Eusebius Δημοσ. 2 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2006 Ποιος απ' όλους έχει την καλύτερη τεχνική υποστήριξη στην Ελλάδα; Οργανωμένη; Και γρήγορη; Δεν ρωτάω για ποιότητα μηχανημάτων ούτε για value for money. Νομίζετε ότι κάποιοι πρέπει να αποφεύγονται λόγω της υποστήριξης και μόνο της υποστήριξης; Ή ότι άλλοι πρέπει να προτιμώνται; Ευχαριστώ. 2006-06-10 Ο αρχικός τίτλος ήταν: Acer, HP, Lenovo, Sony, Toshiba - καλύτερο support στην Ελλάδα; Ζήτησα από τους συντονιστές να τον αλλάξουν σε κάτι γενικότερο, για να δούμε πιο πολλές γνώμες και για άλλα μοντέλα. Αν θέλετε να γράψετε για μια μάρκα που δεν είναι στον πίνακα, γράψτε και θα την προσθέσω. -------------------------------- Σύνοψη/κωδικοποίηση απαντήσεων μέχρι μήνυμα #49 Υπόμνημα 2 -- Καλή, πολύ καλή, άριστη υποστήριξη 1 -- Μέτρια έως καλή υποστήριξη, έτσι κι έτσι ή «καλή παλιά, δεν ξέρω τώρα» 0 -- Κακή υποστήριξη -- σε αγκύλες: «κακή παλιά, δεν ξέρω τώρα» Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mjmj Δημοσ. 2 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2006 Η toshiba εχει καλη υποστηριξη. Ειχα παλια toshiba, οποτε τη χρειαστηκα ηταν ok. Acer...απλα μακρια απο θεμα service. Τοσο απλα...τα πολλα λογια ειναι φτωχεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wardog Δημοσ. 2 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2006 Acer. Ο συνεργάτης μου έχει ένα 1692wlmi σχεδόν ένα χρόνο και έχει πάει 4 φορές στην ΜDI με συνολικό χρόνο παραμονής πάνω απο 2 μήνες. Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Για HP παλαιότερα που είχε ένας φίλος, το είχε πάει στην infoquest (κάπου κοντά στο Πάντειο) και εκεί να δείτε μπάχαλο. Πάνε αρκετά χρόνια βέβαι οπότε δέν ξέρω τι παίζει τώρα. Πάντως να σου ξαναπώ ΜΑΚΡΥΑ απο Acer! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
joulisg Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Το laptop μου είναι Acer και ελπίζω να μη χρειαστώ το service της εταιρείας. Είναι ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ στο χώρο. Έχουν γίνει πολλές αναφορές στο forum. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagpap Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Το Acer μου πήγε βολτούλα στην Ιταλία, για DVD, του άλλαξαν και μητρική (δεν κατάλαβα το λόγο), γύρισε μετά από 20 περίπου μέρες (Acer advantage --> 5 μερες επισκευή), και την επομένη... γεια σας... πάλι ταξιδάκι στην Ιταλία μιας και δεν ανάβει... Περιμένω νεότερά του (θα μάθω μέσα στη βδομάδα που θα πάρω τηλέφωνο να μου πουν) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Eusebius Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Ευχαριστώ πολύ, παιδιά. Μαζί με τ' άλλα που διαβάζω στο Insomnia, μοιάζει ξεκάθαρο το τί πρέπει να αποφεύγει κανείς... Αν διαβάζει κανείς mod, μπορεί να γίνει δημοσκόπηση το ερώτημα; Ίσως και με κάποιες άλλες μάρκες, μέχρι να φτάσουμε στο όριο; Γιατί δεν μπορούμε να φτιάχνουμε δημοσκοπήσεις κι εμείς τα απλά μέλη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
realestate Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2006 Ποιος απ' αυτούς έχει την καλύτερη τεχνική υποστήριξη στην Ελλάδα; Οργανωμένη; Και γρήγορη; Δεν ρωτάω για ποιότητα μηχανημάτων ούτε για value for money. Νομίζετε ότι κάποια απ' αυτά πρέπει να αποφεύγονται λόγω της υποστήριξης και μόνο της υποστήριξης; Ή ότι κάποια άλλα πρέπει να προτιμώνται; Ευχαριστώ. [/quote Ideal Toshiba γρήγορη και αξιόπιστη ΗΡ να σε βοηθήσει η τύχη να πέσεις σε < σχετικό > τεχνικό Sony το άλλο ανέκδοτο με τον τοτό το ξέρετε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 1.dell 2.hp 3.ibm 4.acer 5.toshiba 6.SONY 7.FUJITSU Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mjmj Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Να υποθεσω οτι η καταταξη αφορα την Ελλαδα ή απλά παγκόσμια? Γιατι πιθανως εταιριες με καλο support στο εξωτερικο, εδω ισως πασχουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Όχι φίλε μου αφορα την Ελλάδα μιας και στην Ελλάδα ζούμε. Και αναφέρω το γιατί σε κάθε μια από τις εταιρείες. 