privateer Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 http://www.gametrailers.com/player/23362.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
privateer Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 Stranglehold PS3 Not Delayed Rumor mongering and conspiracy theorizing proves false. http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3161861 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
privateer Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 The PS3 difference in 1UP's Madden 08 Review: 8.5 for PS3 Vs 9 for 360 From the The PS3 difference part of review near the end: "Sadly, just like with NCAA Football 08 and All-Pro Football 2K8, PS3 owners are stuck with an inferior version of Madden. While the game runs at 60 frames per second on Microsoft's box, Madden only clocks in at 30fps on Sony's console. The result? The gameplay isn't nearly as smooth as the 360 version and even stutters at times." http://www.n4g.com/News-58195.aspx Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
privateer Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Heavenly Sword Updated Hands-On We storm the castle in the latest preview build of Heavenly Sword. http://www.gamespot.com/ps3/action/heavenlysword/news.html?sid=6176463 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
privateer Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Team Fortress 2 http://www.jeux-france.com/news21309_team-fortress-2-a-l-honneur.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
privateer Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Half Life 2: Ep.2 http://www.jeux-france.com/news21306_half-life-2-orange-box-prend-la-pose.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
privateer Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Home Tidbits Several new interesting facts to report on Home, Sonyʼs upcoming free product for the PS3. None of this is especially earth shaking, but many of our readers would be nonetheless interested: Currently, Home limits the number of users in a single room to 64. This seems to be a performance related issue as the frame rate dips significantly with 60+ players. This will surely be addressed before the product is released. Based on some beta feedback, developers of Home have made travel between different zones in Home a lot more straightforward. The length of time it took to move from one place to the next became a major weakness in terms of usability. As a result, the different areas have been reduced in size, characters can now run as well as walk, and quick access to any area is available through the PSP interface. There are people within both the developers of Home and the larger Sony organization who would very much like to see Home completely replace the XMB. They would like users to directly be put into Home when they boot up their console. The version of Home to be released this fall wonʼt in any way resemble the final version of Home. Work on the primary features of Home is expected to continue for at least a year. Initial versions released to the public this fall will be quite incomplete. http://www.innerbits.com/blog/2007/08/08/home-tidbits/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
privateer Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 http://gametrailers.com/player/23396.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
privateer Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Killzone 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NonBorn Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 BBC calls Killzone 2 'most cinematic and immersive game ever' The British Broadcasting Company was quick to praise Sony's upcoming Killzone 2 for PS3 in a recent preview despite its being an incomplete game. Killzone 2 for PS3 "Sit down in front of a playable level and it is immediately clear that Killzone 2 will be one of the most cinematic and immersive games ever produced on a console," the publication reports. "The raw processing power of the PlayStation 3 has been harnessed to create a level of detail seen only in a handful of games on high-end PCs." The reason, according to what Sony told the BBC, is that a single level can take upwards of six months to develop given the amount of level detail. "With such hyper-real detail it is easy to see why the game is not due for release until 2008," says the preview. Not everything was praised, however, and the game could see its fair share of controversy given its intense violence says the BBC. "The game mechanics of the level I saw are not particularly innovative - it is a classic run and shoot adventure, mixing different weapon types and simple tasks to good effect... [still] the high watermark for realism and immersion in video games could soon be lifted." Deferred Rendering από την Sony και την GG! Πηγή: http://gamepro.com/news.cfm?article_id=128628 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john2gr Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Και που να μάθουν "μερικοί" developers δηλαδή το Relief Mapping και το Global Illumination,loooooool Και όσον αφορά το τελευταίο video,υπάρχουν Physics bugs (ή downgraded physics) αφού στην αρχή πυροβολάει κάτι ξύλα και αυτά δεν σπάνε (και καλά μας δείχνει τις σκιές. Έλεος....