Προς το περιεχόμενο

Kαλύτερο support για φορητούς στην Ελλάδα;


Eusebius

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Εισαγωγικά: δεν θα ψηφίσω μιας και δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα από τα παραπάνω service ελλάδα.

 

Βασικά αυτό που ήθελα να πω είναι ότι είναι κρίμα εταιρίες με πολύ καλά μηχανήματα να παίρνουν μείων στις πωλήσεις εξαιτίας του service τους (βλέπε fsc). Μήπως εμείς σαν χρήστες θα έπρεπε να μαζέψουμε καμμία υπογραφή και να την στείλουμε στα κεντρικά της κάθε ενδιαφέρομενης εταιρίας μπας και αλλάξει κάτι στο εδώ service?

 

Thanx!

 

PS. αν κάποιος από τους moderator ή τους συμμετέχοντες θεωρεί το post εκτός θέματος ασ σβηστεί.....και συγγνώμη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry αλλα δεν καταλαβα οπως το εγραψες! :)

Θέλω να πω ότι παρόλο που το service τους είναι άψογο, τα μηχανάκια τους είναι χάλια ( προσωπική γνώμη ).

Δεν μπορώ να καταλάβω επίσης την τιμολογιακή πολιτική της Dell στην Ελλάδα ( 30-40% πάνω απο την Γερμανία ).

Γενικά σαν εταιρεία η Dell παρόλο που έχει άψογο service έχει το κακό ότι το χρειάζεσε συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αν είμαι off topic απλά εχω μια ερωτηση.

Που μπορω να βρω ενα πίνακα αντιστοιχησης μεταξύ των επεξεργαστων για notebook και τον αντιστοιχο(περιπου) επεξεργαστη σε επιτραπέζιο pc;

Για παραδειγμα ενα laptop με cpu Intel Core Duo T2300 πως ερμηνευεται σε desktop κοκ...

Για την τεχνολογια core duo γνωρίζω,αλλά το T2300 τι σημαίνει;

Ευχαριστώ και ελπίζω να έγινα κατανοητός..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να πω ότι παρόλο που το service τους είναι άψογο' date=' [b']τα μηχανάκια τους είναι χάλια[/b] ( προσωπική γνώμη ).

Δεν μπορώ να καταλάβω επίσης την τιμολογιακή πολιτική της Dell στην Ελλάδα ( 30-40% πάνω απο την Γερμανία ).

Γενικά σαν εταιρεία η Dell παρόλο που έχει άψογο service έχει το κακό ότι το χρειάζεσε συνέχεια.

 

 

Αν θέλεις ανέλυσε αυτά λίγο περισσότερο.:)

Ρωτάω γιατί πολύ πιθανόν την Δευτέρα να κάνω παραγγελία κάποιο φορητό απο Γερμανία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Egw proteinw ws kalytero to service tis Fujitsu-Siemens tis Thessalonikis (perioxi Kalamarias). Einai oti kalytero mou exei tyxei, apo apopsi synergasias, eilikrineias, eksypiretisis.

 

Apotelesma? Egw kai polloi filoi mou, exoume synolika parei panw apo 12 laptop tis Fujitsu-Siemens. Giati kai i eksypiretisi meta tin pwlisi einai kati to symantiko...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολαειναι σχετικα και τελικα στα πολυκαταστηματα μονο να πουλανε ξερουν ...αν ρωτησεις για σερβις ψυθιριζουν αδιαφορα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω έναν Acer, ράγισε το πλαστικό (από δικό μου λάθος), το πήγα στην Zalman και παρόλο που η εγγύηση δεν καλύπτει τα πλαστικά μέρη, μου το αντικατέστησαν χωρίς δραχμή (ε, συγγνώμη, ευρώ) και χωρίς να πούνε το παραμικρό. Οπότε, δίνω μία ψήφο στα Acer, μιας και φθηνά και αξιόπιστα είναι (αλλά με μέτρια ποιότητα πλαστικών, σε σύγκριση π.χ. με τα Toshiba)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις εταιρείες που κάνουν service και εισαγωγή στα Acer είναι και η ΟΚΤΑΒΙΤ?

Αν ναί και έχει τόσο καλή υποστήριξη στα VERO πρέπει να είναι καλή επιλογή και στα Acer.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...