vsls Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Ακουω εδω κ αρκετα χρονια τον Θαναση τοσο τις δικιες του προσωπικες δουλειες αλλα κ τις συνεργασιες του με αλλους καλλιτεχνες, Σωκρατη Μαλαμα, Μελινα Κανα, Λιζετα Καλημερη αλλα κ τον ανθρωπο που τον ανεδειξε τον Νικο Παπαζογλου. Τον Μαρτιο επισης κυκλοφορησε η τελευταια του δουλεια "Η Βροχη απο Κατω" που ειναι εξαιρετικη καθως εξελισσει τον νεο ηχο που εισηγαγε η κατα τη γνωμη μου καλυτερη του δουλεια "Αγρύπνια". Στις 23 Ιουνιου δινει συναυλια στον Λυκαβηττο στην Αθηνα κ στις 29 Ιουνιου στο Θεατρο Δασους στη Θεσσαλονικη. Ελπιζω να υπαρχουν κ αλλοι στο Insomnia που ακουνε τις μελωδιες του Θαναση! Για οσους θελουν να μαθουν περισσοτερα για τη δισκογραφια του κ οχι μονο, μπορουν να δουν την προσωπικη του σελιδα
carlmikaze Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Τα προηγούμενά του δεν με είχαν στείλει ποτέ. Δεν είχα δώσει ιδιαίτερη βάση βέβαια, μα μου φαίνονταν βαρετά. Η βροχή από κάτω, είναι εξωπραγματικά καλή για ελληνικά δεδομένα. Θεϊκό, μάλλον θα πάω να τον δω στις 23.
vsls Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Εγω το σκεφτομαι για τις 29 αλλιως ισως περιμενω τον Ιουλιο στο Φεστιβαλ Ολυμπου στο Διον... Η βροχη απο κατω ξεφευγει απο πολλα στεγανα κ ηχιτικες φορμες πιστευω αλλα δε θα ελεγα οτι συγκρινεται αμεσα με τα προηγουμενα του. Εχει ενα πολυ διαφορετικο υφος αλλα κ ο στιχος δεν ειναι καθολου ομοιος. Οι πειραματισμοι βεβαια αρχισαν απο νωριτερα κ οσο πανε αυξανονται! Παντως τα 2 καλυτερα του ακομα θεωρω οτι ειναι Αγρυπνια κ Βραχνος Προφητης!
hugelacky Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Tο τελευταίο του δεν το έχω ακούσει ακόμα, αλλά δηλώνω fan, καθώς οι προηγούμενες δουλειές του είναι πιστεύω αρκετά μπροστά και εντελώς αλλού σε σχέση με το "κατεστημένο" πλέον του Ελληνικού "και καλά" Έντεχνου. Μ'αρέσει πολύ η "ανωμαλία" που έχει να μπλέκει dub loops με μπαγλαμαδάκι, ηλεκτρική με μπουζούκι... Επίσης τον γουστάρω και για έναν επιπλέον λόγο. Ότι ο ίδιος (στις λιγοστές σχετικά συνεντεύξεις που έχει δώσει) έχει "αδειάσει" το έντεχνο και σαν όρο και σαν μουσική, και αποποιείται αυτόν τον χαρακτηρισμό για την μουσική του! thumbs up! :wink:
blueviper Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Το αντιγράφω από αλλού, για να μην τα ξαναλέω... "Θέλω να ξεκινήσω λέγοντας πως η Αγρύπνια δε με ξετρέλανε. Θαύμασα το θάρρος του Θανάση να ξεφύγει από τα καθιερωμένα και να δοκιμάσει νέα πράγματα (έχω ξεχάσει πόσες φορές έχω εκθειάσει την ανάγκη του πειραματισμού), αφήνοντας εν μέρει πίσω προηγούμενες κατακτήσεις του. Όταν μάλιστα οι παραστάσεις σου είναι πιο παραδοσιακής μορφής, είναι αξιέπαινο να στρέφεσαι σε προοδευτικές ηλεκτρισμένες αισθητικές και avantgarde μετατροπίες για να μεταγγίσεις το μήνυμά σου. Πόσοι άλλοι από τον λεγόμενο κι έντεχνο χώρο μπορούν να παινευθούν πως άλλαξαν το δέρμα τους? Γι' αυτό λοιπόν και όποια εύσημα από μένα. Το ίδιο το αποτέλεσμα όμως δε με κέρδισε...