polakis21 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 re petran se psaxno se ola ta forum.ti tha ginei me to table tennis?tha mou to doseis i to poulises?
p3tran Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 το εδωσα ρε polaki. sorry ρε φιλε :oops: μου το ζητησε απαιτητικα ο καπεταν-πουλακης.
BlizardBill Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 blizzard ανοιξα ξεχωριστο θεμα ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΝΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ!! :evil: καμια φορα οι ανθρωποι μπορει να θελουν να συζητησουν κατι χωρις να γινεται το θεμα μο#ν& καπελο!! το οτι λες οτι ειναι "ψευτιες" το ξερουμε' date=' μας το ειπες σε 3 σελιδες στο αλλο θεμα. σε παρακαλω μεινε μακρια απο αυτο εδω, ειδικα αν εν εχεις κατι να προσθεσεις![/quote'] Έτσι είναι τα forum ... όταν διαδίδονται σκουπίδια σαν ειδήσεις, κάποιος θα τα διορθώσει και θα πει την αλήθεια για την οποιαδήποτε σαχλαμάρα λέγετε, σε όλα τα topics. Και χώνεψε το... δεν θα κάτσω να παίζω όλη την ώρα μαζί σου.
Daredevil Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Και χώνεψε το... δεν θα κάτσω να παίζω όλη την ώρα μαζί σου.looooool, apaixtos
BlizardBill Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Εχει αναφορά τώρα μέχρι να βάλει μυαλό ... δεν μπορεί να ξεφτιλίσει ένα άτομο ένα ολόκληρο forum ... Αναφέρεται στη GDDR3 φυσικά... δες στον πίνακα τις στήλες RSX (Read) και RSX (Write) που αναφέρεται το εύρος της Local Memory ως 22.4GB/s' date=' όσο είναι δηλαδή ανάμεσα σε RSX και GDDR3. Ούτως ή άλλως ο RSX δεν έχει πρόσβαση στη cache των SPE.[/quote'] Ναι βρε, μας το είπε ο slay σε τι αναφέρεται πραγματικά το πινακάκι , έτσι είναι. Εγώ γράφω για τις σαχλαμάρες που έλεγαν από το site ότι σημαίνει ... μιλάνε για την μνήμη γραφικών (Gddr) του Rsx που λες και εσύ σαν να ήταν η local μνήμη στο cell !!! (απλά τα είχαν μπερδέψει, και έγραφαν βλακείες... τις οποίες αναδημοσιεύαμε και εδώ, μέχρι να καταλάβουν όλοι τι γίνεται)
p3tran Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 τ'ακουσες πουλι μου? το ειπε ο slay!! σοβαρεεεεψουυυυυυ
unre@l Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 epidi eimai ligo asxetos epi tou 8ematos.. ap oti katalava.. 16MB/sec einai i taxitita epikinonias tou cell me tin mnimi tou epeksergasti grafikon. Diladi les kai leme i taxitita tis apef8ias epikinonias enos athlon me tin mnimi tis kartas grafikon. Gia pio logo 8a eprepe na ginei auto?(aktos apo to oti ousiastika 8a eixe diplasia mnimi dia8esimi o Cell) O.o Mipos den exo katalavei kati? To XBOX360 exei direct access apo tin cpu tou stin mnimi tis kartas grafikon? H mipos einai enopoihmenes? Kai posi exei? thanks
BlizardBill Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Καλά τα κατάλαβες ... με 16mb διαβάζει ο cell από την μνήμη γραφικών, γράφει με 4gb/sec Δεν χρειάζεται να έχει γρήγορη πρόσβαση σε όλη την μνήμη ο cell , τα 256ΜΒ που μιλάμε είναι dedicated μνήμη του RSX ...φτάνει που έχει πολύ bandwidth(26GB/sec) με τα δικά του 256MB. Αντίθετα η κάρτα γραφικών έχει πρόσβαση σε όλη την μνήμη(256+256mb) και με συνολικά διπλάσια ταχύτητα από την κάρτα του xbox360. Η site έγραφε βλακείες ... νόμιζε ότι η μνήμη γραφικών ήταν η local μνήμη του cell, και γενικά ήταν ένα απίστευτο άρθρο, που κανονικά αντί για θέμα συζήτησης έπρεπε να πάει στα σκουπίδια κατευθείαν.
