Προς το περιεχόμενο

Θανάσης Παπακωνσταντίνου


vsls

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αν κ εγω ακουω το αποκαλουμενο "εντεχνο" (Μαλαμας, Πασχαλιδης, Περιδης κλπ) συμφωνω με το "αδειασμα" του ορου μιας κ ειναι καθαρα μια εμπορικη κατηγοροποιηση της μουσικης!

 

Δε νομίζω στο άδειασμα να εννοούσε κάποιον από τους πιο πάνω που αναφέρεις (γιατί με τον όρο, "άδειαζε" και τους εκπροσώπους του, εγώ έτσι το'πιασα). Και οι 3 δεν ανήκουν στο λεγόμενο έντεχνο. Ο όρος όπως επικράτησε υποδήλωνε τη μουσική των Πυξ-Λαξ, του Μαχαιρίτσα κτλ..κι από κει πήρε η μπάλα και τους υπόλοιπους. Με αυτή την οπτική γούσταρα κι εγώ το "αδειασμα" του εντεχνου από τον Παπακωνσταντινου. Αλλά Περίδης, Πασχαλίδης και Μάλαμας δε μπαίνουν σε αυτή την κατηγορία, ειδικά ο 3ος, άμα ήτανε για "άδειασμα" δε θα συνεργαζοταν μαζι του.

Κατα τα άλλα, Θανάσης = μέγιστος!!!!! Είναι μεγαλη ανάσα το ότι η ελληνική δισκογραφία (έστω ένα μικρό τμήμα της) δίνει ευκαιρίες να κυκλοφορούν τέτοιοι δίσκοι, εκ φύσεως αντιεμπορικοί.

Θανασάρα είσαι ΜΕΓΑΛΟΣ !!!!!

PS: Και 2ος δίσκος την ίδια χρονιά?

Δημοσ.

NoNuclearPower ως αδειασμα εννοουσα μονο την μη αποδοχη του Θαναση να χαρακτηριζεται η μουσικη του με τον τιτλο "εντεχνο" κ οχι βεβαια να αδειασει τους εκπροσωπους της, ποσο μαλλον τον Σωκρατη!

 

Ο δισκος ειναι στα χερια μου απο χτες, το ενα θεμα ειναι οτι δεν εχουμε καινουρια κομματια αλλα μια συγκεντρωση τραγουδιων που επαιζε συχνα στις συναυλιες αλλα κ ενα παλιοτερο κομματι, το Αερικο, με αλλη ενορχηστρωση, οποτε δεν ειναι ακριβως νεα δουλεια! Με τις πρωτες ακροασεις ο ηχος δεν θυμιζει τοσο τους πειραματισμους που ειχε η Βροχη απο Κάτω χωρις αυτο να ειναι κακο! Μολις τον ακουσω αρκετες φορες κ ειδικα καποια κομματια πιο εντατικα θα γραψω περισσοτερα, αλλωστε μια δουλεια του Θαναση δε μπορει ποτε να ειναι κακη!

Δημοσ.

Λοιπόν...

ακούω κι εγώ τον Διάφανο κανα δυο μέρες τώρα, πάρα πολύ καλός δίσκος, αλλά να πω την αλήθεια τον περίμενα ακόμα πιό φευγάτο από την Βροχή (επιρρεάστηκα και από το εξώφυλλο αρκετά σ'αυτό :P) και σκάλωσα λίγο στα πρώτα ακούσματα!

 

Δε λέω ότι είναι πισωγύρισμα, απλά είναι πολύ πιο στρωτός και βατός από την Βροχή, μοιάζει περισσότερο με ενα συνδυασμο στοιχείων και ήχων από όλους τους προηγούμενους δίσκους του Θανάση (χωρίς αυτό βέβαια να μειώνει στο ελάχιστο την αξία του), τον αντιλαμβάνομαι σαν ένα "άτυπο best off" (αν είναι δόκιμο κάτι τέτοιο για έναν καλλιτέχνη όπως ο Θανάσης Π.) όχι όμως με γνωστά αλλά με ακυκλοφόρητα και νέα κομμάτια. Σαν ένα "άτυπο best off του συνολικού του ήχου" δλδ για να το πώ πιό απλά. :)

 

Πάντως νομίζω ότι μετά την Βροχή, ο Διάφανος σε αφήνει με μια αίσθηση του στυλ "περίμενα κάτι περισσότερο", ίσως αν κυκλοφορούσαν αντίστροφα, να ήταν πιο ομαλή η μετάβαση, αλλά είμαι σίγουρος οτι η σειρά που κυκλοφόρησαν τελικά δεν είναι τυχαία, όλα έγιναν σκόπιμα (ίσως και με ενδεχόμενο δόλο :mrgreen:) από τον Θανασάκη...