όπως το ίδιο έγινε και με τη "δουλειά" Βελιώτη/Αγγελάκα, σε αντίθεση με τον τελευταίο διπλό δίσκο του δεύτερου. Ένοιωθα και συνεχίζω να νοιώθω πως δεν ήταν αποτέλεσμα φυσικής εξέλιξης, αλλά περισσότερο ανάγκη διαφοροποίησης και σε επίπεδο μάλιστα αυτοσκοπού. Δεν είναι πως ιστορικά δεν έχουμε δει μεταμορφώσεις και μεταμορφώσεις, αλλά μου φάνηκε ξαφνική η επιλογή τόσο διαμετρικά διαφορετικών ηχητικών επιλογών, όπως πχ το τσεκούρι και τηλεόραση. Κάτι δε μου καθόταν καλά. Κάτι έμοιαζε παράταιρο κι επιβεβλημένο, σα να έλειπε κάποιος συνεκτικός κρίκος με το παρελθόν, που θα επιβεβαίωνε τη συνέχεια. Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά αυτή ήταν και παραμένει η αίσθησή μου και δυστυχώς δεν αποτέλεσε το δίσκο του στον οποίο κατέφευγα συχνά. Στο "Η Βροχή Από Κάτω" όμως απλώς υποκλίνομαι. Η παρουσία του Κώστα Θεοδώρου σε ενορχηστρωτική βάση και σε επίπεδο, φαντάζομαι, αισθητικής συνύπαρξης, απογειώνει ολοκληρωτικά την εσωστρέφεια των κομματιών σε βαθμό μυστικιστικό. Αυτό που στην "Αγρύπνια" λειτουργούσε ως αμήχανο συνονθύλευμα φιλόδοξων ιδεών, στο ΗΒΑΠ μοιάζει απολύτως τεκμηριωμένο και σκιαγραφημένο ως έννοια και στόχο. Δεν παλλινωδεί ο Θανάσης, ούτε πειραματίζεται χωρίς λόγο, αλλά χρησιμοποιεί τα πλέον απαραίτητα για να πει τις ιστορίες του, δείχνοντας λιγότερο έξω από τα νερά του αυτή τη φορά (έστω κι αν τα δημώδη/παραδοσιακά στοιχεία είναι λίγα...αλλά ταυτόχρονα έντονα όσο διαρκούν). Δε θα ήθελα να πω περισσότερα, ούτε καν για την εξαιρετική εικαστική επιμέλεια του cd στο σύνολό του...ένα μεγάλο μπράβο στους συντελεστές κι άλλο ένα μικρό διαμάντι που έρχεται να προστεθεί στην γενικά άτολμη ελληνική δισκογραφία, που με τέτοια ηχοπονήματα επαναφέρει την ελπίδα και την αισιοδοξία."
vsls Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Οποτε πρεπει να ακουσεις κ το τελευταιο του σε αυτο ειναι ακομα πιο φευγατος απο τα προηγουμενα! Πιστευω οτι τα προηγουμενα συγκριτικα με το τελευταιο θα μπορουσαν να χαρακτηριστουν μεχρι κ mainstream! Επ' ευκαιριας για "φευγατο" ηχο θα προτεινα ανετα το διπλο "Από 'Δω και Πάνω" του Γιαννη Αγγελακα και των Επισκεπτων ειδικα το 2ο CD με τα πειραγμενα κομματια ειναι εκπληκτικο! Αν κ εγω ακουω το αποκαλουμενο "εντεχνο" (Μαλαμας, Πασχαλιδης, Περιδης κλπ) συμφωνω με το "αδειασμα" του ορου μιας κ ειναι καθαρα μια εμπορικη κατηγοροποιηση της μουσικης!
vsls Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 blueviper με προλαβες (χρονικα) για Αγγελακα Αν κ εχω τις καποιες αντιρησεις μου ως προς την κριτικη σου στην Αγρυπνια θα συμφωνησω οτι ειναι εντονη η αναγκη της διαφοροποιησης κατι που ερχεται σαφως πιο "φυσικα" στο Η Βροχη απο Κατω
blueviper Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Φυσικά όλα αυτά είναι υποκειμενικά. Στη δική μου συνείδηση η Αγρύπνια ήταν κυρίως ένα album φιλόδοξων προθέσεων κι υπέρβασης, για τις οποίες άλλωστε κέρδισε και την εκτίμησή μου, αλλά δε με ενθουσίασε ως τελικό αποτέλεσμα. Όχι στο βαθμό που το έκανε ΗΒΑΠ που μου μοιάζει πιο κατασταλλαγμένη και ώριμη κατάθεση, με το δημιουργό να βρίσκεται πλέον σε γνώριμα νερά και γι' αυτό να κολυμπάει με άνεση.
