Προς το περιεχόμενο

PS3 Ειδήσεις {News Topic}

privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

distixos to proto eine thema prosopikhs apopshs opote den mporeis na to baleis san thetiko. gia ta alla simfono alla ean kapoios den polisimfonh me to proto ti na ta kanei ta alla

Motorstorm nees toubano eikones:

MS8.jpg

MS7.jpg

MS6.jpg

MS5.jpg

MS4.jpg

MS3.jpg

MS2.jpg

MS1.jpg

De perimena na ftasoun toso konta sto stoxo tous pote. H proth eikona eidika mou aresei giati fenete pos h sygekrimenh pista eine polu anoixth. k fobomoun mipos oles oi pistes htan kleistes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• Απαντ. 9,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
De perimena na ftasoun toso konta sto stoxo tous pote. H proth eikona eidika mou aresei giati fenete pos h sygekrimenh pista eine polu anoixth. k fobomoun mipos oles oi pistes htan kleistes

εχμ.. αυτα ειναι bullshots φιλε μου και οχι ingame.

μη βιαζεσαι, για να μην απογοητευεσαι..

φιλικα ;)

φιλικα ;)

Ontws idiws otan yparxoun ena swro videos kai mboreis na deis akribws pws einai to paixnidi. Oso gia to target render oute me sfaires den to plhsiazei. Ta xbox3/ps4 mborei kapoia stigmh. Se ayth thn genia omws den paizei me tpt

Video:

http://www.playfrance.com/news-ps3-tv-madame-sur-une-moto.html

Ingame screenshots:

ruliweb_motor_12.jpg

ruliweb_motor_25.jpg

ruliweb_motor_24.jpg

ruliweb_motor_02.jpg

ruliweb_motos_13.jpg

Pantws epibebaiw8hke pws exei mono 8 pistes :(

Opws epishs oti den leipetai mono to online kommati alla kai ena swro alla features.

Oi arxikes pwlhseis tou sthn iapwnia einai xalia. Mono 7000 kommatia. To blepw logiko giati den tous 8ewrw toso koroida tous giapwnezouns na agorasoun thn petsokomenh ekdosh pou tous pasare h sony

first, lacks of game modes. No 2 player mode, no time-attack mode, no arcade mode and yes...no multiplayer/online mode. there are only 1 game mode; The Festival. We will be given tickets to enter a race. complete some race, then you will get new tickets to unlock new race. so far, there are 4 level of race. level 1 is the easiest and I think level 4 is the toughest (I just manage to unlock level 3).

Second, there are only 8 tracks. eventhough the tracks are big, pretty long and have multiple routes, I have to admit 8 tracks are quite few for todays racing game (compared to other racing titles).

Entypwseis apo enan sto neogaf pou exei thn final ekdosh

Been playing for the past few hours..

First off.. the demo track still seems to be the best looking, and plays the best. The big open tracks are fun although this is a hard game.. you really need to learn the tracks to stop falling off the edges and crashing into things.

The mud deformations are really cool, but you don't notice them whilst playing.. you have to stop and swirl around and play with it to get the best effect (then lose the race :|)

I've noticed several graphical glitches which were present in the demo and are in the full release.. most notably the juddering shadows and the alpha sorting issues on fire effects and explosions.

The ATVs are my favorite vehicles so far for controllability.. and the big rigs are good for sliding around.

I would say the game looks fantastic when you pause it and swing the camera around, but it merely looks good from the in-game perspective. There are exceptions to this, of course (some Wow moments) but a lot of the courses don't show the texture detail and modelling from the gameplay perspective, lending it a solid but not incredible graphical look. It also seems slightly too saturated, like a lot of ps3 games.

Gonna play some more now.. I'm only a few hours in so my opinions may change dramatically.. I tried taking some shots, not very good quality but I'll upload them later.

Ontws idiws otan yparxoun ena swro videos kai mboreis na deis akribws pws einai to paixnidi. Oso gia to target render oute me sfaires den to plhsiazei. Ta xbox3/ps4 mborei kapoia stigmh. Se ayth thn genia omws den paizei me tpt

Pantws epibebaiw8hke pws exei mono 8 pistes :(

Opws epishs oti den leipetai mono to online kommati alla kai ena swro alla features.

Oi arxikes pwlhseis tou sthn iapwnia einai xalia. Mono 7000 kommatia. To blepw logiko giati den tous 8ewrw toso koroida tous giapwnezouns na agorasoun thn petsokomenh ekdosh pou tous pasare h sony

Tromeres oi photos sou privateer, ego de blepo diafora me ths dikes sou

Guys apo video exo dei xiliades, oti exei bgei. 2 pragmata me xalane, pou oi pistes eine kapos mikres kai poly liges k oti ta oxhmata pernane mesa apo to xortari k den to patane :D. Pisteyo an den exei megales k poluplokes pistes me stenakia, katebasmata ktl tha ginete ligo monotono. ayto htan poy ekane tromero to proto video ektos apta grafika

Kala gia to target render den ksero an perimena pote pos tha to ftasei akribos. oute sthn epomenh genia pisteyo tha doume kati toso kalo.

seems slightly too saturated... <- ti ennoei o poihths?

Mono 8 pistes re gamoto. 2 ores game thane gia kaloys pextes. eine dinaton na kanan tetoia blakeia. To blepo na pigenei kala.. san piratiko otan bgei.. Kapoia allagh/beltiosh mexri to martio uparxei periptosh na doume?

Final Fantasy XI fans may now have their chance to play on the PS3.

December 15, 2006 - Sony Computer Entertainment today released a small update for the PlayStation 3 that allows PlayStation 2 games to store cache data on the hard disc drive, like Final Fantasy XI or the SOCOM map pack. Rather than a regular system update that would up your firmware version number, the update is a standalone package available on the PlayStation Store.

