nzeppos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Ορίστε η απάντηση που πήρα στο forum του LFS σχετικά με το πρόβλημα του κλειδώματος... ...this is no LFS bug. I just tested it and got the same, but the reason is that the forces generated by LFS were so high that they max out before reaching the set wheel lock. The only thing that "locks" the G25 at lower than 900° rotation is maximum FF to center, but if LFS generates the same maximum forces prior to reaching the "limit", then you will feel no extra resistance when going over it, thus the lock "vanishes". Οπότε είναι καθαρά θέμα G25, ίσως με κάποια επόμενη έκδοση των drivers της Logitech να φτιαχτεί.
adi32 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 κατι μεχρι 70-80ε αξιζει να παρει κανεις ή ειναι πεταμενα λεφτα?
SGP Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 http://www.skroutz.gr/products/list?keyphrase=driving+force+pro Όταν αυτό κάνει 90, δεν αξίζει να δώσεις λίγο λιγότερα για κάτι 2 φορές χειρότερο.
SGP Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Ναι, εγώ δεν έχω ps2... Το μόνο που θέλει είναι να κατεβάσεις drivers από τη logitech... Δουλεύουν του g25 π.χ. μια χαρά.
nzeppos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2006 Logitech G25 συνέχεια (ναι το ξέρω, έχω λυσσάξει μ'αυτό το πράγμα...) Τελικά το θέμα του κλειδώματος (μάλλον του μη κλειδώματος) δεν πρέπει να φτιάχνεται, ιδού η νεότερη απάντηση που πήρα: No, it's no "issue" at all. Even Logitech can't fix that, short of implementing a system that can dynamically hardlock the wheel's rotation (= not use force feedback as lock). But that would mean a whole new technical concept for the wheel, not a driver update. Καλά κρασιά. Στο GTR2, που δουλεύει σωστά το κλείδωμα, έχω παρατηρήσει ότι συνήθως όταν τερματίζω το τιμόνι οι ρόδες έχουν γυρίσει τόσο πολύ που χάνεται μέρος της πρόσφυσης και το τιμόνι΄"ελαφραίνει". Οπότε με τη μείωση του FFB δουλεύει και το κλείδωμα. Τελοσπάντων, οι εξοντωτικές δοκιμές θα συνεχιστούν (κάπως πρέπει να περνάει η ώρα!).
kaynd Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Επειδή το κλείδωμα των μοιρών γίνεται από το ίδιο το force feedback.. μήπως το έχεις τόσο ισχυρό που δε καταλαβαίνεις τη διαφορά στο σημείο που κλειδώνει? Αν και στην dfp μου θέλει σχετικά αρκετή δύναμη για να τερματίσει το τιμόνι πέρα από το σημείο κλειδώματος… οπότε λίγο δύσκολο να μη το παρατηρήσεις… Σε παιχνίδι που αξιοποιεί πραγματικά τις πολλές μοίρες όπως στο lfs, για να έχεις ρεαλιστική αίσθηση στο τιμονιού δε χρειάζεται να έχεις το force feedback στο 100% Εγώ στο lfs έχω το FF στο 75% και από τον driver της Logitech στο 35% Με περισσότερο ff είναι πολύ κουραστικό να οδηγήσεις αυτοκίνητο με 720μοιρες… Στο cart και τη formula το ανεβάζω. Πάντως επειδή βαριέμαι να αλλάζω το κλείδωμα των μοιρών στον driver του τιμονιού, κάθε φορά που αλλάζω αυτοκίνητο… το έχω αφήσει στις 720 μοίρες και κίνηση 1 προς ένα με το τιμόνι του κάθε αυτοκινήτου… είναι θέμα συνηθείας να ξέρεις ποτέ θα σταματήσεις να γυρνάς το τιμόνι… και τις περισσότερες φορές στους αγώνες δε χρειάζεται ούτε να πλησιάσεις το τέρμα του.
