Προς το περιεχόμενο

PS3 Ειδήσεις {News Topic}


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 9,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Sony To Award Entitlements

 

According to EGM's Dan Hsu the Sony Playstation 3 will be awarding their own version of Xbox 360 Achievements but will be calling them "entitlements."

 

During this week's EGM Live podcast, Hsu, the editor of EGM, said he had heard that Sony was going to call their achievements by this horrible name that could only come from the brilliant minds at Sony.

 

Let's start with the fact that this sounds absolutely retarded as a name. Is your screen going to flash "entitlement awarded" or something? That just sounds so robotic and stupid. Also, isn't that grammatically incorrect? Don't you have to be entitled to something?

 

It's also another example of a blatant ripoff of a very original idea from someone else that Sony is going to steal and try and pass off as another breakthrough for themselves.

 

It's really sad that a company that was great company has sunken to such depths. Maybe I'm crazy but who knows? I just know that this is a horrible name which better be changed if Sony doesn't want to have even more shit talked about them then they already are.

 

http://videogamejocks.blogspot.com/2006/07/sony-to-award-entitlements.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλαζονεία της εξουσίας:Ή, γιατί όλοι οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς θεωρούν πολλά ως δεδομένα και ιδιαίτερα εμάς, τους gamers...

 

 

Playstation 3, ε; Ας δούμε εν τάχει μερικά δεδομένα. Για πρώτη φορά στην ιστορία, μια κονσόλα κυκλοφορεί με τιμή 600 δολαρίων, επικαλούμενη ανώτερα τεχνικά χαρακτηριστικά τα οποία είτε απαιτούν πρόσθετες επενδύσεις σε τεχνολογία, είτε δεν έχουν αποδειχθεί ακόμα. Οι υψηλότερες αναλύσεις και η υποστήριξη ενός νέου οπτικού μέσου, η επιτυχία του οποίου παραμένει αβέβαιη, «πλασάρονται» ως πλεονεκτήματα, τα οποία εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα από το μέσο καταναλωτή. Ειδικά για το Blu-Ray, δεδομένης της σημασίας που έχει για τη Sony η επιτυχία του νέου αυτού μέσου, η συμπερίληψη της τεχνολογίας στο PS3 αποτελεί μάλλον ένα μέσο εξάπλωσής της, παρά πρόσθετη αξία για τον καταναλωτή. Επιπλέον, το νέο/παλιό χειριστήριο δεν θα διαθέτει rumble ως αποτέλεσμα της δικαστικής διαμάχης της Sony και της Impact Technologies (εκτός και αν πιστέψει κανείς την... επίσημη εκδοχή της ασυμβατότητας), παρέχοντας αντί αυτού την ενδιαφέρουσα ομολογουμένως τεχνολογία των tilt sensors.

 

 

 

To αυτοκρατορικό βρέφος, μέλλων διάδοχος του θρόνου

 

 

 

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, το τρίτο Playstation φαντάζει περισσότερο ως το προϊόν που φιλοδοξεί να «ξελασπώσει» τη Sony από μια δύσκολη θέση, παρά ως ένα νέο μηχάνημα που επωφελείται από την εμπειρία της ιαπωνικής εταιρείας, τόσο στον τεχνικό, όσο και στον εμπορικό τομέα. Σε όλα τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν τα pre-rendered "concept" videos που το marketing τμήμα της εταιρείας άφησε να εννοηθεί ότι είναι realtime, οι δηλώσεις περί αντικατάστασης των PC και το γεγονός ότι ακόμα και τώρα, 3 μήνες πριν από την κυκλοφορία του μηχανήματος, δεν γνωρίζουμε ακόμη το αρχικό lineup του μηχανήματος.

 

 

 

Είναι η στάση της Sony αλαζονική; Σαφώς. Είναι αυτό το είδος της αλαζονείας που έρχεται με την ηγετική θέση, η αλαζονεία του κορυφαίου brand της αγοράς. Είναι επίσης η αλαζονεία μιας εταιρείας που ξέρει πολύ καλά πως είναι σε θέση να δώσει σε όλες τις κατηγορίες gamers αυτό ακριβώς που ζητούν, και πως, αργά ή γρήγορα, το μηχάνημά της θα γίνει το πιο επιθυμητό της αγοράς, ειδικά από τη στιγμή που οι ανταγωνιστές της εξακολουθούν να ακολουθούν την ίδια πορεία. Είναι αναμενόμενο για τη Sony να τηρεί μια αλαζονική στάση, καθώς η αγορά επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, με έναν από τους σημαντικότερους να είναι η ψυχολογία του καταναλωτή. Καλώς ή κακώς, ο καταναλωτής σήμερα δεν αγοράζει με το απλό και αποτελεσματικό κριτήριο του γούστου του. Αυτό που πραγματικά θέλει ο καταναλωτής, είναι να πειστεί πως αυτό που αγοράζει είναι το «καλύτερο», το προϊόν που όχι μόνο θα του προσφέρει αυτό που θέλει, αλλά θα εξακολουθήσει να είναι ισχυρό στο μέλλον, ενώ ταυτόχρονα θα κάνει και τον γείτονα να ζηλέψει. Η αλαζονεία μιας εταιρείας μαγνητίζει τον καταναλωτή, καθώς το κύρος του προϊόντος υπερισχύει πολλές φορές της πραγματικής του ποιότητας.

