k_antoni Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Κ αυτή είναι η απάντηση που πήρα σήμερα το πρωί από την HP. Καμαρώστε απάντηση: "Aξιοτιμε κυριε ***** Σας αποστελλω αυτο το mail με αφορμη το προβλημα που αντιμετωπιζετε με το λειτουργικο που εχετε.Θα ηθελα να σας ενημερωσω πως το συγκεκριμρνο μηχανημα δεν εχει drivers για linux αυτο σημαινει πς σε περιπτωση που δε λειτουργησει σε linux δεν ευθυνεται η hp!! Σας ευχαριστουμε που επιλεξατε τις τεχνικες υπηρεσιες της hp Μ ε εκτιμηση hp Greek total care" Σαφέστατα δε ευθύνονται αυτοί, αλλά εγώ που πήρα το σκάνερ τους... Όχι άλλο HP Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bchris Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Κατα την γνωμη μου εκανες δυο λαθη: 1 --> Απευθυνθηκες στην HP Ελλαδος. 2 --> Χρησιμοποιησες Ελληνικη (το γιατι αυτο το θεωρω λαθος κοιτα παρακατω) Τωρα το μονο που μενει ειναι να δοκιμασεις την τυχη σου στα κεντρικα της HP οπου βεβαια δεν μπορεις να τους στειλεις το mail που σου απαντησαν απο εδω, καθοτι στην Ελληνικη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_antoni Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 οπου βεβαια δεν μπορεις να τους στειλεις το mail που σου απαντησαν απο εδω' date=' καθοτι στην Ελληνικη.[/quote'] θα τους στείλω συνημένο το mail μια μια μικρή περίληψη τι μου απάντησαν από εδώ! Το επόμενο βήμα μου ήταν να το στείλω στα κεντρικά! Να δω τι θα γίνει κ από εκεί. Μετά δημοσίευση σε κάποιο περιοδικό πληροφορικής που το διαβάζει κ πολύς κόσμος κ διαφημίζονται. κ πάει λέγοντας. δεν έχω ψευδαισθήσεις ότι θα γίνει κάτι άμεσα κ ως εκ θαύματος... δεν είμαι προγραμματιστής, αλλά θέλω να προσφέρω κ εγώ στην κοινότητα του linux, όχι μόνο να παίρνω... αν μπορώ να το κάνω ως καταναλωτής θα το κάνω... θα πιέσω τις εταιρίες. όχι μόνο εγώ, αλλά όλοι μας! αν το κάναμε όλοι ίσως άρχιζαν να κινητοποιούνται! δε μπορεί να πει κανείς ότι δεν προσπάθησα να λύσω το πρόβλημα μόνος μου... την πρόοδο την έχω δημοσιεύσει σε άλλο θέμα... Υ.Γ λες να μην υπάρχει στο τμήμα κανας Ελληνοαμερικανός να μεταφράσει την απάντηση της hp ελλάδος; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgeadams Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Αν κατάλαβα καλά, ΥΠΑΡΧΟΥΝ drivers για linux αλλά μόνο για τις 32bit εκδόσεις και όχι για τις 64bit. Σε τι διαφέρει λοιπόν το πρόβλημα σου σε σχέση με κάποιον χρήστη windows? Ούτε για τα Windows 64bit υπάρχουν drivers για πάρα πολλές συσκευές. Γενικά, υπάρχει μια απροθυμία από πολλές εταιρίες να βγάλουν drivers για τις συσκευές τους για 64bit λειτουργικά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_antoni Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 δε μπορώ να επιβεβαιώσω κατά πόσο λειτουργούν οι οδηγοί στα 32bit... κ δεν είμαι διατεθιμένος να περάσω σε 32bit από τη στιγμή που έχω 64bit υπολογιστή... απροθυμία των εταιριών για μένα σημαίνει βόλτα στα καταστήματα όπου τα μηχανήματα τους θα μένουν στα ράφια... δίκιο δεν έχω?! αλλά που να το βρω?! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_antoni Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 κ αυτό είναι το γράμμα προς τα κεντρικά της HP... "Dear sir/madam, I bought last year a scanner, but now I'm experiencing problems with my drivers install. I visited your site and searched for Linux drivers without any luck. Your division here in Greece responded to my e-mail that my OS is not supported and your company is not responsible for the lack of drivers. This is outrageous, I was using your hardware with my former OS, windows, without any trouble and now with the OS switch I can not use it anymore. I'm a system administrator in my private school and next month we are planning to equip our computer-lab with 15 workstations, a server, a scanner, 2 printers, 2 digital cameras and a video-projector. Our OS will be, primary, Linux. If we decide to get our hardware from you, does this mean that we will be left without support from your company??? Switching to MS-Windows is NOT an option. I'm very satisfied with your products and wouldn't like to switch over to your competition. I hope you will find a solution to both issues, because I already proposed a HP exclusive computer lab at my school and co-workers and friends are seeking every now and them my advice for hardware. I don't want to disscourage both my principal and them from bying your products!!! Sincerely yours ******* Greece" λέτε να δημοσιεύσουν οδηγούς αύριο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
