του PS3 και θα έχει κανονικά αυτοκίνητα κλπ (30 αυτοκίνητα, 2 πίστες μόνο όμως), και η classic που θα έρχεται "κενή" και λογικά (πάλι) θα κοστίζει λιγότερο. Αν βέβαια η διαφορά τιμής των 2 δεν είναι μεγάλη, θα μιλάμε σίγουρα για κοροϊδία..

30 autokinita kai 2 pistes???:confused: :confused: ...ki ego to koroido kathomai kai pezo Test Drive:-D :-D

PS3 Test Unit Impressions

Yesterday I went over to a Development Studio and got to see actual PS3 TEST Kits in action (Until now, all I've seen are the 3 foot bulky dev stations that look like Beta Max videotape players). It was so shiny and sleek (just like Darth Vader's Helmet). Low and behold the power supply was internal with minimal heat to the unit and no fan noises! (I'm not joking, the thing was freaking mute). Ah, I haven't wanted to dry hump an inanimate object for several years (don't ask, I'm not telling), but that PS3 Test unit was damn sexy.

On a side note, I was tempted to pull a snatch and grab but considering that I'd have to run down 5 flights of stairs and around 15 blocks to the nearest public transit hub, plus the fact I'd be a wanted felon, fired from my job, and black listed in the industry, persuaded me to just leave my grubby finger prints on it and call it a day.

http://www.gamepro.com/community/pro...&blog_id=17974

About GT:HD

The microtransaction-focused game, Gran Turismo HD: Classic will be the online-focused entrant into the GT-series. In this game, players will (reportedly) start with no cars or courses available to them. Instead, they will need to purchase their stable of cars and courses to race on. The pricing reported in the Famitsu piece indicated that cars would cost between 50-100 yen ($0.43-$0.85) and courses between 200-500 yen ($1.71-$4.26). There are approximiately 750 cars and 50 tracks available for purchase in the GT: HD Classic. Let's do the math:

750 cars for $0.50-$1.00 (Sony will round-up, don't you think?)

50 tracks for $1.50-$4.50

A complete copy of the game will cost gamers somewhere between $426.50 and $975, and that's without factoring in whatever Sony decides to charge for the menus (since that's all you'll get with GT HD: Classic)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...