bgeorgalas Δημοσ. 13 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2006 Εισαγωγικά: δεν θα ψηφίσω μιας και δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα από τα παραπάνω service ελλάδα. Βασικά αυτό που ήθελα να πω είναι ότι είναι κρίμα εταιρίες με πολύ καλά μηχανήματα να παίρνουν μείων στις πωλήσεις εξαιτίας του service τους (βλέπε fsc). Μήπως εμείς σαν χρήστες θα έπρεπε να μαζέψουμε καμμία υπογραφή και να την στείλουμε στα κεντρικά της κάθε ενδιαφέρομενης εταιρίας μπας και αλλάξει κάτι στο εδώ service? Thanx! PS. αν κάποιος από τους moderator ή τους συμμετέχοντες θεωρεί το post εκτός θέματος ασ σβηστεί.....και συγγνώμη!
laptopmaniac Δημοσ. 13 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2006 Sorry αλλα δεν καταλαβα οπως το εγραψες! Θέλω να πω ότι παρόλο που το service τους είναι άψογο, τα μηχανάκια τους είναι χάλια ( προσωπική γνώμη ). Δεν μπορώ να καταλάβω επίσης την τιμολογιακή πολιτική της Dell στην Ελλάδα ( 30-40% πάνω απο την Γερμανία ). Γενικά σαν εταιρεία η Dell παρόλο που έχει άψογο service έχει το κακό ότι το χρειάζεσε συνέχεια.
admin.iekep Δημοσ. 13 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2006 απο επαγγελματικο επιπεδο αλλα και προσωπικο δινω ψηφο στην 1) TOSHIBA 2) HP Απαραδεκτη ειναι η FUJITSU-SIEMENS
tom31 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2006 Θα έλεγα : 1. DELL (Με διαφορά) 2. ΙΒΜ 3. SONY 4. TOSHIBA
alipkok Δημοσ. 14 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2006 Συγνώμη αν είμαι off topic απλά εχω μια ερωτηση. Που μπορω να βρω ενα πίνακα αντιστοιχησης μεταξύ των επεξεργαστων για notebook και τον αντιστοιχο(περιπου) επεξεργαστη σε επιτραπέζιο pc; Για παραδειγμα ενα laptop με cpu Intel Core Duo T2300 πως ερμηνευεται σε desktop κοκ... Για την τεχνολογια core duo γνωρίζω,αλλά το T2300 τι σημαίνει; Ευχαριστώ και ελπίζω να έγινα κατανοητός..
Φίλιππος Δημοσ. 14 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2006 Όντως είσαι εκτός θέματος. Μιας και η ερώτηση σου σηκώνει συζήτηση, γιατί δεν ανοίγεις καινούργιο thread;
georgep800 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Θέλω να πω ότι παρόλο που το service τους είναι άψογο' date=' [b']τα μηχανάκια τους είναι χάλια[/b] ( προσωπική γνώμη ).Δεν μπορώ να καταλάβω επίσης την τιμολογιακή πολιτική της Dell στην Ελλάδα ( 30-40% πάνω απο την Γερμανία ). Γενικά σαν εταιρεία η Dell παρόλο που έχει άψογο service έχει το κακό ότι το χρειάζεσε συνέχεια. Αν θέλεις ανέλυσε αυτά λίγο περισσότερο. Ρωτάω γιατί πολύ πιθανόν την Δευτέρα να κάνω παραγγελία κάποιο φορητό απο Γερμανία...
ksp Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Egw proteinw ws kalytero to service tis Fujitsu-Siemens tis Thessalonikis (perioxi Kalamarias). Einai oti kalytero mou exei tyxei, apo apopsi synergasias, eilikrineias, eksypiretisis. Apotelesma? Egw kai polloi filoi mou, exoume synolika parei panw apo 12 laptop tis Fujitsu-Siemens. Giati kai i eksypiretisi meta tin pwlisi einai kati to symantiko...
21century Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Ολαειναι σχετικα και τελικα στα πολυκαταστηματα μονο να πουλανε ξερουν ...αν ρωτησεις για σερβις ψυθιριζουν αδιαφορα...
felikas Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Εγώ έχω έναν Acer, ράγισε το πλαστικό (από δικό μου λάθος), το πήγα στην Zalman και παρόλο που η εγγύηση δεν καλύπτει τα πλαστικά μέρη, μου το αντικατέστησαν χωρίς δραχμή (ε, συγγνώμη, ευρώ) και χωρίς να πούνε το παραμικρό. Οπότε, δίνω μία ψήφο στα Acer, μιας και φθηνά και αξιόπιστα είναι (αλλά με μέτρια ποιότητα πλαστικών, σε σύγκριση π.χ. με τα Toshiba)!
klog Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Στις εταιρείες που κάνουν service και εισαγωγή στα Acer είναι και η ΟΚΤΑΒΙΤ? Αν ναί και έχει τόσο καλή υποστήριξη στα VERO πρέπει να είναι καλή επιλογή και στα Acer.
mjmj Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 felikas μακαρι να ηταν τοσο τυχεροι ολοι οι χρηστες acer!
Eusebius Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Στο καλό σέρβις της Dell περιλαμβάνεται και πυροσβεστική;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.