or1onas Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Kalh kinhsh...8a steilw k gw se 2-3 meres, giati molis agorasa ena psc-1610 polymhxanhma... ;-) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_antoni Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Kalh kinhsh...8a steilw k gw se 2-3 meres, giati molis agorasa ena psc-1610 polymhxanhma... ;-) πάω να το δημοσιεύσω στο http://www.ubuntuforums.org :twisted: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_antoni Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Το πιστεύετε ότι πήρα απάντηση;;;!!! "Dear ****, Thank you for contacting HP Total Care. I understand from your email that you are experiencing issues in locating the software for your 3970 scanner compatible with your Linux computer. I am sorry to share this information with you that the software/drivers compatible with Linux operating system are not available else I could have send you the compatible software to have this issue resolved. However, I am happy to inform you that our technical team is in the process of developing the software/drivers compatible with Linux operating system and once the software/drivers are developed, they will be made available to free download in HP web site. Once the software/drivers compatible with Linux are made available, we inform you through email notifications. If I can be of any help, please feel free to write back to me. I will be glad to assist you further as customers are our top priority and we are here 24/7 at your service. Sincerely, Ricky HP Total Care" Τώρα να τους πιστέψω; or1onas, άντε, συντόμευε, στείλε κάνα mail να δούμε μήπως το χαν έτοιμο για μας τους linuxαδες για να μην τους ζαλίζουμε τον έρωτα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The_Mentor Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Αυτο που είναι αξιοπρόσεκτο βέβαια είναι η διαφορά στο ύφος των mail μεταξύ HP - Ricky και Hp - (Βαγγέλας???)... Ο ένας αναγνωρίζει το πρόβλημα και ψάχνει να βρεί λύσεις και ο άλλος αναγνωρίζει -επίσης - το πρόβλημα και ψάχνει να το φορτώσει αλλού :| Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_antoni Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 πειράζει που έδωσα στεγνά τον HP-Βαγγέλα; Απλά το αμερικανάκι είτε ήταν πιο ευγενικό είτε το χε έτοιμο το μέιλι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nske Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Αν κατάλαβα καλά, ΥΠΑΡΧΟΥΝ drivers για linux αλλά μόνο για τις 32bit εκδόσεις και όχι για τις 64bit. Σε τι διαφέρει λοιπόν το πρόβλημα σου σε σχέση με κάποιον χρήστη windows? Η διαφορά είναι ότι λόγω του διαφορετικού τρόπου ανάπτυξης των δύο λειτουργικών, για να υπάρχει αξιόπιστη και εξασφαλισμένη για το μέλλον υποστήριξη μιας συσκευής στο linux θα πρέπει αυτό να γίνεται με ανοιχτούς drivers -κανένα interface δεν πρέπει να περιλαμβάνει binary ή δεσμευμένα με κλειστή άδεια μέρη γιατί είναι πολύ πιθανό να σπάσει η συμβατότητα με κάποια από τις πολλές αλλαγές που γίνονται διαρκώς στα σχετικά συστήματα του λειτουργικού χωρίς να μπορεί κανείς άλλος να κάνει οτιδήποτε. Ακόμη και οι εταιρίες που αφιερώνουν σημαντικούς πόρους για να παρέχουν συστηματικά υποστήριξη με κλειστούς drivers στο hardware τους τελικά αποτυγχάνουν (π.χ. η nvidia αρκετές φορές κάθε χρόνο χάνει τη μπάλα με τον kernel ή άλλο σύστημα και κάτι σπάει -και αυτή τη στιγμή ο driver για τα gforce έχει σπασμένη συμβατότητα με τον τελευταίο Xorg και περιμένει τόσος κόσμος πότε θα κάνει η χάρη της να βγάλει νέα έκδοση ). Πόσο μάλλον εταιρίες σαν την Conexant ή την HP που βγάζουν 1-2 φορές drivers και μετά ξεχνάνε να τους συντηρήσουν! Δυστυχώς λίγες εταιρίες είναι διατεθειμένες παρέχουν σωστή -ανοιχτή- υποστήριξη (η έστω να διευκολύνουν την ανεξάρτητη ανάπτυξη δίνοντας πληροφορίες για τις κλειστές διεπαφές/πρωτόκολλα τους όταν τους ζητηθούν). Αυτό το κάνουν κυρίως ασιάτικες εταιρίες που υστερούν στον ανταγωνισμό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
