Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις και ερωτήσεις για τιμονιέρα


citizen

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 190
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ακριβώς. Μην την πάρεις με 300 όμως γιατί είναι πάρα πολλά, η προτεινόμενη τιμή που δίνει η ίδια η Logitech είναι $300 και είναι maximum πανευρωπαϊκή τιμή, οπότε είναι απάτη να την πουλάνε τόσο* κάποια μαγαζιά (και μάλιστα μεγάλα και γνωστά, ονόματα δε λέμε).

 

τόσο* = δηλαδή να την πουλάνε 300 ευρώ αντί για 300 δολάρια...

 

Εγώ την πήρα με 239 ευρώ, από e-μαγαζί φίλου ενός συναδέλφου κλπ, δες και στο skroutz πάντως τι σε βολεύει περισσότερο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά όταν βλέπω κάτι τέτοια...

 

 

 

...ή κάτι τέτοια...

 

 

ε, τότε πάνε περίπατο και οι G25 και όλες οι συνηθισμένες τιμονιέρες... :?

 

Aπό την άλλη δεν τα κλαίω τα λεφτά μου γιατί έχει...

 

(κρατηθείτε)

 

... $24,000 !!! :shock: :shock: :shock:

 

...μαζί με την 50" οθόνη DLP που έχει. Και τον μετασχηματιστή φαντάζομαι. :rolleyes:

 

H G25 έχει 240-300 ευρώ και είναι πολύ λίγα σε σχέση με αυτά που προσφέρει, μην ξεχνάμε ότι είναι και Logitech! Μια Thrustmaster (τότε την έλεγαν ακόμα Guillemot) που είχα πάρει το '99 είχε τότε 50.000 δρχ. και αν και κορυφαία για την εποχή, δεν μπορεί να συγκριθεί με την ποιότητα κατασκευής της Momo Logitech (ή ακόμα και της DFP). Καλά είναι τα 230 ευρώ. Εδώ μόνο ο μοχλός ταχυτήτων της Act-Labs που ήθελα μέχρι πρόσφατα να πάρω, είχε 200 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

239 ευρώ ακριβώς. Κυριακή έκανα την παραγγελία, αύριο το μεσημεράκι θα την έχω, θα πρέπει να πάω μέχρι το Μαρούσι να την πάρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς σχόλια...

 

 

technology_099a_002.jpg

technology_099a_003.jpg

technology_099a_001.jpg

technology_099a_007.jpg

technology_099a_009.jpg

technology_099a_010.jpg

technology_099a_011.jpg

technology_100a_001.jpg

technology_100a_005.jpg

 

 

 

(Παρατηρήστε ότι ο μοχλός κάνει ένα εκνευριστικό θόρυβο όταν κλειδώνει. Επίσης ο μοχλός είναι αρκετά χαλαρός για παιχνίδια που θέλουν σφιχτό κιβώτιο, όπως το rFactor. Κι έτσι κάποιοι τύποι έκαναν μόντες με λαστιχάκια κι άλλα ωραία για να σφίξουν λίγο το μοχλό. Η τελευταία σχέση που βάζει το παληκάρι είναι η όπισθεν, παρατηρήστε πως πρέπει να πιέσει μέσα το μοχλό για να βάλει την ταχύτητα, αυτά είναι! vw group? )

 

 

(δοκιμή με το rFactor, ο τύπος πρέπει να είναι άμπαλος για να παίζει με εξωτερική κάμερα...)

 

 

(δοκιμή calibration μεταξύ DFP και G25)

 

 

 

 

 

Την πήρα σήμερα και βάζω τώρα να τη δοκιμάσω με το Live for Speed.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μεγια nzeppos!! στο τελευταιο βιντεακι το gtr2 ειναι?

 

Αμε, αυτό είναι. Και πιο συγκεκριμένα η πίστα Nurburgring Nordschleife.

 

Νάσο, έπρεπε να πάρεις τη G25 για να ξαναεμφανιστείς; Με γειά και καλοτάξιδη!

