Προς το περιεχόμενο

Καταλήψεις


drdoomgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

επισης μια ερηση: η λιστα με τα καλυτερα παν/μια με πιο κριτιριο εχει φτιαχτει? οχι οτι αμφιβαλλω για αυτα που λεει, αλλα ηθελα να δω πως εγινε η καταταξη.

  • Απαντ. 915
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Συμφωνώ με τον Forensick. Με τη διαφορά πως εγώ αμφιβάλλω.

Γιατί και κάπου αλλού είχα δει τον Ράμπο να σκίζει 30 βιετκόνγκ με 1 γροθιά.

 

Στην αγγλία πχ που ξέρω (για την Αμερική δε νομίζω να διαφέρει και πολύ η ιστορία - μάλλον ακόμα χειρότερα θα έιναι, θα αξιολογούν τα ιδρύματα ακόμα και οι εκκλησίες), στην επιτροπή αξιολόγησης των ιδρυμάτων, σηματικό ρόλο έχει ο Σύνδεσμος των Βιομηχάνων.

 

χαχαχαχα. Γαμώτα κριτήρια.

Δημοσ.

Νομίζω οτι τα κριτήρια συνήθως είναι πρώτα η έρευνα (πχ Δημοσιεύσεις / μέλος ΔΕΠ ) και ύστερα είναι οι υποδομές (κυρίως εργαστήρια ) και τέλος άλλα πχ πρόγραμμα σπουδών

Δημοσ.

Αν υποννοείς ότι έχω κάνει κάπου κακή χρήση της εξουσίας που (λέμε τώρα) έχω ως moderator' date=' βγες με συγκεκριμένα παραδείγματα και πες το. Επίσης, αν θεωρείς ότι θα σου ρίξω ban λόγω των απόψεών σου, πλανάσαι πλάνη οικτρά, είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα έκανε κάτι τέτοιο. Ξέχασα όμως, αν δεν είμαι μαζί Σας, είμαι εναντίον Σας, είμαι τσιράκι του Συστήματος. Φίλε μου, ο κόσμος δεν είναι ασπρόμαυρος.

[/quote']

off topic

ασχετα με τη κοντρα μας/διαφωνιες μας

δε πιστευω οτι το πηρες αληθεια στα σοβαρα αυτο που ειπα,παντως ακομη και σοβαρα να το πηρες για να ληξει το θεμα λεω οτι αστειευομουν.

αν πιστευα κατι τετοιο δεν θα εγραφα τωρα εδω να εισαι σιγουρος.

off topic

Δημοσ.

Είσαι περήφανος για τις καταλήψεις; Είσαι περήφανος για μια πρακτική που έχει καταντήσει καραμέλα' date=' και έχει χάσει το νόημά της; Είσαι περήφανος που θα γίνει μια χαριστική εξεταστική και θα τα περάσετε όλα το Σεπτέμβρη έχοντας κάνει 3 βδομάδες μάθημα όλες κιόλες; Τι θα έχετε αποκομίσει από αυτό το ακαδημαϊκό εξάμηνο; Γιατί όσους έχω ακούσει στις κινητοποιήσεις λένε με βεβαιότητα «ε, εντάξει, δε θα χαθεί και το εξάμηνο, θα γίνει μια διπλή το Σεπτέμβρη και θα μας περάσουν». Με τέτοιες πισινές γίνονται οι Αγώνες εκεί που μας παίρνει, ε;

[/quote']

 

καταρχας ζητω συγνωμη γιατι δεν εχω παρακολουθησει την συζητηση αλλα διαβαζοντας αυτες τις γραμμες ενιωσα την αναγκη να διευκρινισω κατι (που φανταζομαι οτι εχει αναφερθει,κι'αν δεν εχει γινει κακως κατα τη γνωμη μου).

Σκοπος των καταληψεων πρεπει να ειναι ο αγωνας για κατι που μας ζημιωνει/αδικει/καταπατα (και συμπληρωστε οπως νομιζετε) και οχι συμφεροντολογικα,δηλ να περασουμε πιο ευκολα τα μαθηματα τον σεπτεμβρη.Γιατι αν το νομο-πλαισιο περασει,απο σεπτεμβρη,οταν θα το νιωσουμε στο πετσι μας,θα χτυπαμε το κεφαλι μας στο τοιχο.

