Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση Philips


econmis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ηδη εχω αναφέρει το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με μια οθόνη Philips (190x6) στο αντίστοιχο topic όμως θεώρησα σωστό να ανοίξω νέο σχετικά με την εγγύηση που διαφημίζει η συγκεκριμένη εταιρία.

Η Philips λοιπον αναφέρει απλά οτι οι οθόνες έχουν 3 ετη εγγύηση και αντικατάσταση On Site. Ασχέτως προβλήματος που μπορεί να παρουσιάσει η οθόνη λοιπόν η εταιρία αυτό που κάνει είναι να παίρνει την δική σας οθόνη (χωρίς να σας πει αν επισκευάζεται ή να κάνει κάποιο στοιχειώδη έλεγχο) και να σας δίνει μια μεταχειρισμένη,μάλλον επισκευασμένη οθόνη κάποιου προηγούμενου θύματός της.

Φυσικά μπορεί κάποιος να πει οτι αυτή είναι η πολιτική της Philips και αν δεν συμφωνείς μπορείς να μην αγοράζεις προϊόντα της.Έλα όμως που αυτές οι "λεπτομέρειες" δεν αναφέρονται ούτε στα καταστήματα που πουλάνε τα προιόντα της (πχ. e-shop) ούτε υπάρχει κάποια σχετική ενημέρωση απο την ίδια την Philips.Μάλιστα δεν θα βρείτε ούτε κάποιο έντυπο που να αφορά την εγγύηση μέσα στο κουτί με την οθόνη.

Αυτό που έμαθα (αφού έπαθα) είναι οτι για να πάρεις καινούργια πρέπει η αλλαγή να γίνει εντός 7 ημερών από την αγορά της πρώτης.Αυτή είναι η πολιτική της Philips όπως μου είπε ενας υπάλληλος από το service.Από τη στιγμή που δεν υπήρχε τρόπος όμως να το γνωρίζω αυτό εγω εκ των προτέρων θεωρώ οτι μου είπε ένα αυθαίρετο νούμερο απλά για να είναι καλυμμένος.(Από την Alman Hellas που αναλαμβάνει τις αντικαταστάσεις στην Ελλάδα ανέβασαν το αριθμό αυτό στις 15 ημέρες).

Ωστόσο αν και ήμουν μέσα σε αυτες τις αυθαιρετες προθεσμίες παρόλα αυτά μου έφεραν μια μεταχειρισμένη.

Το συμπέρασμα: Αγοράζω οθόνη από το e-shop στις αρχές του Μαιου η οποία εξ αρχής έχει πρόβλημα.Ειδοποιώ την Philips που κάνει την αλλαγή κι έτσι τωρα πριν συμπληρωθεί ενας μήνας δουλεύω με παλιότερη και μεταχειρισμένη οθόνη.

Το e-shop λέει οτι δεν εχει καμία ευθύνη,αρνείται να βοηθήσει ή έστω να επικοινωνήσει με τη Philips ενώ το τηλέφωνο για το service της είναι στην Ολλανδία κι όπως καταλαβαίνετε η συνεννόηση είναι προβληματική.Ακόμα ένα ψέμα της Philips είναι και η επικοινωνία στα Ελληνικά.Αυτό ισχύει μόνο αν βρεθεί κάποιος Έλληνας εκεί και δεν είναι απασχολημένος κάτι που ως τώρα έχει γίνει μόνο μια φορα.

Δημοσ.

Έχεις δίκιο, ό,τι κι αν πεις. Σε πληροφορώ πάντως πως και η LG (στην Ελλάδα, δεν ξέρω για το εξωτερικό) ακολουθεί την ίδια τακτική...

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Όσο κι αν ακούγεται περίεργο μετά από σχεδόν δυο μήνες η ταλαιπωρία με την αλλαγή της οθόνης συνεχίζεται.Επειδή όλο αυτό το διάστημα δεν σας εχω ενημερώσει για τις εξελίξεις θα αναφερθώ στα νέα επεισόδια αυτού του σήριαλ.

Αρχές Ιουνίου : Επικοινωνώ ξανά με το Service οπου γι άλλη μια φορά αναφέρω όλο το ιστορικό.Ευτυχώς ο υπάλληλος έδειξε να καταλαβαίνει τι είχε συμβεί και χωρίς να μπούμε σε πολλές λεπτομέριες συμφώνησε να γίνει αλλαγή της μεταχειρισμένης με μια καινούργια ("του κουτιού" όπως είπε).Είπε μάλιστα οτι αν σε δυο βδομάδες δεν εχει γίνει αλλαγή τότε χωρίς δική μου επιβάρυνση δικαιούμαι να πάρω μεγαλύτερη οθόνη 20" και πάνω.Σκέφτηκα για να το λέει αυτό μάλλον σε μερικές μέρες θα έχει τελειώσει το θέμα.