nzeppos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Επειδή το κλείδωμα των μοιρών γίνεται από το ίδιο το force feedback.. μήπως το έχεις τόσο ισχυρό που δε καταλαβαίνεις τη διαφορά στο σημείο που κλειδώνει? Αν το τιμόνι κλείδωνε στο τέλος της διαδρομής του, θα το καταλάβαινα, αυτό είναι σίγουρο. Θα ένιωθα τη διαφορά. Δεν είναι ότι στρίβω το τιμόνι με όλη μου τη δύναμη ή ότι το κρατάω πολύ σφιχτά. Απλώς είναι έτσι φτιαγμένο το σύστημα κλειδώματος της G25, που λόγω του ισχυρού FFB "μπερδεύεται" όταν φτάσει στο σημείο που πρέπει να λοκάρει και πολύ απλά δεν κάνει τίποτα. Σε παιχνίδι που αξιοποιεί πραγματικά τις πολλές μοίρες όπως στο lfs, για να έχεις ρεαλιστική αίσθηση στο τιμονιού δε χρειάζεται να έχεις το force feedback στο 100% Εγώ στο lfs έχω το FF στο 75% και από τον driver της Logitech στο 35% Με περισσότερο ff είναι πολύ κουραστικό να οδηγήσεις αυτοκίνητο με 720μοιρες… Στο cart και τη formula το ανεβάζω. Να σου πω την αλήθεια κι εμένα το πολύ FFB δεν μου αρέσει, ειδικά όταν πρέπει να φέρνω πολλές στροφές το τιμόνι (όχι drift όμως, τα σιχαίνομαι τα drift). Πως το είχε πει κάποιος αυτό το ωραίο για όσους παίζουν με τέρμα ένταση στο FFB... The "I max forces everywhere and gorilla grip the wheel" crowd ! Τελοσπάντων, πληροφοριακά λέω ότι οι τιμές που έχω είναι: Windows Controller Properties Overall Effects Strength 100 Spring Effects Strength 0 Damper Effect Strength 0 Enable Centering Spring Yes Centering Spring Strength 0 Ενώ μέσα στο LFS έχω: Wheel Turn Compensation 0.01 Force Strength 100 Όλες οι παραπάνω τιμές είναι οι προτεινόμενες από τους developers και τους beta testers του παιχνιδιού. Κάπου είχα διαβάσει ότι καλή τιμή (ανάλογα και με τα γούστα) είναι effects strength 100 / force strength 60. Το οποιο όμως είναι εντελώς διαφορετικό από το effects 60 / force 100! Γενικά το κλείδωμα αρχίζει και παίρνει τα πάνω του σε τιμές παιχνιδιού γύρω στο 30-40 (τα windows πάντα στο 100) αλλά δεν μου άρεσε καθόλου το feeling, αλλιώς είχα συνηθίσει. Θα δοκιμάσω να παίξω με τις ρυθμίσεις των windows. Συνήθως παίζω με μονοθέσια, με τα κουπεράκια, με το FXR, το καρτάκι και το XFG, οπότε δεν χρειάζεται να χρησιμοποιώ drift και πολλές βόλτες στο τιμόνι. Και άρα η κούραση δεν αποτελεί πρόβλημα, δεν χρειάζεται να "παλεύω" με το τιμόνι. Πάντως επειδή βαριέμαι να αλλάζω το κλείδωμα των μοιρών στον driver του τιμονιού, κάθε φορά που αλλάζω αυτοκίνητο… το έχω αφήσει στις 720 μοίρες και κίνηση 1 προς ένα με το τιμόνι του κάθε αυτοκινήτου… είναι θέμα συνηθείας να ξέρεις ποτέ θα σταματήσεις να γυρνάς το τιμόνι… και τις περισσότερες φορές στους αγώνες δε χρειάζεται ούτε να πλησιάσεις το τέρμα του. Σωστά, σπανίως χρειάζεται να τερματίσεις το τιμόνι γι'αυτό και δεν με πειράζει ιδιαίτερα το πρόβλημα που συζητάμε. Καμια φορά όμως με ενοχλεί, ειδικά με το MRT που κλειδώνει μόλις στις 270 μοίρες (φυσικά το καρτάκι το "κλειδώνεις" μόνο σε πολύ αργές καμπές, αλλιώς θα φας τούμπες!) Γενικά ανάλογα με το αμάξι που επιλέγω βάζω και το κατάλληλο κλείδωμα, τόσο μέσα από το LFS όσο και από τα windows. Είναι λίγο αγγαρεία αλλά είμαι καινούριος στον κόσμο των... 900 μοιρών και μου αρέσει να παίζω με τα κλειδώματα, δεν το βαριέμαι.