Επισης συμφωνω οτι δεν ειναι και ο καλυτερος τροπος,τουλαχιστον μια στειρα καταληψη, αλλα καπως πρεπει να παλεψουμε. Αν υπαρχουν πιο δημιουργικες και αποδοτικες ενεργεις που μπορουν να γινουν πραγματικα θα ηθελα να τις μαθω.

Με καθε εκτιμιση και παλι συγνωμη αν ειμαι λιγο "ακυρος"

Δημοσ.
off topic

ασχετα με τη κοντρα μας/διαφωνιες μας

δε πιστευω οτι το πηρες αληθεια στα σοβαρα αυτο που ειπα' date='παντως ακομη και σοβαρα να το πηρες για να ληξει το θεμα λεω οτι αστειευομουν.

αν πιστευα κατι τετοιο δεν θα εγραφα τωρα εδω να εισαι σιγουρος.

off topic[/quote']

 

No prob. Μερικές φορές τα παραπαίρνω στα σοβαρά :-).

 

Όσον αφορά στο όριο σπουδών, θέλω να κάνω c/p όσα έχω γράψει σε άλλο topic. Το θέμα δεν είναι οι αιώνιοι, οι αιώνιοι κάνουν ζημιά μόνο στον εαυτό τους.

Το πρόβλημα δεν είναι οι 2 στους χίλιους που θα πάρουν πτυχίο σε 12 χρόνια' date=' αυτοί όπως λες είναι ούτως ή άλλως χαμένοι και έχουν αυτοκαταστραφεί. Το θέμα του «αιώνιου φοιτητή» είναι απλά μια καραμέλα που πιπιλάνε τα ΜΜΕ, τα οποία ερμηνεύουν νόμους και διατάξεις όπως τα βολεύει.

 

Το πραγματικό πρόβλημα είναι το να μπαίνεις σε μία σχολή και να ξέρεις ότι δεν υπάρχει αυστηρός χρονικός ορίζοντας στον οποίο πρέπει να τελειώσεις. Το να μπαίνεις σε μια σχολή και εκ των προτέρων να λες «χμ, είναι δύσκολη, ο μέσος όρος φοίτησης είναι πάνω από 8 χρόνια αντί για 4, οπότε πάμε για κανέναν καφέ να ξεκινήσουμε χαλαρά». Ύστερα έρχεται η μαζική υστερία, καλλιεργούμενη κυρίως από τις παρατάξεις, που συνοψίζεται σε: «μας πηδάνε, θέλουν να μας ξεζουμίσουν, είναι δικαίωμά μας να πίνουμε φραπέδες». Υπό αυτό το καθεστώς το να τελειώσεις στα 4 ή στα 5 χρόνια φαντάζει ουτοπικό και χαζό, ένα μεγάλο ποσοστό των φοιτητών ακούει τις μαλακίες των παρατάξεων περί εντατικοποίησης, ψηφίζει καταλήψεις (όχι επί της ουσίας, αλλά για το χαβαλέ) και μέχρι να συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει έχει χάσει τα 1-2 πρώτα χρόνια μη κάνοντας τίποτα. Βρίσκεται κάποια στιγμή να χρωστά 25 και 30 μαθήματα και στο σωρό να προστίθενται ακόμα περισσότερα λόγω έλλειψης γνώσεων. Εκεί συνειδητοποιεί ότι πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσει και ζορίζεται 10 φορές περισσότερο να βγάλει τη σχολή απ' ότι αν είχε εξ αρχής εργαστεί συστηματικά και καταβάλει μια σχετική προσπάθεια να κρατήσει επαφή με τη σχολή του. Και όλα αυτά τα έχω πρόσφατα: τελείωσα πέρσι, στα 5 χρόνια τη σχολή Μηχ/γων Μηχ/κων του ΕΜΠ, μια κατά γενική ομολογία δύσκολη σχολή. Ε λοιπόν, δεν είδα ούτε έναν από αυτούς που ασχολούνταν στοιχειωδώς με τις σπουδές τους, χωρίς να σπάνε στο διάβασμα, που να μην τελείωσε στα 5 ή που να μην τελειώνει τώρα στα 6 χρόνια. Οι υπόλοιποι, αυτοί που έπεσαν στη Λούμπα, ακόμα χρωστάνε... Αρκετοί από αυτούς είναι πολύ καλά μυαλά και θα μπορούσαν να είχαν κάνει πολύ περισσότερα...