 

Έλα Χάρη, τι έγινε ρε αδερφέ, καλά είσαι? :-D Το είχα παρατήσει εντελώς το LFS και γενικά όλα τα ραλάκια. Από το καλοκαίρι (που τρέχαμε όλη μέρα) ζήτημα να έχω παίξει συνολικά καμια ώρα, είτε online είτε μόνος μου. Έλλειψη χρόνου κυρίως, δουλειές κλπ. Αν δεν μπορώ να κάτσω με την ησυχία μου να τρέχω 2-3 ώρες τη μέρα, προτιμώ να μην τρέχω καθόλου.

 

Τώρα όμως πρέπει κάπως να δικαιολογήσω την επένδυσή μου και θα ξαναμπω πάλι στο λούκι ;) Καιρός να ξαναρχίσουμε τις δοκιμές!

 

Πολύ καλή η G25, βράχος, την κλείδωσα στο τραπέζι και δεν κουνιέται καθόλου, παρ'ότι έχει σχετικά μικρή επιφάνεια επαφής. Το ίδιο ισχύει και για το μοχλό ταχυτήτων. Συγκριτικά η ferrari thrustmaster που είχα (με το σειριακό μοχλό ταχυτήτων ενσωματωμένο) είχε ίσως διπλάσια επιφάνεια επαφής αλλά γλύστραγε πολύ εύκολα, μετά από κάμποσους αγώνες έφευγε από τη θέση της κλπ.

 

Επίσης αυτό που είναι πραγματικά βράχος είναι η πεταλιέρα!

 

Λίγο απάνθρωπο όμως να οδηγείς με συμπλέκτη (αρχίζω να απορώ πως το κάνω στο πραγματικό αυτοκίνητο!) ενώ μόνο στο LFS κατάφερα να τον κάνω να δουλέψει σωστά, δηλαδή αν δεν πατήσω συμπλέκτη να μην μπαίνει η ταχύτητα. Στα υπόλοιπα ραλάκια κάνει του κεφαλιού του.

 

Ένα πράγμα που με χαλάει είναι ότι στο τιμόνι πάνω έχει μόνο δύο κουμπιά. Είχα συνηθίσει σε τιμονιέρα που είχε όλα τα κουμπιά πάνω στο τιμόνι (γύρω στα 15) και μου φαίνεται περίεργο τώρα να πρέπει να τα πατάω πάνω στο κουτί του μοχλού ταχυτήτων.

 

Επίσης δεν έχω συνηθίσει ακόμα το πολύ σκληρό φρένο. Δοκίμασα να μάθω να φρενάρω με το αριστερό αλλά δεν γίνεται τίποτα, θέλει πολύ δουλειά. Εννοείται ότι αν δεν χρησιμοποιώ το συμπλέκτη, τότε δεν έχω πρόβλημα το ένα πόδι είναι στο γκάζι, το άλλο στο φρένο και είμαστε κομπλέ. Όταν όμως μπαίνει και τρίτο πετάλι στο κόλπο, εκεί αρχίζουν τα δύσκολα.

 

Η πεταλιέρα είναι θηρίο (το είπαμε), και σε διαστάσεις και σε μάζα. Πάντα σε σχέση με αυτές τις πλαστικούρες που έχω συνηθίσει, δεν έχω παίξει δα και με τα πετάλια της advantage (των 300τόσων ευρώ). Κατ'αρχήν δεν κουνιέται καθόλου, την έχω αφήσει πάνω σε ξύλινο πάτωμα παρκέ (που γλυστράει), ούτε χαλάκι ούτε τίποτα, και μετά από μια ώρα δοκιμών δεν κουνήθηκε ούτε χιλιοστό. Κι ας είναι αρκετά σκληρά τα 2 πετάλια. Βαρίδι σκέτο είναι.

 

Αυτό που συνεχίζει να με ενοχλεί είναι ο θόρυβος που κάνει ο μοχλός ταχυτήτων όταν κουμπώνει η ταχύτητα, αν παίζεις βράδυ με ακουστικά κλπ καταντάει εκνευριστικό. Πολλοί το αποδίδουν στην...χώρα συναρμολόγησης της G25, την Κίνα. Σε σχέση όμως με τη γενικότερη ποιότητα κατασκευής (δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινο λεβιές, μεταλλικά αυτάκια και πετάλια κλπ) τα 240 ευρώ είναι πάρα πολύ λίγα, μα πραγματικά λίγα.

