Προς το περιεχόμενο

PS3 Ειδήσεις {News Topic}


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

PS Network Reaches 600K Users, 3.7M Downloads

Sony says they've only scratched the surface

 

A recent interview with senior director of the PlayStation Network Susan Nourai over at GamePro (via Next Generation) revealed some interesting numbers (along with a healthy dose of PR hype) about Sony's infant online service. Describing the PSN as an "emergent entertainment network," Nourai revealed that in the four months since their launch, they've had over 600,000 users register and download over 3.7 million files.

 

As Nourai points out, this is a "great start," but it's still a long ways to go if they want to come close to Microsoft's six million on Xbox Live -- and that's with a presumably sizable chunk (they won't release the numbers) paying to use the big M's service.

 

What does Nourai think about the criticism Sony's online plan has received? "We stay in close touch with our consumers via communication outreach and research and have really appreciate the positive and constructive feedback. We plan to keep enhancing the things we're doing right, and will continue to evolve the service into something our PlayStation fans want."

 

600k's certainly nothing to balk at, but let's wait and see how stuff like Home, Warhawk, and Calling All Cars changes the virtual landscape.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Burnout 5, main focus on PS3 version

 

The Criterion team said that the PS3 version will have 1080p, and the SIXAXIS controller will provide more control options that the 360 doesnʼt have. Imagine steering your crashed car with your SIXAXIS. Just thinking out loud.

 

Also the PS3ʼs advanced processing capabilities are perfect for the many physics intensive crashes in Burnout 5. Both versions will feature camera support during game play.

burnout5.jpg

Criterionʼs director of design, Alex Ward assured Gamepro that Burnout 5 (a working title only) will still be the racing game so many have come to love. “Burnout has always been about driving like a madman through traffic, and that hasnʼt changed at all.” But, he said, “if we just made Burnout Revenge again on the PS3 and Xbox 360, no one would be satisfied with that-least of all us. [burnout 5] is still based on the premise of driving like a maniac and crashing your car. But itʼs got some significant differences.”

 

That difference would be one seamless racing world instead of separate courses. It turns out this one city is the size of 15 regular Burnout courses.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το διαβασα το αρθρο και ειναι τελειως ακυρο...

 

Reader derrickgott007 had a little PM conversation with one of the GT devs (skebe) over at the official PlayStation Forums.

 

It sent something like this:

 

derrickgott007: People are already exploting the no damage to ruin the leaderboards….There are videos on Youtube on how to get 1.07min lap times by fence riding and going full speed into the turns to riccoceht off the fence….Please put in damage to stop these people.

 

skebe: Sorry for not being able to respond earlier… didnʼt know until today that this forum had a PM feature

 

Although weʼre not ready to implement damage until they can be shown in a truly authentic way (which is extremely hard work if you think about it), we are doing our best to avoid these kind of ʽcheatingʼ to take place.

 

derrickgott007: I understand what you are saying about the hard work…..But FORZA 2 has damage, and so does the TOCA series…If GT5 had damage it would be UNSTOPPABLE.

 

skebe: No I mean, really really really hard work… to the extent of creating another game, almost. From our standards, what other racing games are doing is ʼsimplified damageʼ. You know how **bleep** we are when making our games… we would want to simulate every single dent differently

 

πιο πολυ μιλανε για το gthd πουναι ενα game απο ps2 era(με παλια engine kαι ιστοριες) παρα για οτιδηποτε αλλο..δεν ξερουμε αν θα εχει damage τελικα αλλα ειναι hoax ολο αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι δεν λεω αυτο. απο αλλου ειναι οι φημες, και ειναι πιο inside, και φυσικα μιλαμε για το GT5, οταν βγει.

 

αυτο που λεγεται ειναι οτι η polyphony δεν εχει την ιωβεια υπομονη που ειχε η turn10 προκειμενου να συμφωνηθουν τα damage models για καθε αυτοκινητο για καθε αυτοκινητοβιομηχανια για καθε περιπτωση.

