Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις και ερωτήσεις για τιμονιέρα


citizen

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εε αν δεν ξερω την μαρκα δν μπορω να βρω drivers...ενας εδω στο φορουμ που ειχε το ιδιο προβλημα ελεγε οτι παταγε τρια κουμπια απο την τιμονιερα ταυτοχρονα και δουλευε κανονικα μετα...αλλα δν θυμαται ποια ηταν αυτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • 2 μήνες μετά...
  • 9 μήνες μετά...

γεια  σας παιδια θελω να παρω μια τιμονιερα για pc περιπου φθηνη γυρω στο 100 το πολυ εχετε κατι στο νου σας???θελω να εχει και ταχυτητες...εγω πριν λιγο κοιταξα το μοντελο easytouch et-2034 τι λετε ειναι καλο????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και σε πολλά άλλα πράγματα, ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Για κάποιο λόγο οι τιμονιέρες των 50 ευρώ έχουν... 50 ευρώ ενώ κάποιες άλλες έχουν 250.

 

Αφού ψάχνεις τιμονιέρα μέχρι 100 ευρώ, πάρε την Logitech Driving Force GT. Θρυλικό μοντέλο εδώ και πολλά χρόνια: http://www.skroutz.gr/s/63500/Logitech-Driving-Force-GT.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H DF GT είναι μονόδρομος σε αυτά τα λεφτά, προσωπικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και τη συστήνω ανεπηφύλακτα. Δεν της λείπει τίποτα, αν φυσικά εξαιρέσουμε το H-shifter και τον συμπλέκτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω πολυ παιδια...επειδη εδω και καποιες μερες εχω πωρωθει με το euro truck simulator 2 και τωρα κατεβαζω και το wrc3 πισευεται οτι θα δωσει αλλη αισθηση????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το H-shifter και το συμπλέκτη πάντως τα θεωρώ λίγο υπερεκτιμημένα . Ας μην ξεχνάμε και για τι ποσά μιλάμε. Διάβαζα πχ. τις λίγες κριτικές που είχε το Πλαίσιο για την DFGT και όλοι ανέφεραν την έλλειψη συμπλέκτη στα αρνητικά σημεία. Δεν ανέφεραν όμως και πόσο κάνουν οι καλές τιμονιέρες που έχουν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά. Μιλάμε για 250 ευρώ και άνω, δηλαδή υπερδιπλάσιες τιμές από την παραπάνω τιμονιέρα.

 

Η αλήθεια είναι πως ο συνδυασμός H-shifter/συμπλέκτη ακούγεται ελκυστικός αλλά στην πράξη απαιτεί πολλή υπομονή και εξάσκηση. Ειδικά σε online αγώνες, που οι περισσότεροι δεν έχουν τέτοια καλούδια και άρα συνήθως βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση (αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μπερδέψουν μία ταχύτητα ή να χάσουν κάποια αλλαγή επειδή δεν πάτησαν τέρμα το πετάλι του συμπλέκτη).

 

Προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστες φορές το κιβώτιο ταχυτήτων και το συμπλέκτη της G25 μου. Ίσως λίγο στην αρχή για να δω πώς δουλεύουν αλλά μόλις έβαλα Live for Speed online το γύρισα σε αυτόματο συμπλέκτη και σειριακές αλλαγές απ' τα "αυτάκια" πίσω από το τιμόνι.

 

Τελικά μετά από τόσα χρόνια ενασχόλησης με το... άθλημα (και έχοντας "περάσει" τουλάχιστον 5 τιμονιέρες) μπορώ να πω ότι το σημαντικότερο δεν είναι η ίδια η συσκευή αλλά η τοποθέτησή της. Ένα καλό στήριγμα για τα πετάλια και μια καλή καρέκλα για τον "οδηγό", ει δυνατόν σε μόνιμη θέση (γιατί το στήσιμο και το μάζεμα μπορεί να καταντήσει πολύ βαρετή διαδικασία). Πρόσφατα έχω αρχίσει να ψήνομαι για την αγορά μιας τέτοια βάσης, είτε κάτι απλό σαν αυτό εδώ, είτε ολόκληρο σύστημα καθίσματος-βάσης. Απ' την άλλη βέβαια ίσως και να πάω πάσο γιατί πού χώρος και -κυρίως- χρόνος για τέτοια...

 

ευχαριστω πολυ παιδια...επειδη εδω και καποιες μερες εχω πωρωθει με το euro truck simulator 2 και τωρα κατεβαζω και το wrc3 πισευεται οτι θα δωσει αλλη αισθηση????

 

Για το WRC3 δεν ξέρω, πάντως το Euro Truck Simulator 2 είναι απίστευτο παιχνίδι! Μιλάμε είχα κολλήσει για βδομάδες, είχα αλωνίσει όλη την Ευρώπη. Δεν ξέρω πόσο θα το ευχαριστηθείς με τιμονιέρα πάντως, αφού είναι τέτοια η φιλοσοφία του παιχνιδιού που παίζεται μια χαρά από και με πληκτρολόγιο (εγώ έτσι έπαιζα). Κάνω ειδική μνεία για το παιχνίδι εδώ :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστω πολυ παιδια...επειδη εδω και καποιες μερες εχω πωρωθει με το euro truck simulator 2 και τωρα κατεβαζω και το wrc3 πισευεται οτι θα δωσει αλλη αισθηση????

