Προς το περιεχόμενο

PS3 Ειδήσεις {News Topic}

privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

• Απαντ. 9,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ti siginitiki mera shmera, irtha se proth epafh me to ps3 :)

Perasa apto plaisio sthn athina kai epeksa ligo Resistance. Mou arese arketa. To efe sta tzamia uperoxo, kai douleuei se oti tzamh yparxei apo ton aytokinhton mexrh kai ths lampes sto tabanh (to leo giati merikoi merikoi legane alla)

To ai oxi tipota idietero, ligo kribonte, ligo ipoxoroun otan ta briskoun skoura, ligo epithesh ktl.

To xeirhstirio mia xara mou fanhke an kai den thn paleuo me xeirhsthria se tetoia games. Aporo pos osoi pezoun fps me xeirhstiria otan theloun na koitaksoun apotoma deksia k aristera ti kanoun.. Makarh na pezete me plhktrologio k mouse.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

epexa kai egw resistance xthes.to game einai mia xara kai me stathero framerate.alla giati to ps3 einai san mpaoulo re paidia.vevaia to oti einai gialistero to kanei poio mourato.

otan re exo theleis na kaneis epitopou strofi se ena fps einai poio eukolo me to pad. akoma otan paizeis entona sto pc kapoies fores to mouse prepei na to sikwseis kai na to fereis poio konta sou dioti exei paei volta.ola einai thema sinitheias egw den exw provlima kai metous dio xeirismous alla pistevw oti me to pad kapoios mporei na einai poli kaliteros apo kapoion me mouse kai keyboard.

Eμένα αυτό που με ενοχλεί είναι που το χειριστήριο μοιάζει με φτηνή απομίμηση του ps2... H κονσόλα είναι μέσα στο λούστρο και εξωτερικά δείχνει πολύ "class" και έχει ένα χειριστήριο που μοιάζει ψεύτικο. Η απουσία vibration δεν με ενόχλησε, είναι θέμα συνήθειας.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/2207229.stm

12/12/2006

"Sony is 'on track with PS3 sales'

The PS3 recently went on sale in Japan and in the US

Sony has reiterated its ambitions to sell one million PlayStation 3 (PS3) consoles worldwide by the end of 2006.

But the Japanese firm has admitted it did not meet its own estimates for launch day deliveries in the US.

According to figures from research firm NPD less than half of the promised 400,000 were shipped on day one.

The PlayStation 2 remains the best-selling console this Christmas and its successor PS3 does not arrive in Europe until March next year. "

...........double post ...server error...

ti double, ayto eine triplo. mind error.. mind error :D (to paraskeyosabatokiriako tha exo wii + zelda)

Rebel21 ama eine noobas o alos k den kserei na setari sosta to mouse sto grafeio tou to mouse fteei? giayto iparxoun ta fatpad, to xeri de sikonete pote

eilio94 diladi an eixes edo k 10 xronia mia ferrari k pigenes na agorasis to super kenourgio modelo to teleyteo k to timoni emiaze me to palio den tha sou arese? Afou me to palio den eixes kanena parapono, de ksero an katalabeneis ti enoo. De simfono pos panta pantou oi beltioseis prepei nane terasties

ti double, ayto eine triplo. mind error.. mind error :D (to paraskeyosabatokiriako tha exo wii + zelda)

Τι εννοεις ακριβως ??? Δανεικο ???

Χμμμ αν παραβλεψεις το θεμα των γραφικων και ξεικινησεις το zelda δεν βλεπω να το επιστρεφεις την Δευτερα ......

Καμια σχεση με την φολα το Resistance !!!;-)

eilio94 diladi an eixes edo k 10 xronia mia ferrari k pigenes na agorasis to super kenourgio modelo to teleyteo k to timoni emiaze me to palio den tha sou arese? Afou me to palio den eixes kanena parapono, de ksero an katalabeneis ti enoo. De simfono pos panta pantou oi beltioseis prepei nane terasties

Δεν είναι αυτό. Το παλιό μου άρεσε, μάλιστα μπορώ να πω πως ήταν και ένα από τα αγαπημένα μου.

