Προς το περιεχόμενο

ΑΙΣΧΟΣ ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μην κατηγορείτε τον κάθε Isp παιδιά, γιατί δεν μπορεί να κάνει τίποτα αν δεν έχει πόρτες ο ΟΤΕ ... απλά ζητήστε τα λεφτά σας πίσω.

 

Και πρίν πάρετε μια σύνδεση, ρωτήστε στο 134 αν έχουν πόρτες ή αν είναι σε pcm-οπτική ίνα το τηλέφωνό σας, για να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ο ISP φταίει και παραφταίει εφόσον δεν μπορεί να ικανοποιήσει το αίτημά σου γιατί δεν σου εγγυάται τουλάχιστον απευθείας και χωρίς 200 τηλέφωνα επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση κωλύματος?Γι αυτό κατά την γνώμη μου επειδή την πάτησα με PCM μακριά από τα πακέτα.Κι έπειτα μην απορείτε γιατί το φοιτητικό ίντερνετ δεν έχει ανταπόκριση..Τα περισσότερα κωλόσπιτα που μένουν οι φοιτητές ούτε καν καλώδια για τηλέφωνο δεν έχουν.

Δημοσ.
Μην κατηγορείτε τον κάθε Isp παιδιά' date=' γιατί [b']δεν μπορεί να κάνει τίποτα[/b] αν δεν έχει πόρτες ο ΟΤΕ ... απλά ζητήστε τα λεφτά σας πίσω.

 

Και πρίν πάρετε μια σύνδεση, ρωτήστε στο 134 αν έχουν πόρτες ή αν είναι σε pcm-οπτική ίνα το τηλέφωνό σας, για να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

 

Αν κάποιος είναι ψαγμένος και ξέρει για το 134 ή απλά διάβασε το παρόν thread θα πάρει τηλέφωνο.

 

Οι υπόλοιποι που δεν ξέρουν να τα σκάσουν και να ταλαιπωρούντε; γιατί; (και επειδή έχω ζήσει περιπτώσεις σε κάποιες εταιρίες σου βγαίνει η πίστη για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω). Θα του πέσει ο πισινός του ISP να ενημερώνει τους πωλητές ότι πρέπει πριν πωλήσουν να μάθει ο πελάτης αν υπάρχει πόρτα;

Δημοσ.

Έχεις δίκιο ... εγώ το θεωρούσα αυτονόητο όταν απαντησα αλλά σίγουρα δεν είναι.

Και βλέπω ότι δεν αναφέρουν τίποτα και πουθενά ... λογικά θα έπρεπε να το γράφουν στο κουτί πχ για όσους δεν ξέρουν .

 

Πάντως ίσως είναι θέμα κράτους να τους το επιβάλει ... γιατί αν πχ φιλοτιμηθεί και το γράψει ένας από μόνος του , μπορεί ο κόσμος που δεν γνωρίζει να το φοβάται και να αγοράζει τα δίπλα κουτιά που δεν έχουν τέτοια προειδοποίηση.

 

Μια ενέργεια μας προς την ΕΕ λέτε να έχει αποτελέσματα ?

Δημοσ.

Μια ενέργεια μας προς την ΕΕ λέτε να έχει αποτελέσματα ?

 

Μην φάς έχει γλάρο που λένε... :mrgreen: Φιλικά :-D

Δημοσ.

Πολλές καλημέρες!

 

Συνήθως δε δημιουργεί το πρόβλημα ο ISP - γιατί να δημιουργεί ο κάθε ISP δυσαρεστημένους πελάτες; Το πρόβλημα είναι αποκλειστικά των τηλεπ. κέντρων του ΟΤΕ, στα οποία τα ports εξαφανίζονται πολύ γρήγορα, λόγω πολύ μεγάλης ζήτησης.

