Προς το περιεχόμενο

Αλήθεια ή hoax ?


pantoleon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι πραγματικά συνέβη νοτίως της Καρπάθου.

Πως κατερρίφθη ο ηρωικός πιλότος Κ. Ηλιάκης.

 

 

 

 

 

 

 

Η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να συγκαλύψει τα πραγματικά γεγονότα της αερομαχίας νοτίως της Καρπάθου.

 

Είναι απορίας άξιο γιατί όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις αιφνιδιάζονται πάντα από την τουρκική προκλητικότητα όταν συμβαίνει ένα θερμό επεισόδιο, καθώς και η ελληνική υποχωρητικότητα στις τουρκικές απαιτήσεις όταν κλιμακώνεται η ένταση. Προκαλεί επίσης το θράσος τους να προσπαθούν κάθε φορά να μας πείσουν ότι η διαχείριση της κρίσεως εκ μέρους τους ήταν αυτή που απέτρεψε τα χειρότερα χωρίς η πατρίδα μας να έχει απολέσει το ελάχιστο των κυριαρχικών της δικαιωμάτων. Το ότι είναι όλοι τους «καραγκιόζηδες» κατά δήλωση του βουλευτή Κεφαλογιάννη δεν τους απαλλάσσει από τις ευθύνες τους απέναντι στο Έθνος.

 

Ας έρθουμε όμως στα πραγματικά δραματικά γεγονότα που συνέβησαν νοτίως της Καρπάθου και όχι στα διαστρεβλωμένα που παρουσιάζουν όλα τα ΜΜΕ κατόπιν εντολών. Την Τρίτη 23 Μαΐου το μεσημέρι απογειώνονται από τουρκικό αεροδρόμιο απέναντι από την Ρόδο δύο F-16 και ένα RF-4, παράλληλα μία τουρκική φρεγάτα πλέει στα διεθνή ύδατα ανοιχτά της Κρήτης. Τα ραντάρ της Κρήτης από την προηγούμενη μέρα έχουν εντοπίσει την μεταστάθμευση των τουρκικών πολεμικών στην βάση απέναντι από την Ρόδο, άρα γνώριζαν ότι οι Τούρκοι θα επιχειρούσαν έξοδο για την συνηθισμένη κατασκοπευτική τους δράση.

 

Τα τουρκικά μαχητικά κινούνται προς την Κρήτη και δύο ελληνικά F-16 απογειώνονται από την βάση των Χανίων. Όταν αποκτούν οπτική επαφή διαπιστώνουν ότι το ένα τουρκικό αεροσκάφος είναι αεροφωτογραφικό. Τα τρία τουρκικά πετούν σχεδόν παράλληλα και τα δύο ελληνικά έρχονται από πίσω. Ο σμηναγός Κ. Ηλιάκης μπαίνει ανάμεσα στο ένα τουρκικό F-16 και το RF-4 για να πάρει τα νούμερά του και να διαπιστώσει τα φωτογραφικά μηχανήματα και τα όπλα που φέρει. Το άλλο τουρκικό F-16 (σμηναγός Xαλί Iμπραήμ) αφήνει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από τον Έλληνα πιλότο Κ. Ηλιάκη, ενώ ο άλλος Έλληνας πιλότος έχοντας μείνει πιο πίσω, έρχεται πίσω από τον Τούρκο και τον εγκλωβίζει. Ο Τούρκος σμηναγός λέει στον Κ. Ηλιάκη να φύγει δίπλα από το RF-4 ενώ παράλληλα τον εγκλωβίζει. Ο Έλληνας πιλότος δεν φεύγει, ο Τούρκος μιλά συνθηματικά στους άλλους δύο Τούρκους πιλότους και εξαπολύει ένα πύραυλο, ενώ ταυτόχρονα τα τρία τουρκικά αεροσκάφη στρίβουν προς διάφορες κατευθύνσεις. Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Κ. Ηλιάκη το οποίο εκρήγνυται. Ο άλλος Έλληνας πιλότος εξαπολύει και αυτός ένα πύραυλο, αλλά λόγω του απότομου ελιγμού του Τούρκου τον βρίσκει στο φτερό και τον καταρρίπτει. Συνέβη λοιπόν αερομαχία και όχι «σύγκρουση ή ατύχημα» όπως προσπαθούν να μας πείσουν.

