Προς το περιεχόμενο

PS3 Ειδήσεις {News Topic}

privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

mporei se sxesi me alles xores na eine akrivotero to PS3..omos 660euro gia ena tetio olokliromeno systima den eine polla,an analogistite oti mia VGA 8800GTX stixizei parapano kai eine mono ena komati tou pazl.

poso exei ena laptop me kalo CPU & kali karta? 2.000 to ligotero..

kai ne..protimo to akrivo PS3 me piotita sta ylika..para to 360 pou kaiei tis motheboards kai eine axristo..(xoris pareksigisi gia tous XBOXakides..) alla edo eine to topic tou PS3.

tha to paro se kana-xrono to PS3, pou tha exei pesei stis times..kai tha exei bgei kai to kalytero chipaki(aprovlimatisto) gia ta antigrafa mou.

:)

Katarxas apo ti mia les oti den einai akrivo k meta oti tha perimeneis na pesei i timi tou... :confused: :confused: :confused:

Deuteron, peri kapsimatos motherboard twn 360.. Den nomizw oti isxuei k polu pleon... :-D :-D :-D :-D

K an esu pali protimas ena ps3 anti enos laptop 2000$ egw pali protimw as poume ena laptop 1600$ + ena xbox 360(400$) =2000$ ... K pistevw pws den eimai k o monos...:) :) :) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• Απαντ. 9,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

WOW!!!!!!

Press Releases

23/02/2007 10:00

Sony Computer Entertainment Europe Announces Hardware Specification of PLAYSTATION®3 for Europe

The European PS3 will feature the Cell Broadband Engine™, 60 GB hard disc drive, Blu-ray Disc player, built-in Wi-Fi connectivity, SIXAXIS™ wireless controller. It also embodies a new combination of hardware and software emulation which will enable PS3 to be compatible with a broad range of original PlayStation® (PS) titles and a limited range of PlayStation®2 (PS2) titles.

“PS3 is first and foremost a system that excels in playing games specifically designed to exploit the power and potential of the PS3 system,” said David Reeves, President of SCEE. “Games designed for PS3 offer incredible graphics quality, stunning gameplay and massively improved audio and video fidelity that is simply not achievable with PS and PS2 games. Rather than concentrate on PS2 backwards compatibility, in the future, company resources will be increasingly focused on developing new games and entertainment features exclusively for PS3, truly taking advantage of this exciting technology.”

Some additional PS2 titles will become compatible on the PS3 system through regular downloadable firmware updates, which will be made available through the PLAYSTATION®Network, from http://www.playstation.com or via PS3 game discs, with the first update planned for the launch date of the 23rd March 2007.

Users will be able to check whether their titles are compatible with PS3 at http://faq.eu.playstation.com/bc. This site will be available on 23rd March to meet launch day.

1. A device compatible with Linear PCM 7.1 Ch is required to output 7.1 ch audio, supported by Dolby TrueHD or a similar format, from the HDMI OUT connector.

2. This system does not support output from the DTS-HD 7.1 Ch. DTS-HD 7.1 Ch audio is output from a 5.1 or lower channel.

3. Usability of all storage media types is not guaranteed.

4. Certain PlayStation 2 format software titles may not perform properly on this system. Visit faq.eu.playstation.com/bc for the latest information regarding compatible titles

http://www.scee.presscentre.com/Content/Detail.asp?ReleaseID=4331&NewsAreaID=2

----------------------------------------------------------------------------------------------

AMSTERDAM (Reuters) - The European version of PlayStation 3 will play fewer

PlayStation 2 video games when it launches on March 23 compared with models launched earlier in Japan and America, Sony Corp (NYSE:SNE - news) (6758.T) said on Friday.

"The backwards compatibility is not going to be as good as the U.S. and Japan models," a Sony spokesman said.

PlayStation 3 (PS3) was first launched in Japan and North America in November and the model that will be introduced in Europe will be designed differently.

Software will take over some of the functionality that was originally taken care of by dedicated chips, which means far fewer PlayStation 2 (PS2) games can be played on a European PS3 compared with the Japanese and American PS3 models which play 98 percent of old games.

"Sony is managing expectations by saying now that the new console will play fewer of the old games, and that's a good thing," said analyst Alex Kwiatowski at British market research group Vertical Market Technologies.

Over the last 18 months Sony has had a series of public relations disasters, including a recall of nearly 10 million of its computer batteries, PS3 delays and a software program on Sony Entertainment music CDs that breached computer security.

Kwiatowski said gamers with a PS2 would have to hold onto their device to play their current collection.

"I'm as disappointed as the next game player about the reduced backward compatibility, but even the most nostalgic, misty-eyed gamers will have their steely hearts impressed by the new features that PS3 games provide," Kwiatowski said.

The PS3's graphics and sound capabilities are much improved over the PS2.

"Rather than concentrate on PS2 backwards compatibility, in the future, company resources will be increasingly focused on developing new games and entertainment features exclusively for PS3," Sony Computer Entertainment said in a statement.