 

 

 

Μια νέα, υποχρεωτική εμπειρία στα videogames

 

 

 

Άλλωστε, η Sony δεν είναι η μόνη εταιρεία που τηρεί μια αλαζονική στάση, έστω και αν είναι ο ευκολότερος στόχος για κριτική. Αν ρίξουμε μια γρήγορη ματιά στην ιστορία άλλων εταιρειών, θα βρούμε πολλά δείγματα αλαζονικής συμπεριφοράς, τα οποία καλλιεργούνται με προσοχή, παρόλο που έχουν στηλιτευθεί ξανά και ξανά από τους καταναλωτές και τον Τύπο. Ξεκινώντας από τη Nintendo, θα μπορούσε να πει κανείς ότι η εταιρεία από το Κυότο συμπεριφέρεται διαρκώς σαν να έχει μονοπώλιο στην ποιότητα και την πρωτοτυπία του gameplay. Η αλήθεια είναι πως αυτή τη φήμη η Nintendo την κέρδισε με το σπαθί της, μετά από μια σειρά τεράστιων επιτυχιών και αξέχαστων franchises, πολλά εκ των οποίων μας... βασανίζουν μέχρι σήμερα. Η πρωτοτυπία και η ευρηματικότητα εξακολουθούν να προβάλλονται ως τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των προϊόντων της εταιρείας, έστω και αν έχει πολύ καιρό να δείξει κάτι που να αξίζει πραγματικά το χαρακτηρισμό. Όπως η Sony βασίζεται στην επιτυχία προηγούμενων μηχανημάτων, προβάλλοντας τη δόξα που έχουν κερδίσει στο νέο της προϊόν, έτσι και η Nintendo χρησιμοποιεί την αίγλη του παρελθόντος για να διεκδικήσει μια ιδιαίτερη θέση στη συνείδηση των καταναλωτών και των επενδυτών. Τι πιο αλαζονικό, άλλωστε, από το να επιβάλλεις στον παίκτη να παίζει τα παιχνίδια σου με έναν νέο τρόπο χωρίς παράλληλα να του δίνεις τη δυνατότητα να επιλέξει ο ίδιος το πως προτιμά να παίζει;

 

 

 

Τέλος, ας ασχοληθούμε λίγο με την νεαρότερη στο χώρο των videogames, αλλά ιδιαίτερα δυναμική και... πλούσια Microsoft. Αν και η εταιρεία έχει συνδέσει το όνομά της με τους υπολογιστές και τα Windows, θέλησε να μπει στο χώρο των videogames με ένα νέο φορμά, ενώ θα μπορούσε να έχει αφιερώσει αυτούς τους πόρους στη βελτίωση της εμπειρίας του gaming για όσους PC users έχουν μεγαλώσει με το λειτουγικό της εταιρείας. Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε πως τα PC αποτελούν από μόνα τους μια πλατφόρμα για gaming, η οποία θα μπορούσε να είναι πολύ πιο απολαυστική σε αυτόν τον τομέα με μερικές παρεμβάσεις όσον αφορά την προσβασιμότητα και την τυποποίηση του hardware. Εδώ έχουμε την αλαζονεία της επέκτασης σε μια αγορά, θεωρώντας ότι μια άλλη αγορά είναι δεδομένη. Δεν αμφισβητεί κανείς ότι ο κ. Gates δικαιούται να είναι αλαζονικός, απλά καλό είναι να επισημανθεί. Άλαζονική θα μπορούσε να θεωρηθεί και η απόφαση να απαιτείται συνδρομή προκειμένου να παίξει κανείς online μέσω Xbox Live. Η διεξαγωγή online αναμετρήσεων μόνο "premium content" δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Όσο για το νέο "iPod-killer" Zune και τις πόρτες που αυτό ανοίγει για το μέλλον, μόνο δείγμα ταπεινοφροσύνης δεν είναι...

