xrest Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 to LBP einai prwin concept tis Lionhead.o tipos pou to anaptisei itan stin Lionhead tou Moleneux.Opote kserei ti kanei.pragmatika ekpliktiko:) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KilliK Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 το LBP παιρνει 10 απο μενα. ειναι τεχνη αυτο που βλεπω. 8)το home.... :D αν ποτε ενσωματωθει κατι τετοιο στο o/s, τα ξαναλεμε :D :D εγω παντως βλεπω την απολυτη βαρεμαρα.:???: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xrest Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Half-Life 2: Portal - GDC 07 Developer Walkthrough Pt. 1 http://www.gametrailers.com/player.php?id=17603&type=wmv&pl=game Half-Life 2: Portal - GDC 07 Developer Walkthrough Pt. 2 http://www.gametrailers.com/player.php?id=17605&type=wmv&pl=game Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KYRIAKOS_GKLEZAKOS Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Καλοριζικος Xrest... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xrest Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 GDC 07: Normal maps make Lair look good! Mattias Worch, technical art director for Factor 5's upcoming PS3-exclusive Lair, recently spoke to GDC attendees about creating textures and normal maps in a next-gen environment. The very technically-oriented lecture can be effectively summarized as such: "Lair looked really crappy until we used normal maps. Now it looks really good. You should all use normal maps." Developers were told how to use Photoshop to accentuate and restore detail from textures. Also, artists need to have a clear vision before making a single texture: "Unless you know what you want to do with a normal map beforehand, it'll look wrong." Afterwards, Worch showed off some incredible footage from Lair, running off a PS3. The graphics, while still glitchy, show a huge deal of promise. Of particular note were the incredibly lifelike water effects: when a ship explodes on water, you'll see realistic, physics-intensive, ripple effects that must be seen to be believed. The Factor 5 team clearly is doing something right: the textures were absolutely breathtaking, even up-close. Worch promised the audience that his Powerpoint presentation would be made available for everyone to download on his personal website in the coming days. More excitingly, he also promised new videos of the game. Stay tuned. ps.thanx man:) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xrest Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 GDC 2007: Sony Launches 'Home' Beta Website Want a chance to check out Sony's new service early? Sony isn't wasting time pushing PlayStation Home onto gamers; they've already launched a website announcing a soon-to-be-detailed public (but closed, which means not everyone who signs-up will be invited to actually participate) beta test website. No, we don't know when Sony will flip the website on, but, hopefully, that shouldn't be far off. "Keep checking back on this site to register an interest in taking part in an exclusive closed Beta Trial of Home," reads the website. Oh, we will. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xrest Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2007 Elder Scrolls: Oblivion PS3 'Teaser' HD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xrest Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 GDC 2007: PS3 Not Enough for GTA IV Phil Harrison offers one reason why new GTA isn't a PS3 exclusive. Speaking at a Sony bloggers' pow wow, Phil Harrison offered a very candid response to concerns that PS3 doesn't have enough third-party exclusives. When asked if it was concerning that a game such as Grand Theft Auto IV was being released simultaneously on PS3 and Xbox 360, Harrison did not appear worried. He stressed that third-party exclusives would come in good time. The newly-announced PlayStation Edge toolset is expected to help ease development for PS3, particularly for cross-platform titles. Titles using PS Edge could come as early as this fall, because the tools are "simple to implement." As for losing GTA IV, Harrison said that the PlayStation 3 was not suitable to be the exclusive home of Rockstar's upcoming title. "I don't think PS3 has the install base to support Rockstar's investment in GTA IV on its own," Harrison told the assembled bloggers. The first next-gen Grand Theft Auto game likely cost Rockstar considerable money and development time. That being such, it couldn't have sold enough copies on PS3 alone to make exclusivity worthwhile. In the future, as the number of PS3s in homes grows, it should become easier to nab major exclusives. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xrest Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 GDC 2007: Heavenly Sword Update We get a short, in-game look at the battlefield skirmish. And yes, it's cool. http://ps3.ign.com/articles/771/771721p1.