 

Αυτού του είδους τα φαινόμενα αποσκοπεί να περιορίσει η επίμαχη διάταξη, κατά τη γνώμη μου πάντα, ενεργοποιώντας τους μηχανισμούς αυτοπειθαρχίας που έχει ο καθένας. Ο χρόνος φοίτησης μας παρέχεται για να γίνουμε επιστήμονες και να ολοκληρωθούμε σαν άνθρωποι, όχι για να ξυνόμαστε και να πίνουμε καφέδες. Δεν ισχυρίζομαι ότι πρέπει να εντατικοποιηθούν οι σπουδές, όμως αυτό το κλίμα χαλαρότητας τελικά δεν οφελεί κανέναν. Δεν είναι τυχαίο ότι σε κανένα ΜΙΤ, σε κανένα ETH και σε κανένα Cambridge δεν υπάρχει αυτή η νοοτροπία που υπάρχει στα ελληνικά πανεπιστήμια.

[/quote']

 

Όσον αφορά στα συγγράμματα: εννοείται, όπως είπε ο Lucifer, ότι η ύλη δε θα πρέπει να βασίζεται σε ένα και μοναδικό σύγγραμμα. Αυτή η «σχολική» πρακτική, βάσει της οποίας καθορίζεται η ύλη βάσει ενός και μοναδικού βιβλίου (κεφάλαιο τάδε έως δείνα) είναι απαράδεκτη. Το πανεπιστήμιο δεν είναι σχολείο, όπου - κακώς - πρέπει να αποστηθίζεις. Σκοπός του πανεπιστημίου δεν είναι να σου δώσει τις 10 γραμμές από το βιβλίο, σκοπός είναι να σε μάθει να μαθαίνεις και να αναζητάς πληροφορίες μόνος σου. Ως εκ τούτου πρέπει να μάθουμε να ανατρέχουμε σε πολλαπλές βιβλιογραφικές πηγές, πράγμα το οποίο ελάχιστοι κάνουν. Γι' αυτό θεωρώ ότι το να δίνεται ένα κονδύλιο για φωτοτυπίες είναι πολύ καλύτερο, μιας και ο καθένας θα μπορεί να φωτοτυπεί όποιο βιβλίο θέλει (ολόκληρο ή τμήμα του), ανεξαρτήτως του κόστους του βιβλίου, το οποίο είναι πολλές φορές δυσβάσταχτο. Μακάρι να μπορούσε να δίνεται κονδύλιο 350 ευρώ ανά εξάμηνο για να μπορούμε να αγοράζουμε όποιο βιβλίο θέλουμε, αλλά νομίζω ότι η λύση των φωτοτυπιών είναι πιο ρεαλιστική.

Δημοσ.

Σκοπος των καταληψεων πρεπει να ειναι ο αγωνας για κατι που μας ζημιωνει/αδικει/καταπατα (και συμπληρωστε οπως νομιζετε) και οχι συμφεροντολογικα' date='δηλ να περασουμε πιο ευκολα τα μαθηματα τον σεπτεμβρη.Γιατι αν το νομο-πλαισιο περασει,απο σεπτεμβρη,οταν θα το νιωσουμε στο πετσι μας,θα χτυπαμε το κεφαλι μας στο τοιχο.

Επισης συμφωνω οτι δεν ειναι και ο καλυτερος τροπος,τουλαχιστον μια στειρα καταληψη, αλλα καπως πρεπει να παλεψουμε. Αν υπαρχουν πιο δημιουργικες και αποδοτικες ενεργεις που μπορουν να γινουν πραγματικα θα ηθελα να τις μαθω.

Με καθε εκτιμιση και παλι συγνωμη αν ειμαι λιγο "ακυρος"[/quote']

 

Ναι, δυστυχώς δεν έχουν απομείνει πολλοί άλλοι τρόποι άμυνας. Ωστόσο το υπουργείο δε δείχνει να πτοείται από τις καταλήψεις (ελάχιστες φορές έχει πτοηθεί). Απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι όταν γίνονται κάθε 3 και λίγο καταλήψεις για ψύλλου πήδημα, χάνουν το ιδιαίτερο νόημά τους ως ενέργεια. Είναι άλλη μια κατάληψη, πράγμα συνηθισμένο αν ρωτήσεις τον οποιονδήποτε στο δρόμο. Με άλλα λόγια, δε θορυβείται οι κοινωνία, που είναι και ο τελικός σκοπός. Αν αντίθετα γίνονταν καταλήψεις μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ο αντίκτυπός τους θα ήταν πολύ μεγαλύτερος.