About one million units will be available at the European launch next month, as many as were made available in the United States during the first six weeks after the launch last year.

Sony loses money at first on each PS3 sale due to high production costs.

But Nobuyuki Oneda, Sony's chief financial officer, said in January the company aims to bring the negative PS3 margin to break even toward the second half of the next business year, which starts in April, by component cost savings on chips driving the PS3.

TOKYO (Reuters) - Japan's Sony Corp. said on Thursday it will launch the high-end version of its PlayStation 3 (PS3) game console on March 23 in Europe, but it has no plan at the moment to offer the basic model there.

The electronics and entertainment conglomerate last September delayed the European launch of the PS3, Sony's most important strategic product for this business year, to March from November due to a production glitch.

"We will focus on the launch of the one with a 60 gigabyte (GB) drive and have no plan now to introduce the 20 gigabyte model," Sony Computer Entertainment spokesman Satoshi Fukuoka said.

http://today.reuters.com/news/articlenews.aspx?type=technologyNews&storyID=2007-01-25T045148Z_01_T79468_RTRUKOC_0_US-SONY-PLAYSTATION-EUROPE.xml

τωρα, Hi-end model (660e) ειναι αυτο, ή κοροϊδια?

"Sony is managing expectations by saying now that the new console will play fewer of the old games, and that's a good thing,"

ρε δε πα να γ%#@^%ε λεω 'γω?

η πλακα (μια απο τις απειρες δηλαδη:mrgreen: :mrgreen: ) ειναι οτι

η επισημη ανακοινωση λεει "λιγα games θα παιζουν, δειτε εδω ποια ειναι αυτα: http://faq.eu.playstation.com/bc/ "

και το κομματι αυτο του site θα ανοιξει ΜΕΤΑ που θα παραλαβουν ολοι οι preorders

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: δεν μπορω να βρω emoticon με αρκετο γελιο να βαλω!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ι LOVE SONY! θα πεσει πολυ γελιο!

μην κοροιδευτετε τον blizzard, γιατι αμα κανει 660ε το ps3 που δεν ειναι compatible με το ps2/ps1, βλεπω τον blizzard να πιανει χιλιαρικο και βαλε με το εισαγομενο του!

;) :D

η πλακα (μια απο τις απειρες δηλαδη:mrgreen: :mrgreen: ) ειναι οτι

η επισημη ανακοινωση λεει "λιγα games θα παιζουν, δειτε εδω ποια ειναι αυτα: http://faq.eu.playstation.com/bc/ "

και το κομματι αυτο του site θα ανοιξει ΜΕΤΑ που θα παραλαβουν ολοι οι preorders

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: δεν μπορω να βρω emoticon με αρκετο γελιο να βαλω!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ι LOVE SONY! θα πεσει πολυ γελιο!

LOL LOL LOL

Για δώσε link γιατί δεν το βρίσκω.

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=38789&page=155

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας,αν και εξελίχθηκε σε ένα flame 5-6 μελών του Forum.

Το παρών δεν έχει πλέον λόγο ύπαρξης.

noumera teleios..

Sorry gia to offtopic

Ακομη δεν κυκλοφορησε και το αλλαξαν .....

Και καποιοι κατηγορουσαν το xb360 για συντομη αλλαγη ...

kala min sigkrineis tin allagi tou ps3 me auti tou xbox360. sto ena to allaksan oste na kanei emulate ta ps2/ps games kai na min xreiazetai to ps2 hardware aka na pesei to kostos paragogis enw sto allo tou allaksan xaraktiristika oste na min kaigetai pleon i konsola k na tou valoun extra features pou oi early adopters tha perimenoun na tous kaei to 360 k na tous to allaksoun me neo gia na ta aksiopoiisoun k autoi(ektos k an agorasoun kainourgio k poulisoun to palio se kana koroido)... min sigkrinoume mhla me portokalia...

kala min sigkrineis tin allagi tou ps3 me auti tou xbox360. sto ena to allaksan oste na kanei emulate ta ps2/ps games kai na min xreiazetai to ps2 hardware aka na pesei to kostos paragogis enw sto allo tou allaksan xaraktiristika oste na min kaigetai pleon i konsola k na tou valoun extra features pou oi early adopters tha perimenoun na tous kaei to 360 k na tous to allaksoun me neo gia na ta aksiopoiisoun k autoi(ektos k an agorasoun kainourgio k poulisoun to palio se kana koroido)... min sigkrinoume mhla me portokalia...

kallair ο μονος τροπος να κανει "emulate" τα παιχνιδια, ειναι καποιοι να στρωσουν την κολαρα τους κατω και να γραψουνε τρελο κωδικα.

οσο πιο συνθετο ητανε το παιχνιδι στο ps2, τοσο πιο δυσκολα θα τρεξει σε soft. emu στο "δυστροπο" ps3.

