laokratwr Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 παιδια τι παιζει με τη σχολη?μεχρι ποτε θα απεργησουν οι καθηγητες?εξεταστικη παει για σεπτεμβρη,και αν οχι ακομα μεχρι ποτε θα το ξερουμε?μεταφερετε κανενα νεο απο πατρα σε εναν αιωνιο φοιτητη ...
g1annis Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Το μαθηματικό βρήσκεται υπό κατάληψη, μέχρι και τη δευτέρα. Τη δευτέρα θα γίνει νέα γενική συνέλευση υπό κατάληψη. Απ' ότι φαίνεται θα συνεχιστεί. Τη δευτέρα επίσης, αναμένεται να ξεκινήσουν απεργίες και οι καθηγητές.
zaxoys Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 apoikos:¨Δεν νομίζω οτι το να μειώσουμε τους εισακτέους σε αυτούς που χρειάζεται η χώρα είναι κάτι που θα βοηθήσει (ΔΕΝ λέω οτι δεν είνα ισωστό - απλώς οτι δεν θα λύσει το πρόβλημα ίσως βοηθήσει ,αλλά λίγο )- τουλάχιστον για τις σχολές μεγάλης ζήτησης .Δες πόσοι σπουδάζουν έξω πχ Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί - Πολιτικοί Μηχ , Γιατροί κλπ ..εντελώς συμπτωματικά (?) η πλειοψηφία των φοιτητών που παέι έξω και σπουδάζει "αυτό που θέλει" είναι σε σχολή μεγάλης ζήτησης ... Οπότε και να περιορίσουμε τους εδώ εισακτέους οι υπόλοιποι από έξω θα υπερκαλύπτουν την ζήτηση , τελικά το μόνο ίσως που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε για μεγαλύτερη αξιοκρατία... Για το ενιαίο πτυχίο στα ΑΕΙ τι εννοείς?Να μην σπάσει σε 3+1 ή 3+2 κλπ? Επίσης για τις εισαγωγικές εξετάσεις μετά από 1 χρόνο στα ΑΕΙ τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα όσο φαίνονται.Γιατι ναι μεν εσύ είσαι αθήνα αλλα΄για σκέψου πόσοι πχ θα μπορέσουν να έρθουν για 1 χρόνο πχ στα Χανιά που είμαι εγώ ή στην Κοζάνη ή Ξάνθη (για να μη αναφέρω το πανεπιστήμιο Αιγαίου ή το άλλο στο Ιόνιο ) να παρακολουθήσουν 1 χρόνο κσι μετά να δώσουν εξετάσεις .Θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα τότε με τα περιφερειακά πανεπιστήμια .
KaizerSoze Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 εξειδικευση ξερεις τι σημαινει KaizerSoze?? Μια χαρα ξερω.Ελπιζω να μην εννοεις "Μαστερ εκανες για εξειδικευση" γιατι τοση ωρα προσπαθεις να μας πεισεις για την ποσοτητα και την ποιοτητα των γνωσεων που προσφερουν τα ελληνικα πανεπιστημια.Και αφεταιρου ΔΕΝ εξειδικευτικα ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.η συγκεκριμενη φραση ειναι πολυ ηλιθια.Για οσα ηξερα μια χαρα μου ταχαν μαθει στην Ελλαδα και δεν εμαθα παραπανω.Αλλα πραγματα εμαθα που εδω δεν ταχαμε παρει πρεφαεπισης ελπιζω να θυμασαι οτι οι ηλεκτρολογοι εχουν δεν θυμαμαι και γω ποσες ροες. To 2003 τελειωσα,προφανως θυμαμαι.Αυτο βεβαια δεν αναιρει το γεγονος πως μια χαρα ειναι οι ροες,ναχαμε και κανενα να μας κατευθυνει τι καλα που θα'ταν που λεει το ανεκδοτο... μεταπτυχιακο εκανες. αν εκανες τα ιδια, τοτε θα ηταν καταντια.Mε την διαφορα οτι εκει με Μαστερ εισαι στα 4 χρονια και εδω στα 5 περνεις το πτυχιο(που δεν ειναι μπατσελορ,δεν ειναι μαστερ,τι ειναι?) και παλι καταληγεις να ξερεις λιγοτερα γυρω απο το θεμα που σκοπευεις να ασχοληθεις και δεν μπορεις να κανεις Μαστερ εκτος απο το περιφημο οικονομοτεχνικο του Πρωτονοταριου,αλλα μονο Διδακτορικο γιατι λενε αλλιως το πτυχιο θα θεωρειται Μπατσελορη αγορα της Ελλαδας ειναι διαφορετικη απο της Αγγλιας, οποτε δεν τιθεται θεμα συκγρισης.Τι κριμα που το μαθαινεις πολυ αργα και ξαναλεω: τα πανεπιστημια εδω δεν ειναι για ειδικευση, αλλα για γενικες γνωσεις. το ξερεις απο την αρχη και επιλεγεις. ξερεις τι επαγγαλματικη αποκατασταση θα εχεις. οποτε μην παραπονιομαστε. ειναι σαν αυτους που παραπονιουνται :"βγηκα φυσικος/δικηγορος/γιατρος/κλπ αλλα δεν μπορω να βρω δουλεια-φταιει το κρατος". ποιο κρατος φταιει ρε κακομοιρη απο την στιγμη που ειναι γνωστη η κατασταση?Η δεν εισαι του χωρου ή εχεις βρει δουλεια με 2000Ε και ζεις στο Ματριξ σου ή το πιο πιθανο δεν εχεις καταλαβει τον πατο σου και καποιος πρεπει να σου εξηγησει την ζωη απο την αρχη ε?