Τέλος Ιουνίου : Αφού περάσαν πάνω από δυο εβδομάδες και χωρίς να εμφανιστεί κανείς απο τη Philips ξαναπαίρνω το service.Εκεί χρειάζεται πάλι να αναφέρω όλη την ιστορία αλλά ο υπάλληλος μου λέει οτι κακώς περιμένω καινούργια οθόνη κι αφού μου δίνει τη δική του εκδοχή για το καθεστώς εγγύησης της Philips μου ζητάει άλλη μια φορά τα στοιχεία για να γίνει νέα καταχώρηση γιατί λεει αλλάξανε το λογισμικό τους και οι παλιές χάθηκαν !!! Παρόλα αυτά μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις καταλήγουμε στο να φέρουν καινούργια.

4/7/06 : Έρχεται courier με οθόνη που όμως είναι πάλι μεταχειρισμένη την οποία φυσικά δεν δέχομαι και την επιστρέφω.Νέο τηλέφωνο στο service."Πρέπει να έγινε κάποιο λάθος και καλά κάνατε και δεν πήρατε τη οθόνη που σας φέρανε" μου λένε."Έχει βρεθεί ολοκαίνουργια οθόνη για σας απλά δε γνωρίζω πότε θα σταλεί.Μπορεί και αύριο ή από βδομάδα".

13/7/06 : Ούτε φωνή ούτε ακρόαση από Philips οπότε τηλεφωνώ πάλι στο service.Αυτή τη φορά μαθαίνω οτι όχι μόνο δεν είχε βρεθεί οθόνη αλλά είμαι σε λίστα αναμονής και πρέπει να περιμένω (λες και έκανα τιποτε άλλο).

Να σημειώσω επίσης οτι στο μεταξύ κατάφερα να βρω κάποιον υπεύθυνο για τις οθόνες της Philips στην Ελλάδα.Έδειξε κατανόηση για το πρόβλημα και παρότι όπως μου είπε το service και η εγγύηση λειτουργούν ανεξάρτητα (!!!) θα προσπαθούσε να βρει κάποια λύση και θα με ειδοποιούσε ο ίδιος.Τελικώς όχι μόνο δεν πήρε τηλέφωνο αλλά όσες φορές κι αν προσπάθησα να το βρω στο γραφείο μου έλεγαν ότι έλειπε.

 

Διάβασα σε άλλο topic για το πόσο καλή είναι η εξυπηρέτηση της LG αλλά επειδή από όσο ξέρω Philips και LG έχουν κοινη πολιτική θα πω μόνο τους φίλους να προσέχουν.Σίγουρα η προσωπική εμπειρία του καθενός μετράει διαφορετικά αλλά καλό θα είναι μην μένουμε σε αυτήν.Καταρχην να γνωρίζουν οτι όλες οι εταιρίες είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΕΣ να περιλαμβανουν στη συσκευασία αναλυτικές πληροφορίες για το θέμα της εγγύησης.Το "Εγγύση 0 pixel" δεν λέει τίποτα απολύτως.Πρέπει να λένε πχ. αν γίνεται αντικατασταση με καινούργια και υπό ποιες συνθήκες.Διαφορετικά κι αν προκύψουν προβλήματα όπως στη δική μου περίπτωση μπορεί κανείς να κινηθεί ακόμα και δικαστικά.

Δημοσ.

Η ίδια δική μου οθόνη κάηκε στις 13 μέρες από την αγορά και αντικαταστάθηκε με μεταχειρισμένη, καθώς αυτή είναι η επίσημη πολιτική της εταιρείας.

 

Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Θα κάνω καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή όπου επικοινώνησα και μου είπαν ότι υπάρχει θέμα. Επίσης προτίθεμαι να κάνω αντικατάσταση της οθόνης, να τους βάζω να μου φέρνουν καινούγια κάθε βδομάδα. Ίσως και να βαρεθούν κάποια στιγμή.

Δημοσ.

Οι τεχνικοί σε κάθε εταιρεία είναι απλώς τεχνικοί που επισκευάζουν τις συσκευές μας και ακολουθούν τις οδηγίες που έρχονται απο πάνω (ή και απο έξω).Τις αποφάσεις για αντικαταστάσεις τις παίρνουν ΠΑΝΤΑ οι διευθυντές και οι προϊστάμενοι.Σε αυτούς να τα χώνουμε και όχι στο service,δέν είναι αυτή η δουλειά τους άλλωστε...