 

Επιπλέον, εννοείται ότι δε γίνονται καταλήψεις για να γίνει χαριστική εξεταστική το Σεπτέμβρη. Αυτό που εννοώ είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών δεν είναι διατεθειμένο να ρισκάρει το εξάμηνο και ότι αν απειληθεί το εξάμηνο, τότε οι καταλήψεις κατά πάσα πιθανότητα θα σπάσουν. Εκεί και στο Θερινό Τμήμα ποντάρει το υπουργείο.

Δημοσ.

g1annis θα μείνω σε μερικές επισημάνσεις σου όπως οι παρακάτω

 

Αδυνατώ να πιστέψω πως αρκετοί νέοι άνθρωποι από εδω μέσα' date=' μασάνε το κουτόχορτο όπως τους το πασάρουν. Πως πιστεύουν ότι οι κυβερνίσεις δουλεύουν για καλό μας?

 

 

* Με τους Ολυμπιακούς θα αυξηθεί ο τουρισμός μας έλεγαν, φάγαμε άλλη μια πορδή στη μάπα (μικρότερη επίσκεψη τα τελευταία 12 χρόνια καταγράφηκε πέρσυ, και αναμαίνεται και φέτος νέο ρεκόρ).

* Μείωση του δημοσιονομικού ελλέιματος μας έλεγαν, φάγαμε 2 περιόδους υπό Ευρωπαϊκή επιτήρηση

 

 

...TopGunZ οι αλλαγές ποτέ δε γίνονται από πλειοψηφίες. Όλες οι ιστορικές τομές στην ιστορία της ανθρωπότητας, πραγματοποιήθηκαν από δυναμικές μειοψηφίες (απλά μαθήματα κοινωνιολογίας).

[/quote']

 

Δεν πιστεύω στην Μεγάλη Θεωρία Συνωμοσίας σου. Πιστεύω πως οι κυβερνήσεις κατά καιρούς τουλάχιστον προσπαθούν.

Μετά τους Ολυμπιακούς σύμφωνα με επίσημα τραπεζικά στοιχεία (αν τα ψάχνεις pm me)...

tourism registered an improved performance in

2005 on the back of a boost from the Olympic Games

and the extensive promotional campaign. Tourist

arrivals are estimated to have increased by roughly 9%

in 2005

Η αύξηση περίπου κατά 9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά μάλλον ακυρώνει τα λεγόμενά σου.

 

Είπες:

"Οι αλλαγές ποτέ δε γίνονται από πλειοψηφίες."

come again?? Μήπως ήθελες να πείς οτι οι αλλαγές γίνονται πάντα από καταπιεσμένες πλειοψηφίες;;; Στις επόμενες εκλογές μην ψηφίσεις ούτε τον έναν ούτε τον άλλον. Στο χέρι σου είναι Αν δεν υπάρχει πλειοψηφία πως θα έρθει η αλλαγή;;;

 

Σχετικά με τη μείωση του δημοσιονομικού ελλείμματος...

Εξαιρετικά σημαντική είναι η μείωση του δημοσιονομικού ελλείμματος της Ελλάδας για το 2005, σύμφωνα με την επίσημη έκθεση της Γιούροστατ που ανακοίνωσε από το Λουξεμβούργο τα δημοσιονομικά δεδομένα των 25 κρατών μελών . Συγκεκριμένα το πολυσυζητημένο έλλειμμα από το 6,9% που ήταν το 2004, μειώθηκε στο 4,5% μόλις δύο δέκατα της ποσοστιαίας μονάδας περισσότερο από την πρόβλεψη του φετινού προϋπολογισμού της ελληνικής κυβέρνησης που το υπολόγιζε στο 4,3%.

 

Η εκπρόσωπος μάλιστα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Αμαλία Τόρες που παρουσίασε στις Βρυξέλλες τα στοιχεία χαρακτήρισε αλματώδη την πρόοδο που έχει πετύχει η Ελλάδα, τονίζοντας την άριστη συνεργασία της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσία με την ΕΣΥΕ και την αξιοπιστία που χαρακτηρίζει πλέον τα δημοσιονομικά στοιχεία που παρέχονται από ελληνικής πλευράς

 

Η Ευρωπαϊκή επιτήρηση είναι ένα άλλο θέμα το οποίο αν θέλεις το συζητάμε αλλού. Χρησιμοποίησες αχλάδια για να αναδείξεις τα σάπια μήλα, ή αλλιώς από την πόλη έρχομαι και στην....