angelheart.gr Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Θα διαφωνήσω με την προσπάθεια - ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ώστε η εν λογω ΕΤΑΙΡΙΑ να μας επιτρέψει (!) να χρησιμοποιήσουμε τα προιόντα ΤΗΣ. ΔΕΝ πρέπει να τους παρακαλάμε (ξέρω οτι δεν το κάνετε, αλλά ως παρακάλια φαίνονται τέτοια email) Στείλτε τους φωτογραφιες με αποδείξεις αγοράς ΑΛΛΩΝ προιόντων με την επεξήγηση οτι τα ΑΓΟΡΑΣΑΤΕ γιατί πολυ απλά έχουν υποστήριξη για Linux ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Είναι πολύ σωστό αυτό που έγραψε ο Apoikos περί του να ανοίξουν "λίγο" το παραθυράκι ώστε να γραφτούν open drivers αλλά τουλάχιστο στο άμεσο μέλλον αυτό είναι πολύ δύσκολο. Να προτείνω εδω με την σειρά μου αντι για μποικοτάζ να στέλνουμε φώτο με αποδείξεις... Σίμος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Snolly Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά στη συσκευασία του προϊόντος αναγράφει πως υποστηρίζεται το linux; Γιατί αν δεν το αναγράφει τότε δεν έχουν καμία απολύτως υποχρέωση να σας υποστηρίξουν. Αν αναγράφεται ναι τότε γ@μήστε τους. Επίσης αν νομίζετε πως με γράμματα και διαμαρτυρίες θα ιδρώσει το αυτί τους γελιέστε. Διάβασα το γράμμα που έστειλε ο φίλος πιο πάνω που "απειλούσε" πως το σχολείο του δε θα αγοράσει προϊόντα της ΗΡ αν δεν υποστηρίζουν linux. Σε μια μικρή σχετικά εταιρία πληροφορικής που δουλέυω αγοράζουμε περίπου 800.000 ευρώ προϊόντα της ΗΡ κάθε μήνα. Σε μικρή εταιρία μόνο... Φανταστείτε παγκοσμίως τα νούμερα σε επίπεδο business 2 business και πείτε μου αν θα ίδρωνε το αυτί τους για 10 εκτυπωτές και 5 φωτογραφικές μηχανές από τους end users. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xaxa1982 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά στη συσκευασία του προϊόντος αναγράφει πως υποστηρίζεται το linux; Γιατί αν δεν το αναγράφει τότε δεν έχουν καμία απολύτως υποχρέωση να σας υποστηρίξουν. Αν αναγράφεται ναι τότε γ@μήστε τους. Συμφωνώ!Γι'αυτό πρότεινα να αγοράζουμε μόνο προϊόντα που έχουν πλήρη υποστήριξη στο Linux. Επίσης αν νομίζετε πως με γράμματα και διαμαρτυρίες θα ιδρώσει το αυτί τους γελιέστε. Διάβασα το γράμμα που έστειλε ο φίλος πιο πάνω που "απειλούσε" πως το σχολείο του δε θα αγοράσει προϊόντα της ΗΡ αν δεν υποστηρίζουν linux. Σε μια μικρή σχετικά εταιρία πληροφορικής που δουλέυω αγοράζουμε περίπου 800.000 ευρώ προϊόντα της ΗΡ κάθε μήνα. Σε μικρή εταιρία μόνο... Φανταστείτε παγκοσμίως τα νούμερα σε επίπεδο business 2 business και πείτε μου αν θα ίδρωνε το αυτί τους για 10 εκτυπωτές και 5 φωτογραφικές μηχανές από τους end users. Μέγα λάθος!Η αγορά των end users είναι πολύ μεγαλύτερη και καταναλώνει προϊόντα συνεχώς...Οι εταιρείες , ίσως αύριο -μεθαύριο κλείσουν ή δεν παραγγείλουν τόσο μεγάλο ποσό για να μειώσουν τα έξοδα. Όταν όμως κατοχυρωθεί στην αγορά χρηστών ,τότε τα έσοδα δεν πέφτουν ποτέ. Εκτός αυτού αν σκεφτείς ότι οι χρήστες καταναλώνουν κάθε μέρα χρήματα για να αγοράζουν υπολογιστές και αναλώσιμα, ορίστε τα λεφτά...Η αγορά των χρηστών είναι πολύ μεγαλύτερη από των επιχειρήσεων και σε βάθος χρόνου, όλοι όσοι έχουν άκρες στην end user αγορά, θέλουν να διευρύνουν το κοινό τους...Γι'αυτό και τώρα η Κίνα έχει πήξει από εταιρείες...γιατί είναι η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου και έχει προοπτικές που δεν έχει καμιά άλλη χώρα στον κόσμο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.