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Χαλαρωστε. Οι refubrished οθονες ειναι παγια πολιτικη ολων των εταιριων σε αντικαταστασεις, δεν υπαρχει εταιρια που να δινει απολυτα καινουργια οθονη σε αντικατασταση.

Εκτος αν κατι τετοιο ειναι πολιτικη του τοπικου χονδρεμπορου.

 

Οι οθονες αυτες ειναι ανακατασκευασμενες στο εργοστασιο, οπου εχουν σταλει για επισκευη. Περνανε και παλι απο ποιοτικους ελεγχους κτλ σαν καινουργιες, και συσκευαζονται σαν καινουργιες και στελνονται πισω με ενδειξη ανακατασκευης..

 

Τελος παντων εχουν περασει παρα πολλες τετοιες οθονες απο τα χερια μου λογω δουλειας, και καμια δεν ειχε προβλημα "μεταχειρισμενης".. Τωρα αν ο προμηθευτης λεει παραγγειλετε ανταλλακτικα και φτιαξτε τις χαλασμενες εδω και τις ξαναδινει τοτε ειναι αλλη ιστορια

Δημοσ.

Το οτι είναι πάγια πολιτική των εταιριών καταρχήν δε σημαίνει οτι είναι και σωστό ή ακόμα χειρότερα νόμιμο.Σαν καταναλωτές έχουμε πολλά δικαιώματα που είναι κρίμα να μην τα γνωρίζουμε και να μην τα διεκδικούμε.Δυστυχώς για να βρεις το δίκιο σου σ' αυτήν τη χώρα πρέπει να τρέξεις,να φωνάξεις ίσως και να μπλέξεις με δικαστήρια.Κι όλα αυτά για πράγματα αυτονόητα.Ακριβώς εκεί πατάνε και οι εταιρίες κι εκμεταλλεύονται αυτές τις καταστάσεις.

Δηλαδή στη δική μου περίπτωση ενώ η οθόνη ήταν εξαρχής προβληματική έπρεπε σύμφωνα με το φίλο να δεχτώ να πάρω τη μεταχειρισμένη που μπορεί στο φινάλε να μην είχε και κανένα ελάττωμα.Αν ήθελα μεταχειρισμένη ήξερα κι άλλο τρόπο για να τη βρω και σίγουρα φθηνότερα.Η Philips και κάθε εταιρία πρέπει (σύμφωνα με το νόμο) να αναφέρει με ακρίβεια ΓΡΑΠΤΩΣ και στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ τι ισχύει στο θέμα της εγγύησης.Το αν είναι πάγια πολιτική να παραπλανούν τον κόσμο κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει.Κι επειδή το αν έχουν δίκιο ή άδικο το γνωρίζουν και οι ίδιες οι εταιρίες, μετά από πάρα πολλά τηλέφωνα τόσο στο Service όσο και στον υπεύθυνο για τις οθόνες στην Ελλάδα αναγνώρισαν το λάθος τους και μου έστειλαν καινούργια.Το θέμα είναι οτι δεν πρέπει να ταλαιπωρούν τους πελάτες τους για να τους δώσουν κάτι που οι ίδιοι διαφημίζουν.

Δημοσ.

να το ξαναπω αλλη μια φορα.. ΑΛΛΟ μεταχειρισμενη, ΑΛΛΟ refubrished. Πραγματικα δεν μπορει καποιος να φανταστει ποσα refubrished προιοντα χρησιμοποιει καθημερινα. Γενικα στην Ελλαδα ο κοσμος δεν ειναι πολυ εξοικιωμενος με τον ορο refubrished..

 

Αν και οταν χαλασει κατι στο αυτοκινητο συνηθως επιλεγουν το σασμαν "ανακατασκευη" απο γερμανια εναντι του καινουργιου..

Δε το συνεχιζω αλλο.

Δημοσ.

Και λέω εγώ ότι δυστυχώς οι οθόνες της Philips για αντικατάσταση δεν είναι refurbished αλλά μάλλον επισκευασμένες εδώ στην Ελλάδα, με γρατζουνιές στο σασί τους και γενικά ταλαιπωρημένες (όσον αφορά την εμφάνιση). Πιστεύω ότι στο εργοστάσιο της Philips δεν θα άφηναν να επιστρέψει στον καταναλωτή μια τέτοια συσκευή. Και γιατί εγώ να δεχτώ κάτι τέτοιο? Όταν επιστρέφω μια άψογη εμφανισιακά οθόνη αλλά με πρόβλημα στην λειτουργία της, γιατί να πάρω μια ταλαιπωρημένη? Την έχω πάθει κι εγώ, δεν το λέω απλώς... Κλασσικός γκαντέμης στην αγορά οθονών...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...