οταν η microsoft δεν καταφερε να το πετυχει αυτο , που ειναι software εταιρεια και το 360 ειναι παιχνιδακι σε σχεση με το ps3, και εριξε και ενα τονο λεφτα εκει περα, (ωστε να ανταγωνιστει τη sony που εταζε 100% backward compatibility με ps1 και ps2)

τι περιμενεις να πετυχει η sony?

μην συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια λοιπον, οντως.

η m$ δεν ξηλωσε ποτε απο το 360 καποια λειτουργια. ειδικα μαλιστα την λειτουργεια που διατυμπανιζει απο το 2005 σε ολο τον κοσμο.

με βλεπω για σιγκαπουρεζικο...

αϊντε να δουμε και καμια φωτο απο το νεο "σασι" του ps3.. να δουμε τι φρουτο ειναι κι αυτο..

edit:

κι αν δεν το προσεξες καλα στο επισημο press release, δες εδω:

[quote name='

Press Release:]Rather than concentrate on PS2 backwards compatibility' date=' in the future, [u']company resources will be increasingly focused on developing new games[/u]

Σεβαστή η γνώμη σου για την αξία του. Αλλά το τεράστιο θέμα είναι η κοροϊδία. 600Ε στην Ευρώπη σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, 660Ε στην Ελλάδα. Γι'αυτό τι άποψη έχεις?

safos kai eine koroidia na stixizei parapano stin Ellada..omos opos kai arketoi alloi de theoro koroido ton eauto mou na (tsimpiso) se oti mou pasaroun kai me tin timi pou theloun,giauto eipa oti tha perimeno 1 xrono na pesei se logiki timi (akoma kai 2 an xreiastei) den eine kati pou mas kanei kai amesi anagki..

alli lysi eine mia diamartiria opos kaname polla meloi tote.. gia ta games tou Wii stin NORTEC ..thymaste..an arxisoume na fonazoume loipon..kati tha ginei pisteuo.

episis na mi treksoume san lysasmenoi na to proplirosoume..na kanoume apoxi na tous minoun sta rafia..tote tha katalavoun..(den ypaxei se posotites kai tha yparxei elipsi!! anaferei kapio e-shop..na mi leme onomata..) ..

kala mporo kai xoris katholou PS3 tha tous elega..yparxoun toso orea pragmata sti zoi..

kai ola ayta agapitoi simforoumites me ti logiki oti den exoume pleon..lefta gia petama oso kai i trela mas na eine i texnologia kseroume na sygratiomaste.

sto oti einai malakia tis sony oti viastike na paei se emulate k na riksei to kostos etsi, simfwnw. amfivalw k ego kata poso tha einai ikani na kanei compatible to megalitero meros twn paixnidiwn tou ps2 alla gia na to tolmaei, kati tha kserei(elpizo). elpizo toulaxiston na apikonizontai kalitera ta ps2 games se sxesi me tis alles versions (don't ask me how). to rumor gia to god of war 2 k 720p to akousate? lete na exei na kanei tipota me aksiopoiisi tou cell?

και οσο για τον αλλο φιλο ναι η εκδοση που μου δωσανε ειναι η ελληνικη.

φιλε vago7!

εισαι στην μοναδικη θεση να βοηθησεις ολοκληρη την ευρωπη!

αν θελεις, σε παρακαλω αρχισε και ριχνε μεσα στο ελληνικο playstation3 σου, ο,τι τιτλο καλο για ps2 εχεις.

ξεκινα απο ενα gran turismo, συνεχισε με god of war κλπ κλπ ωστε να μας πληροφορησεις για το ποια games ειναι συμβατα χωρις την emotion engine και το g.s. (τα κομματια που αφαιρεθηκαν απο το ps3)

η προσφορα σου θα εκτιμηθει τα μαλα!!

Ναι οντως διορθωσαν καποια προβληματα στα hardware που αφορουσε αρκετες κονσολες , αλλα ...

1)οσες κονσολες εχουν προβλημα αντικαθιστουνται

(για αυτο το λογο υπαρχει και η εγγυηση ..)

2) Δεν αφαιρεσαν τιποτα απο τις λειτουργειες που υπαρχουν ιδιες σε ολα τα xbox360 παγκοσμιως..

Οσον αφορα τα extra features που ΘΑ μπουν στο νεο μοντελο OTAN θα βγει..αυτα δεν αφαιρουν τιποτα απο τις δυνατοτητες του τωρινου xbox360, αλλα προσθετει ....

Αν μας ενοχλει αυτο θα πρεπει να αρχισουμε να κατηγορουμε ολες τις αυτοκινητοβιομηχανιες, τις εταιριες κατασκευης κινητων κ.λ.π

Ενω στο Ps3 λενε γα μειωση κοστους παραγωγης , αλλα εμεις ΔΕΝ το βλεπουμε (το αντιθετο μαλιστα..)

και υπαρχει και αφαιρεση λειτουργειων σε σχεση με τα αλλα PS3 (usa/jpn)...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...