kaynd Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δοκίμασε να κρατήσεις το FFB στο παιχνίδι υψηλό και να το ρήξεις στον driver Όσο για τις τιμές των developers είναι μια καλή αρχή να ξεκινήσεις κυρίως στο weel turn compensation. Στην ισχύ των effects δεν είναι ανάγκη να τις ακολουθείς γιατί από τιμονιέρα σε τιμονιέρα διαφέρει κι επίσης είναι καθαρά θέμα προτίμησης του κάθε ενός. Επίσης δοκίμασε να απενεργοποιήσεις το centering spring… αν και το lfs το κάνει από μόνο του.
nzeppos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 ΟΚ, ευχαριστώ, θα το δοκιμάσω και θα σου πω. Με το centering spring δεν έχω βγάλει άκρη, το LFS όντως το κάνει από μόνο του αλλά οι μισοί στο forum του LFS λένε να είναι ενεργοποιημένο και στο μηδέν ενώ οι άλλοι μισοί είναι σίγουροι ότι πρέπει να είναι εντελώς απενεργοποιημένο. Άντε βγάλε άκρη... Πάντως και έτσι όπως το έχω μια χαρά φαίνεται να δουλεύει, το τιμόνι προσπαθεί να κεντράρει προς τη σωστή κατεύθυνση. Λογικά θα τα πούμε το βράδυ στον αγώνα της GVR
migf1 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2006 Η κάθε τιμονιέρα θέλει διαφορετικές ρυθμίσεις ffb κυρίως γιατί δεν έχουν υλοποιηθεί όλες με κοινή μέγιαστη ένταση. Οπότε καλό είναι να υιοθετείς προτάσεις όσων έχουν την ίδια τιμονιέρα με σένα Νάσο. Σε ότι αφορά το Cenetering Spring force, για το LFS συνήθως όντως δεν χρειάζεται να είναι καν ενεργοποιημένο.
chiderboy Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2006 Ψάχνομαι για τιμονιέρα και εγώ αυτό το καιρό και έχω καταλήξει στη dfp. Απο διάφορα video που έχω δει η τιμονιέρα φαίνεται να κάνει θόρυβο. Θα θελα να ρωτήσω όσους την έχουν πόσο έντονος είναι αυτό ο θόρυβος και αν καταντάει πολύ ενοχλητικός. Δεν είχα εμπειρία με κάποια άλλη τιμονιέρα μέχρι τώρα
kaynd Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2006 H dfp είναι τόσο θορυβώδης όσο μια οποιαδήποτε τιμονιέρα του είδους… Απλά επειδή παίρνει 4,5 φορες παραπάνω μοιρες περιστροφης από μια συνηθισμένη τιμονιέρα για να κανείς αντιστοίχους ελιγμούς πρέπει να τη γυρίζεις αρκετά γρήγορα και αυτό την κάνει να ακούγεται αρκετά στα videos που συνήθως τη σκίζουν… Αν οδηγείς κανονικά και δεν είσαι fan της μπάντας και του ανάποδου η τιμονιέρα είναι αρκετά αθόρυβη. Αν της δίνεις και καταλαβαίνει θα πρέπει να σιγουρευτείς ότι δε κοιμάται κάποιος στο διπλανό δωμάτιο αν έχει απόλυτη ησυχία… Σε καμία περίπτωση όμως δε πρόκειται να ενοχλεί εσένα καθώς ότι ήχος ακούγεται είναι αποτέλεσμα των κινήσεων σου και το συνηθίζεις από την πρώτη στιγμή. Η g25 είναι λίγο πιο αθόρυβη. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει άλλη τιμονιέρα σε νορμάλ τιμή και με 900 μοίρες περιστροφή…
nzeppos Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2006 Καλά, η G25 είναι λίγο πιο αθόρυβη μέχρι να αρχίσεις να χρησιμοποιείς το shifter. Εκεί πια ακούγεσαι μέχρι...απέναντι, ειδικά αν είναι βράδυ. Συμφωνώ όμως ότι για τα λεφτά που θέλει να δώσει ο φίλος chiderboy, η DFP είναι μονόδρομος. Αγόρασέ την πρώτα και μετά σκέψου το.
HomoR Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2006 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2006 Exo kai ego tin g25 kai eimai fovera ikanopihmenos. Enditiktika anafero pos sto THE RACE eixa me to gamepad me manual transmision,auto clutch kai se novice epipedo 2:18 sec kai me tin g25 sto pio diskolo epipedo me manual,manual clutch ekana 1:55.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα