overclocker Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Φταίνε καθαρά οι μηχανές γραφικών των παιχνιδιών. Το HL2 για παράδειγμα έχει μια από τις καλύτερες καθώς προσαρμόζεται στο configuration του PC. Αυτή που είναι απαράδεκτη είναι η EA καθώς το 90% των παιχνιδιών που βγάζει έχουν τεράστιες απαιτήσεις σε hardware χωρίς το ανάλογο οπτικό αποτέλεσμα.
akmakas Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Αρχικο μηνυμα CoCos123......7900gt einai idi overclock apo tin eteria 570/1680. Οταν λες overclock απο την ιδια την εταιρια 570/1680 τι ενοεις? Εγω ξερω οτι εργοστασιακα ερχεται 450/1320!!! 570/1680 την πηγα εγω μετα!!
akmakas Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Φταίνε καθαρά οι μηχανές γραφικών των παιχνιδιών. Το HL2 για παράδειγμα έχει μια από τις καλύτερες καθώς προσαρμόζεται στο configuration του PC. Αυτή που είναι απαράδεκτη είναι η EA καθώς το 90% των παιχνιδιών που βγάζει έχουν τεράστιες απαιτήσεις σε hardware χωρίς το ανάλογο οπτικό αποτέλεσμα. Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!!!!!
giorgos th. Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 oi etairies vgazoun diafores ekdoseis.tin kanoniki,tin extreme,tin pio extreme klp.
sugoruyo Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Pong forevah! Πλάκα πλάκα μόλις τελείωσα το Hitman [το τελευταίο] και το μηχανάκι μου κόλωνε με τα πάντα low. Και η πλάκα είναι ότι το Hitman [το πρώτο] καθώς και τα Call Of Duty 2 & F.E.A.R. μου παίζουν σε ανάλυση 1024x768 ή 1280x1024 [native για το monitor που έχω] με σαφώς ανώτερα γραφικά. Μας κοροϊδεύουν μου φαίνεται. Σε λίγο θα σε αναγκάζουν να παίρνεις και τίποτα PhysX για να παίξεις ένα παιχνίδι. Έλεος... btw, το μηχάνημά μου είναι: P4 Prescott (s478) 3.0GHz, 1GB RAM DDR (333MHz), 120GB SATA HDD, SB Audigy ZS, MSI nVidia GeForce FX5700 256MB RAM. Μπορεί με τα σημερινά standards για gaming PC να είναι Lada του '80 αλλά δεν είναι και τελείως άχρηστο. Εγώ δηλαδή για να παίξω ένα game σαν άνθρωπος πρέπει να πάω να τα σκάσω για νέα m/b, νέα CPU, νέες μνήμες και νέα κάρτα γραφικών γιατί αυτοί αποφασίσανε να το σκίσουν; Μου φαίνεται θα γυρίσω στο Counter-Strike 1.6 και το Worms 2.
Marker Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Μα καλα εχεις πολυ καλο μηχανημα.Εγω με το συστημα της υπογραφης μου, επαιζα το Tomb Raider Legend σε 1280x1024, με μια ειδικη επιλογη ενεργοποιημενη(δε θυμαμαι πως λεγεται, ειχε καλυτερη απεικονιση) και ετρεχε ανετα. Ekleises to HDR (High Dynamic Range) pou xrisimopoioun pleon, sxedon ola ta teleutaia paixnidia kai to sumperilamvanei kai sta test, to 3Dmark 2006. I diafora sta grafika me energopoiimeni autin tin parametro einai emfaneis. Opos episi kai an sto display properties sto image quality valeis High Quality apo Quality pou itan, varainei akomi perissotero. Ps. Ta paixnidia ta paizo se 1024x768 afotou stin 1280x1024 den paratirisa kapoia sovari diafora. (diladi i opoia diafora den einai se kamia periptosi idia opos anamesa stin 800x600 kai 1024x768 pou einai kati parapano apo emfaneis)
De@th L0rd Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Φταίνε καθαρά οι μηχανές γραφικών των παιχνιδιών. Το HL2 για παράδειγμα έχει μια από τις καλύτερες καθώς προσαρμόζεται στο configuration του PC. Αυτή που είναι απαράδεκτη είναι η EA καθώς το 90% των παιχνιδιών που βγάζει έχουν τεράστιες απαιτήσεις σε hardware χωρίς το ανάλογο οπτικό αποτέλεσμα. /respect /agree
CoCos123 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 De@th L0rd bravo file auto leo toso kairo otan arxisa to topic:mrgreen: thanatos dis fores ston Otee:twisted: :twisted:
De@th L0rd Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2006 De@th L0rd bravo file auto leo toso kairo otan arxisa to topic:mrgreen: thanatos dis fores ston Otee:twisted: :twisted: /respect *2 :mrgreen:
S2Katana Δημοσ. 11 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2006 Ekleises to HDR (High Dynamic Range) pou xrisimopoioun pleon' date=' sxedon ola ta teleutaia paixnidia kai to sumperilamvanei kai sta test, to 3Dmark 2006. I diafora sta grafika me energopoiimeni autin tin parametro einai emfaneis.Opos episi kai an sto display properties sto image quality valeis High Quality apo Quality pou itan, varainei akomi perissotero. Ps. Ta paixnidia ta paizo se 1024x768 afotou stin 1280x1024 den paratirisa kapoia sovari diafora. (diladi i opoia diafora den einai se kamia periptosi idia opos anamesa stin 800x600 kai 1024x768 pou einai kati parapano apo emfaneis)[/quote'] Να σου πω οτι δε θυμαμαι... Δλδ προτιμας να παιζεις 1024x768 με ολα full παρα 1280x1024 με καποια στο off?
Marker Δημοσ. 11 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2006 Akrivos. Apo tis CRT pou eixa kai tora stin TFT sta 1024x768 mono omos sta paxnidia.
S2Katana Δημοσ. 11 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2006 Συμφωνω μαζι σου στο οτι σε καποια παιχνιδια δε βλεπεις διαφορα με την αμεσως επομενη επιλογη αναλυσης, ενω επιβαρυνεται φοβερα η αποδοση.
akmakas Δημοσ. 11 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2006 Ο Overclocker ειπε παρα πολυ σωστα για το HalfLife 2 ποσο ανετα επαιζε! Ειχε κορυφαια γραφικα!!!Ναι ρε παιδια το HL2 το τερματισα 2 φορες σε αναλυση 1024 Χ 768 αλλα και σε 1280 Χ 1024 στο παλιο PC P4 1.8GHZ Gforce 4400 ultra και επαιζε αψογα και μετα μας ηρθε το Dοοm και για να το παιξω εβαλα 800 Χ 600 με τα φιλτρα off!!!Τελικα τα πηρα στο κρανιο και το εστειλα......Κανουμε αναβαθμησεις γιατι οι προγραμματιστες δεν ξερουν τι κανουν............
overclocker Δημοσ. 11 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2006 Δεν φταίνε μόνο οι προγραμματιστές φίλε μου! Είναι αλυσίδα η βιομηχανία των games με τεράστια κέρδη όπου παίζονται και μεγάλα συμφέροντα. Όταν τα παίρνεις από την X εταιρία hardware για να κανεις βελτιστοποίηση του κώδικα σου για την super-duper νεα κάρτα γραφικών που θα κυκλοφορήσει γιατί να ζοριστείς να προγραμματίσεις το game για παλιό hardware; Ενώ στις κονσόλες έχουμε ένα standar hardware και με την βοήθεια της "μαμάς" εταιρίας της κονσόλας να σου δίνει βιβλιοθήκες και tips βγάζεις "διαμάντια" (βλέπε Gran Turismo - Black) σε PS2 και XBOX αντίστοιχα με hardware 5αετίας και εμείς με κάρτες τελευταίας φουρνιάς ζοριζόμαστε να είναι playable ενα game... Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις αλλά δυστυχώς είναι λίγες και η λύση που σου απομένει είναι η πονεμένη ιστορία της αναβάθμισης. Αυτό γίνεται τα τελευταία χρόνια όταν άρχισε ο πόλεμος Intel - AMD & NVidia - ATI. Παλιά, ακόμα και όταν ήταν η 3Dfx δεν γινόταν αυτό καθώς ήταν πιο συγκρατημένα τα πράγματα. Οπότε θα μου πείτε τι προτιμάς, ανταγωνισμό - εξέλιξη hardware ή μονοπώλιο - στασιμότητα; Εγώ θα πρώτινα ανταγωνισμό αλλά με μεγαλύτερη και καλύτερη εκμετάλλευση του hardware από τις εταιρίες παιχνιδιών. Πιστεύω ότι έτσι θα είναι περισσότερο ικανοποιημένος ο gamer (που είναι και το θύμα της ιστορίας) άρα θα επένδυση και περισσότερα στον χώρο του software αλλά και του hardware καθώς θα αγοράζει κάτι που θα ξέρει ότι θα αξιοποιηθεί και δεν θα το βλέπει σαν αναλώσιμο, όπως περίπου έχει καταντήσει!
akmakas Δημοσ. 11 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2006 Overclocker....νομιζω οτι δεν χρειαζεται να προσθεσω τιποτα συμφωνω απολυτα φιλε!!! Και μια που μου θυμισες την 3DFX(Ωραια χρονια) πιστευω πως αν δεν ειχε πολεμο απο την nvidia και την ειχαμε τωρα που μιλαμε να βγαζει ακομα προιοντα το τοπιο θα ηταν πολυ διαφορετικο!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.