 

Ας δούμε τώρα και μερικά στοιχεία καθώς και πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω, τα οποία σημειώνω δεν αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Κατ' αρχήν ο Αιγύπτιος πιλότος του πολιτικού αεροσκάφους δήλωσε ότι είδε δύο εκρήξεις (στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων την πρώτη μέρα, οι εφημερίδες την επομένη έγραψαν για μία έκρηξη). Αν όντως είχε γίνει σύγκρουση των δύο μαχητικών με ταχύτητες άνω των 500 μιλίων που πετούσαν θα έβλεπε μία έκρηξη και δεν θα είχε σωθεί κανείς.

 

Έπειτα ο Φιλιππινέζος καπετάνιος δήλωσε και αυτός ότι άκουσε και είδε πρώτα μία μεγάλη έκρηξη και μετά είδε και μία μικρότερη δεύτερη με λιγότερο καπνό (τηλεοπτικός σταθμός Αlpha). Ακριβώς, επειδή ο άλλος Έλληνας πιλότος τον βρήκε στο φτερό για αυτό είδε λιγότερο καπνό. Επίσης αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο πρόλαβε να ενεργοποιηθεί το αυτόματο σύστημα εκτίναξης του καθίσματος και να διασωθεί τελείως ανέπαφος. Ο Φιλιππινέζος καπετάνιος, ενώ είχε προορισμό τον Πειραιά, τελικά πήγε στη Μάλτα, γιατί;

 

Πως δικαιολογείται ο πανικός και το σοκ της ελληνικής κυβέρνησης αν όντως ήταν «σύγκρουση-ατύχημα»; Στην δεκαετία του 1990 είχαν πέσει δύο τουρκικά και ένα ελληνικό μαχητικό με νεκρούς πιλότους και από τις δύο πλευρές κατά την διάρκεια αναχαιτίσεων και εμπλοκών, όμως δεν ακολούθησε ούτε κλιμάκωση της κρίσης, ούτε θερμό επεισόδιο όπως στην τελευταία περίπτωση, ενώ οι ελληνοτουρκικές σχέσεις τότε δεν ήταν καθόλου «ειδυλλιακές» σε αντίθεση με την σημερινή συνεχώς καλλιεργούμενη «ελληνοτουρκική φιλία».

 

Γιατί βρέθηκαν στον αέρα περί τα 120 μαχητικά και από τις δύο πλευρές, πράγμα που δεν συνέβη στις προηγούμενες περιπτώσεις; Στην Κρήτη ενεργοποιήθηκαν οι S-300 κάτι που δεν μεταδόθηκε από πουθενά. Οι Τούρκοι έδειξαν διάθεση να τελειώσει γρήγορα αυτή η ένταση που δημιουργήθηκε ακριβώς επειδή γνώριζαν ότι από υπαιτιότητα του πιλότου τους ξεκίνησε και για αυτό και τα τουρκικά μέσα κράτησαν χαμηλούς τόνους μετά από υποδείξεις της πολιτικο-στρατιωτικής ηγεσίας της Άγκυρας. Οι Τούρκοι από τις τρεις η ώρα το μεσημέρι της Τρίτης ανακοίνωσαν ότι ο Έλληνας πιλότος είναι νεκρός. Είναι επόμενο αφού ο πιλότος τους, τους είχε αναφέρει ότι είδε τα πάντα, αφού είχε «εκτελέσει» τον Έλληνα πιλότο από πολύ κοντά.

 

Γιατί το ΥΠΕΘΑ δεν δίνει στη δημοσιότητα την αναφορά του άλλου Έλληνα πιλότου, καθώς και το video από το δεύτερο F-16 αφού ήταν «ατύχημα»; Είναι φανερό ότι επιχειρείται συγκάλυψη των αληθινών γεγονότων όπως και στην περίπτωση των Ιμίων.

