Προς το περιεχόμενο

AΧΡΗΣΤΗ η local mem του cell στο ps3?!


p3tran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Αυτό ακριβώς λέει το Inquirer. Μάλλον στο myps3 δεν έχουν καταλάβει ακόμα περί τίνος πρόκειται το ζήτημα.

Μάλλον εσύ δεν έχεις διαβάσει το άρθρο, και δεν έχεις καταλάβει τι αστειότητες λένε....

Ολοι ξέρουν τι είναι η cache mem, ή η local mem ενώς cpu, και δεν γίνεται να είναι τόοοοσο πιο αργή από την external memory !!!!!

(το site έχει μπερδέψει την μία μνήμη με την άλλη... και λόγο πλήρης ασχετοσύνης δεν καταλαβαίνει πόσο χαζό είναι να λέει ότι η local memory του cell είναι αργή...

Αργή είναι η πρόσβαση που έχει ο cell στην dedicated μνήμη της κάρτας γραφικών, γιατί απλά δεν την χρειάζεται)

 

Δες τα και εσύ τώρα, αφού δεν έκανες τον κόπο να διαβάσεις τις μπαρούφες που λένε…

" ...the Cell local memory read bandwidth is a stunning 16MBps, note that is a capital M to connote Mega vs a capital G to connote Giga. This is a three order of magnitude oopsie, and it is an oopsie, as Sony put it "(no, this isn't a typo...)".

 

If you can write at 250x the read speed, it makes Cell local memory just about useless. That means you do all your work out of main memory, and the whole point of local is, well, pointless. This can lead to contention issues for the main memory bus, and all sorts of nightmarish to debug performance problems. Basically, if this Sony presentation to PS3 devs shown to us is correct, it looks like PS3 will be hobbled in a serious way

Δημοσ.
Άρα αν ισχύουν τα λεγόμενα του Slay, τότε ο p3tran είχε δίκιο από την αρχή.

 

 

Αν είναι αληθινό το slide του Inquirer ναι. Είναι αξιοπερίεργο πάντως πως στο myps3 σέρνουν τα εξ αμάξης για το Inquirer και στην επεξήγηση που γράφει ο moderator ουσιαστικά επιβεβαιώνει το άρθρο.

Δημοσ.

ΔΕΝ επιβεβαιώνει το άρθρο ... το άρθρο μιλάει για ΑΡΓΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΟΥ CELL ΣTHN LOCAL ΜΕΜΟRY του, σου έκανα quote.

(Πράγμα εντελώς ηλίθιο και πέρα από κάθε λογική)

 

Ο Cell έχει αργή πρόσβαση μόνο στην dedicated μνήμη της κάρτας γραφικών ... αυτό λένε στο myps3.gr

Δημοσ.
Αν είναι αληθινό το slide του Inquirer ναι. Είναι αξιοπερίεργο πάντως πως στο myps3 σέρνουν τα εξ αμάξης για το Inquirer και στην επεξήγηση που γράφει ο moderator ουσιαστικά επιβεβαιώνει το άρθρο.

nai k sy ti perimeneis na lene sto myps3..ti wraia pou thaboun to ps3,tin zwi tous??etsi k bgoun ola auta alithina tha pesei poli gelio..opws me tis 2 hdmi,tis 25 ethernet thires,ta videakia tou 2005 pou to 2006 ginan san to tekken 6,motorstorm,untold..pali kala pou iparxei to mgs4 k HS pou swsan ta prosximata toulaxiston oti blepoume nea genia

Δημοσ.

Λοιπόν ας βάλουμε τα πράγματα σε μία τάξη... το PS3 διαθέτει δύο τύπους μνήμης, την XDR και την GDDR3. Και οι δύο μπορούν να προσπελαστούν τόσο από τον Cell όσο και από τον RSX.

 

Memory

  • 256 MB Rambus XDR DRAM clocked at CPU die speed (3.2 GHz)
  • 256 MB GDDR3 VRAM clocked at 700 MHz

 

Theoretical system bandwidth

  • 204.8 GB/s Cell Element Interconnect Bus (Theoretical peak performance)
  • Cell FlexIO Bus: 35 GB/s outbound, 25 GB/s inbound (7 outbound and 5 inbound 1Byte wide channels operating at 5 GHz) (effective bandwidth typically 50-80% of total)
  • 25.6 GB/s to Main Ram XDR DRAM: 64 bits × 3.2 GHz / 8 bits to a byte
  • 22.4 GB/s to GDDR3 VRAM: 128 bits × 700 MHz × 2 accesses per clock cycle (one per edge) / 8 bits to a byte
  • RSX 20 GB/s (write), 15 GB/s (read)
  • SB 2.5 GB/s write and 2.5 GB/s read

 

Ας δούμε τώρα το υποτιθέμενο slide που έδωσε το Inquirer:

 

PS3_memory_bandwidths.jpg

 

Όπως φαίνεται υπάρχουν δύο τύποι μνήμης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, η Main Memory και η Local Memory. Διασταυρώνοντας τα bandwidth που φαίνονται στο slide με τα ήδη γνωστά που ανέφερα πιο πάνω (από το Wiki τα βρήκα), διαπιστώνουμε πως Main Memory = XDR και Local Memory = GDDR3.

