Exoskeletor Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2006 tou 2007? mporei To animation tou xaraktira sas aresei guys? san poustraki den trexei?
Moderators Praetorian Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2006 Moderators Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2006 yep to game paei gia poly meta... to nwritero ton teleutaio trimhno tou 2007. E mexri tote kratei8eitai kai kante mia kalh anaba8mish otan bgei (kai an einai kalo -poy 8a einai dhladh kata 95%) To demo που δείχνουν είναι εκπληκτικό! Εντάξει υπάρχουν κάποια glitches στο animation και σε 1-2 περιπτώσεις στα Physics... αλλά το όλο concept και οι δυνατότητες του παιχνιδιού που είδαμε (και προφανώς είναι ένα υποσύνολο και αρχικό δείγμα του full game) είναι απίστευτα καλά υλοποιημένα... Τώρα για το animation του τρεξίματος δεν θα ανησυχούσα καθόλου... υποψιάζομαι ότι η Remedy θα μείνει πιστή στις παραδόσεις και θα κάνει άμεσο release απο mod tools και μπορεί όποιος γουστάρει να τον κάνει να τρέχει καλύτερα... (κάτι όχι το ιδιαίτερα δύσκολο, believe me)
john2gr Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2006 http://www.siliconvalleysleuth.com/2006/09/intel_shows_off.html Καλύτερο link με την καλύτερη cam image quality. Όπως λένε το παιχνίδι έτρεχε σε εξωπραγματικό σύστημα. Μένει να δούμε πόσο καλή θα είναι κι η Χ360 μιας και ακόμα δεν έδειξαν τίποτα από Χ360 (for crying out loud,έναν core χρησιμοποιούν μόνο και μόνο για τα physics). Πάντως το αργότερο όπως έχουν πει θα είναι τέλη του 2007 οπότε έχουμε καιρό μωρέ .Τέλος ας κλάψουμε όλοι μαζί: http://blogs.mercurynews.com/aei/2006/09/from_the_intel_.html Mäki said that the game is going to have a lot of outdoor scenes. His team from Finland, which has 30 game developers, made a few trips to the Pacific Northwest for research. They snapped more than 40,000 photos to get a feel for the area. Mäki guess that this new game has five to ten times more pixels in every screen compared to Max Payne. They acknowledged that the game is going to look cool on a quad-core PC machine. But theyʼre also developing a version for the Xbox 360. The game is being designed with five threads, with three of them being heavyweight. So the game on the PC will take advantage of as many cores as are available. http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2841&p=2 Surprisingly enough, Markus indicated that Alan Wake would pretty much not run on any single core processors, although it may be possible to run on single-core Pentium 4 processors with Hyper Threading enabled, with noticably reduced image quality/experience. The game will actually spawn five independent threads: one for rendering, audio, streaming, physics and terrain tessellation. The rendering thread is the same as it would be in any game, simply preparing vertices and data to be sent to the GPU for rendering. The audio thread will obviously be used for all audio in the game, although Remedy indicates that it is far from a CPU intensive thread. Άντε γειααααααααα
Exoskeletor Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2006 Pantos eime o monos re guys pou oi nees photo den ton trelanan k manisixisan? Edo -> http://www.alanwake.com/screenshots/screenshot.php?shot=Alan_Wake_2006_020 blepo pos den exoun ola ta aniximena xorta fita ktl shadows. Edo -> http://www.alanwake.com/screenshots/screenshot.php?shot=Alan_Wake_2006_017 blepo pos ta dentra apo konta den eine k toso orea. Apo makria kapoio filtro prepei na xrisimopoioun kai eine entiposiaka. Ase pou h mhxanh tou aytokinitou eine san aytokonhto kolhmeno. Edo -> http://www.alanwake.com/screenshots/screenshot.php?shot=Alan_Wake_2006_003 sth 2h photo blepo oti malon ta antikimena den rixnoun skies ston eayto tous. (px h skia enos filou enos dentrou den pefti sto epomeno filo alla mono sto xoma) Opos sto half life 2 ena pragma De ksero mporei name k ligo iperbolikos alla.. i want more
Moderators Praetorian Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 Moderators Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2006 Entaksei isws na xanei stis leptomeries twn grafikwn... (sto videaki epishs mou fainetai oti h 8alassa paramenei akinhth oso "taksideuei" h camera kai ksekinaei na kineitai molis h camera stamathsei) Kai sigoura an apaitei to trelo systhma gia na treksei tote dikaiologhmenes oles oi aukshmenes apaithseis. Alla egw apo auto pou eida (so far) ws genikh ais8hsh periballontos kai physics emeina ikanopoihmenos. To stoixhma gia mena einai na exei mia gamath ypo8esh kai mia sebasth diarkeia... kai na aksizei thn anaba8mish pou exw arxisei na skeftomai oti 8a kanw gia thn afentia tou
Razor333 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2006 Εγω παλι δεν βλεπω κατι που δεν εχω δει σε dx9c games οποτε μουφα μου μυριζει, dx9c κορμο με καποια εφε απο dx10 δλδ.