vsls Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Συμφωνω απολυτα οτι ειναι πιο ωριμη διμιουργια κ οτι κολυμπα ανετα, ως εργο το θεωρω ανωτερο. Αλλα η Αγρυπνια μου προσφερει μια αλλη επαφη με το τελικο αποτελεσμα κυριως ισως στιχουργικα αλλα κ οι ερμηνιες τοσο του Μαλαμα κ του Παπαζογλου στο τελος. Σαν γενικο συνολο με γεμιζει περισσοτερο θα ελεγα σε συναισθηματικο επιπεδο ενω Η Βροχη απο Κατω σου μενει περισσοτερο ως εμπειρια ηχων κ ως καινουρια ακουσματα κ εκει ειναι που ξεφευγει! Το καθε εργο πιστευω καλυπτει διαφορετικες "αναγκες" του ακροατη!
carlmikaze Δημοσ. 23 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2006 Σήμερα λοιπόν! Ελπίζω να την παίξει όλη τη βροχή.
HQ Δημοσ. 23 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2006 anakoinono kati me kathe epifilaksi. loipon meta tin simerini sinaulia opos ematha apo ta paidia tis koiladas( osoi katalavan katalavan) an o thanasis ehei oreksoules ...tha odeusoume pros politehnio i pros tei aigaleo gia ena after ekei pera mehri oso paei. afta profanos den einai episima . episis ematha pos o thanasis haraktiristika ipe pos zita signomi pou den borei na valei mesa tosa atoma tsaba . to thema einai pos se autin tin sinaulia den einai autos o diorganotis alla to festival .omos stis alles sinaulies pou den tha emfanizete aplos...tha mas eksipiretisi olous. mehri tote MIN TRELENESE THANASI IPARHOUN KAI TA VRAHAKIA! ;-) eyharisto ton taso apo tin koilada
ntountou Δημοσ. 23 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2006 Πολύ ωραίος ο Θ.Παπακωνσταντίνου... Ξεχωριστός καλλιτέχνης, την τελευταία του δουλειά δεν την έχω υπόψιν μου αλλά αυτό για το θέατρο δάσους στις 29 το σκεφτομαι σοβαρά
stone Δημοσ. 29 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2006 episis ematha pos o thanasis haraktiristika ipe pos zita signomi pou den borei na valei mesa tosa atoma tsaba Εγω παντως τσαμπα μπηκα αφου αργησα λογω της δουλειας και ηταν εξω γυρω στα 30 ατομα οταν πηγα και μπηκαμε ολοι. Μπηκα την ωρα που αρχισε ο Πεχλιβανης και μπορω να πω οτι με υποδεχτηκε αριστα .Αν και μου φανηκε οτι δεν ειχε πολυ ορεξη ,καλη ηταν η συναυλια και η αρενα ειχε παλμο και γινοταν πανικος απο κοσμο.
vsls Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Διάφανος, Δεκέμβριος 2006: Νέος δίσκος για τον Θανάση Παπακωνσταντίνου. Όπως λέει ο ίδιος: Ο «Διάφανος» είναι ο πρώτος δίσκος σε δική μου παραγωγή, κάτω από τον διακριτικό τίτλο «Αχός». Οι ηχογραφήσεις έγιναν στο Μεταξοχώρι Αγιάς - όπου μένω - με χαλαρότητα και καλή διάθεση. Αρκετά από τα τραγούδια τα παίζαμε στις εμφανίσεις μας για καιρό πριν δισκογραφηθούν. Αυτό, και το ότι σχεδόν όλα ηχογραφήθηκαν «ζωντανά» - δηλαδή με τη σύμπραξη όλων των μουσικών και - σε μερικές περιπτώσεις - των ερμηνευτών, έχει δώσει ενέργεια και ζεστασιά στο τελικό αποτέλεσμα. Οι ενορχηστρώσεις έγιναν συλλογικά από τους συμμετέχοντες - κάθε φορά - μουσικούς. Τα τραγούδια ερμηνεύουν ο Σωκράτης Μάλαμας, η Μάρθα Φριντζήλα, ο Φώτης Σιώτας, εγώ και διάφορα μέλη της οικογένειάς μου, ενώ σημαντική είναι και η συμβολή της ανδρικής χορωδίας της Τσιούξιανης. Δράττομαι της ευκαιρίας να ευχαριστήσω, για τη συμμετοχή τους, τη μικρή Βάσω, την ορχήστρα του υπερωκεάνιου «Μέγας Ανατολικός» και τις μύγες από την περιοχή Αμυγδαλή Λάρισας. Καλή ακρόαση Θανάσης Παπακωνσταντίνου Πηγη: http://www.koiladatwntempwn.gr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.