 

Συμφωνώ κατά τα άλλα οτι το έλλειμμα παραμένει υψηλό, αλλά όχι οτι δεν μειώθηκε..

Μην σε παραπλανεί το nick μου.

(Απλά μαθήματα οικονομίας)

Δημοσ.

Έστω ότι κόβεσαι.. Τι πτυχίο θα πέρνεις? Θα πέρνεις υποπτυχίο? Τι πειράζει? Είναι αχρηστος ο άλλος? Βλάκας? Πειράζει κανέναν? Τη σπάει στον καθηγητή να διορθώνει γραπτά? Αρκετά απο τα μαθήματα είναι "στατιστικά".. Κι αν σου κάτσει...

 

Στην αγγλία άμα κοπείς σου δίνουν ενα certificate (που είναι αυτό που είπες υποπτυχίο. Όποτε δεν βλέπω τον λόγω να μην ισχύσει και στην ελλάδα αυτό.)

Δημοσ.

η αγγλια ειναι αγγλια και η ελλαδα ελλαδα. αμα αρχισουν να πηδανε απο μπαλκονια στην αγγλια,θα πηδηξουμε και μεις? πολλη σημασια δινετε στο εξωτερικο και κει εχει χαθει η μπαλα...να κοιτας τα καλα εξω, αλλα να κοιτας και την κατασταση εδω. απλες αλλαγες χρειαζονται και οχι ολοκληρες τομες.

 

ποιος αμφιβαλει πως αν

1) δωσουν περισσοτερα χρηματα στην παιδεια

2) κανουν ελεγχους πως εκμεταλευονται τα χρηματα

3) ξεκινησει η αξιολογηση ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

δεν θα γινουν ΠΟΛΥ καλυτερα τα πανεπιστημια μας??μα αυτα ειναι μονο που τους λειπουν. τπτ αλλο.

Δημοσ.

-----------όλο το post είναι off topic-------------

 

Συμφωνώ κατά τα άλλα οτι το έλλειμμα παραμένει υψηλό, αλλά όχι οτι δεν μειώθηκε..
Εδώ έχεις λάθος φίλε μου. Το έλλειμα δε μειώθηκε. Το έλλειμα "αναθεωρήθηκε" όπως δήλωσε επισήμως η κυβέρνηση, και είχαμε επί μέρες κοκορομαχίες στα κανάλια. Τι σημαίνει αυτό? Σημαίνει ότι ενώ η αξία του ελλείματος αυξήθηκε, ωστόσο πλέον έχει αναθεωρημένη τιμή. Μικρότερη εν προκειμένω. πχ σκέψου ότι ένα προϊόν, έχει αξία 4 μονάδες και το αγοράζεις 4 δραχμές. Αναθεώρηση του νομίσματος πχ υποτίμιση, σημαίνει ότι το ίδιο προϊόν το αγοράζεις 6 δραχμές. Η αξία του όμως δεν έχει αλλάξει. Παραμένει 4. Άλλαξε η τιμή του.

 

Αν κάνεις search στο google με τις λέξεις "αναθεώρηση" και "δημοσιονομικού" θα πάρεις μερικά παραδείγματα

Ο σχεδιασμός του οικονομικού επιτελείου για τη μείωση του ελλείμματος έως τα τέλη του 2006 είναι στο αέρα, καθώς, εκτός από την ανοδική αναθεώρηση του ελλείμματος, οι Βρυξέλλες αντιμετωπίζουν με επιφύλαξη το ελληνικό αίτημα για την τιτλοποίηση ληξιπρόθεσμων χρεών, ύψους 1,9 δισ. ευρώ.

 

Σημειώνεται ότι η κυβέρνηση προβλέπει για φέτος μείωση του ελλείμματος στο 3,6% του ΑΕΠ.

 

H αναθεώρηση του ελλείμματος σημαίνει επίσης ότι η προσαρμογή για το υπόλοιπο του έτους και για το 2006 θα είναι κατά 0,3% του AEΠ ή 550 εκατ. ευρώ μεγαλύτερη από τις προηγούμενες εκτιμήσεις.