Το θέμα είναι πως το νέo ενώ μοιάζει με το παλιό,η διαφορά του είναι πως το πλαστικό περίβλημα δείχνει πολύ λιγότερο στιβαρό από το παλιό κι επιπλέον πολύ ποιο ελαφρύ λόγω έλλειψης του μηχανισμού του ruble.

Το όλο feeling είναι τα "μαϊμού" χειριστήρια που κυκλοφορούσαν για το ps2.

Δεν ξέρω αν το έπιασες στα χέρια σου να μου πεις την εντύπωση που σου άφησε.

Σαφώς είναι και θέμα συνήθειας. Δεν είναι κάτι που δεν συνηθίζεις. Απλά μίλησα για αίσθηση/πρώτη εντύπωση.

το ειδα σημερα το ps3! τι να πω κουκλι ειναι! οσο για το χειρηστηριο μακαρι να βγαλει η logitech κανενα γιατι της sony δεν μου αφησε και τις καλυτερες εντυπωσεις!!

Cop not charged in PS3 shooting

[uPDATE] Charges dropped in case involving police officer fatally shooting teen suspected of stealing PS3s; jury foreman says he "checked the wrong box."

A series of crimes has dogged the US launch of Sony's PlayStation 3. So far in the life of the console, which sells for an average of just under $1,200 on eBay, there have been shootings, muggings, and thefts.

In one instance, a student who had waited in line for three days to get his hands on two of the consoles was battered with a blunt object while unloading the PS3s from his car. The consoles were stolen during the assault. Some two weeks later, police served warrants on two other students suspected of being involved in the assault. During the raid on one of the residences, in which the Emergency Response Team (ERT) was called in to support the campus police, suspect Peyton Strickland was fatally shot.

Christopher Long, who had been a deputy since 1996 and had participated in the raid, was fired from his post on December 8 by Sheriff Sid Causey. Yesterday Long was indicted on a charge of second-degree murder by a New Hanover County grand jury, according to the local paper, The Wilmington Star News.

During the raid, the officers could see into the residence through three glass window panes on the front door. According to an official report, the officers watched Strickland approach the door, look through the window, and then walk away. Previously, Strickland's roommate Michael Rhoton had said that the youth might have been holding a PS3 controller as he approached the door, leading some to speculate that the officers mistook the black object in his hand for a weapon, but no mention was made of the controller in grand jury testimony. It was stated, however, that the student was unarmed.

The officers ordered him to open the door and another sheriff's deputy began using a battering ram to enter the premises. Officer Long confused the sound of the battering ram striking the door with gunfire, and fired shots, the autopsy later reported. Strickland was shot in the shoulder and in the head--the fatal shot had ricocheted off another object into his skull.

Two other deputies, currently on paid leave, have been cleared of any wrongdoing.

[uPDATE] In a dramatic turn of events, murder charges against Long have been dismissed, after the grand jury foreman admitted to incorrectly checking the wrong box that would decide Long's fate.

Upon hearing the news, Strickland's parents released the following statement: "Yesterday, our son's murderer was going to have to answer for what he did. Today, we just don't know what is going on in Wilmington. We are upset, confused and searching for answers."

Δεν είναι αυτό. Το παλιό μου άρεσε, μάλιστα μπορώ να πω πως ήταν και ένα από τα αγαπημένα μου.

Το θέμα είναι πως το νέo ενώ μοιάζει με το παλιό,η διαφορά του είναι πως το πλαστικό περίβλημα δείχνει πολύ λιγότερο στιβαρό από το παλιό κι επιπλέον πολύ ποιο ελαφρύ λόγω έλλειψης του μηχανισμού του ruble.

Το όλο feeling είναι τα "μαϊμού" χειριστήρια που κυκλοφορούσαν για το ps2.

Δεν ξέρω αν το έπιασες στα χέρια σου να μου πεις την εντύπωση που σου άφησε.

Σαφώς είναι και θέμα συνήθειας. Δεν είναι κάτι που δεν συνηθίζεις. Απλά μίλησα για αίσθηση/πρώτη εντύπωση.

man afou epeksa pos na mhn to eixa piasei an epexa. Katalabeno th enoeis. Basika h megalyterh diafora sayto pou les eine oti to dual shock exei ton mhxanismo ths donhshs k htan poio bary. Mporei na exeis dikio k na apodeixtei moufa mporei k oxi. time will tell

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...