 

Προφανώς η πολιτική που ακολουθούν οι "εγκέφαλοι" του ΟΤΕ είναι του στυλ "βάλε κάμποσα τώρα και όταν τελειώσουν το ξαναβλέπουμε", το πρόβλημα είναι ότι τελειώνουν άμεσα, με συνακόλουθο τεράστιες αναμονές. Επίσης, σκεφτείτε ότι δεν αρκεί απλά να τοποθετηθούν καινούρια switch/ports, πρέπει ταυτόχρονα να αναβαθμιστούν σε χωρητικότητα οι γραμμές μεταξύ των κέντρων και προς τα κεντρικά του ΟΤΕ.

 

Aπλά, χρειάζεται διαρκής ενόχληση του ISP καθώς και κυρίως των κατά τόπους τεχνικών γραφείων του ΟΤΕ ;)

Δημοσ.

Πρέπει επιτέλους οι ISPs να αρχίζουν να ασχολούνται με το LLU (ευτυχώς γίνονται τελευταία κινήσεις) και να σταματήσουν να μεταπωλούν το προβληματικό δίκτυο του ΟΤΕ βγάζοντας τον έξω από το παιχνίδι.

Δημοσ.

@getty: συμφωνώ στα περισσότερα μαζί σου φίλε μου... ειδικά στο θέμα των ISPs, οι οποίοι τα τσεπώνουν κανονικά και μετά σου λένε "περίμενε, φταίει ο οτε", χωρίς βέβαια να σου δίνει τα λεφτά σου πίσω κανείς από αυτούς... τώρα, για το θέμα των 10€, επαναλαμβάνω ότι από τη στιγμή που δε μιλάμε για κάτι πρώτης ανάγκης (φαΐ, ρουχισμό, στέγαση κλπ), τα 10€ δεν είναι τρομερό ποσό για κανέναν...

 

@astrolabos: καταρχάς το να "σκύψουμε στο πρόβλημα του παιδιού με τη διαθεσιμότητα", τι ακριβώς σημαίνει? μπορούμε να κάνουμε κάτι? εκτός αυτού, η απάντηση της teledome είναι αποστομωτική: "περίμενε να τελειώσει η συνδρομή κάποιου άλλου για να πάρεις πόρτα"... μιλάμε για γελοιότητες δηλαδή... ε, εγώ δεν θα έδινα λεφτά σε τέτοιες εταιρείες...

Δημοσ.

Επειδή δουλεύω στο ρημάδι το 134,σας λέω ότι ο οποιοσδήποτε από εμάς, εάν μάθει αφού έχει πάρει πακέτο από οπουδήποτε και πάρει στο 134 και μάθει ότι δεν υπάρχουν πόρτες,θα κράξει! Δε λέω ότι έχουν άδικο αλλά οι ISP βολεύονται σε αυτό,αλλά δε φταίει ο τηλεφωνητής ο οποίος εάν πουλήσει

Cοnn-x θα σου μιλήσει για πόρτες και εάν υπάρχει έλλειψη(κατά 90 τις εκατό, όχι και σίγουρα) και είτε λένε οι ISP σε πελάτες σε 5-10 μέρες θα είναι έτοιμο ή ούτε που ενημερώνουν για PCM κ.λ.π.Για αυτό το λόγο υπάρχει κόντρα ευθυνών, ο καθένας τα χώνει στον άλλο.

Δημοσ.
εκτός αυτού, η απάντηση της teledome είναι αποστομωτική: "περίμενε να τελειώσει η συνδρομή κάποιου άλλου για να πάρεις πόρτα"... μιλάμε για γελοιότητες δηλαδή... ε, εγώ δεν θα έδινα λεφτά σε τέτοιες εταιρείες...

Τώρα που το σκέφτομαι , μήπως πραγματικά περιμένει ο φίλος μέχρι να τελειώσει το αντίστοιχο πακέτο κάποιου με teledome, να μην το ανανεώσει στην teledome αυτός ,και να δώσουν την πόρτα που είχαν κρατήσει από τον Οτε ?