 

 

please opoios prospathisei na amfisvitisei kati na to kanei me epixirimata

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

pixel_c.gifPS3 Pre-Launch Costs Rising, Sony Promises To Recoup Money

 

In an attempt to quash some of the investor fears, Sony has assured shareholders that the firm will recoup its investment in the PS3 console in no more time then it took to recoup the cost of the PS2 console. In addition, Sony admitted that development and pre-launch costs are rising.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Crytek hunting for PS3 programmers

A job listing reveals German developer is prepping PlayStation 3 project; game could be Crysis spin-off--or something new.

 

One of the obvious perks of gaming on a next-generation system are the detailed graphics. Since next-gen footage began being released, many console gamers have argued that the souped-up living-room boxes could easily keep up with desktop PCs.

 

 

Then a game by the name of Crysis entered the scene. Running on the latest version of Crytek's CryEngine, the shooter's lifelike graphics wowed attendees at both GDC and E3 this year. While console gamers picked up their jaws in envy, they asked themselves (and everyone else) whether the game would also be headed to the Xbox 360 and PlayStation 3. Shortly after its debut at GDC 2006, console owners were egged on by rumors that said the game was headed to next-gen consoles.

 

Now, one new bit of info shows that Crytek may indeed be looking to bring Crysis to next-gen consoles...or at least to one next-gen console. A job listing on the company's Web site shows that Crytek is looking for a PlayStation 3 programmer with cross-platform code development experience.

 

Even if Crysis is PS3-bound, it's unlikely it would be available anytime soon. The game ships for the PC in the fourth quarter of this year, meaning it would be a little late to hire staff to get a PS3 version out for this holiday season.

 

Also, Crytek recently told GameSpot that Crysis remains a PC exclusive in its current form. That disclosure raises the possibility that Crytek is hiring PS3 programmers for a console Crysis spin-off akin to Far Cry Instincts and Far Cry Instincts Predator, the Xbox and Xbox 360 adaptations of the PC shooter Far Cry.

 

Another factor is the fact Crysis isn't the only game cooking at the German studio. On a recent visit, Crytek told GameSpot that several "vastly different" games are in development at its Frankfurt headquarters--meaning the PS3 project could be an all-new title that is yet to be revealed to the public.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Army of Two

 

Never go into battle alone! EAʼs new next-gen boutique development studio is changing the face of how people will play games. Delivering a groundbreaking strategic 3rd person co-op shooter unparalleled in the action genre, EA Montrealʼs ARMY OF TWO focuses on gameplay centered around TWO man missions, TWO man strategies, TWO man tactics and a TWO man advantage

Today, the United States is awarding an unprecedented number of contracts to Private Military Corporations (PMC) in an effort to maintain its presence worldwide. Since the Vietnam War, this number has increase ten fold and is only rising. As the clear cut flow of the chain of command blurs and the military responsibilities of a nation slipping out of its own control, it is getting hard to tell who really holds the power.

 

As ex-Army Rangers now turned contractors for a PMC, ARMY OF TWO challenges you to fight along side your team-mate on missions developing and using the combined skills necessary to become the deadliest TWO man military outfit. Whether with a live player or ARMY OF TWOʼs unique partner AI, ARMY OF TWO delivers a revolutionary new way to play an action shooter.

 

From TWO man sniping to parachuting, players will experience action-packed scenarios where they will have to use their wit, strength and an arsenal of shared customizable weapons to successfully defeat their enemies and complete the mission at hand.

 

On or offline, players can seamlessly transition from AI to a live partner as they fight their way through war, turmoil and a conspiracy so vast it threatens the entire world. When one man is not enough, itʼs going to take an army of two to save us.

 

Features:

 

“Two Man” Gameplay – Co-op is no longer a mode, itʼs the game. Players must undertake TWO man mission using TWO man strategies and tactics to ultimately create a TWO man advantage that no enemy can withstand.

Partner AI – ARMY OF TWO delivers intelligent partner AI (PAI) that will interact, adapt, collaborate and learn from their human partner. The PAI will also react and adjust to the gamerʼs ability and how they play the game by taking the lead or following, driving strategy or taking orders. It is the dream of the human machine.

Customizable Weapons – Customize and upgrade dozens of deadly weapons and share them with your partner off or online.

Dynamic Environments – EAʼs Montreal game studio is working to deliver realistic character and environmental effects including fluid dynamics that showcase an open-ocean water-wave simulation as well as physics based animations.

Contemporary Storyline Ripped from the Headlines – ARMY OF TWO will captivate gamers with a politically charged storyline, centering on the impact and ethical issues of Private Military Corporations.

Online Gameplay – ARMY OF TWO redefines TWO MAN online gameplay with players seamlessly moving from PAI to live players as they make their way through the game.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...