1.DELL καταπληκτικό service αν το pc η το notebook που έχεις είναι μέσα στην εγγύηση. Άμεση ανταπόκριση με ένα τηλέφωνο και αναφορά του μοντέλου και του serial του pc σου καθώς και αναφορά του προβλήματος σου η αναφορά του tag που έχουν τα dell μέσω ενός διαγνωστικού cd που σου δίνουν , συνήθως την επομένη η την μεθεπομένη έχεις είτε το ανταλλακτικό η τον τεχνικό στον χώρο σου αν δεν έχεις τις απαιτούμενες γνώσεις για να το αλλάξεις. 2. HP και αυτή έχει άμεση ανταπόκριση αναλόγως με το που θα το πας, αν το πας στην quest θέλεις μια εβδομάδα μόνο για έλεγχο και άλλη μια για παραγγελία του ανταλλακτικού, αν το φέρεις σε μας ( δεν θα πω την εταιρεια για να μην κάνω και διαφήμιση) με το που θα έχω την διαγνωση ια κάνω την παραγγελία του ανταλλακτικού στη Ολλανδία και παράδοση σε 1 με 2 μέρες οπότε δυο με τρεις μέρες από την στιγμή που θα μου φέρεις το pc σου. 3. IBM 3 έως πέντε μέρες από την διαγνωση εως την παράδοση του pc. Aν και σε ορισμένες περιπτώσεις ίσως και 10 μέρες. 4. ΑCER που η αντιπροσωπία είναι ALMAN περίπου μια εβδομάδα. 5. ΤΟSHIBA απαράδεκτη , μια εβδομάδα για έλεγχο και αν δεν τους ενοχλήσεις ισως και πάνω από 10 μέρες. 6. SONY μονο στο εξωτερικό και υπολογίζεις πάνω από 10 μέρες εως 15. 7.FUJITSU πάνω από 10 μέρες και οι άνθρωποι δεν απαντανε ούτε στα τηλέφωνα. Όλα τα πιο πάνω είναι για PC και ΝΟΤΕΒΟΟΚ που δεν είναι DOA η ΟΝSΙΤΕ. Πάντως είναι και στο θέμα του συνεργάτη κατά το πόσο θα το τρέξει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mjmj Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Συμφωνω για τα Dell. Για hp κατα καιρους ακουστηκαν διαφορα κι εδω στο Insomnia, αν δεν με απατα η μνημη μου. Για τα toshiba νομιζω οτι οι περισσοτεροι εχουν θετικη γνωμη για το support της μεσω της ideal. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
realestate Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2006 Καλό θα είναι να εκφράζουμε ει δυνατόν αντικειμενικές απόψεις και οχι να ευλογούμε τα γένια μας.!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Οι πιο πάνω απόψεις φίλε μου είναι αντικειμενικότατες μια και δουλευω και με τις 7 εταιρείες και μπορώ να πω καλύτερα από τον καθένα την άποψη μου για αυτες . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagpap Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2006 Update για την Acer: Αλλάζουν μητρική και επεξεργαστή. Μητρική έχει πάει Ιταλία (από Αγγλία) ενώ μου είπαν ότι περιμένουν να βρουν επεξεργαστή (AthlonXP-M 2800+). Ημερομηνία παράδοσης: 31/5/2006 - 9.15 στην MDI (έχω διαβάσει τα χειρότερα για την ALMAN... προσωπική εμπειρία δεν έχω, και από όσο ξέρω, ανεξάρτητα από την αντιπροσωπεία, τα μηχανάκια πάνε Ιταλία έτσι και αλλιώς) 4. ΑCER που η αντιπροσωπία είναι ALMAN περίπου μια εβδομάδα. Support for Greece [email protected] ALMAN HELLAS LTD Ortansias 23 136 77 - Acharnai Athens - Greece Phone Number: +30 210 2409150 Fax Number: +30 210 2409155 MDI S.A. System & Services 1, Rafailidou & Agriniou Str. 177 78 - Tavros Tel. +30 210 4804-500 Fax +30 210 4804-501 Web: www.mdi.gr MDI S.A. THESSALONIKI N.MANTZAROU STR. N°11 54627 THESSALONIKI Phone number : + 30 231 0523016 Fax : + 30 231 0566549 contact : Stelios Gatsonidis e-mail : [email protected] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
realestate Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2006 Οι πιο πάνω απόψεις φίλε μου είναι αντικειμενικότατες μια και δουλευω και με τις 7 εταιρείες και μπορώ να πω καλύτερα από τον καθένα την άποψη μου για αυτες . Προφανως λοιπόν και συγγνώμη αν σε στεναχωρώ γιάυτό , αλλά η συνεργασία σου με την ideal χωλαίνει !!! και εύχωμαι να είναι αυτό γιατί αν επαγγελματίας δίνει την παραπάνω κατάταξη εταιρειών , δεν θέλω να σκεφτώ το τι θα ακούσουμε απο τους ερασιτέχνες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.