 

και

 

θα πρέπει μέσα στις επόμενες εβδομάδες και μήνες να αποσαφηνιστούν ορισμένες ακόμη πτυχές, που ενδεχομένως να οδηγήσουν σε νέα αναθεώρηση προς τα πάνω (ή προς τα κάτω) των ελληνικών δημοσιονομικών μεγεθών.

Όπως βλέπεις, είναι καλά κουκουλωμένα. Αν θυμάσαι και το ΠΑΣΟΚ έλεγε επί χρόνια ότι το έλλειμα ήταν κάτω του 3,3 του ΑΕΠ, αλλά όταν ανέλαβε η ΝΔ έβγαλε στη φόρα ότι τα πράγματα δεν ήταν έτσι και ότι ήταν υπερδιπλάσιο. ...λες και πριν δεν το ήξερε.

 

 

Για τον τουρισμό, δεν έχω κάποια στοιχεία. Έχω τι μου λέει ένας οικογενειακός φίλος από τα Χανιά που έστησε μια μικρή αλλά καλή μονάδα στο Γεράνι εδώ και 12 χρόνια, και έπαθε σοκ, όπως όλη η Κρήτη. Ωστόσο για το 2004 που έπεσε η μεγάλη διαφήμιση και τα έσοδα του τουρισμού πέσανε, και οι θέσεις εργασίας μειώθηκαν. Για τα υπόλοιπα έχεις δίκιο.

 

Δεν υπάρχει συνομωσία. Υπάρχει ότι το κράτος είναι μηχανισμός (από τη ίδρυσή του ως αστικού κράτους) της άρχουσας τάξης κάθε χώρας (δηλαδή της αστικής). Θέλοντας και μη, ο ρόλος της είναι να προωθεί τα συμφέροντά της απέναντι στα δικά μας.

 

---------off topic-----------

Δημοσ.

Φυσικά και καταλαβαίνω τη διαφορά αξίας και τιμής :mrgreen:

Για να μην ενοχλούμε και τους υπόλοιπους με τα offtopic, απαντάω με pm!

Δημοσ.
Εδώ έχεις λάθος φίλε μου. Το έλλειμα δε μειώθηκε. Το έλλειμα "αναθεωρήθηκε" όπως δήλωσε επισήμως η κυβέρνηση, και είχαμε επί μέρες κοκορομαχίες στα κανάλια. Τι σημαίνει αυτό? Σημαίνει ότι ενώ η αξία του ελλείματος αυξήθηκε, ωστόσο πλέον έχει αναθεωρημένη τιμή. Μικρότερη εν προκειμένω. πχ σκέψου ότι ένα προϊόν, έχει αξία 4 μονάδες και το αγοράζεις 4 δραχμές. Αναθεώρηση του νομίσματος πχ υποτίμιση, σημαίνει ότι το ίδιο προϊόν το αγοράζεις 6 δραχμές. Η αξία του όμως δεν έχει αλλάξει. Παραμένει 4. Άλλαξε η τιμή του.

 

Μάλλον εσύ μπερδεύεις τις έννοιες της αξίας και της τιμής.

H αξία είναι κάτι το καθαρά υποκειμενικό εν αντιθέσει με την τιμή. Πχ η τιμή ενός δονητή είναι χ δραχμές, αλλά για τον Keysersoze που είναι gay, έχει μεγαλύτερη αξία απο ότι έχει για μένα. Η αξία σε μια απλοποιημένη μορφή μπορεί απλώς να ταυτιστεί με τη χρησιμότητα που αποδίδει ένα αγαθό στον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά και επηρεάζεται εκτός των άλλων και απο το δεδομένο εισόδημα του καθενός. Άρα μια επίδραση στη τιμή ενός προιόντος θα έχει επίδραση και στην αξία του σε σχέση με το καλάθι του καταναλωτή. Κοινώς αν ακριβήνουν οι μπαταρίες αλλά η αξία τους παραμείνει σταθερή, όπως λες, ο φίλος μου ο Keyser γιατί θα σταματήσει να τις αγοράζει τόσο συχνά, ακόμαι και αν οι τιμές όλων των άλλων προιόντων αυξηθούν κατά το ίδιο ποσοστό;;;

