anamenos Δημοσ. 17 Απριλίου 2010 Δημοσ. 17 Απριλίου 2010 νομιζω οτι το σχολιο το δικο σου εχει μεγαλυτερη βαρυτητα εδω μεσα μιας κ ασχολησε ρε φιλε..!δεν μπορω να παρω στα σοβρα τον anameno εναν ανθρωπο που λεει οτι το καλυτερο παιχνιδι της γενιας ηταν το fifa 10!εσυ ομως που εισαι ψαγμενος δεν γινεται να μπαινεις συνεχεια σε αστοχες συγκρισεις!αδικεις τον εαυτο σου με αυτα που λες..! ρε φίλε νομίζω ξέρεις τι θα πει καθαρά προσωπική άποψη, το καταλαβαίνεις αυτό σωστά??τις περισσότερες φορές μάλλον θα είναι υποκειμενική , ναι έχω παίξει απίστευτες παιχνιδάρες, θα μπορούσα να πω ότι το ME2 είναι κάτι το μοναδικό το ανεπανάληπτο (ναι είναι), αλλά σαν καθαρά ποδοσφαιρόφιλος που είμαι και με αυτά που έχω δει και βλέπω καθημερινά στο παιχνίδι της ΕΑ SPORTS κατά την άποψη μου τα sports games γενικά αδικούνται και θα έπρεπε οι reviewers να έδιναν περισσότερα credits.
papeipa Δημοσ. 17 Απριλίου 2010 Δημοσ. 17 Απριλίου 2010 όσοι έχουν παίξει το κ2 καταλαβαίνουν οτι δεν λεω μπούρδες.το παιχνίδι στον τεχνικό τομέα είναι ότι ανώτερο κυκλοφορεί(καλύτερο απο u2/gow3/heavy rain/geow3/mass effect2) ,και είναι fps δεν πρόκειται να το περάσει 3rd person shooter.οι συγκρίσεις του αλαν wake με το κ2 αδικούν το αλαν wake που προσπαθεί πάρα πολύ και φαίνεται να είναι μακράν το καλύτερο παιχνίδι του 360 . απο τα 2 παιχνίδια το αλαν wake θα είναι το καλύτερο παιχνίδι για μένα.δεν έχει να κάνει με γραφικα/lightning/AA/textures/resolution...έχει να κάνει με την υπόθεση.το αλαν wake έχει φοβερό σενάριο,πολύ καλά γραφικά και όπως έχω ξαναπεί πάει για goty 2010. τσάμπα flame wars ξεκινάνε με τις χαζές συγκρίσεις. Εγω μπορω να πω οτι δεν ενθουσιαστηκα με το Κ2 οπως με το U2. Πολυ μετριο......ισως η χειροτερη αγορα που εχω κανει. Οσο για την αναλυση που θα τρεχει το παιχνιδι...η remedy σημερα ειπε τα εξης: Community Manager stated: "The game is 720p. Those screenshots are based off footage captured at 960x540 like cocorenut pointed out, of course there will be some downsampling involved. As has said before Videogameszone and Gamepro both released footage without approval and due to the fact that we don't know how many compressions their videos went through or what process they took it's best not to use those videos as sources." http://www.examiner.com/examiner/x-12218-Video-Game-Examiner~y2010m4d17-Alan-Wake-runs-at-720p--Confirmed-via-Remedy
Tilemaxx Δημοσ. 17 Απριλίου 2010 Δημοσ. 17 Απριλίου 2010 Το παιχνίδι τρέχει στα 720p. Τα διάφορα κοράκια του NeoGaf που είπαν για 576p πήραν δείγμα απο το video του Gamepro και όχι του κανονικού παιχνιδιού.