 

Βασικά το 100& της αίσθησης η τιμονιέρα θα στο δώσει σε simulators όπως netkar pro, rFactor, live for speed κλπ, στα arcade όχι και τόσο. Το euro track δεν το χω δοκιμάσει με τιμόνι αλλά πρέπει να ναι καλή φάση γι αυτό οποσδήποτε η τιμονιέρα πρέπει να χει 900 μοίρες περιστροφής.

 

Το H-shifter και το συμπλέκτη πάντως τα θεωρώ λίγο υπερεκτιμημένα . Ας μην ξεχνάμε και για τι ποσά μιλάμε. Διάβαζα πχ. τις λίγες κριτικές που είχε το Πλαίσιο για την DFGT και όλοι ανέφεραν την έλλειψη συμπλέκτη στα αρνητικά σημεία. Δεν ανέφεραν όμως και πόσο κάνουν οι καλές τιμονιέρες που έχουν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά. Μιλάμε για 250 ευρώ και άνω, δηλαδή υπερδιπλάσιες τιμές από την παραπάνω τιμονιέρα.

 

Η αλήθεια είναι πως ο συνδυασμός H-shifter/συμπλέκτη ακούγεται ελκυστικός αλλά στην πράξη απαιτεί πολλή υπομονή και εξάσκηση. Ειδικά σε online αγώνες, που οι περισσότεροι δεν έχουν τέτοια καλούδια και άρα συνήθως βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση (αφού δεν υπήρχε περίπτωση να μπερδέψουν μία ταχύτητα ή να χάσουν κάποια αλλαγή επειδή δεν πάτησαν τέρμα το πετάλι του συμπλέκτη).

 

Προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστες φορές το κιβώτιο ταχυτήτων και το συμπλέκτη της G25 μου. Ίσως λίγο στην αρχή για να δω πώς δουλεύουν αλλά μόλις έβαλα Live for Speed online το γύρισα σε αυτόματο συμπλέκτη και σειριακές αλλαγές απ' τα "αυτάκια" πίσω από το τιμόνι.

 

 

 

 

 

Για το WRC3 δεν ξέρω, πάντως το Euro Truck Simulator 2 είναι απίστευτο παιχνίδι! Μιλάμε είχα κολλήσει για βδομάδες, είχα αλωνίσει όλη την Ευρώπη. Δεν ξέρω πόσο θα το ευχαριστηθείς με τιμονιέρα πάντως, αφού είναι τέτοια η φιλοσοφία του παιχνιδιού που παίζεται μια χαρά από και με πληκτρολόγιο (εγώ έτσι έπαιζα). Κάνω ειδική μνεία για το παιχνίδι εδώ :P

 

Δε διαφωνώ αλλά η G25/27 έχει και άλλα πράγματα πάνω της όπως δερμάτινη επένδυση, μεταλλικά πεντάλ-αυτάκια και 2 μοτεράκια για το force feedaback. Επιπλέον αν δεν υπήρχει τεράστια διαφορά στο κόστος μπορεί να μην έπιανε πωλήσεις η DFGT.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, είναι αλήθεια ότι οι G25/27 έχουν καταπληκτική ποιότητα κατασκευής και αυτό είναι που πληρώνουμε. Ακόμα και τα πετάλια είναι εξαιρετικά, με πνευματικό σύστημα και όχι τα κλασικά ελατήρια των φθηνότερων μοντέλων. Ειδικά η G25 όταν είχε κυκλοφορήσει είχε χαρακτηριστεί -σωστά- "η καλύτερη τιμονιέρα κάτω των 1000 ευρώ".

 

Θυμάμαι ότι περίμενα πότε θα τη φέρει η Logitech στην Ελλάδα, για να την αγοράσω την πρώτη μέρα. Τελικά την πήρα μέσα στις πρώτες 1-2 βδομάδες και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή (νομίζω την καλύτερη στην Ελλάδα, γύρω στα 240 αντί για 280-300 που είχε παντού). Από τότε βέβαια έχουν βγει κι άλλες τιμονιέρες σε αυτά τα λεφτά.

 

Η DFGT από την άλλη πρέπει να έχει μακράν το καλύτερο value for money ever σε όλες τις τιμονιέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτα οσον αφορα το netkar pro δεν μου αρεσε και τοσο το rfactor εχει γαματα γραφικα και το live for speed ετσι και ετσι ξερετε κανενα game στυλ need for speed online αλλα καλυτερο γιατι ειχα παιξει και δεν μπορω να πω πως με ενθουσιασε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Netkar/LFS/rFactor είναι μια κατηγορία από μόνα τους. Γιατί είναι simulations. Κάτι που -όσο κι αν το θέλουν- δεν είναι τα Forza Motorsport/Gran Turismo και φυσικά δεν το συζητάω καν για τα Need for Speed clones.

 

Δεν είμαι σίγουρος αν μπορώ να προτείνω κάτι, γιατί έχω καιρό να ασχοληθώ με το άθλημα και τα τελευταία χρόνια έπαιζα μόνο LFS. Ρίξε μια ματιά στο F1 2012. Από "κανονικά" αυτοκίνητα κοίτα το Dirt3 και τα εκάστοτε NFS που κυκλοφορούν κάθε χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...