Προς το περιεχόμενο

PS3 Ειδήσεις {News Topic}

privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

• Απαντ. 9,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

PS3 Xmas freebie: Gran Turismo HD Concept

Unlike Nintendo's $5 (or 500 Wii Points) Christmas treats and more like their free Wii web browser, Sony's poised to really spread that holiday cheer with a holiday freebie. As promised, Gran Turismo HD -- recently re-imagined as a technology demo and not a full title -- will hit the PlayStation Store on December 24th (that's Christmas Eve) for the eminently reasonable price of $0 (or 0 Wii Points). Today, they've announced that offer applies to North America as well as Japan. Thanks, Sony!

The important info: one track (the Eiger Nordwand course), two game modes ("Time Trial" and "Drift Trial"), ten cars (with 10 additional "tuned" variations unlockable), and the much vaunted 1080p. Of course, the only online action you're going to be getting is downloading the game from the PlayStation Store. Like Kaz said, "For the genuine implementation of 'Online Car Life Simulation', please wait for Gran Turismo 5."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Akoma den mas apadise o filos mas o GabrielConnor poso kostizei mia konsola ps3 na th fereis apo exo ...

me tekmiriomenh apadisi..eipe tha to psaxei kai tha apadisi...ti egine agori mou to xexases....

Όχι απλά αποφάσισα να μην ασχοληθώ άλλο μαζί σου. Ξέχασα βλέπεις το πρώτο και μοναδικό ρητο.

"Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω εμπειρίας"

Οπότε άντε γεια! Δεν έχω να αποδείξω σε κανέναν τίποτα και πόσο μάλλον σε εσένα. Αν θές να νομίζεις ότι αυτός που στο έφερε πλήρωσε 300 Ευρώ μεταφορικά και άλλα τόσα τελωνείο με γειά σου με χαρά σου. Άρνηση θαρρώ λέγεται αυτό στην ψυχολογία. Άντε να πούμε και καμία είδηση για PS3 γιατί το γ@μήσαμε. Αν ακόμα επιμένεις για απάντηση θα στην στείλω σε PM μέχρι το μεσημέρι.

[OFFTOPIC MODE ON]

Τελικά αποφάσισα να το ποστάρω εδώ για να ενημερωθούμε όλοι.

Ένα ηλεκτρονικό προιόν που φτάνει στο τελωνείο, πληρώνει 19% Φ.Π.Α + περίπου 25 Ευρώ έξοδα τελωνείου.

Άρα ακόμη και αν δεχτούμε πως το προιόν αγοράστηκε 550 Ευρώ (το οποίο δεν ισχύει) το κόστος μετά τον εκτελωνισμό είναι 654,25 + 25 = 679,25. Τα ποιό ακριβά μεταφορικά για ένα δέμα 7 κιλων με τις διαστάσεις του PS3 από Ιαπωνία με courrier (DHL) φτάνουν τα 75 Ευρώ.

Άρα έχουμε 679,25+75 = 745.25 Ευρώ

880-745,25 = 125,75 Ευρώ κέρδος για τον "έξυπνο" καταστηματάρχη - μείον το κόστος του παιχνιδιού 75 Ευρώ κέρδος.

Πάμε τώρα και στο ρεαλιστικό σενάριο.

Κόστος αγοράς PS3 449 Ευρώ, μετά από τελωνείο 559,31 + 75 Ευρώ ταχυδρομικα 634,31. 880-634,31 = 245,69 Ευρώ κέρδος για τον καταστηματάρχη - μείον το παιχνίδι 195,69 Ευρώ κέρδος.

Εγώ είχα πει 250 Ευρώ. Έπεσα έξω για 50 Ευρώ. Συγγνώμη!

PS: Τα παραπάνω δεν είναι δικές μου θεωρείες αλλά αποτέλεσμα συζήτησης με άνθρωπο που ασχολείται με αυτό ακριβώς το πράγμα.

Όποιος παραμένει δύσπιστος, παρακαλειται να επικοινωνησει με τα Ελληνικά τελωνεία και να ρωτήσει, καθώς και με μεγάλες εταιρίες ταχυμεταφορών.

Επίσης να επισημάνω πως το παραπάνω αφορά την εισαγωγή μιας μόνο κονσόλας. Αν ήταν να φέρω 10 κομμάτια από έξω το κόστος πέφτει κι άλλο.

Επίσης μπορείς να ρίξεις και άλλο τα ταχυδρομικά, αλλά εγώ πήρα την πιο ακριβή τιμή, έτσι για να είμαι καλυμμένος.

Αυτα. Συγγνώμη για το μεγάλο offtopic.

[OFFTOPIC MODE OFF]

Rumor: Sony Working on High-Def Eye Toy

I thought I had wasted time taking Sony's most recent Playstation 3 survey. It seemed mostly about trying to see what PS3 owners thought of the console. They asked about the gaming experience, online experience, yada, yada, yada. But then, on the last page, they asked which peripheral I was most excited about. Among the list of things I was totally disinterested in was the Eye Toy (Digital HD Camera). A high-def Eye Toy?

Πηγή: PS3-Scene

edited..

για να μην δινουμε και πολλες αφορμες, kataigida

αμα δεν ξερει πως να κανει δουλιτσα ο φιλος που στο εφερε (που αμφιβαλλω), πες του να μου στειλει ενα πμ. ;)

πρωτες εντυπωσεις απο fight night ps3

Just got Fight Night 3 on PS3 (WTF?!?!?!?) #1

So being starved for a new PS3 game I decided to pick up the PS3 version of Fight Night due to the hyped first person mode even though I have the 360 version. I normally find boxing games much easier to play in first person (anyone remember Prize Fighter on the Sega CD?!?), so I was excited to check out Fight Night in First Person.

W.T.F.?

Firstly you can't do it in career mode. Nope.

Secondly it's SHIT. You have these disembodied Rayman arms where you can see inside the hollow polygon arms and they're completely loose and unresponsive. The game is almost UNPLAYABLE in this mode due to how shitty your Rayman arms control.

Not only that, the game looks worse than the 360 version. It's like I'm playing it on a PS2.5. Where there were polygonal crowds in the 360 build, there are just now flat pixelated sprites in the PS3 one.

Also as far as I can tell the "awesome" and "exclusive" ESPN intergration does not work with the network.

Sure, EA trolls will come in here saying "It's EA, what did you expect?" Yea, it's EA but the 360 one was excellent and on a system that can solve a Rubix Cube and make it explode just by using its mind you expect a bit more.

Sigh. At least the game feels a tiny bit better to play using the SIXAXIS due to how the sticks are arranged in comparison to the 360 pad.

Sto neogaf apo oti lene exoun megala probs na mboun kan sto playstation network poso mallon na to katebasoun. Koinws plakwsan oloi kai mboukwse :P

parte kai ena videaki apo ton BlimBlim

GTHD demo video

http://www.playsyde.com/news_3909_en.html

Replay

http://www.playsyde.com/leech_3471_1_en.html

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...