Προς το περιεχόμενο

PS3 Ειδήσεις {News Topic}

privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Re pedes telika kataferan na kanoyn to ps3 na paixei backup games h' na peraseis se skliro disko ta games wste na paizoyn apo ekei(Opws eixe eipwthei paliotera) genikws sto xbox360 akoma den vgike karaferan na to hackepsoyn(na paizei antigrafa asfalias kai oxi mono) gia to ps3 se poio stadio eimaste?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• Απαντ. 9,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
μεγα φωστηρα!! spownako εχεις 360 και τα εχεις λιωσει ολα σε λιγες μερες αλλα οταν σου λεει ο αλλος να μας πεις ποιο ειναι το gamertag σου στο xboxlive μοκο ε?

αντε για

Εχει 360 , αλλα νομιζει οτι αυτο που θα ερθει τον Mαρτιο(?) , θα ειναι πολυ καλυτερο .....γιατι??? Ετσι του ειπαν καποιοι .....αλλος λογος δεν υπαρχει ...

Επισης ολοι μας στο κατω κατω με κατι πρεπει να ασχολουμαστε για να περναει η ωρα ....και σε αυτο ο φιλος Spown συμβαλει τα μεγιστα ;-):-)

akoma den bgike?! 1 xrono+ einai stin agora. sinithos spazontai oi konsoles(plin nintendo) sxetika grigora.

auto pou kseroume gia to ps3 einai oti i paradox exei kataferei na treksei paixnidia apo hdd. toulaxiston etsi ipostirizei. o logos pou den to koinopoiei? pithanotata epeidi perimenei to europaiko launch tou ps3 gia na dei ti kleidomata nea pithanotata na exoun valei se auto + mallon na megalosei i basi xristwn ps3 kai na bgoun poio kala games -kraxtes etsi oste na min valoun megalitero firmware required se auta. episis i paradox einai europaiko group.. ;)

Sony Misses Worldwide PS3 Shipment Targets

They sold a million in the US, but not in Japan.

When Sony detailed finalized launch shipment numbers for North America and Japan in September of last year, they also lowered their previous worldwide shipment numbers, too. Japan would only receive 100,000 at launch, but Sony maintained they would sell as many as 2.4 million machines worldwide before 2006 was over.

Despite the upbeat news at CES about reaching the 1 million shipped in the US -- when you look at the big picture, Sony actually missed the mark. IGN reports the Enterbrain year-end numbers show Sony sold 466,716 machines in Japan before the New Year kicked into gear. That's less than half of what they would have needed in order to achieve their 2.4 million number, given the US only recently passed 1 million itself.

Sony themselves won't even acknowledge the previously announced numbers. When approached by the Reuters news service, Sony Computer Entertainment America chief executive Jack Tretton declined to comment on how many machines had been diverted from Japan in order to meet demand over here or whether Sony had managed to reach their previously announced year-end goal worldwide.

There's a reason for that: they didn't. Unless the Enterbrain numbers are off by over 500,000 units (they aren't), Sony didn't even come close. Shipment and production issues? Absolutely -- but they were still wrong.

xbox360 akoma den vgike karaferan na to hackepsoyn(na paizei antigrafa asfalias kai oxi mono) gia to ps3 se poio stadio eimaste?

e min leme oti 8eloume ... einai kairo to xbox stin agora kai pera apo to na paizei adigrafa dn exw dei na kanei k tpt allo !

sto ps3 mporoume na adigrafoume games sto skliro alla oxi k na ta paizoume akoma ...

apo tin alli sto ps3 exoun kataferei na kanoun to "kai oxi mono" .. dld me linux na trexoun games k emulators mesw linux, na trexoun windows k macosx (a8lia ennoeite) kai alla polla ...

alla apo ti stigmi p leei i paradox oti exei iso loader tote eiani sigouro afou einai to pio eguro release group kai me crew p douleuei apeu8eias mesa sti sony.

uparxei logos p einai gnwstoi ws <"GoDs Of Paradox"> (ax m leipoun oi palies kales meres tou ps1)

FABIAWRC το gamertag μου ειναι γνωστο οποιος θελει μπαινει και βλεπει τι εχω τερματισει και τι οχι.....αλλα ξεχασα δεν διαβαζεις τι γραφωνται....σε παρακολουθω μπαινεις και δεν εχεις αποψη για το τιποτα περιμενεις να σου ριξει σπορακια ο φιλος P3TRAN για να εχεις κατι να λες.......Οσο για το Μαρτιο εαν δεν ηταν το formula δεν θα ειχα παιχνιδι να παιξω και δεν περιμενω κανενα Μεσσια απλως περιμενω να δω και τον αλλο και να μην ειμαι παπατρεχας και μεγα φωστηρωνι...

CES 2007: John Carmack And Todd Hollenshead Speak

http://www.gameinformer.com/News/Story/200701/N07.0109.1737.15034.htm?Page=1

GI: You talked a lot about the Xbox 360. What are your thoughts on the PlayStation 3 now that youʼve had more time on it?