Meraklis56 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2006 καλά όταν βγει εσείς μην το παίξεται το παιχνιδάκι κατευθείαν να το φάτε..Αφου και μόνοι σας το είπατε.Οτι ακόμα δεν έχει βγει καν official date δει και περιμένετε γραφικά? εδώ στο tekken 6 σε ένα πρόσφατο βιντεάκι δεν είχε τα γραφικά που είχε το βιντεάκι πριν απο 1 χρόνο.. Περιμένετε να βγεί και μετα θα πούμε και εντυπώσεις
Voodooman Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 καλά όταν βγει εσείς μην το παίξεται το παιχνιδάκι κατευθείαν να το φάτε..Αφου και μόνοι σας το είπατε.Οτι ακόμα δεν έχει βγει καν official date δει και περιμένετε γραφικά? εδώ στο tekken 6 σε ένα πρόσφατο βιντεάκι δεν είχε τα γραφικά που είχε το βιντεάκι πριν απο 1 χρόνο.. Περιμένετε να βγεί και μετα θα πούμε και εντυπώσεις Μα αν είναι να περιμένουμε να βγει το παιχνιδάκι, τότε καλύτερα και οι εταιρείες να μην κάνουν προ-παρουσιάσεις, ούτε screenshots να βγαίνουν, ούτε για την υπόθεση να μαθαίνουμε τίποτε. Από την στιγμή που οι ίδιοι οι δημιουργοί διαρρέουν υλικό, τότε και εμείς έχουμε το δικαίωμα να τα σχολιάσουμε. Και δεν πέσαμε να το φάμε, απλά όλοι προσπαθούμε να δούμε πού διάολο χρησιμοποιείται όλη αυτή η ισχύς.
john2gr Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Και καταλήγουμε ότι το Alan Wake δεν φτάνει το οπτικό αποτέλεσμα του Crysis,lol. Κάντε την σύγκριση στα δέντρα,τα textures και τα μοντέλα VS
Exoskeletor Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2006 De ksero an h eikona tou alan wake to antiprosopeuh sosta pantos. Mporoun na alaksoun polla mexrh na bgei. pros to paron to crysis fenete poly kalytero
privateer Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Markus Mäki, Development Director for Remedy, the company responsible for Max Payne, talks to HEXUS.tv about up-coming title Alan Wake. He explains the game concept and why it's going to rock your face off. The interview is followed by a video preview of the game. http://www.hexus.tv/show.php?show=13
Moderators Praetorian Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Moderators Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 H synenteyksh wstoso de leei kai polla pragmata. Toulaxisto oxi kati kainourgio. To video preview einai to idio palio trailer pou eixe bgei sthn E3 tou 2005.
Exoskeletor Δημοσ. 9 Απριλίου 2007 Δημοσ. 9 Απριλίου 2007 Kalytera grapse 7 old screens giati eina apo poli palio build
FarCry Δημοσ. 18 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2007 YouGamers: So - last two questions, we promise! The biggest things with PCs at the moment are Windows Vista and DirectX 10. Anything special for DX10? Mäki: [puts on a formal-sounding voice] We havent announced anything for DX10 yet YouGamers: Just to confirm things then, the PC version is only for Windows Vista and not for XP machines Järvilehto: That's correct - the game is Vista exclusive http://www.yougamers.com/articles/4489_remedy_interview_-_part_3_the_power_behind_wake-page1/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.