The update runs nearly 7MB in size and basically looks to create a virtual space for PS2 hard drive support. PS2 games that can use, or in the case of Final Fantasy XI, require the hard drive will simply prompt you to save the data as per normal. On the PlayStation 3, this data chunk is listed under the Game Data Utility like any other cache information would be, though it's all stored in a single piece of data.

So for those of you who want to try out FFXI on the PlayStation 3, now's your chance.

http://ps3.ign.com/articles/751/751320p1.html

Kapoia allagh/beltiosh mexri to martio uparxei periptosh na doume?

ε μεχρι τοτε δεν θα εχουν βγαλει sequel?!

για τις 8 πιστες ειναι σιγουρο? καπως κουλο μου φαινεται τοσες λιγες...

The last ever review scores from the OPM

dot_clear.gif

We have the final reviews scores from the last ever version of the OPM (Jan 2007 edition). All subscribers will be auto-switched to EGM. None of the PS3 titles reviewed seem to be anything special FNR3 scored the highest with an 8/10 and Genji scored a miserable 4.5/10. Excuse us while we play the violin :(.

PS3 Scores OPM Jan 2007

Ridge Racer 7 - 6/10

Need For Speed Carbon - 7.5/10

THP8 - 7.5

NBA07 - 5

NBA2k7 - 7.5

Fight Night R3 - 8

Tiger Woods 07 - 7.5

Madden 07 - 6.5

CoD3 - 7.5

Gundam - 3

Untold legends - 5

Genji - 4.5

Marvel Ultimate Alliance - 7.5

News Source: Neogaf.com

παιδες το motorstorm το βγαλανε βιαστικα. δεν μπορω να καταλαβω το γιατι, αλλα ετσι φαινεται.

πχ μεχρι χτες διαβαζα οτι περα απο το οτι εχει ενα μονο mode στο gameplay,

δεν μπορεις καν να αλλαξεις το ονομα σου. λεγεσαι "PLAYER" (!)

δεν ξερω βεβαια αν σημερα το βρηκανε αν και πως γινεται, αλλα.... κουφο!

lool! fantazomai to motorstorm tha einai to game me ta perissotera patches. patch gia na allazeis to onoma, patch gia na valeis diplo, kainourgies pistes klp. elpizo na min theloun na tous plirosoume gia pragmata pou eprepe na ta exoun apo default sto paixnidi. pou pas re karamitro me 8 pistes mono k na min mporeis na allakseis oute to onoma?

φιλικα ;)

Apo pou to simperanes ayto? Giati simfona me edo:

http://forums.e-mpire.com/showthread.php?t=66262&page=5

oi sygkekrimenes fotos einai apo ton xrhsth poy anagrafetai to onoma toy stis photos apo to psinext, kai einai trabhgmenes apo ton idio in-game oles, patotnas pause kai kanontas rotate thn kamera.

Pali apto mialo sou ta bgazeis man? to exeis kanei epagelma peia. H mipos exeis esy kapoio allo link pou os sinithos dia magias eine poio "axiopisto" apto diko mou?

den kserw an einai palio auto to videaki.......http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/motor-storm-ps3-target-render-vs-gameplay-comparison

....alla h diafora target render vs gameplay comparison....kanei to teleutaio na moiazei san karikatoura.........ti theloun kai ta bgazoun auta ta (moufo) videos.....atimo marketing...........

Oxi giati kala kanoun k ta bgazoun. omorfa eine. Apo ekei k pera den exo dei pote oso zo mia diafhmhsh h kati allo gia ton idio skopo sthn zoh mou pou na leei akribos thn alithia k mono ayth, ti perimenes.

Arage tha pezoume pote me tetia grafika ta games?

kai ti prepei na epikrotoume tetoies kinhseis...epeidh kai alloi prospathoun na mas doulepsoun?...spasimo einai..........

Arage tha pezoume pote me tetia grafika ta games?

As elpisoume na aksiothoume kapote na doume auta pou mas uposxontai edw kai xronia.....movie quality grafika......alla kai tote sou lew....kati tha briskoume na gkriniazoume....kati pali tha mas leipei........

Apo pou to simperanes ayto? Giati simfona me edo:

http://forums.e-mpire.com/showthread.php?t=66262&page=5

oi sygkekrimenes fotos einai apo ton xrhsth poy anagrafetai to onoma toy stis photos apo to psinext, kai einai trabhgmenes apo ton idio in-game oles, patotnas pause kai kanontas rotate thn kamera.

Pali apto mialo sou ta bgazeis man? to exeis kanei epagelma peia. H mipos exeis esy kapoio allo link pou os sinithos dia magias eine poio "axiopisto" apto diko mou?

xmm δεν εχεις κι αδικο exoskeletor.

αυτος ο adam λεει οτι τραβαει τις fotos με μια nikon d70 σε τριποδο,

βεβαια σε pause mode, οχι ingame.

λεει επισης οτι δεν εχει παιξει photoshop, και τον πιστευουμε.

αυτο που δεν πιστευουμε ομως, ειναι οτι καποιες φωτογραφιες (οι δικες του δηλ.) ειναι σε ποιοτητα ΠΟΛΥ καλυτερες απο direct feed. (πραγμα που το λενε ολοι, ακομα και σε εκεινο το thread που λινκαρες)

οταν συμβαινει αυτο λοιπον, (off-screen fotos > direct feed) προκειται για ταλαντουχο φωτογραφο.

ειμαι σιγουρος πως ΟΤΙ game θα φωτογραφιζει αυτος, θα βγαινει πολυ καλυτερο απο την πραγματικοτητα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...