p3tran Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 o cell υποτιθεται οτι θα ηταν ενα τερας γραφικων. τελικα φαινεται πως η sony εδωσε μεγαλυτερη βαση στην καρτα γραφικων. η επικοινωνια που εχει ο cell με την gpu (read) κανει μονο για τον ηχο. αναγκαστικα οτιδηποτε εχει να κανει με γραφικα θα "pushαρεται" απο το rsx στη μνημη του cell και οχι τουμπαλιν. τα 10.6gb/s για ολες τις δουλιες μονο τρομερα δεν ειναι για ενα μηχανημα που δηλωνει οτι θα κατσει στην απαιτητικη αυτη αγορα για 10 (!!!) χρονια το 360 εχει αλλη λογικη. unified memory architecture, unified shader architecture και πολυ γρηγορη ενσωματωμενη edram στην gpu μαζι με λογικη για ενα σωρο γραφικες δουλειες (color, alpha blending, Z/stencil buffering, anti-aliasing, κ.α.) που γινονται χωρις κοστος processing power.
BlizardBill Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 τα 10.6gb/s για ολες τις δουλιες μονο τρομερα δεν ειναι για ενα μηχανημα που δηλωνει οτι θα κατσει στην απαιτητικη αυτη αγορα για 10 (!!!) χρονια To xbox360 έχει 11GB/sec πρόσβαση στην κύρια μνήμη με την κάρτα γραφικών, και άλλα 11gb/sec με την CPU. (22 σύνολο δηλαδή, αλλάζει δυναμικά). Το Ps3 έχει 26GB/sec με την Cpu, και 22gb/sec με την Gpu πρόσβαση στην κύρια μνήμη ταυτόχρονα. (αλλά δεν είναι δυναμική γιατί ο cell δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί όλο το bandwith μόνος του)
p3tran Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 μην γραφεις πραγματα που δεν κατανοεις τι σημαινουν!! και σε παρακαλεσα να μην γραφεις βλακιες και σε αυτο το τοπικ. ολα τα εχεις κανει σαν τα μουτρα σου!!! αυτο κι αν ειναι παραβιαση των ελευθεριων ενος forum!! μονιμως ενα συνοθυλευμα ασχετων αριθμων που δεν κατανοεις ουτε κατα διανοια τι σημαινουν! στον παρακατω πινακα της sony, φαινεται ξεκαθαρα οτι πανω απο 10.6gb/s δεν εχει ο rsx στη βασικη μνημη. (κατω αριστερα πινακιο: RSX MEASURED: 10.6gb/s)
BlizardBill Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 ΧΑΧΑ, ένα τεράστιο 20GB δεν το βλέπεις ? ένα άλλα 22 ? και το bandwith είναι read write μαζί, και στα 512 MB της μνήμης. Φυσικά το βλέπεις, αλλά trollareis...
p3tran Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 η ανικανοτητα σου να ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ, κανει την κουβεντα μαζι σου ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΓΡΑΦΙΚΑ Ή ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΑ Ή ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΑ, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΑΦΟΥ Ο CELL ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ RSX, O RSX ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ CELL ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΛΠ (ΑΠΟ ΤΟ CELL) Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ Ο RSX ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ CELL ΕΙΝΑΙ 10.6GB/S
BlizardBill Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Υπάρχει και η μνήμη του cell που είναι κοινή ... εκεί που λέει 22GB. (edit, λάθος... ανάποδα είναι) (δες και σε όποιο site γουστάρεις για bandwidth cpu-gpu, και δείξε μας εσύ τα αποτελέσματα ... μπας καταλάβεις έτσι δηλαδή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.