realestate Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 22 Ιουνίου 2006 Στο καλό σέρβις της Dell περιλαμβάνεται και πυροσβεστική;[/url'] καλό το καρφί !!!! και προτείνω με την αγορά ενος dell να δίνουν και πυροσβεστήρα δώρο !! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnny81 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2006 οταν ειναι να αγορασεις ολοι ειναι εξυπηρετικοι , καλοι και τα λοιπα.μετα αλλαζει το πραγμα.εχω ενα fujitsu και παρουσιασε πανω στο 2μηνο προβλημα στην οθονη.το εδωσα για σερβις και επι τρεις εβδομαδες δεν μπορουσα να μαθω τι γινεται.εφτανα μεχρι το τηλεφωνικο κεντρο απο κει και περα κλειστα τηλεφωνα και αλλες φορες που απαντουσε καποιος με αδειαζε με ατακες του τυπου δεν ειμαι εγω υπευθυνος και ο αρμοδιος λειπει.τελικα το προβλημα δε λυθηκε και εγω προσπαθω να μαζεψω υπομονη για να ασχοληθω μαζι τους ξανα. ειναι απαραδεκτο για πραγματα που εδωσες καποιο σημαντικο ποσο να μην μπορεις να ελεγξεις αν συμβει κατι τι γινεται, αλλα περιμενεις μεχρι να δεησουν να σου πουν οτι ειναι ετοιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dop Δημοσ. 23 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 23 Ιουνίου 2006 Είχαμε ένα laptop Acer 1524WLMi το οποίο είχε μάλλον πρόβλημα υπερθέρμανσης (reboots, artifacts στην κάρτα γραφικών, η παράλληλη θύρα να καίει κυριολεκτικά). Ήταν εκτός εργοστασιακής εγγύησης, αλλά είχε γίνει επέκταση Acer Advantage Plus. Το μηχάνημα έφυγε κατευθείαν Ιταλία ΔΩΡΕΑΝ με το που έκανα αναφορά προβλήματος (δηλ. την ίδια μέρα, δύο ώρες αφού έγινε η αναφορά, με παραλαβή από το σπίτι μου). Το laptop το κράτησαν δύο εβδομάδες και μας έδωσαν ένα καινούριο, ελαφρώς καλύτερο και αρκετά ελαφρύτερο, αφού ο υπεύθυνος πωλήσεων στην Ελλάδα, ευγενικότατος, ζήτησε συγγνώμη για την καθυστέρηση. Υποδειγματικότατη η συμπεριφορά τους, μάλλον τα κακά σχόλια που κυκλοφορούν τους ανάγκασαν να αλλάξουν στάση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
triantis7 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 25 Ιουνίου 2006 paides egw den exw doulepsei me ola auta pou lete..Den exw idea apo dell.Exw omws apo toshiba pou sigoura pairnei 2 gia tin grigori eksipiretisi tous....Episis turbo-x den to sizitw i kaliteri eksipiretisi.4 wres kai oi texnikoi exoun gnwseis...2 kai gia to plaisio loipon...Tha parei omws mia wraia kouloura 0 i acer afou exw empeiria me laptop pou girise meta apo 40 meres!!!Oso gia HP enan 1 kai auto me to zori!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
naftis Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2006 Παίδες συγχαρητήρια για τα στοιχεία. Συνεχίστε. Οι βλάβες στα laptop είναι πολύ συχνές, και η γνώση για το καλύτερο service είναι σπουδαία. Αυτές τις μέρες βγήκε μια έρευνα της Gartner, μεγάλης εταιρίας συμβούλων πληροφορικής, η οποία αναφέρει μεταξύ άλλων και τα εξής: Average Annualized Failure Rates for Desktop and Notebook PCs (Percent) Systems Purchased in 2005-2006 Systems Purchased in 2003-2004 ---------------------------------------------------------------------- Desktops ---------------------------------------------------------------------- Year 1.................................5%..........................7% ---------------------------------------------------------------------- Year 4................................*12%.......................15% ---------------------------------------------------------------------- Notebooks ---------------------------------------------------------------------- Year 1...............................15%..........................20% ---------------------------------------------------------------------- Year 4...............................*22%.........................28% ---------------------------------------------------------------------- * Projected Με άλλα λόγια όταν πάμε να αγοράσουμε laptop κοιτάμε και το after sales service. Οι πιθανότητες για βλάβες είναι πολλές. Χαιρετισμούς Naftis. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
naftis Δημοσ. 30 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2006 ¨Αντε ρέ παίδες, δηλώνετε στοιχεία να ξέρουμε τι μας γίνετε!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
21century Δημοσ. 3 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2006 Πολυ αναλυτικη ερευνα και μαλλον πρεπει να την λβαουμε σοβαρα υποψη.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jimmy_BlinD Δημοσ. 5 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2006 Παιδιά θα ήθελα να ξεκαθαριστεί το γεγονός με τα service της ACER. Υπάρχει τελικά Acer Point που ισχυρίζονται κάποιοι? η alman είναι υπέυθυνη για τα service της acer? Που είναι στην Ελλάδα τα επίσημα service της Acer? Είναι εξουσιοδοτημένο service της alman? τι είναι? Σας το λέω αυτό γιατί πρέπει να στείλω το μηχάνημα στα service της acer , αν και είναι εκτος εγγύησης το πράγμα ... και θέλω να δω πόσα θα μου πάρουνε και τέτοια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mjmj Δημοσ. 5 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2006 Alman, οχι zalman. Το service της alman ειναι σε κατι νταμαρια, σε κατι ελαιωνες, σε κατι λατομεια, (ναι ολα αυτα), στο μενιδι... Ητανε στραβο το κλιμα(δηλ. η ποιοτητα σερβις), το φαγε κι ο γαιδαρος... Το εψαξαν πολυ να πανε εκει? Α, ξεχασα. Στεγαζονται σε λυομενο!!! Αντε, προσεχως και σε σκηνη! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jimmy_BlinD Δημοσ. 5 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2006 ναι ε? κοιτα να δεις... τελικά με τα επίσημα service της acer γνωρίζει κανείς? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Φίλιππος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2006 Βέβαια πρέπει να λάβουμε υπόψιν και την αξιοπιστία τον μηχανημάτων. Μπορεί δηλαδή η Dell να έχει καλό service στην Ελλάδα, αλλά τι να το κάνω αν είναι να χαλάνε όλη την ώρα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CyberDreamer Δημοσ. 18 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2006 Βέβαια πρέπει να λάβουμε υπόψιν και την αξιοπιστία τον μηχανημάτων. Μπορεί δηλαδή η Dell να έχει καλό service στην Ελλάδα, αλλά τι να το κάνω αν είναι να χαλάνε όλη την ώρα; ΣΩΣΤΟΣ!!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgep800 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2006 Βέβαια πρέπει να λάβουμε υπόψιν και την αξιοπιστία τον μηχανημάτων. Μπορεί δηλαδή η Dell να έχει καλό service στην Ελλάδα, αλλά τι να το κάνω αν είναι να χαλάνε όλη την ώρα; Εγώ πάντως έχω ακούσει ότι είναι ποιοτικά μηχανήματα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mjmj Δημοσ. 18 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2006 Ασχετο. Γιατι σε ολες τις αμερικανικες ταινιες βλεπω μονο Dell ή Apple? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dop Δημοσ. 18 Ιουλίου 2006 Share Δημοσ. 18 Ιουλίου 2006 Ασχετο. Γιατι σε ολες τις αμερικανικες ταινιες βλεπω μονο Dell ή Apple? Γκρίζα διαφήμιση ίσως; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.