Προς το περιεχόμενο

PS3 Ειδήσεις {News Topic}


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οσον αφορά την τιμή στα 399 μην ξεχνάμε ότι και το Πλαίσιο στα pre-orders πέρυσι 599 το είχε και μετά ε΄βγαλε ανακοίνωση ... λυπούμαστε 659 ....

Δεν ξέρω αν θα γίνει το ίδιο και με το 40άρι .... αλλά μέχρι να βγεί στα καταστήματα ας κρατάμε μικρό καλάθι.

Από το gameexplorers έχω ψωνίσει κάποτε κάτι games .... αξιόπιστο είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
παλιοτερα (προ-ps3 εποχης) ξεραμε οτι τα γραφικα ειναι θεμα κυριως καρτας γραφικων και μνημης.

και στα 2, το 360 ειναι ισχυροτερο.

 

πλεον, μαθαινουμε οτι για τα γραφικα κυριο ρολο παιζει το αποθηκευτικο μεσο (bluray, hard disk)

 

αν μη τι αλλο, η sony εχει φερει μια φρεσκαδα στην αξιολογηση της τεχνολογιας.. :)

 

θελω να παιξω crysis στο pc, ultra-high settings με 30+ καρε. το μηχανημα ομως δεν μου κανει το χατηρι.

help. τι να παρω? καινουργιο σκληρο δισκο ή bluray?

 

:D

 

 

υ/γ:

Slay, ειμαστε οκ για το θεμα της αναλυσης των παιχνιδιων του ps3 για τα οποια εξεφρασες αμφιβολιες?

 

H ousia eine: eine kalyterh mia apo ths 2 konsoles toso oste na bgalei poly kalytera se diafora grafika? apo oti lene oi developers oxi.. akoma tetoies syzhthseis kanete?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H ousia eine: eine kalyterh mia apo ths 2 konsoles toso oste na bgalei poly kalytera se diafora grafika? apo oti lene oi developers oxi.. akoma tetoies syzhthseis kanete?

εγω λεω πως ναι. διαφορες στα textures, στην αναλυση, στο ΑΑ, εχουμε δει ηδη στα ιδια παιχνιδια.

πιστευω πως στο μελλον θα ανοιξει κι αλλο η ψαλιδα, οσο οι developers περα απο απλως να μαθαινουν να γραφουν για το h/w, μαθαινουν και τα κολπα του.

θα ειναι ποτε τεραστια η διαφορα? ισως οχι, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα υπαρχει διακριτη διαφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω λεω πως ναι. διαφορες στα textures, στην αναλυση, στο ΑΑ, εχουμε δει ηδη στα ιδια παιχνιδια.

πιστευω πως στο μελλον θα ανοιξει κι αλλο η ψαλιδα, οσο οι developers περα απο απλως να μαθαινουν να γραφουν για το h/w, μαθαινουν και τα κολπα του.

θα ειναι ποτε τεραστια η διαφορα? ισως οχι, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα υπαρχει διακριτη διαφορα.

 

kai gia poio logo na aniksi anth na klisi? mathenoun kai oi developers tou ps3 kiala pramata, den eine zwa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kai gia poio logo na aniksi anth na klisi? mathenoun kai oi developers tou ps3 kiala pramata, den eine zwa

θα το δουμε exoskeletor, οπως εχουμε δει και αλλα πραγματα ;]

πιστευω οτι σε αρτιστικο επιπεδο ειναι καθαρα θεμα developer, αλλα υπαρχει και το τεχνικο επιπεδο που εκει τα πραγματα ειναι πιο συγκεκριμενα..

 

και φυσικα δεν ειπα οτι ειναι ζωα οι devs. (αλλοι ειναι αυτοι που λενε οτι "οι devs ειναι τεμπεληδες" καθε φορα που ενα multiplatform game βγαινει ελαφρα χειροτερο στο ps3)

ισα-ισα που σε αυτη τη γενια αναγκαστικα θα γινουν/εχουν γινει πιο επιστημονες απο καθε αλλη φορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υ/γ:

Slay, ειμαστε οκ για το θεμα της αναλυσης των παιχνιδιων του ps3 για τα οποια εξεφρασες αμφιβολιες?

kai bebaia oxi, DEN tha psaxo ego na bro stoixeia poy sthrizoyn ayta poy les, esy tha psaxeis na mas ta doseis.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

kai bebaia oxi, DEN tha psaxo ego na bro stoixeia poy sthrizoyn ayta poy les, esy tha psaxeis na mas ta doseis.

 

LOL, οκ τοτε:

 

 

in 1080p output NinjaGaiden is blured because it's strange software upscale, i think they are two rescale cumulated, perhaps downscale and upscale , or rescale software + rescale hardware .. but native resolution in 1080p output is 1280x720

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1071189&postcount=322

 

 

the hardware horizontal scaler (horizontal probably because the output pixel flux for display is horizontal scan line, it's more easy to upscale horizontaly) upscale at 2/1, 3/2, 4/3 and 6/5 ratio >>> 960x1080 , 1280x1080 ,1440x1080 ,1600x1080

 

GTHD use 1440x1080

Rub'a'dub use 1600x1080

Stardust HD use 1280x1080

 

i not tested Lair (because europe)

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1071188&postcount=321

 

 

Skate PS3 is 1080p output but not true 1080p, it's ~1536x864 and no AA (the X360 version is 720p but with AA and better filtering)

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1068230&postcount=226

 

i tested, i confirm Tony Hawk's Proving Ground PS3 is not 720p

i find 5/9 ratio for horizontal and vertical, for me it's 1067x600

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1065164&postcount=216

 

 

Fifa is 720p AA 2x on X360 and 720p no AA on PS3

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1072749&postcount=501

 

 

Darkness PS3:

for 560p and no aa, it looked pretty good. thats pretty pathetic that they only managed 20-30fps with 560p and no aa. does this game use the UE3?

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1072755&postcount=502

 

 

κλπ κλπ

 

 

ps3 1080p και της μαϊμους ο κωλος :D

μπορει games να μην εχει πολλα, αλλα στο rescaling ομως πρωτο ειναι..

 

τωρα ειμαστε ok slay?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

PS3 Monster Hunter 3 cut due to high dev costs

"Due to high development cost of titles for PS3, we have decided to switch the platform to which we release our Monster Hunter 3 title," said Capcom's Katsuhiko Ichii in a report from Thompson Financial News

 

http://www.joystiq.com/2007/10/10/ps3-monster-hunter-3-cut-due-to-high-dev-costs/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...