(τώρα που το διαβάζω εδώ θέλει λίγη περισσότερη ανάλυση, αλλά αύριο δίνω International Capital Markets, οπότε άσε με να επανέλθω αν κάτι δεν κατάλαβες)

 

Επιπλέον το παράδειγμα σου είναι άστοχο επειδή προσπαθείς να εμπλέξεις τον όρο της αξίας σε ένα ποσοστό που εκφέρεται απο καθαρά χρηματικά μεγέθη. Το Δημόσιο έλλειμα υπολογίζεται, αλλά ποτέ δε μπορεί να υπολογιστεί ακριβώς. Για την ακρίβεια είναι τελείως αδόκιμος ο όρος ακριβώς. Τι θα πει "ακριβώς" όταν για να προκύψει ένα νούμερο χρειάζονται κάποιες παραδοχές που ποτέ δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα, αλλά απλώς την προσομοιάζουν; Για να υπάρχουν συγκρίσιμα νούμερα έχει καθιερωθεί η συνέπεια των λογιστικών στοιχείων, κοινώς δε μπορείς κύριε να αλλάζεις τις λογιστικές σου παραδοχές ανάλογα με το πως σε συμφέρει. (Για παράδειγμα σκέψου πως θα επηρέαζε τα αποτελέσματα χρήσεως μιας επιχείρησης η αποτίμηση του Κόστους Πωληθέντων με το FIFO-LIFO-Μεσοσταθμικό σε περιπτώσεις μεγάλων αλλαγών στην τιμή των πρώτων υλών). Το πρόβλημα είναι ότι όπως οι επιχειρήσεις αυτή την περίοδο αντιμετωπίζουν αλλαγές στην παρουσίαση των λογιστικών τους βιβλίων λόγω της καθιέρωσης των IAS, το ίδιο πρόβλημα μεταλαμπαδεύεται και στις κυβερνήσεις. Το θέμα είναι όμως ότι αυτό είναι λογιστικό τρυκ (το οποίο του χρόνου δε θα υφίσταται πρώτα ο Θεός) το οποίο δεν έχει συγκεκριμένη θετική ή αρνητική φορά. Είναι πως θα κάτσει. Κοινώς αν όπως λες η Ελλάδα ευννοείται απο τα νέα πρότυπα, το αντίθετο μπορεί να γίνεται για την Ιταλία. Δε μπορεί να μετρηθεί το μέγεθος της καθαρής μεταβολής αλλά είναι δύσκολό η βελτίωση των οικονομικών στοιχείων να οφείλεται εξ ολοκλήρου σε αυτά...

Δημοσ.
η αγγλια ειναι αγγλια και η ελλαδα ελλαδα. αμα αρχισουν να πηδανε απο μπαλκονια στην αγγλια,θα πηδηξουμε και μεις?

Πωωωπω!!!:mrgreen:

Φοβερο επιχειρημα!!:evil: Σημειο αναφορας στις γενιες που ερχονται...

Δημοσ.
Είσαι περήφανος για τις καταλήψεις; Είσαι περήφανος για μια πρακτική που έχει καταντήσει καραμέλα, και έχει χάσει το νόημά της; Είσαι περήφανος που θα γίνει μια χαριστική εξεταστική και θα τα περάσετε όλα το Σεπτέμβρη έχοντας κάνει 3 βδομάδες μάθημα όλες κιόλες; Τι θα έχετε αποκομίσει από αυτό το ακαδημαϊκό εξάμηνο; Γιατί όσους έχω ακούσει στις κινητοποιήσεις λένε με βεβαιότητα «ε, εντάξει, δε θα χαθεί και το εξάμηνο, θα γίνει μια διπλή το Σεπτέμβρη και θα μας περάσουν». Με τέτοιες πισινές γίνονται οι Αγώνες εκεί που μας παίρνει, ε;

 

Μα το θεό, έχω βαρεθεί να το λέω αυτό. Ξεκινήσαμε με τα χιόνια και τις αναβολές στα μαθήματα τις εξεταστικής και φτάσαμε το εξάμηνο να είναι 2 μήνες μαθημάτων ουσιαστικά. Μετά, με τις απεργίες, αποχές και χωρίς καν κατάληψη συνολικά ζήτημα αν κάναμε 5 εβδομάδες μάθημα και τώρα συζητάνε για κατάληψη. Πως στον π...ο υποτίθεται ότι καλύψαμε σε 5 εβδομάδες μαθήματα όπως αυτά που έχουμε με σοβαρότητα; Και ιδιαίτερα με την απουσία βιβλίων.