 

Τι σημαίνει λοιπόν πως ο Cell έχει 16ΜΒit/sec πρόσβαση στην GDDR3; Σημαίνει αυτό ακριβώς που έγραψες bill:

 

Ο Cell έχει αργή πρόσβαση μόνο στην dedicated μνήμη της κάρτας γραφικών ... αυτό λένε στο myps3.gr

 

Το οποίο είναι απόλυτα σωστό. Αυτό λέει και το άρθρο, πως δηλαδή δεν έχει νόημα για κάποιον να προγραμματίσει το game έτσι ώστε να χρησιμοποιεί ο Cell απευθείας τη μνήμη GDDR3.

 

Όπα βρε παιδιά, τι σημαίνει αυτό άραγε; Σημαίνει πως ουσιαστικά o Cell μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνο μέχρι 256ΜΒ XDR ανά πάσα στιγμή. Θυμάστε τον p3tran που φώναζε κάποτε πως το PS3 έχει τη μισή μνήμη από το XBOX 360; Ε, λοιπόν αν είναι αληθινό το slide, αυτό ισχύει για τις περιπτώσεις που ο Cell θα χρειαστεί μνήμη επιπλέον των 256ΜΒ. Γι' αυτό είπα πως στο myps3 δεν ξέρουν γιατί φωνάζουν, δεν έχουν καταλάβει που είναι το αληθινό πρόβλημα.

 

Βέβαια κάποιοι που εδώ και μήνες γράφουν "σαχλαμάρες" και "συκοφαντίες" είχαν πει πως ο RSX δεν είναι παρά μία PCIe κάρτα που κοτσάρανε δίπλα στον Cell. Στα PC εξάλλου είναι απολύτως φυσιολογικό η CPU να μην μπορεί να κάνει χρήση της μνήμης της κάρτας γραφικών, ενώ την ίδια στιγμή έχει πολύ γρηγορη επικοινωνία με τη GPU μέσω διαύλου PCIe και η GPU μπορεί να χρησιμοποιήσει την "Main Memory" του συστήματος.

 

Που καταλήγουμε από όλα αυτά; Πως όσοι φτιάχνουν games για PS3, θα πρέπει να έχουν κατά νου πως ο Cell έχει πρόσβαση σε 256ΜΒ XDR, ενώ ο RSX σε 256ΜΒ GDDR3+256 XDR = 512MB. Είναι σαφώς δυσκολότερο από το να έχεις μία πραγματικά ενοποιημένη μνήμη για CPU/GPU, και θέτει κάποιους περιορισμούς τους οποίους πρέπει να λάβουν υπόψιν οι developers.

Δημοσ.
nai k sy ti perimeneis na lene sto myps3..ti wraia pou thaboun to ps3,tin zwi tous??etsi k bgoun ola auta alithina tha pesei poli gelio..

Αυτά που λένε στο site είναι άκρος ηλίθια , και όπως όλες οι σαχλαμάρες δεν έχουν καμία πιθανότητα να βγουν αληθινά.

(καλά κάνουν που το βρίζουν, γιατί τέτοια απίστευτα σκουπίδια δεν θα έπρεπε να γράφονταν καν , αφού υπάρχουν και άσχετοι με το θέμα που φυσικά μπορεί να πιστέψουν το οτιδήποτε βλέπουν γραμμένο σε ένα site.)

 

Και μια χαρά διευκρινίσαν τα παιδιά στο myps3 τι συμβαίνει ... με ελάχιστες γνώσεις και λίγο προσοχή μπορεί να καταλάβει ο καθένας τι συμβαίνει .

Δημοσ.

Δεν πρόκειται να ασχοληθεί η sony με τόσο μεγάλες σαχλαμάρες... όποιος έχει την παραμικρή ιδέα τη είναι cache σε ένα cpu και "local memory" στον cell , καταλαβαίνει αμέσως.

Οποιος δεν ξέρει, τι μπορεί να του πει η sony και η IBM ?

 

Να μια μικρή περίληψη για όσους δεν έχουν ιδέα , αν και βέβαια δεν ξέρω αν μπορεί να τους βοηθήσει.

One way in which SPEs operate differently from conventional CPUs is that they lack a cache and instead use a “Local Store”

 

Conventional Cache:

Conventional CPUs perform all their operations in registers which are directly read from or written to main memory. Operating directly on main memory is hundreds of times slower than using registers so caches (a fast on chip memory of sorts) are used to hide the effects of going to or from main memory.

If data being worked on is not present in the cache, the CPU stalls and has to wait for this data to be fetched. This essentially halts the processor for hundreds of cycles. According to the manufacturers, It is estimated that even high end server CPUs such as POWER, Itanium and PA-RISC (all with very large, very fast caches) spend anything up to 80% of their time waiting for memory.

 

SPE Local Stores - No Cache?