 

Οι παραπάνω διαπιστώσεις και τα ερωτήματα επιβεβαιώνουν κατηγορηματικά την περιγραφή της αερομαχίας και της κατάρριψης του ηρωικού σμηναγού Κ. Ηλιάκη. Για αυτούς τους λόγους οι Έλληνες πιλότοι μας είναι τόσο εξαγριωμένοι και τρέχουν οι πολιτικοί να κατευνάσουν τα πνεύματα. Δεν είναι δε καθόλου απίθανο τώρα που η κ. Μπακογιάννη θα πάει στην Τουρκία, να επισκεφθεί τον Τούρκο πιλότο για να δει πως είναι η υγεία του και να του ζητήσει συγνώμη επειδή τον καταρρίψαμε.

 

Οι αφιλότιμοι και ανελλήνιστοι πολιτικοί «μας» δυστυχώς συνεχίζουν να εμπαίζουν τον ελληνικό λαό και να συρρικνώνουν τα κυριαρχικά του δικαιώματα, καθιστώντας τον συμμέτοχο σε αυτά που ήδη του ανήκουν και για τα οποία έχει καταβάλλει βαρύ φόρο αίματος για να τα ελευθερώσει, αλλά και για να τα κρατά ελεύθερα. Η υποχωρητικότητα τους έναντι των παραλόγων και ανιστόρητων διεκδικήσεων των γειτόνων μας και όχι μόνον, δεν έχει όρια. Έχει όμως όρια η ανοχή και η υπομονή των Ελλήνων.

 

Ο ήρωας Κ. Ηλιάκης έπεσε υπέρ πατρίδος εκτελώντας το καθήκον του σαν πιστός και φιλότιμος στρατιώτης, στις επάλξεις του Αιγαίου σαν Έλληνας. Τον κλείνουμε και αυτόν μέσα στις καρδιές μας μαζί με τους άλλους ήρωες συναδέλφους του: Ν. Σαλμά, Χρ. Καραθανάση, Π. Βλαχάκο και Εκ. Γιαλοψό.

Δημοσ.
Πόσα γαμημένα τόπικ θα ανοίξουν με αυτή τη μπούρδα;

 

Εμένα δε με ενοχλεί το πλήθος των topics αλλά το να ανοίγει κάποιος topic κάνοντας copy paste κάτι που υπάρχει κάπου αλλού.

 

Αν βεβαια το παραπάνω το έχει γράψει ο pantoleon τότε πάω πάσο

Δημοσ.

Του οπίου ξαδερφου σου, του το είπε κάποιος τυπας που συνεργάζεται και δίνει πληροφορίες στον Λιακοπουλο;;; :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Δημοσ.

Ο Ξάδερφός μου ήταν στην ομάδα που κατασκεύασε το cyborg μοντέλο που αποκαλείτε λιακόπουλο.

 

Χρησιμοποίησαν μεταξύ άλλων κόπρανα ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ γίδας και σωλήνες πετζετάκη.

Δημοσ.
Πόσα γαμημένα τόπικ θα ανοίξουν με αυτή τη μπούρδα;

 

Συγνώμη παιδιά που δεν έκανα search. Σε email μου ήρθε.

 

 

Edit

 

Πάντως όντως κάτι μεγάλο έγινε και δεν το καταλάβαμε. Εσείς καταλάβατε γιατί ονομάστηκε ήρωας? Θα ήταν ηρωικό αν όντως συγκρούστηκε? Αυτό δεν κατάλαβα.

Δημοσ.

ξεφυγατε τελειως.......λυπαμαι.... ωραιες απαντησεις δινετε.

προσωπικα δε με εκπλησει το κειμενο παραπανω και το θεωρω πολυ πιθανο.

Δημοσ.