 

Αν γίνεται έτσι η χονδρική ενοικίαση dsl γραμμών που κάνουν οι Isp, θέλει πολύ προσοχή όταν τελειώνουν τα πακέτα σε περιοχές που δεν έχουν πόρτες, και σημαίνει ότι με κάποιο dslkit μπορείς να πάρεις πιο γρήγορα dsl σε τέτοιες περιπτώσεις.

 

ΥΓ

Πάντως και αν του έλεγαν ... "περίμενε λίγο" , "θα κάνουμε ότι μπορούμε", "θα βάλει πόρτες ο ΟΤΕ" κλπ , για να κερδίσουν χρόνο , δεν θα ήταν καλύτερα.

Δημοσ.

@astrolabos: καταρχάς το να "σκύψουμε στο πρόβλημα του παιδιού με τη διαθεσιμότητα"' date=' τι ακριβώς σημαίνει? μπορούμε να κάνουμε κάτι? εκτός αυτού, η απάντηση της teledome είναι αποστομωτική: "περίμενε να τελειώσει η συνδρομή κάποιου άλλου για να πάρεις πόρτα"... μιλάμε για γελοιότητες δηλαδή... ε, εγώ δεν θα έδινα λεφτά σε τέτοιες εταιρείες...[/quote']

 

Να ασχοληθούμε με το θέμα της διαθεσιμότητας και της "ανεπίσημης" πολιτικής που κατά τη γνώμη μου ασκεί ο ΟΤΕ. Δεν δίνουμε PSTN πόρτες για να αναγκάσουμε αυτόν που βιάζεται να πάρει dsl να μετατρέψει τη γραμμή του σε ISDN έτσι ώστε να εξυπηρετηθεί πιο γρήγορα.

Όσο για την απάντηση της Teledome θα ήταν σωστή αν είχε ειπωθεί διαφορετικά: "Περιμέντε να ελευθερωθεί κάποια πόρτα στο DSLam και θα ενεργοποιηθείτε". Αλλά όποιος βάζει ανενημέρωτους στη τηλεφωνική εξυπηρέτηση, αυτά είναι τα αποτελέσματα.

Δημοσ.
Να ασχοληθούμε με το θέμα της διαθεσιμότητας και της "ανεπίσημης" πολιτικής που κατά τη γνώμη μου ασκεί ο ΟΤΕ. Δεν δίνουμε PSTN πόρτες για να αναγκάσουμε αυτόν που βιάζεται να πάρει dsl να μετατρέψει τη γραμμή του σε ISDN έτσι ώστε να εξυπηρετηθεί πιο γρήγορα.

Όσο για την απάντηση της Teledome θα ήταν σωστή αν είχε ειπωθεί διαφορετικά: "Περιμέντε να ελευθερωθεί κάποια πόρτα στο DSLam και θα ενεργοποιηθείτε". Αλλά όποιος βάζει ανενημέρωτους στη τηλεφωνική εξυπηρέτηση' date=' αυτά είναι τα αποτελέσματα.[/quote']

 

Αυτή την πολιτική του Οτε για να βάζει ο κόσμος ISDN και να εξυπηρετείται γρηγορότερα την έχεις παρατηρήσει προσωπικά, στο έχει πει κάποιος, ή απλά εικασία είναι...? Για να ξέρω και σε τι βάση μιλάμε δηλαδή, γιατί προσωπικά μου φαίνεται άτοπο... Και στο κάτω κάτω ας μας πει το παιδί που είπε ότι δουλεύει στο 134, πόσος κόσμος κάνει τέτοια αιτήματα, ή αν τα εγκρίνει/προωθεί ο οτε σε αντίστοιχες περιπτώσεις έλλειψης πορτών...