 

η turn10 εστελνε video και photos απο καθε βημα σε ολες τις εταιρειες προκειμενου να παρει approval για το καθε damage model για καθε αυτοκινητο.

αυτο οπως καταλαβαινεις ειναι τρελη δουλεια.

οι φημες που ακουσα εγω λενε οτι η polyphony τα βροντηξε σε αυτο το κομματι.

 

περισσοτερα οταν εχω.

 

δεν ειχα υποψην μου αυτο που εκανες quote, αλλα μαγκια του καλιτεχνη που λεει οτι το damage modelling ειναι: <<No I mean, really really really hard work… to the extent of creating another game, almost.>>

αυτο δινει εξτρα credit στην turn10.

 

 

 

edit:

διαβαζοντας μια 2η φορα το quote σου, νομιζω οτι αυτος δεν εχει ιδεα τι λεει. π.χ

<<Although weʼre not ready to implement damage until they can be shown in a truly authentic way..>>

 

λεει οτι "δεν ειναι ετοιμοι να ενσωματωσουν damage μεχρις οτου να μπορουν να δειξουν αυτο το damage με εναν πραγματικα αυθεντικο τροπο."

 

εγω ξερω οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες ΔΕΝ αφηνουν να ενσωματωσεις damage με αυθεντικο τροπο σε αυτοκινητα παραγωγης. μονο αγωνιστικα και πιστας δεν εχουν τετοιους περιορισμους.

 

π.χ. δεν επιτρεπεται στα αυτοκινητα να:

* γινονται κομματια

* αρπαζουν φωτια

* φερνουνε τουμπες

* παθαινει damage ο κλωβος του οδηγου (A, B pillars)

* φευγουνε οι τροχοι

* εκτοξευονται οι επιβατες

* να αποκολλαται μεγαλο κομματι απο το αυτοκινητο

και πολλα αλλα,

 

αλλα ηδη απο τα παραπανω ειναι σαφες οτι -εκτος κι αν η polyphony κανει οτι θελει τις αυτοκινητοβιομηχανιες (χλωμο),-

ειτε ο τυπος που μιλαει για "αυθεντικο damage" δεν εχει την παραμικρη ιδεα για damage modeling σε games,

ειτε ξερει οτι δεν θα εχει damage το gt5, και το λεει με αυτο τον πλαγιο τροπο (δεν θα κανουμε μεχρι να ειναι ρεαλιστικο και αυθεντικο)

 

 

απο που ειναι αυτο το quote?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LOST the Game coming to 360 and PS3

 

Those of you with a TV will know all about the never-ending TV series that has more questions than answers, LOST. Two of the executive producers of the show today revealed that we will be seeing LOST the game on our 360 and PS3 later this year!

 

In their podcast, they also mentioned that the devlopers are from Canada, Montreal - which is, of course, Ubisoft Montreal the devlopers behind some very exciting titles such as Assasins Creed.

 

Damon Lindelof comments: "We were sitting here with the guys that are making it, [who] actually are from Canada - Montreal. And they did a demo of some of the elements of it and it's really cool. It's actually going to be a pretty cool game"

 

As of yet, there is no release date, other than "this year" but it will be interesting to see how Ubisoft develop the game, considering the TV series has been rumoured as having no end written. Don't forget to post your comments below and in our forum.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο που ειναι αυτο το quote?

 

http://www.ps3blog.net/2007/04/16/no-damage-in-gran-turismo-5/

 

Και η συζητηση πηρε μερος

 

Reader derrickgott007 had a little PM conversation with one of the GT devs (skebe) over at the official PlayStation Forums.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Firmware 1.70 Update is available

 

Νew Features

 

You can now download Playstation Format software and play it on the PS3.

 

You can now used saved data for the Playstation format on the PSP System.

 

 

You can now use the vibrate function for the Playstation and PS2 format.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...