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xrest Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 The Darkness 'Worlds Collide' HD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiltoZ Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 GDC 2007: PS3 Not Enough for GTA IVPhil Harrison offers one reason why new GTA isn't a PS3 exclusive. Speaking at a Sony bloggers' pow wow, Phil Harrison offered a very candid response to concerns that PS3 doesn't have enough third-party exclusives. When asked if it was concerning that a game such as Grand Theft Auto IV was being released simultaneously on PS3 and Xbox 360, Harrison did not appear worried. He stressed that third-party exclusives would come in good time. The newly-announced PlayStation Edge toolset is expected to help ease development for PS3, particularly for cross-platform titles. Titles using PS Edge could come as early as this fall, because the tools are "simple to implement." As for losing GTA IV, Harrison said that the PlayStation 3 was not suitable to be the exclusive home of Rockstar's upcoming title. "I don't think PS3 has the install base to support Rockstar's investment in GTA IV on its own," Harrison told the assembled bloggers. The first next-gen Grand Theft Auto game likely cost Rockstar considerable money and development time. That being such, it couldn't have sold enough copies on PS3 alone to make exclusivity worthwhile. In the future, as the number of PS3s in homes grows, it should become easier to nab major exclusives. Σωστό, αλλά είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή είναι ότι οι third party devs έχουνε αρκετούς λόγους να θέλουνε και το 360 και πολλές φορές απ΄ότι φαίνεται να του δίνουν και προτεραιότητα. Ίσως τα καινούργια dev tools και μια μεγαλύτερη εγκατεστημένη βάση να αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο για το ps3. Ίσως και όχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kallair Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 ma poios den tha edine proteraiotita se mia konsola pou exei idi 10 ekatomiria basi xristwn? sto ps3 pontaroune(k oxi adika) stin basi xristwn ps2 opou tha speusoun na agorasoun k to ps3. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiltoZ Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 ma poios den tha edine proteraiotita se mia konsola pou exei idi 10 ekatomiria basi xristwn? sto ps3 pontaroune(k oxi adika) stin basi xristwn ps2 opou tha speusoun na agorasoun k to ps3. Ναι αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Όταν η Rockstar τα βρήκε με την MS δεν ξέρανε πόσα ps3 και πόσα 360 θα έχoυν πουληθεί όταν θα βγεί το GTA. Εξάλου το GTA από μόνο του είναι system seller. Ο κύριος λόγος είναι ότι η MS προφανώς τους έχει κάνει καλή συμφωνία. Και φαίνεται ότι ήδη έχουνε αρκετά πάρε δώσε (βλέπε Table Tennis). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kallair Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 Ναι αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Όταν η Rockstar τα βρήκε με την MS δεν ξέρανε πόσα ps3 και πόσα 360 θα έχoυν πουληθεί όταν θα βγεί το GTA. Εξάλου το GTA από μόνο του είναι system seller. Ο κύριος λόγος είναι ότι η MS προφανώς τους έχει κάνει καλή συμφωνία. Και φαίνεται ότι ήδη έχουνε αρκετά πάρε δώσε (βλέπε Table Tennis). oti exoun kali simfonia fainetai k apo ta exclusive downloadable contents. to oti ta ps3 pou tha iparxoun stin agora otan tha bgei to gta stin agora tha einai poli liga oste na strathoun se mia lisi exclusive, to ikseran. episis den ithelan na xasoun tin "dinamiki" tou ps3. opws les k esi, einai system seller. an o allos parei ps3 k oxi 360, giati na ton xasoun k auton apo pelati? gia to wii akoma na bgaloun ekdosi? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xrest Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2007 Unreal Tournament 3 Info For those of you hardcore PC purists, mouse and keyboard controls will be available in the PS3 version through the USB ports on the front of the machine. In addition, the Sixaxis controller will get its usual nod and the motion sensor can be used to control where you look. The Sony rep apologized for it not being accessible on the demo I was playing, and he suggested that it was actually very accurate once you got the hang of it. As far as graphical appeal, the game looks at least as good as Gears of War or Doom 3 with glitzy lighting galore. Judging from the level that I played (a space station sort of thing), Unreal's classic quality level design is in full effect. A large map with both huge open areas and tight claustrophobia-inducing corridors was strewn with chokepoints, cover and shining neon doodads. With strange glowing tubes and other bits of high-tech machinery coating nearly every surface, the whole package was really incredibly striking. All this, the framerate was still sky-high. http://ps3.gamespy.com/playstation-3.../771700p1.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.