S2Katana Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 OXI einai apo ta pio hli8ia pragmata pou exw akousei Mηπως πρεπει να φαει φυσημα καποιος manager?:evil: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 προχτες εφαγε φυσημα ενας. Dave Karraker, current(πρωην) Senior Director of Corporate Communications, SCEA Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
trojan21 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 to gt pote tha vgi? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 Square Enix Boss: If Sony's PS3 marketing strategy isn't sorted, the future is tough σε συνεντευξη του στο reuters, ο αρχηγος της square enix μιλαει για σκληρο μελλον για το ps3. TOKYO (Reuters) - Sony Corp needs to establish an unwavering marketing strategy for its PlayStation 3 game machine to drive growth of its console business, the head of Japanese videogame publisher Square Enix Co Ltd said. "Sony first unveiled the PS3 as a mighty home electronics product. Then, after some badgering from game companies, it shifted the position of the console closer to a game machine," Square Enix President Yoichi Wada told reporters on Friday. "(The future of the PS3) would be tough if its marketing strategy is not straightened up," he said. http://www.reuters.com/article/technologyNews/idUST37062220070907 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GabrielConnor Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 Πανε καλα στη Sony? Δικιά μου εκτίμηση είναι πώς προσέθεσαν κάποιο functionality στο emotion engine, το οποίο απουσιάζει από τις ευρωπαικές κονσόλες. Μόνο έτσι εξηγείται στην Ευρώπη το firmware να μην κάνει κάτι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 α ρε συνονοματε!! PETER MOORE PROMISES ALL FUTURE PS3 EA SPORTS GAMES @ 60fps http://www.psu.com/No-more-30fps-for-EA-PS3-titles,-says-Moore--a0001228-p0.php αυτος ο ανθρωπος εχει ενα χαρισμα να λεει ολο ωραια πραγματα.- Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
S2Katana Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 Δικιά μου εκτίμηση είναι πώς προσέθεσαν κάποιο functionality στο emotion engine, το οποίο απουσιάζει από τις ευρωπαικές κονσόλες. Μόνο έτσι εξηγείται στην Ευρώπη το firmware να μην κάνει κάτι. Ναι ενταξει, αυτο εχει μια σωστη λογικη. Γιατι τοτε ομως μας ''υποχρεωνει'' να το βαλουμε και εμεις?Δεν γινεται να διαχωριστει λογω Ευρωπης? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
man_of_the_moon Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2007 α ρε συνονοματε!! http://www.psu.com/No-more-30fps-for-EA-PS3-titles,-says-Moore--a0001228-p0.php αυτος ο ανθρωπος εχει ενα χαρισμα να λεει ολο ωραια πραγματα.- Πως αλλαζουν οι ανθρωποι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Daredevil Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Δικιά μου εκτίμηση είναι πώς προσέθεσαν κάποιο functionality στο emotion engine, το οποίο απουσιάζει από τις ευρωπαικές κονσόλες. Μόνο έτσι εξηγείται στην Ευρώπη το firmware να μην κάνει κάτι..... sthn amerikh kykloforei kai h 80gb ekdosh h opoia den exei to E.E.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
privateer Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Sony sends out 'Lair Reviewer's Guide' -- Must. Not. Laugh. Dear seasoned reviewers, like Greg Miller of IGN (pictured and whose work back at the Columbia Tribune we covered), you're reviewing Lair wrong -- according to Sony. Miller, and probably many other reviewers, received their copies today of the "Lair Reviewer's Guide" so that they might go back and say, "Yes Sony, we totally don't know how to play video games, thank you! Thank you so much for showing us the light on how to play these ... things. We will now go back and redo our scores with the wealth of information we have been given." We probably couldn't say it better than Tycho of Penny Arcade when he wrote what every video game professional with half a brain should think, "For my part, I don't give a good Goddamn if someone has trained themselves to eat shit and like it. The game is not challenging, it's difficult to play, and it's taken many years but I'm ready to begin making this distinction." Controls shouldn't need an explanation (or a video like the not-official one after the break), innovation can be intuitive if it's done right. Yeah, you can explain what the buttons should do, but when professionals can't use the controls properly, and they're trying to review the game for a general video game enthusiast -- that's a problem. The fact that Sony and Factor 5 had to send out a packet telling reviewers how to play the game a week after the fact is so painfully tragic that it's funny. Oh, and just to be totally clear, there are typically "fact sheets" bundled with games and even follow-up info emails sometimes, but this "Lair Reviewer's Guide" goes well beyond that with "gameplay advice." Insulting with just a hint of desperation is what the "Lair Reviewer's Guide" is. http://www.joystiq.com/2007/09/07/sony-sends-out-lair-reviewers-guide-must-not-laugh/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Wolfidis Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Sony sends out 'Lair Reviewer's Guide' -- Must. Not. Laugh. Dear seasoned reviewers, like Greg Miller of IGN (pictured and whose work back at the Columbia Tribune we covered), you're reviewing Lair wrong -- according to Sony. Miller, and probably many other reviewers, received their copies today of the "Lair Reviewer's Guide" so that they might go back and say, "Yes Sony, we totally don't know how to play video games, thank you! Thank you so much for showing us the light on how to play these ... things. We will now go back and redo our scores with the wealth of information we have been given." We probably couldn't say it better than Tycho of Penny Arcade when he wrote what every video game professional with half a brain should think, "For my part, I don't give a good Goddamn if someone has trained themselves to eat shit and like it. The game is not challenging, it's difficult to play, and it's taken many years but I'm ready to begin making this distinction." Controls shouldn't need an explanation (or a video like the not-official one after the break), innovation can be intuitive if it's done right. Yeah, you can explain what the buttons should do, but when professionals can't use the controls properly, and they're trying to review the game for a general video game enthusiast -- that's a problem. The fact that Sony and Factor 5 had to send out a packet telling reviewers how to play the game a week after the fact is so painfully tragic that it's funny. Oh, and just to be totally clear, there are typically "fact sheets" bundled with games and even follow-up info emails sometimes, but this "Lair Reviewer's Guide" goes well beyond that with "gameplay advice." Insulting with just a hint of desperation is what the "Lair Reviewer's Guide" is. http://www.joystiq.com/2007/09/07/sony-sends-out-lair-reviewers-guide-must-not-laugh/ xaxaxa.... Ki omws mporei na pesei akoma pio xamila i sony! Otan kati einai patata osa guides k na bgaleis den mporeis na to lansareis gia rodakino.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Exoskeletor Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 xaxaxa oreo. Arketa asxolithikan oi reviewers, kairos na asxolithoume kai meis mayto Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stormwatch Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Χαχα, το ειδαμε κι αυτο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Exoskeletor Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 xaxa esy eidika eime sigouros oti to eides Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stormwatch Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2007 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.