skanjos Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Το παιχνίδι τρέχει στα 720p. Τα διάφορα κοράκια του NeoGaf που είπαν για 576p πήραν δείγμα απο το video του Gamepro και όχι του κανονικού παιχνιδιού. τελικά τα διάφορα "κοράκια" είχαν δίκαιο και δεν ήταν το βίντεο που έφταιγε ,ούτε κανένα downsampling. ο community manager είπε ψέματα(όπως κάνουν πάντα για να πουλήσουν και είναι φυσικό).το παιχνίδι δεν είναι καθαρό"native" 720p. το geometry framebuffer είναι στην τελική 540p όσο δλδ το είχαν βρεί με την έρευνα οι pixel counters. http://forum.alanwake.com/showpost.php?p=69940&postcount=885 εδώ σε ένα ποστ η remedy εξηγεί τι παίζει με το resolution,έχουν κάνει έναν αχταρμά με τα εφέ/τα φώτα/video buffer/hud Κτλπ και όλα ενώνονται σε 1 εικόνα 720p.ίδιο στυλ με το Modern warfare,το οποίο είναι subhd και έχει το hud σε 720p,απλά στο alan wake είναι πιο εξελιγμένο ,εκτός απο το Hub έχει και Layers και εφφέ σε 720p. πραγματικά έχω δει τρομερά βίντεο και απίστευτες φωτογραφίες ,αλλα απο την άλλη έχω δει και φωτογραφίες εντελώς απαίσιες.μερικές Bullshots που κυκλοφορούσαν έγιναν debunked γιατί δεν υπήρχαν σε κανένα βίντεο και υπήρχαν ολόιδιες και με Hud και χωρίς. γενικά έχει γίνει ένας χαμός στα forums για το πως φαίνεται πραγματικά το παιχνίδι.δεν έχει μείνει πολύ καιρός έτσι και αλλιώς,σε 2-3 εβδομάδες θα ξέρουμε για το συγκεκριμένο παιχνίδι περισσότερο όμως θα μετράει η ατμόσφαιρα ,η μουσική και η πλοκή.αυτά είναι που περιμένω να πετύχει η remedy.
dr_thodt Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 τελικά τα διάφορα "κοράκια" είχαν δίκαιο και δεν ήταν το βίντεο που έφταιγε ,ούτε κανένα downsampling.ο community manager είπε ψέματα(όπως κάνουν πάντα για να πουλήσουν και είναι φυσικό).το παιχνίδι δεν είναι καθαρό"native" 720p. το geometry framebuffer είναι στην τελική 540p όσο δλδ το είχαν βρεί με την έρευνα οι pixel counters. http://forum.alanwake.com/showpost.php?p=69940&postcount=885 εδώ σε ένα ποστ η remedy εξηγεί τι παίζει με το resolution,έχουν κάνει έναν αχταρμά με τα εφέ/τα φώτα/video buffer/hud Κτλπ και όλα ενώνονται σε 1 εικόνα 720p.ίδιο στυλ με το Modern warfare,το οποίο είναι subhd και έχει το hud σε 720p,απλά στο alan wake είναι πιο εξελιγμένο ,εκτός απο το Hub έχει και Layers και εφφέ σε 720p. πραγματικά έχω δει τρομερά βίντεο και απίστευτες φωτογραφίες ,αλλα απο την άλλη έχω δει και φωτογραφίες εντελώς απαίσιες.μερικές Bullshots που κυκλοφορούσαν έγιναν debunked γιατί δεν υπήρχαν σε κανένα βίντεο και υπήρχαν ολόιδιες και με Hud και χωρίς. γενικά έχει γίνει ένας χαμός στα forums για το πως φαίνεται πραγματικά το παιχνίδι.δεν έχει μείνει πολύ καιρός έτσι και αλλιώς,σε 2-3 εβδομάδες θα ξέρουμε για το συγκεκριμένο παιχνίδι περισσότερο όμως θα μετράει η ατμόσφαιρα ,η μουσική και η πλοκή.αυτά είναι που περιμένω να πετύχει η remedy. Μαλλον δεν καταλαβες τι ειπε ο τυπος απο την Remedy...ειπε το εξης: "Modern renderers don't work by rendering everything to a certain final on-screen resolution, but use a combination of techniques and buffers to compose the final detail-rich frames, optimizing to improve the visual experience and game performance. Alan Wake's renderer on the Xbox360 uses about 50 different intermediate render targets in different resolutions, color depths and anti-alias settings for different purposes. These are used for example for cascaded shadow maps from sun & moon, shadow maps from flashlights, flares