Αν και το βλεπω να πεφτει κλειδωμα ας παρω την ευκαιρια να γραψω εν συντομια την περιγραφη ενος πιλοτου της Π.Α. που πηρε μερος στις ερευνες μετα την πτωση και ειναι σ'ενα μεταπτυχιακο μαζι με δυο κολλητους μου.Απ'οτι τους ειπε η συγρουση δεν εγινε οπως περιγραφεται στα μεσα, ο απειρος απ'οτι φαινεται Τουρκος πιλοτος ηρθε απο την αντιθετη κατευθυνση λιγο λοξα και προσπαθησε να κανει μαγκια περνοντας αποτομα κατω απο το ελληνικο F-16 με αποτελεσμα να χτυπησει με το μεσαιο φτερο του ή πτερυγιο οπως το λενε τελος παντων το ρυγχος του ελληνικου αεροσκαφους κατι που ειχε ως αποτελεσμα την αμεση εκρηξη και εξαερωση του Ελληνα πιλοτου που δεν ειχε την δυνατοτητα ν'αντιδρασει.Τωρα τι δουλεια ειχανε τα ελληνικα F-16 ν'αναχαιτιζουν τα τουρκικα σε διεθνη εναεριο χωρο ειναι ενα ερωτημα, δεν ημουνα εκει για να του το θεσω και δεν ξερω και αν θα ειχα το θαρρος να το κανω.Ειναι φανερο για μενα παντως ποσο αναλωσιμοι θεωρουνται απο τους πολιτκους οι πιλοτοι μας σε αυτα τα μακαβρια παιχνιδακια που παιζουνε μπροστα στα ματια μας.Ζητω συγνωμη αν εχει αναφερθει ξανα αυτη η εκδοχη ,οπως ειπα δεν το εχω διαβασει πουθενα ,το παιδι το ξερω προσωπικα και δεν νομιζω να ειχε κανενα λογο να τους πει ανακριβειες , πιστευω οτι τους μετεφερε την μαρτυρια του δευτερου πιλοτου οσο το δυνατον καλυτερα.

Δημοσ.

Αρχικό μήνυμα απο konnak

Πόσα γαμημένα τόπικ θα ανοίξουν με αυτή τη μπούρδα;

 

Συγνώμη παιδιά που δεν έκανα search. Σε email μου ήρθε.

 

 

Αμάν ρε φίλε και συ τώρα ……

 

Δεν είχες να γράψεις για κανένα πακιστανό – ινδό – αλβανό ????

Να δεις κατανόηση προβληματισμό και θεωρία-ανάλυση

 

Μπούρδα ??????????????????

Ο θάνατος ενός ανθρώπου που έδωσε την ζωή του, για να μπορείς εσύ να στρογγυλοκαθίζεις την κολάρα σου στο Laptop και να αμολάς αυτές τις εμετικές κραυγές ? Αίσχος σου !!!!!!!!!

Δημοσ.
Δηλαδή αν δεν πέθαινε τώρα θα μας είχαν κάνει εισβολή?

λες να υπάρχει και τέτοιο ενδεχόμενο ; ,

αλλά και πάλι δεν θα ανησυχώ μέχρι να δω το nickname σου αντί Lucifer σε "Ιμπλίς"

Δημοσ.

Petza εχεις δικιο.Οταν μιλαει κανεις για τα δικαιωματα των αλλων ειναι καλος,αλλα αν τολμησει κανεις να πει κουβεντα για τα δικαιωματα (και το συμφερον) των Ελληνων ολοι οι...'κουλτουριαρηδες' αρχιζουν να κοροιδευουν και να χλευαζουν.

 

Η λογικη,η ψυχραιμια και η αντικειμενικοτητα λειπουν πολλες φορες απο πολλους εδω μεσα!

 

Φιλικα παντα,μην αρχισουν οι παρεξηγησεις και τα...κοσμητικα επιθετα!

Μην ξεχναμε ο γραπτος λογος ειναι δυσκολο να γινει απολυτα κατανοητος!

Τελος για το τι εγινε στο συγκεκριμενο περιστατικο μονο ο 2ος Ελληνας πιλοτος θα μπορουσε να μας πει,αλλα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...