To solve the complexity associated with cache design and to increase performance the Cell designers took the radical approach of not including any. Instead they used a series of 256 Kbyte “local stores”, there are 8 of these, 1 per SPE. Local stores are like cache in that they are an on-chip memory but the way they are constructed and act is completely different. They are in effect a second-level register file....

 

This system will deliver data to the SPE registers at a phenomenal rate. 16 bytes (128 bits) can be moved per cycle to or from the local store giving 64 Gigabytes per second, interestingly this is precisely one register₼s worth per cycle.

Caches can deliver similar or even faster data rates but only in very short bursts (a couple of hundred cycles at best), the local stores can each deliver data at this rate continually for over ten thousand cycles without going to RAM.

 

The Cell will use high speed XDR RAM for memory. A Cell has a memory bandwidth of 25.6 Gigabytes per second which is considerably higher than any PC but necessary as the SPEs will eat as much memory bandwidth as they can get.

http://www.blachford.info/computer/Cell/Cell1_v2.html

Δημοσ.

To "This is not a typo..." mou kanei fake emena pantos. Den nomizw i sony i opoiadipote ali eteria na eixe ena halia haraktiristiko kai na to karfone etc.Episeis den tithete thema typo se specs pou isos pane se devs i den kserw egw pou alou.

Δημοσ.

Σπάτε κόκαλα μερικοί....

ΜΗΝ πιστεύετε χωρίς κάποια επεξεργασία ότι σαχλαμάρα γράφει κάθε φυλλάδα στο ιντερνετ, ήμαρτον δηλαδή.

 

Η Local Memory που αναφέρεται στο άρθρο δεν έχει σχέση με την 2ΜΒ cache του Cell.

Και σε τι αναφέρετε ? εκτός από αυτή την cache-local μνήμη, ο cell έχει τα 256mb της xdr αλλά σαν κύρια μνήμη.

(Και αναφέρετε και στο πινακάκι τους το μεγάλο bandwidth 20-25gb/sec του cell με αυτήν... μάλιστα λένε ξεκάθαρα ότι στην main memory πηγαίνει ο cell, γιατί η local είναι αργή !!!)

 

ΥΓ

Σου είπα ότι είναι τόσο βλάκες που απλά δεν το χωράει το μυαλλό καμιά φορά ...

Δημοσ.

Αναφέρεται στη GDDR3 φυσικά... δες στον πίνακα τις στήλες RSX (Read) και RSX (Write) που αναφέρεται το εύρος της Local Memory ως 22.4GB/s, όσο είναι δηλαδή ανάμεσα σε RSX και GDDR3.

 

Ούτως ή άλλως ο RSX δεν έχει πρόσβαση στη cache των SPE.

Δημοσ.

blizzard ανοιξα ξεχωριστο θεμα ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΝΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ!! :evil:

 

καμια φορα οι ανθρωποι μπορει να θελουν να συζητησουν κατι χωρις να γινεται το θεμα μο#ν& καπελο!!

 

το οτι λες οτι ειναι "ψευτιες" το ξερουμε, μας το ειπες σε 3 σελιδες στο αλλο θεμα.

σε παρακαλω μεινε μακρια απο αυτο εδω, ειδικα αν εν εχεις κατι να προσθεσεις!

 

 

 

το αποτελεσμα οπως το εχω καταλαβει:

 

τελικα αφου η sony φαινεται πως hardwarικα κανει περισσοτερο τα χατηρια του rsx παρα του cell,

τοτε εχουμε το εξης:

 

ο cell αδυνατει να "τραβηξει" οποτε κατα συνεπεια ο rsx θα πρεπει συνεχεια να "ζμπρωχνει"

 

κοιταξτε λοιπον στο πινακακι το κατω-κατω αριστερα πεδιο, εκει που αναφερει οτι το bandwidth του rsx στον cell ειναι 10.6gb/s,

και καταλαβετε οτι αυτο το bandwidth δεν ειναι και τοοσο τρομερο για τη χρηση που το περιμενει.

 

 

πλεον το θεμα συζητειται ανοιχτα σε διαφορα τεχνικα φορα, και οσο πιο πολυ σχολιαζεται απο ανθρωπους με γνωση του hardware του ps3, τοσο επιβεβαιωνονται τα νουμερα.

 

το θεμα ειναι οτι η sony δεν κανει γνωστα καποια τεχνικα στοιχεια του rsx, οποτε δεν μπορει κανεις να εχει πλήρη εικονα.

 

ΟΤΑΝ η sony θα ανοιξει καποια χαρτια, τοτε ή θα το μαζεψει λιγο το πραμα ή θα το κανει πολυ χειροτερο.

 

δεν προκειται βεβαια για μια "κατεστραμμενη" ή "αδυναμη" κονσολα, αλλα ειναι πολυ-πολυ μακρια απο το να ειναι σε θεση να πει το 360 "xbox 1.5"

 

και δυστυχως οι αυξημενες προσδοκιες που καλλιεργησε η sony,

νομιζω θα τις βγουν ξυνες στο τελος αυτη τη φορα..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...