 

Όσο για τις προτάσεις σου όπως είπα και πιο πριν, συμφωνώ, αλλά όχι για άμεση εφαρμογή (γι αυτό κρίνω ότι είναι αναγκαίο να αντιδράσει η φοιτητική κοινότητα τώρα, δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις ούτε η σιγουρία ότι θα δημιουργηθούν πριν την εφαρμογή, πράγμα τρομακτικά επικίνδυνο για την πλειοψηφεία των φοιτητών), μάλλον με τη λογική να μπουν ως στόχος και σιγά σιγά να αρχίσουν να γίνονται βήματα συγκρότησης και οργάνωσης των τμημάτων που ήδη υπάρχουν ώστε να μπορέσουν αργότερα να εφαρμοστούν.

 

Στο μεταξύ έχω και μία άλλη ένσταση, στα περιφερειακά τμήματα συνεχίζουν ακόμα να ανοίγουν τμήματα σύμφωνα με υποσχέσεις (κυρίως σε προεκλογικές περιόδους όπου δημιουργήθηκαν πλάνα για περιφερειακές σχολές), τα οποία δεν χρειάζονται. Θέλω να σταματήσει αυτό πριν συζητηθεί οτιδήποτε άλλο.

 

Επίσης, στη δεδομένη στιγμή δεν κρίνω ότι η κατάληψη είναι κάτι λάθος, ο λόγος, ο τρόπος και οι στάσεις όσων συμμετέχουν σε αυτές (πλειοψηφικά) είναι λάθος/ελειπής/επιφανειακός/ηλήθιος (το αν θα υπάρχει αποτέλεσμα και ποιο θα είναι αυτό θα το δούμε, ο χρόνος θα κρίνει). Παρ' όλα αυτά, έχεις δίκιο για το ότι γίνονται συνέχεια χωρίς λόγο καταλήψειςς, αλλά κυρίως όχι γιατί δεν υπάρχουν αιτίες, απλά γιατί οι αιτίες δεν είναι αρκετής βαρύτητας για να χρησιμοποιείται το ύστατο μέτρο αντίδρασης που έχουν οι φοιτητές, η κατάληψη.

 

Σε ότι αφορά αυτό που είπες για "φασισμό" σχετικά με το ότι δεν είχες δικαίωμα ψήφου σε Γενική Συνέλευση για κατάληψη ή μη, έχω να ρωτήσω : Εαν έβλεπες ότι η κατάληψη ήταν επιλογή/πρόταση, ανθρώπων ενημερωμένων και ευαισθητοποιημένων, θα είχες πρόβλημα με τα κλειδωμένα εργαστήρια, στη συγκεκριμένη στιγμή;

 

EDIT :

 

Γιατί ξέχασα, δεν διαφωνώ, ότι πρέπει ο φοιτητής να είναι σε σχολές που να παίρνει ένας εύρος γνώσεων και όχι να εξειδικεύεται απόλυτα. Πράγμα που για το δική μου αντίληψη σημαίνει, εύρος γνώσεων πάνω στο αντικείμενό του ώστε να μπορεί να εξελίσσεται και να αφομοιώνει τις εξελίξεις, όχι ένα μπάχαλο γενικότητας χωρίς ρεαλιστική σύνδεση με το χώρο εργασίας, πόσο μάλλον μαθήματα εντελώς άσχετα που απλά αυξάνουν το χρόνο σπουδών και παίρνουν βάρος από άλλα. Τελικά τι τόσο κακό έχει να είναι μία επιστημονική σχολή επηρεασμένη σημαντικά από τις ανάγκες της αγοράς; Ιδιαίτερα όταν αυτό γίνεται με προοπτικές που να εξασφαλίζουν σημαντικό βάθος χρόνου για τους φοιτούντες; Όσο για τα υπόλοιπα, ο καθένας μπορεί να ασχοληθεί ερασιτεχνικά, Τηλεπικοινωνιακός είμαι και η βιβλιοθήκη μου έχει υπερπολλαπλάσια βιβλία άλλου περιεχομένου (και όχι επειδή απλά καθυστερούν της σχολής :Ρ).

 

Αυτό για ένα σημείο όσων λέει ο Keyser, που μέχρι στιγμής δεν με βρίσκει κάποιου να διαφωνώ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...