 

Τα αυτάκια είναι κι αυτά κορυφή, μέταλλο, φχαριστιέσαι να τα ακουμπάς και να κρυώνουν τα δάχτυλά σου :mrgreen: Και είναι και μεγάλα (πάνω από 12cm στην άκρη τους) με σωστό μήκος διαδρομής (περίπου 1cm), άνετα μπορείς να τα πατάς και με τα τέσσερα δάχτυλα.

 

Ένα ακόμα πρόβλημα, που ευελπιστώ να το λύσω σήμερα, είναι το κλείδωμα του τιμονιού στις επιθυμητές μοίρες, το έχω βάλει να κλειδώνει στις 360 (απαραίτητη ρύθμιση για μονοθέσια) και φαίνεται να κλειδώνει μόνο στα controller properties των windows. Μόλις τα κλείσω και μπω στο παιχνίδι, δεν κλειδώνει πια. Ναι μεν το κλείδωμα το καταλαβαίνει το παιχνίδι αλλά το ίδιο το τιμόνι (σαν hardware) δεν κλειδώνει στις 360 μοίρες. Γίνεται μόνο στο LFS και μόνο αν το αμάξι είναι σταματημένο! Από τη στιγμή που βάζω πρώτη και πάω π.χ. με 20 km/h πλέον το τιμόνι κινείται ελεύθερα στις 900 μοίρες (φυσικά πέραν των 360 μοιρών δεν έχει κανένα αποτέλεσμα).

 

Γκαζόφρενο όσο κι αν προσπάθησα να κάνω το κατάφερα μόνο με σχετική επιτυχία. Θέλω να δω μερικές φωτό από τα πετάλια της Act-Labs, όπου εκεί ξέρω ότι σίγουρα γίνεται. Και να τα συγκρίνω με την πεταλιέρα της G25, να δω αν έχω καμια ελπίδα. Όχι ότι ξέρω να το κάνω και στην πραγματικότητα για να μπορώ να είμαι σίγουρος. Έχω την εντύπωση όμως ότι μέσες άκρες μπορεί να γίνει. Με άλλες πεταλιέρες πλαστικούρες που το είχα δοκιμάσει ήταν απλώς αδύνατον, ήταν μικρά τα πετάλια, μαλακά και με μικρή απόσταση. Στην G25 είναι αλλιώς.

 

Λέω να ξεκλειδώσω και το rFactor μια από αυτές τις μέρες, να το τσεκάρω κι αυτό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νάσο γεια χαρά! Καταρχήν να σε ενημερώσω ότι η GVR team έχει προχωρήσει πολύ από τότε που τη θυμάσαι. Να σου πω μονάχα ότι έχουμε 4 δικούς μας 24ωρους servers για αγώνες και προπονήσεις των μελών (δυo demo και δυο S2), 1 Ventrilo server χωρητικότητας 8 ατόμων, για φωνητική επικοινωνία την ώρα που τρέχουμε, καθώς επίσης κι ένα ανεπίσημο πρωτάθλημα για τα μέλη μας εν εξελίξει (πάμε για τον 6ο αγώνα, αλλά το έχουμε κάνει σε demo για να είναι προσιτό σε περισσότερους).

 

Σε ότι αφορά τη G25, την έχει ήδη ένα μέλος της GVR, καθώς επίσης κι ένας παλιός γνωστός. Θα τους ρωτήσω και θα σου πω για το λοκάρισμα των μοιρών, αν και υποπτέυομαι πως δεν έχεις βάλει το patch U30.

 

Τέλος για το γκαζόφρενο, ο μόνος τρόπος άν οδηγείες με συμπλέκτη είναι η τεχνική μύτη-τακούνι. Ούτε εγώ τη ξέρω, αλλά γνωρίζω πως χρειάζεται λίγη υπομονή στην αρχή και στο τέλος σε ανταμοίβει (βασικά με τη μύτη του δεξιού ποδιού φρενάρεις και με το τακούνι μαρσάρεις για να διατηρείς ψηλά τις στροφές). Κάτσε να δω μήπως βρω κάτι σχετικά βιντεάκια που έχω δει.

