sculper Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Γεια σας, Θα ήθελα να σας πω για κάτι που μου συνέβη με την ACER. Έχω ένα laptop που μου χάλασε ο σκληρός δίσκος. Στέλνω το laptop για επισκευή και σε 5 εργάσιμες ήταν οκ. Ζήτησα από την ACER να μου επιστρέψει το σκληρό δίσκο (τον χαλασμένο) για να κάνω recovery σε όσα δεδομένα μπορώ, μιας και έχω φακέλους ασθενών κτλ! Το τρελό είναι ότι μου ζήτησαν 220ευρώ για να μπορέσουν να μου επιστρέψουν τον σκληρό. Τα σχόλια δικά σας.
CyberDreamer Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Επρεπε να κάνεις Backup πρωτού το στείλεις! Κανονικά δεν έχουν υποχρέωση να σου σώσουν τα δεδομένα - ηδη μπορεί να είχαν κάνει FORMAT - και είναι περίεργο πώς δεν σου είπαν ότι έκαναν... χμμμ.... (ένας 120GB...2.5 έχει περίπου 200€)... ...δυστυχώς φίλε μου το λάθος είναι δικό σου στην συγκεκριμένη ιστορία... ...αλλά το περίεργο είναι πώς και σου είπαν οτι μπορούν να σου τον στείλουν;;;;
CyberDreamer Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Ένα άλλο περίεργο είναι ότι έκανε μόνο 5 μέρες για να σου επιστραφει το laptop...
vagpap Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Αν έχει Acer Advantage, έχει 5 ημέρες επισκευή (στη δικιά μου την περίπτωση πήρε λίγο παραπάνω ... αλλά οκ... άλλο δίσκος και άλλο μητρική/CPU/DVD-RW).
xbyte1024 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Πως θα παρει Backup απο χαλασμένο σκληρό το παιδί?!? και στο κάτω κάτω... το να εχει την απαίτηση να μη χάσει τα δεδομένα του χωρης να πληρώσει 220€ δε μου ακούγετε καθόλου παράλογο! Ας τα σώσουν αυτοι αν δε μπούν να του τον δανεισούν.
Legionnaire Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Το Service δεν είναι υποχρεωμένο να παίρνει backup. Διότι ο τεχνικός δεν ξέρει τι είναι χρήσιμα δεδομένα για τον πελάτη και το να κάνει image όλο τον δίσκο για κάθε PC που επισκευάζει είναι απίθανο! Τώρα τα 220€ είναι λίγο ύποπτα αν και μάλλον με αυτά τα λεφτά θα πλήρωναν για να γίνει recovery procedure στον δίσκο. Επίσης, 5 μέρες μόνο; ΟΥΑΟΥ!
CyberDreamer Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 ...αν κοιτάξετε καλα το RMA λέει ότι δεν είναι υποχρεωμένοι για backup... ...απο την άλλη εφόσον αλλάχτηκε ο κατεστραμμένος δίσκος πάλι καλά... θα μπορούσαν να του πούν ότι το μηχάνημα έπεσε απο τα χέρια και διάφορα... that's alll folks...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.