και το Doom3 είχε σκιές ακόμα και στους κάλυκες των σφαιρών,so what?). Και μου φαίνεται ότι κάποιος έχει καιρό να δει το 3 χρονών PC παιχνίδι οπότε ορίστε μια εικόνα Μιλάμε για γραφικά του 2004 έτσι . Ε δόξα τον Θεό που το Killzone2 δείχνει κάπως καλύτερο από αυτά . Πάντως μου αρέσει που δεν έχει HUD και ναι,φαίνεται πολύ κινηματογραφικό κι αυτό θα είναι το βασικό ατού του. Και δεν μιλάω καν για το ΑΙ που είδαμε στο video αφού είναι πολύ νωρίς κι ελπίζω να το φτιάξουν και να μην θυμίζει το τραγικό του Doom3 που κάθονται και απλά σε πυροβολούν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
omega Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Ρε παιδια να ρωτησω κατι.Εχω ενα γνωστο στα Multirama και τον ρωτησα αν εχουν παρει καμια ειδοποιηση για ημερομηνια κυκλοφοριας του Heavenly Sword εφοσον θα βγει μεσα στο Σεπτεμβρη και δεν εχουν παρει καποιο επισημο νεο.Ενω για αλλα παιχνιδια που κυκλοφορουν εκεινη την εποχη θα τα εχουν κανονικα. Τα ιδια και απο το Πλαισιο που ρωτησα απο μονος μου. Μηπως λεω,προκειται να καθυστερησει παραπανω απο τις 15-20 Σεπεμβρη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 john2gr μου συγκρινεις το doom με το killzone... Mου θυμιζεις εποχες που μου ελεγες οτι το Καρμαγεδον στο pc εχει καλυτερο damage συστημα απο το motorstorm.. Tωρα πιαστηκες απο ενα ξυλο που δεν εσπασε.Και που ξερεις αν θα σπαει η οχι στην τελικη εκδοση? Εδω ολοι εχουν εντυπωσιαστει απο τους φωτισμους και γενικοτερα απο τα γραφικα του killzone 2 και εσυ μου λες για doom3:???: Δεν την παλευεται οι pcακιδες καθολου τελικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john2gr Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Κάτσε PDS,σου αρέσει που δείχνει τις σκιές και δεν σου αρέσει που δεν σπάει το ξύλο και το οποίο ούτε καν το αναφέρει στο video; Έστω να πει <<Ουπς. Εδώ έχουμε bug. Είμαστε σε Alpha στάδιο,στην τελική έκδοση θα σπάνε τα ξύλα κι οι τοίχοι>>; Άρα σου αρέσουν μόνο τα καλά βλέπω;Lol; Και οι fotos μιλάνε από μόνες τους,δοκίμασε να διακρίνεις όλες τις σκιές στην παραπάνω foto του αρχαίου Doom3. Και δεν με νοιάζει αν εσύ είχες μείνει στην PS2 era και ξαφνικά βλέπεις δυναμικές σκιές,deffered lighting και όλα τα σχετικά που χαιρόμαστε μερικοί εδώ και κάτι χρόνια . Μήπως θέλεις επίσης να σου δώσω και ένα video για να μάθεις τι εστί Relief Mapping....ή θα περιμένεις κάποιον PS3 dev να πει ότι το έμαθε; PS: Και όπως είπα και πριν το Killzone2 δείχνει καλύτερο σαν σύνολο από το Doom3. Όχι εξαιτίας της uber τεχνολογικής engine του που θέλετε να πιστεύετε μερικοί,αλλά κυρίως των περισσοτέρων πολυγώνων,του προσεγμένου/κινηματογραφικού animation και μερικών textures (αν και έχει και low-res textures και το Killzone2 στο Alpha στάδιο). Plain and simple PS2: Και τις εντυπώσεις στην Ε3 τις έκλεψε το Killzone2 όχι για τα απίστευτα γραφικά του αλλά για το πόσο κινηματογραφικά πιστό στο target rendered ήταν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Κάτσε PDS,σου αρέσει που δείχνει τις σκιές και δεν σου αρέσει που δεν σπάει το ξύλο και το οποίο ούτε καν το αναφέρει στο video; Έστω να πει <<Ουπς. Εδώ έχουμε bug. Είμαστε σε Alpha στάδιο,στην τελική έκδοση θα σπάνε τα ξύλα κι οι τοίχοι>>; Άρα σου αρέσουν μόνο τα καλά βλέπω;Lol; Oχι δεν μου αρεσει που δεν σπαει το ξυλο,αλλα τι ειναι πιο πιθανο? Το ξυλο να σπαει στην τελικη εκδοση ή να αφαιρεθουν οι φωτισμοι? Δεν ξερω αν καταλαβαινεις που το παω. Αλλωστε και τοιχοι εχουμε δει να σπανε και ξυλα στο βιντεο. Εμενα δεν μου αρεσει που κολλησες στο ξυλο... Και οι fotos μιλάνε από μόνες τους,δοκίμασε να διακρίνεις όλες τις σκιές στην παραπάνω foto του αρχαίου Doom3. Και δεν με νοιάζει αν εσύ είχες μείνει στην PS2 era και ξαφνικά βλέπεις δυναμικές σκιές,deffered lighting και όλα τα σχετικά που χαιρόμαστε μερικοί εδώ και κάτι χρόνια . Μήπως θέλεις επίσης να σου δώσω και ένα video για να μάθεις τι εστί Relief Mapping....ή θα περιμένεις κάποιον PS3 dev να πει ότι το έμαθε; Αρα αδικος εχουν εντυπωσιαστει ολοι απο αυτο το βιντεο του killzone. Αδικος γινεται ιδιαιτερη αναφορα στους φωτισμους κτλ. Αφου εσυ και καποιοι αλλοι τα χαιροσασταν χρονια τωρα οπως λες γιατι δεν βγαινει κανεις να πει ''ρε σας κοροιδευουν!!''(και δεν εννοω σε φορουμ). Και όπως είπα και πριν το Killzone2 δείχνει καλύτερο σαν σύνολο από το Doom3 Ε,αφου το παραδεχτηκες και αυτο,ειμαστε οκ:-| Να προσθεσω οτι και το wolfenstein3d deixnei ligo xeirotero apo to killzone:| Jοhn με δουλευεις ετσι:razz::roll: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.