 

Με γεια και πάλι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα με το heel toe σε g25 είναι ότι είναι λίγο μακριά το γκάζι με το φρένο... δυσκολεύει λίγο τα πράγματα. Είναι ο μόνος τρόπος όμως να πας γρήγορα με το h-shifter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από εξοντωτικές δοκιμές τόσο στο Live for Speed (πού αλλού?) όσο και στα GTR2, Race-WTCC, rFactor και στο Grand Prix 4, έχω να πω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την G25, είναι -πολύ μακράν- καλύτερη από οτιδήποτε άλλο έχω δοκιμάσει.

 

Μιλάμε πάντα για τιμόνια μαζικής παραγωγής, όχι υλοποιήσεις των...1000 ευρώ.

 

Ένα πρόβλημα όμως που έχω είναι με το κλείδωμα του τιμονιού, όσο έχω ψάξει στο internet δεν έχω βρει κάτι σχετικό. Συγκεκριμένα κλειδώνω το τιμόνι π.χ. στις 450 μοίρες, τόσο από το controller properties των windows, όσο και από τον wingman profiler της Logitech (το κλειδώνω στις ίδιες μοίρες και μέσα στο παιχνίδι, αν υπάρχει τέτοια επιλογή).

 

Όσο είμαι στα windows το κλείδωμα δουλεύει κανονικά, το τιμόνι σταματάει στις επιθυμητές μοίρες. Το ίδιο συμβαίνει και μέσα στο παιχνίδι όσο είμαι σταματημένος. Όταν όμως αρχίσω να τρέχω το κλείδωμα παύει να ισχύει, το τιμόνι του αμαξιού μέσα στο παιχνίδι ναι μεν τερματίζει στις 450 μοίρες αλλά το πραγματικό τιμόνι πλέον δεν κλειδώνει και λειτουργεί στις 900 μοίρες (φυσικά μετά τις 450 δεν γίνεται τίποτα)! Μόνο όταν είμαι σταματημένος δουλεύει όπως θέλω.

 

Αυτό γίνεται σε όλα τα ραλάκια που έχω δοκιμάσει, οπότε δεν είναι θέμα ρυθμίσεων του παιχνιδιού.

 

Μήπως έχετε αντιμετωπίσει τίποτα παρόμοιο? Αρχίζω να σκέφτομαι ότι είναι θέμα force feedback, δηλαδή όσο είμαι ακίνητος το τιμόνι μπορεί να κλειδώνει, αλλά από τη στιγμή που κινούμαι και αρχίζει να δουλεύει το FFB, το τιμόνι για κάποιο δικό του λόγο χάνει το κλείδωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίεργο μου ακούγεται αυτό που λες... Δεν θα έπρεπε να συμβαίνει. Εγώ που έχω το dfp, κλειδώνει κανονικά στις όσες μοίρες του υποδείξω. Δεν έχω ακούσει και για παρόμοιο πρόβλημα από αλλού. Μήπως πρέπει να ζητήσεις άλλο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά μάλλον δεν είναι θέμα του τιμονιού αλλά είναι θέμα force feedback. Συγκεκριμένα στο LFS αν βάλω το ingame FFB στο 0 (άρα δεν θα έχω καθόλου FFB στο παιχνίδι) το lock δουλεύει σωστά. Μόλις η τιμή του FFB περάσει το 10 το κλείδωμα χάνεται.

 

Με κάποιες ρυθμίσεις στο GTR2 (ingame FFB low) η G25 δουλεύει πλέον σωστά αλλά για το LFS δεν έχω βρει ακόμα λύση.

 

Αυτό που με συμβούλεψαν στο forum του LFS είναι να ενεργοποιήσω το default spring for non-FFB games (την τελευταία επιλογή στα properties) αλλά να το αφήσω στο 0%. Στο LFS δεν δούλεψε αλλά θα κάνω και κάποιες άλλες δοκιμές, στα υπόλοιπα παιχνίδια όμως νομίζω έχει αποτέλεσμα (π.χ. στο rFactor).

 

Τελοσπάντων, όλα αυτά τα γράφω επειδή είμαι στη δουλειά και βαριέμαι κα καθόμαστε και λέμε για τιμονιέρες... αν πάρει κανένας άλλος insomniac την G25, ας πει τη γνώμη του μπας και βγάλουμε άκρη γιατί είναι μεγάλη ιστορία το σωστό σετάρισμα της τιμονιέρας, το κάθε παιχνίδι θέλει τα δικά του.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...