Προς το περιεχόμενο

Polles Idees Alla Asxetos me tin Ylopoiisi

mirotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ta pragmata einai apla. :shock: Thelo na stiso ena diktyo me 16+2 pros stigmin ypologistes. Tin kalodiosi tin exw idi kanei kai tin exw eleksei kai leitourgei kanonika. Ta kalodia kataligoun se ena 48ari patch panel kai sindeontai se dio 16aria linksys 10/100/1000 perasmena se ena rack. Mesa sto rack yparxei enas server. Ayto pou tha ithela na matho einai pos mporo na stiso sosta to diktio ayto apo apopsi software. Diladi

1on: tha ithela merikes efarmoges pou tha trexoun oi users stous clients na fortonontai apo ton server. Ksero oti ayto ginete me ta paixnidia sta net cafe alla mporei na ginei kai me opoiadipote efarmogi? kai an nai pos

2on: me to pou kanei log on enas xristis ston client ginete na tou emfanizei ena customised desktop me periosmeni prosvasi se kapoia programmata kai kapoies rithmiseis kai mono me prosvasi se enan diko tou xoro arxeiwn pou tha exei stithei ston server? (o xristis mporei na katsei se opoiondipote apo tous 16 clients opote den thelo se kathe client na exo perasmenous ta username kai tous kodikous olwn twn xristwn alla na yparxei mia kentriki diaxeirisi apo ton server o opoios tha pernei to username kai to password tha to elegxei kai tha dinei adeia na anoiksei to customised desktop)

3on: pos tha valo page quotas ana xristi gia enan network printer?

Ayta pros stigmin. Ksero pos ayta pou rotao einai ligaki advanced alla an mporouse kapoios na me kathodigisei pros mia kateythinsi kai an exete kanena vivlio na proteinete i kai kanena third party programma gia na meletiso tha to ektimousa idiaitera.

Δημοσ.

loipon agapite file gia auta pou thes na kaneis iparxoun polloi tropoi.... Katarxin thes ena programma gia na exeis accounts auto tha ine se enan apo tous kentrikous ipologistes sto tameio tou magaziou apo kei tha anoigis pc gia enan mi melos kai tha klineis to pc etsi wste na plirwsei .... just google for cafe agent etsi legete i net cafe tools kati tetio kati tha vrreis ... meta tha sou protina ena programa opws to deep freeze to opio kaneis egkatastasi kai krataei oti exei to pc tin wra tis egkatastasis ... otan kaneis epanekinisi xanei ta arxia pou vazei o kathe xristis ... gia ton proswpiko xwro (home directory) dn ime sigouros alla mallon tha xriasteis ena pc mallon na trexei linux debian or smt like that kai tha iparxoun ekei oi proswpikoi xwroi dn thimame ti allo rwtises ::)))

Δημοσ.

3on: pos tha valo page quotas ana xristi gia enan network printer?

ti akrivws enoeis ???? episis ksexasa na pw nai mporeis na trexei efarmoges apo kathe client pou ine egkatestimenes sto server alla dn se simferei kalitera na ta exei to kathe client

Δημοσ.

loipon file mou....ama o server sou exei egatestimeno Windows 2000 Server i Windows 2003 Server kai Active Directory, boreis na kaneis ola auta pou thes.

Vevaia den einai kai oti pio eukolo an den eisai eksikiomenos me auta.

Pantws ama pareis kapoio vivlio gia Windows Server tha se voithisei,

Twra gia to page quotas den exw kapoia lisi na proteinw

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...