and street lights, z-prepass, tiled color buffers, light buffers for deferred rendering, vector blur, screen-space ambient occlusion, auto-exposure, HUD, video buffers, menus and so on. In the end all are combined to form one 720p image, with all intermediate buffer sizes selected to optimize image quality and GPU performance. All together the render targets take about 80 MB of memory, equivalent in size to over twenty 720p buffers." Mε λιγα λογια ειπε οτι το framebuffer δηλαδη το σημα που παει στην GPU του 360 για να γινει upscale σε οποιαδηποτε αναλυση εχει επιλεξει ο καθενας ειναι 720p (πραγμα που θυμιζει αυτο που εκανε κ η Insomniac με τα Ratchet & Clank: ToD/CiT) κατι τετοιο δεν ισχυει με το MW2 που το συγκρινεις γιατι το σημα στην περιπτωση του MW2 που παει στον scaler του 360 ειναι 600p κ μετα γινεται upscale σε 720p, 1080i/p κ.λ.π. οποτε καλυτερα να περιμενουμε να βγει το παιχνιδι να κανει καποιο αρθρο το digitalfoundry που θα ξεκοκκαλησει τον τεχνικο τομεα του παιχνιδιου κ τοτε θα μαθουμε αν μας δουλευει η Remedy ή αν οι pixel-counters απλα βιαστηκαν, μεχρι τοτε το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να περιμενουμε κ να μην βγαζουμε συμπερασματα χωρις επαρκη στοιχεια και χωρις να εχουμε ιδεα τι λεμε.
ikaruga24 Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Το τελικο προιον θα μας πει την αληθεια. Αν το ιδιο το παιχνιδι ειναι καλο τοτε χαλαλι και τα sub-HD features. Οπως και να εχει παντως σημασια θα εχει το συνολο στον οπτικο τομεα ακριβως οπως και στο God of War 3 που δεν ηταν παντα και παντου "the best".
skanjos Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Μαλλον δεν καταλαβες τι ειπε ο τυπος απο την Remedy...ειπε το εξης: Mε λιγα λογια ειπε οτι το framebuffer δηλαδη το σημα που παει στην GPU του 360 για να γινει upscale σε οποιαδηποτε αναλυση εχει επιλεξει ο καθενας ειναι 720p (πραγμα που θυμιζει αυτο που εκανε κ η Insomniac με τα Ratchet & Clank: ToD/CiT) κατι τετοιο δεν ισχυει με το MW2 που το συγκρινεις γιατι το σημα στην περιπτωση του MW2 που παει στον scaler του 360 ειναι 600p κ μετα γινεται upscale σε 720p, 1080i/p κ.λ.π. οποτε καλυτερα να περιμενουμε να βγει το παιχνιδι να κανει καποιο αρθρο το digitalfoundry που θα ξεκοκκαλησει τον τεχνικο τομεα του παιχνιδιου κ τοτε θα μαθουμε αν μας δουλευει η Remedy ή αν οι pixel-counters απλα βιαστηκαν, μεχρι τοτε το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να περιμενουμε κ να μην βγαζουμε συμπερασματα χωρις επαρκη στοιχεια και χωρις να εχουμε ιδεα τι λεμε. εφόσον έχει geometry framebuffer 540p "native" 720p δεν είναι.γίνεται upscale ,τώρα που γίνεται το upscale μας ενοχλεί?ή software θα είναι ή με το xenos.αυτό θα το μάθουμε,αν και μάλλον software Θα είναι,αλλα ατόφιο 720p δεν είναι. φυσικά αυτό δεν λέει τπτ για τα γραφικά του παιχνιδιού,το mgsiv ηταν upscalled sub-hd και είχε φοβερά γραφικά για το 2008.
Tilemaxx Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Δημοσ. 19 Απριλίου 2010 Ρε Σκάντζο δηλαδή αν δεν είναι 720p τι θα γίνει? Έχει απο τα καλύτερα γραφικά της γενιάς? Αυτό μετράει. ---------- Προσθήκη στις 23:34 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:34 ---------- γενικά έχει γίνει ένας χαμός στα forums για το πως φαίνεται πραγματικά το παιχνίδι.δεν έχει μείνει πολύ καιρός έτσι και αλλιώς,σε 2-3 εβδομάδες θα ξέρουμε Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να είναι μούφα οτι έχουμε δει μέχρι τώρα?