 

Όσο για το σχόλιο για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση από τη συγκεκριμένη εταιρεία, ποτέ μα ποτέ δεν έχω δει κάποιον να διαμαρτύρεται γι' αυτό... ενώ σε πάμπολα posts έχουν κράξει τα παιδιά του 134... αν είσαι προκατειλειμμένος τότε όλα σου φαίνονται στραβά... (γενικά μιλάω, έτσι?)

Δημοσ.

Προσωπικά χωρίς να πω για τους άλλους ναι μου έχει τύχει να μου πουν από το 134 ότι επειδή δεν έχει πόρτα σε PSTN αλλά έχει σε ΙSDN να το γυρίσω σε ISDN. Για τους άλλους δεν ξέρω δεν απαντώ. Μήπως να κάνουμε ένα poll;

 

Αν και δεν με απασχολεί τόσο αυτό, με ενοχλεί ότι ο ΟΤΕ δεν μπορεί να προγραμματίσει της ζήτηση του δημιουργώντας συνέχεια ουρές. Είναι σαν να μη θέλει να πουλήσει ενώ υπάρχουν πελάτες ή σαν να μην έχει λεφτά να επενδύσει. Βέβαια το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι λόγο δημοσιουπαλληλιστικης νοοτροπίας δεν τον νοιάζει (και αύριο μέρα ειναι βρε αδερφέ).

Δημοσ.
Να ασχοληθούμε με το θέμα της διαθεσιμότητας και της "ανεπίσημης" πολιτικής που κατά τη γνώμη μου ασκεί ο ΟΤΕ. Δεν δίνουμε PSTN πόρτες για να αναγκάσουμε αυτόν που βιάζεται να πάρει dsl να μετατρέψει τη γραμμή του σε ISDN έτσι ώστε να εξυπηρετηθεί πιο γρήγορα.

Όσο για την απάντηση της Teledome θα ήταν σωστή αν είχε ειπωθεί διαφορετικά: "Περιμέντε να ελευθερωθεί κάποια πόρτα στο DSLam και θα ενεργοποιηθείτε". Αλλά όποιος βάζει ανενημέρωτους στη τηλεφωνική εξυπηρέτηση' date=' αυτά είναι τα αποτελέσματα.[/quote']

 

Προσωπική εικασία

Δημοσ.

Επειδή σίγουρα άσχετοι θα υπάρχουν στο 134, δε πρέπει να βασίζεται κανείς αποκλειστικά σε αυτά που λέει ο τηλεφωνητής.Εγώ προσωπικά όποτε κάποιος με PSTN ήθελε ADSL kai είχε πόρτες μόνο για ISDN, ΠΟΤΕ δεν του έλεγα να κάνει τη γραμμή ISDN ακόμα και αν μου το ψιλοπρότεινε προσπαθούσα να τον ψιλομεταπείσω.Οι λόγοι?

1.Για τη μετατροπή νομίζω θέλει λίγο καιρό και μάλλον πληρώνεις και ενα μικρό μεν, αλλά υπαρκτό αντίτιμο για το οποίο όμως δεν είμαι σίγουρος.

2. Μέχρι να γίνει, μπορέι να χαθούν οι΄πόρτες και ακόμα χειρότερα ΕΑΝ είσαι γκαντέμης, μόλις τη στιγμή που θα αδειάσουν oi ISDN ν α βάλουν για PSTN.

3.To πάγιο είναι 3,5Ευρώ παραπάνω το μήνα, 7 το δίμηνο.Δεν είναι πολλά αλλάθα ε΄ναι κάττι ΑΧΡΗΣΤΟ.Και στη τελική αν αποφασήσεις να επστρέψεις σε PSTN φτου και από την αρχή + ότι θα πληρώσεις και αντίτιμο και θα περιμένεις να μετατραπεί η γραμμή, καινούργια αίτηση για ADSL κλπ.

Όμως είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δική μου άποψη,δε σημαίνει ότι είναι και η σωστή, και δε το έχω ψάξει ιδιαίτερα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...