Δημοσ.

Τα τραγούδια του Διάφανου προϋπάρχουν (τα περισσότερα) αυτών της Βροχής. Απλώς εκείνη τη δεδομένη στιγμή που την κυκλοφόρησε, λογικά του την βάρεσε έτσι. Θα μπορούσαν στον Διάφανο να περιλαμβάνονται άλλα 1-2 τραγούδια που έπαιζε στα live και δεν υπάρχουν σε δίσκο. Ή κάποιες διαφορετικές εκτελέσεις.

 

Γεγονός όμως είναι πως παραμένει καταπληκτική δουλειά, και αν εμπιστευόταν την φωνή του περισσότερο από ό,τι το κάνει, θα μιλούσαμε για επίπεδο Αγρύπνιας και Βραχνού Προφήτη.

 

Οι ερμηνείες του Μάλαμα (δεν τον πάω) στον Διάφανο και στα Παξιμάδια και στην Κοιλάδα είναι εξαιρετικές, ενώ της Μάρθας (την απεχθάνομαι σχεδόν) στον Βασιλιά όμορφη.

 

Αυτά.

Δημοσ.
Τα τραγούδια του Διάφανου προϋπάρχουν (τα περισσότερα) αυτών της Βροχής. Απλώς εκείνη τη δεδομένη στιγμή που την κυκλοφόρησε, λογικά του την βάρεσε έτσι.
Ναι όντως, το έγραψε και ο vsls, και έτσι εξηγείται η όποια "ασυνέχεια" στον ήχο. :wink:

 

Γεγονός όμως είναι πως παραμένει καταπληκτική δουλειά, και αν εμπιστευόταν την φωνή του περισσότερο από ό,τι το κάνει, θα μιλούσαμε για επίπεδο Αγρύπνιας και Βραχνού Προφήτη.
ναι και αυτό παίζει πολύ, με τις δεδομένες (πολύ καλές) συνθέσεις!
  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Όσο περνάει ο καιρός, καταλήγω στα εξής:

 

Κάποια άλμπουμ του Θανάση δεν έχουν τίποτα καινούργιο να μας πουν, και μου πονάνε και αυτιά απο ένα σημείο και ύστερα. Και μιλάω για τα 2-3 πρώτα του.

 

Απο την Αγρύπνια και μετά, έχει πολλά να μας πει και εκτός του ότι γράφει κομματάρες, βοηθάει και ο Μπάμπης Παπαδόπουλος στην ενορχήστρωση και έρχεται το πράγμα και γαμεί.

 

ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ. ΤΕΛΟΣ. Αν είχα να διαλέξω έναν δίσκο απο την χώρα μου να δώσω στους εξωγήινους να ακούσουν μάλλον αυτόν θα διάλεγα.

Δημοσ.

Ναι, μέστωσε καλά μέσα μου. Απο την άλλη δεν ξέρω. Ίσως έπρεπε να το σκεφτώ λίγο ακόμα. Πολυ απερίσκεπτο μήνυμα απο μέρος μου.

Δημοσ.

Πράγματι απερίσκεπτο.

 

Η Αγία Νοσταλγία, η Ανδρομέδα και τα Λάφυρα με τους Ασκαμπάντ ήταν πολύ πρωτότυποι δίσκοι για την εποχή τους. Το ότι πλέον έχουν αντιγραφεί, δε σημαίνει πως οι αυθεντικοί έχασαν την αξία τους.

 

Για τη βροχή από κάτω τα έχω γράψει και αλλού (αλλά δεν μπορώ να τα βρω τώρα).

 

Τέλος πάντων, τον θεωρώ τον πιο μουσικό (σε αντίθεση με τον "τραγουδιστικό") και προσωπικό δίσκο του Θανάση. Πραγματικά ξεχωριστός.

 

Απ' όσο ξέρω μέσω ενός κοινού γνωστού, συμφωνεί και ο ίδιος μαζί μου. Δηλαδή όταν του είπα το παραπάνω λέει "ναι, και αυτός το ίδιο λέει".

 

ΥΓ. Προσπαθώ να σας εντυπωσιάσω με τις γνωριμίες μου. :P Τυρόγαλα, ε Sellers;

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Καλοκαιριάζει και μου 'ρχονται στην μνήμη τώρα.

Έτσι κι αλλιώς την αρχή του καλοκαιριού την σηματοδοτεί η συναυλία του Μάλαμα.

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...