skanjos Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 το οτι δεν είναι 720p σημαίνει οτι θα έχει κάποιο cap στα γραφικά. δεν ξέρουμε πως θα είναι το παιχνίδι οταν θα βγεί.να δώσω παράδειγμα 2 εικόνες εδώ δείχνει σαν ps2 game....ειδικά το φορτηγάκι είναι απαίσιο και εδώ έχει απίστευτα γραφικά.σαν να βλέπεις fmv. και να μια φωτο που έχει γίνει debunked,(promo shot πιθανότατα,photoshoped Hud,έχει βγεί προς τα έξω και με hud και χωρίς.)
hollow_83 Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 Μια στατικη εικονα που δεν μπορει να αποδοση τον φωτισμο της σκηνης λογω ημερας εννοειται οτι θα φενεται απαισια σε σχεση με ενα νυχτερινο shot που εμπλουτιζεται απο εντονο και εντυπωσιακο particle effect. Αντι να κρινεις μια εικονα πηγαινε δυο σελιδες πισω και δες το videaki απο την σκηνη του Ferry και θα δεις οτι ολα φαινονται τρομερα.
ultralisk Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 μιλάμε για τρελό ξεψείρισμα της μαϊμούς όμως
6xXx6 Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 μιλάμε για τρελό ξεψείρισμα της μαϊμούς όμως αφου δεν εχει με τιποτα αλλο να ασχοληθει
dr_thodt Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 εφόσον έχει geometry framebuffer 540p "native" 720p δεν είναι.γίνεται upscale ,τώρα που γίνεται το upscale μας ενοχλεί?ή software θα είναι ή με το xenos.αυτό θα το μάθουμε,αν και μάλλον software Θα είναι,αλλα ατόφιο 720p δεν είναι. φυσικά αυτό δεν λέει τπτ για τα γραφικά του παιχνιδιού,το mgsiv ηταν upscalled sub-hd και είχε φοβερά γραφικά για το 2008. Mα φυσικα μας ενδιαφερει αν γινεται upscale 540p ή 720p σημα και πως γινεται, αν κοιταξεις τα R&C παιζει τεραστιο ρολο στη συνολικη ποιοτητα της εικονας κανοντας το παιχνιδι πολυ ανωτερο στον παραπανω τομεα απο τα υπολοιπα sub-HD παιχνιδια και σχεδον να μην ξεχωριζει απο τα native 720p παιχνιδια...οποτε ναι μας ενδιαφερει κ για εμας που θα παιξουμε το παιχνιδι ειναι πιο σημαντικο απο τις διαφορες θεωριες μιας κ ολοι θελουμε να εχει οσο το δυνατον πιο καθαρη εικονα γινεται το παιχνιδι οταν θα γινει display στην οθονη μας. Αλλα απο οτι βλεπω ξερεις τα παντα καλυτερα απο το digitalfoundry που δεν πηρε θεση σημερα...ας αφησουμε τους experts του χωρου να μας πουν τι πραγματικα συμβαινει μολις παρουν κ αυτοι στα χερια τους το παιχνιδι...η ολη φαση με το sub-HD γινεται τροφη για ολα τα fanboys/haters και τιποτα παραπανω. To ΑW ειναι δεν ειναι sub-HD εχει πολυ ομορφα γραφικα με ισως τον καλυτερο φωτισμο αυτη τη γενια τουλαχιστον απο τα βιντεο που εχουμε δει οποτε το μονο που πρεπει να μας νοιαζει ολους τωρα ειναι το πως θα ειναι σαν παιχνιδι...με λιγα λογια καλα τα γραφικα και το native 720p αλλα αν το παιχνιδι δεν λεει κατι απο πλευρας gameplay εκει αρχιζουν τα πραγματικα ασχημα.
hollow_83 Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 Δημοσ. 20 Απριλίου 2010 με λιγα λογια καλα τα γραφικα και το native 720p αλλα αν το παιχνιδι δεν λεει κατι απο πλευρας gameplay εκει αρχιζουν τα πραγματικα ασχημα. Ελπιζω να μην μοιαζει με το Alone in the Dark και το Nocturne για οσους το ξερουν και το θυμουνται τα οποια απο πλευρας Gameplay ηταν για να πετας το χειριστηριο- keyboard στην τουαλετα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.