Προς το περιεχόμενο

MacBook Black!


Steven

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Giati vazeis to provlima se eisagogika? Einai problima kai spastikotato kiolas..... 1500euro edosa' date=' perimeno apsogo mixanima!!

 

Nai gia auto to edosa...[/quote']

 

Υποθέτω επειδή είναι part of the deal...

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Εννοώ ότι είναι γνωστό "πρόβλημα". Και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί δε φταίει το δικό σου το μηχανάκι per se αλλά έτσι δουλεύει το σύστημα ψύξης του macbook απ'ότι φαίνεται.

Δημοσ.

Den nomizo pos tha symfoniso mazi sou kathos den douleuoun ola etsi... Opote einai provlima... Kai edo pou ta leme tha itan adynato na douleuei etsi giati pragmatika sou spaei ta neura ama eisai se isixo meros... Kai apo tin alli den yparxei kanenas logos na douleuei etsi giati me 1 deuterolepto pou menei anoixtos o anemistiras den kryonei tipota...:)

Δημοσ.

o episimos texnikos pou pira tilefono mou eipe oti pragmati auto pou kanei den einia normal...

 

O allos pou to piga simera itan ligo skatofatsa kai den elege kai polla... Pantos to akouse kai eipe tha to koitaksei...opote tha nomizei pos einai provlima kai autos, allios tha mou to edine piso...

Δημοσ.

Βρε φιλε Steven τι γκαντεμια, δεν προλαβες να παρεις το μηχανακι σου και να πρεπει να τρεχεις με το service της rainbow. :(

Δημοσ.

Λοιπόν τα νέα είναι ότι πήρα το laptop πίσω από το service. Ο τεχνικός που υπέγραψε χαρτί ότι δεν μπορεί να κατανοήσει απόλυτα το πρόβλημα και από τι προκαλείται και δεν μπορεί να το επισκευάσει..

 

Μετά μίλησα με την apple και ήταν απίστευτα εξυπηρετικοί οι άνθρωποι.. Πραγματικά συγχαρητήρια!!! Δέχτηκαν να μου το αλλάξουν. Μέσα στις επόμενες 2 μέρες θα στείλουν courier να πάρει αυτό που έχω και έχει ήδη παραγγελθεί με προτεραιότητα το καινούργιο...

Δημοσ.

Ειπα κι εγω! Η rainbow τετοια εξυπηρετηση!

 

Οι διαμενοντες εν Ελλαδι, δεν αποτελουν προτεραιοτητα για καλη εξυπηρετηση εκ μερους της apple.

Ευτυχως ομως δεν το βλεπουν ολες οι εταιριες φορητων ετσι.

Δημοσ.

Έχουμε πει πολλές φορές ότι Apple και Rainbow δεν λεχουν απολύτως καμία μα καμία σχέση... Οπότε μην ανεφέρεσαι στην Apple σαν να μιλάς με αυτή όταν έχεις κάποιο πρόβλημα.. Μιλάς με την Rainbow και είναι σαν να μιλάς με τον Γερμανό ή το Πλαίσιο... Άμα έχουν άθλια εξυπηρέτηση αυτοί ο μόνος που δεν φταίει είναι η Apple...

Δημοσ.

Δικιο εχεις. Δεν αντιλεγω.

Απλα μενοντας Ελλαδα, θελοντας και μη, τους τρως στη μαπα...

Και η apple ας μην εχει σχεση και αμεση ευθυνη.

 

Εμμεση ευθυνη και σοβαρη μαλιστα, της καταλογιζω. Διοτι ευθυνη της ειναι που δεν εχει αυτονομη παρουσια στην Ελλαδα. Ειναι δικη της αποφαση. Δεν γουσταρουν να επενδυσουν σε κατι καλυτερο εδω.

 

Και μην πουμε παλι περι μικρης αγορας γιατι υπαρχουν και εταιριες-λιγες εστω-που σεβονται τον ελληνα καταναλωτη-χρηστη φορητου υπολογιστη.

Η apple απλα μας γραφει...στο θεμα customer care.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...