Carmack: Weʼve got our PlayStation 3 dev kits, and weʼve got our code compiling on it. I do intend to do a simultaneous release on it. But the honest truth is that Microsoft dev tools are so much better than Sonyʼs. We expect to keep in mind the issues of bringing this up on the PlayStation 3. But weʼre not going to do much until weʼre at the point where we need to bring it up to spec on the PlayStation 3. Weʼll probably do that two or three times during the major development schedule. Itʼs not something weʼre going to try and keep in-step with us. None of my opinions have really changed on that. I think the decision to use an asymmetric CPU by Sony was a wrong one. There are aspects that could make it a winning decision, but theyʼre not helpful to the developers. If they make the developers say that Sony is going to own the main marketplace, letʼs make them develop toward this and build it this way, it would somewhat downplay the benefits of the Xbox 360 and play to the PlayStation 3ʼs strengths. I suspect theyʼre not going to overwhelmingly crush the marketplace this time, which wasnʼt clear a year ago. A lot of people were thinking itʼs going to be a rerun of the last generation, and itʼs now looking like it might not be. Iʼve been pulling for Microsoft, because I think theyʼve done a better job for development support, and I think they have made somewhat smarter decisions on the platform. Itʼs not like the PlayStation 3 is a piece of junk or anything. I was not a fan of the PlayStation 2 and the way its architecture was set up. With the PlayStation 3, itʼs not even that itʼs ugly--they just took a design decision that wasnʼt the best from a development standpoint.

...... περιμενεις να σου ριξει σπορακια ο φιλος P3TRAN.......

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

spown ΕΣΥ μιλας για σπορακια?? :P

για πες μας ποσα κιλα σπορακια SONY εχεις φαει εσυ τον τελευταιο χρονο, με ολες τις υποσχεσεις, τις αναβολες, τις προσδοκιες και τα ψεμματα,

και αμα εχεις το κουραγιο να το παραδεχτεις, τοτε τα ξαναλεμε... sporun.

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Virtua Tennis 3

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=71608

Epibebaiwnei pws h ps3 ekdosh den exei online

Of course the Xbox 360 and PC versions of the game won't offer Sixaxis controls, but in pretty much every other respect they're identical to the PS3 in terms of visual loveliness and graphical superbity. Allen was on hand from Sumo Digital (who are handling the conversions) to stress that the online features (which aren't present on the PS3), will definitely be really good, boasting 60 frames per second online, and a variety of modes, including ranked matches, friendly matches, TV (where you can watch other games online) and a leaderboard - where it's possible to upload and download highlight clips.

mia erwtisi gia to online kommati tou ps3..

Me to idio username/gamertag boreis na paixeis ola ta games? diladi pes oti to gamertag sou einai "giannis" boreis me auto na paizeis resistance meta na paixeis nba 2k7 kai meta need for speed carbon? rwtaw giati nomizw oti den isxyei auto kai prepei gia kathe diaforetiki ETAIRIA pou exei dikous tis server na exeis xehwristo username/password...isxyei kati tetoio?

Ξερεις ποια ειναι η διαφορα της sony με την microsoft και εκει ειναι που μου αρεσει περισοτερο η SONY ειναι οτι φτιαχνει τεχνολογιες και δεν ξεστοκαρει απο κανενα μαγαζακι......ο αλλος μεχρι απο λιγα χρονια εταιρια της απατεωνιας που ολοι την μισουνε ειναι.....

Θα με ενδιέφερε να μου εξηγίσεις πάντως κάποια στιγμή, γιατί όλοι μισούνε τον Gates kai γιατί εσύ αντιπαθείς τόσο πολύ την MS.

Την φαμπρικα που εχει στησει η MICROSOFT για να ξεστοκαρει ολοι την παλιο κασελα την εχετε σκεφτει μωρε......

Τι ακριβώς ξεστοκάρει η MS me to 360?

Την φαμπρικα που εχει στησει η MICROSOFT για να ξεστοκαρει ολοι την παλιο κασελα την εχετε σκεφτει μωρε......

Τι ακριβώς ξεστοκάρει η MS me to 360?

εεεεεεε ρε miltoz!!!! ΤΗΝ ΠΑΛΙΟΚΑΣΕΛΑ ΛΕΜΕ!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Warner Home Video's press conference concerning the Total Hi Def disc that has HD DVD and Blu-ray all on one disc is currently ongoing, and it stated that the discs are able to contain dual layers of both HD DVD and Blu-ray on one disc. The first Total Hi Def releases will hit in the second half of this year, but no specific titles have yet been announced. At the conference, Warner used a copy of Superman to show off how it worked in an HD DVD player, Blu-ray player, and the recently announced LG Super Multi player that plays either. Finally, Warner claims it will not cost "materially" more than a regular disc.

http://www.engadget.com/2007/01/09/warner-officially-announces-total-hi-def-hybrid-disc/

telika i warner anakoinose to ivridiko disk pou eixa pei prin merikous mines.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...