Προς το περιεχόμενο

PS3 Ειδήσεις {News Topic}

privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

• Απαντ. 9,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
re den pa na bgazete oso farmaki thelete, EGO blepo HD tainies, eseis ase mhn po ti blepete, ante geia re , korakia

Δεν περιμέναμε το Xbox ή το PS3 για να δούμε HD ταινίες slay. Καταλαβαίνω πώς εσύ και πολύς άλλος κόσμος αυτό έκανε, αλλά μην κρίνεις "εξ ιδίων τα αλλότρια":mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o slay κλαιει γιατι ξερει καλα πως αν το bluray δεν γινει το standard, το ps3 εφυγε απατο. και φυσικα οχι σε 10 χρονια...

Lol,αστειο ε?

Εχει πλακα παντως που πριν απο λιγο καιρο τους ενοχλουσαν καποιοι που εβαζαν ειδησεις θετικες για το blu ray,γιατι δεν εχει να κανει με το gaming και τα λοιπα.:mrgreen:

Και τωρα με την πρωτη θετικη ειδηση για το HD-DVD ΤΣΟΥΠ να τοι και παλι γεμιζοντας 3-4 σελιδες:mrgreen::mrgreen::mrgreen::-|

:roll:

Δεν είχαμε καμία όρεξη να την πούμε σε κανέναν για το Blu Ray. Εμένα ώς gamer μου είναι προς το παρόν παντελώς αδιάφορο. Αλλά, νά, βλέπεις στην πρώτη θετική είδηση σκάσανε μύτη οι από καιρό χαμένοι καλοθελητάδες να την υποβαθμίσουν και να πούν τα γνωστά δικά τους.

Με το καλό να επικτρατήσει όποιο γουστάρει. Βλέπεις εγώ δεν έχω κάτι να χάσω. Η επόμενη κονσόλα μου, όποια και αν είναι αυτή, θα έχει τον νικητή του "πολέμου" και κανένας δεν θα έχει παίξει σκάκι στις δικές μου πλάτες.

Lol,αστειο ε?

Εχει πλακα παντως που πριν απο λιγο καιρο τους ενοχλουσαν καποιοι που εβαζαν ειδησεις θετικες για το blu ray,γιατι δεν εχει να κανει με το gaming και τα λοιπα.:mrgreen:

Και τωρα με την πρωτη θετικη ειδηση για το HD-DVD ΤΣΟΥΠ να τοι και παλι γεμιζοντας 3-4 σελιδες:mrgreen::mrgreen::mrgreen::-|

:roll:

To thema xereis poio einai? Oti exei sxesi me to gaming..

An to BluRay epikratisei to PS3 borei kai na ginei i pio epityximeni konsola olon ton epoxon mono kai mono apo tis tainies pou tha vlepoun oloi (vlepe PS2 me Dvd)

To thema einai omos oti i MS den epireazetai katholou an xasei to HDDVD.. Vlepeis..den pige na vasisei tin kainourgia konsola se ena format to opoio einai unproven mono kai mono gia na vgaloun ta ker@t@ tous apo lefta.. Den to lew tou styl "kakia Sony theleis na mas pareis ola ta lefta".. Apla eipan e kala kai touvla na vgazame me PS3 na lene panw tha ta agorazan oloi san ta provata

WRONG! Ap'oti fainetai den einai etsi ta pragmata... No games, no sales..

AN paei apato to HDDVD i Ms....apla tha xasei ena perifereiako..(HDDVD add-on)..

An paei apato to BluRay i Sony dystixos tha xasei pwliseis apo tin konsola tis..

That's the truth kai dystixos auto den boroun na xwnepsoun ta Sonyfanboys.. Ego PS3 tha parw einai sta sxedia mou, oxi vevaia gia na paizw..to apisteuto WarHawk 6.5/10 from PSM i to Motorstorm (2 pistes kai 3 cars) alla gia Killzone 2, MGS4, GT5 ta opoia tha spernoun...

2058 vevaia alla tha spernoun...

Mexri tote i am going to be finishing the fight....-)

http://www.ps3fanboy.com/2007/08/20/new-playstation-eye-title-spotted-trials-of-topoq/

New PlayStation Eye title spotted: Trials of Topoq

While at Sony's 3Rooms brand space in London today we had some hands-on time with Folklore and Eye of Judgment (more on those later today). We also saw a couple of things we didn't expect to see, including a PS3 attached to a PlayStation Eye running a game we haven't seen before. Trials of Topoq is a "run the ball through the level" game which reminded us of Kula World on the PS1.

The game requires you to move the ball around the different layers of each castle, breaking open cages as you go. Each level has a different task, including getting to the end within a time limit and breaking a certain amount of cages before reaching the finish line. Crossbows can be found around the levels which, when the ball is rolled into it, will shoot you to a hidden area of the level.

The ball is not moved via the analogue stick, nor the SIXAXIS. Instead, the floor of the castle shows an image of what the PlayStation Eye can see. By moving your arms (or any other part of you, really) you affect the height of the floor temporarily. The idea is to create slopes to guide the ball around and collect the items (or "smash the cages" as the game calls it) whilst making yourself look like a prat in the process.

We snapped a few photos of the game in action, check out the gallery below to see all three. There's no word on whether the game will come bundled with the PlayStation Eye, sold separately or be downloadable. No doubt we'll hear more at Leipzig.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...