TopGunZ Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Συγνώμη, επειδή αναφερθήκανε οι μεγαλύτερες συνελεύσεις και πορείες και διαμαρτυρίες και δεν ξέρω εγώ... Έστω και 10.000 άτομα κάνουν πορεία ας πούμε στη Θεσσαλονίκη που είμαι εγώ. Οι φοιτητές πόσοι είναι? Γιατί και 20.001 να ήταν (που είναι μόνο καμιά 100 χιλιάδες στο ΑΠΘ) μιλάμε για λιγότερους από τους μισούς. Ναι και στη σχολή μου μαζεύτηκε αστρονομικό ποσό ψήφων σε σχέση με τις παλιότερες συνελεύσεις... το οποίο δεν είναι ούτε ένα έτος των δύο σχολών που απαρτίζουν το σύλλογό μας. Γιατί οι περισσότεροι τρέχανε να κάνουνε εργασίες, κάποιοι δουλεύανε είτε από ανάγκη είτε σε πρακτικές και μερικοί τεμπελχανάδες, άκουσον άκουσον, αντί να "αγωνιστούν" τρέχαν για τις διπλωματικές τους. Και ναι ρε, 3000 χρόνια ιστορία είναι σημαντικότερα από το αν θα σας γίνει ο κ*λος τρίγωνος ή τετράγωνος για να γίνεται στο κάτω κάτω σοβαροί επιστήμονες και όχι φραπεδοειδήμονες και ταβλεπιβήτορες!
KaizerSoze Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Επισης ειναι πραγματικα πολυ αστειο και γλυκουλι οτι ενω ολοι λεμε/λενε τι σπουδαια Πανεπιστημια εχουμε και τι πολλα που μαθαινουν οι Ελληνες α. Το ΕΜΠ δεν ειναι καν στην 100αδα των καλυτερων Πανεπιστημειων(σε αντιθεση με της Ζυριχης νομιζω που αν πεις σε ενα Πολυτεχνιτη οτι πας στην Ελβετια θα σε κοιταει σαν τον Αλφ) β. Βγαινουμε ολοι τοσο γαματοι μηχανικοι που ολα τα τηλεπικοινωνιακα συστημα ας πουμε ολα Ελλαδα ξεκινησαν.Στην Ιαπωνια ή την Γερμανια δεν ξεκινησε τιποτα γιατι ειναι ηλιθιοι
Steven Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 και η αντιπαλοτητα και το μενος σου για το ελληνικο πανεπιστημιο, ενω δεν εχεις την εμπειρια, δειχνει ισως ενα αποθυμενο. Δεν έχω κανένα μένος... αν ήταν έτσι δεν θα ασχολιόμουν... απλά με νοιάζει και θέλω να καλυτερεύσει η κατάσταση... Απωθημένο??? Δεν μπορώ να καταλάβω.. Λες και ήθελα να μπο στο ΕΜΠ και δεν τα κατάφερα για αυτό θάβω τα ελληνικά πανεπιστήμια... Το δέσμιος των βαθμών δεν το ενοώ με αυτό τον τρόπο... Εννοώ ότι και 19.5 να έβγαζα θα πήγαινα εκεί που γούσταρα... αν θες να σου δωσω το προγραμμα σπουδων, που λες οτι τα περεισσοτερα ειναι ασχετα.περισσοτερε3ς γνωσεις δεν θα χεις. μην παραφράζεις αυτά που λέω. Είπα ότι έχετε ΑΡΚΕΤΑ άσχετα μαθήματα δεν είπα ότι είναι τα περισσότερα... εξειδικευμενες θα χεις. δεν το κατακρινω αυτο, ειναι επιλογη του καθενος επισης, αλλα μην υπερηφανευεσαι για αυτο. το αν θα σου χρησιμευσουν πραγματικα, επετρεψε μου να αμφιβαλλω, ειδικα αν σκοπευεις να γυσισεις ελλαδα. Αν πιστεύεις ότι την σήμερον ημέρα χρειάζεται ένας ηλεκτρολόγος να ξέρει ιστορία νομίζω ότι πλανάσαι οικτρά... Και λέω ένας ηλεκτρολόγος και όχι ένας άνθρωπος. Διάβασε όση ιστορία θές μόνο καλό θα σου κάνει, αλλά όχι στη δουλειά σου. Η εξεικίκευση κυριαρχεί και χωρίς αυτή είσαι τελειωμένος... Εκτός αν σκοπεύεις να μην δουλέψεις πάνω σε αυτό που σπούδασες... Και μην μου αρχίσεις για τις αρχές και τις αξίες της εκπαίδευσης και του πανεπιστήμονα ανθρώπου...και οι 2 ξέρουμε πολύ καλά ότι αυτά έχουν πεθάνει και όποιος κρατιέται σε αυτά μένει πίσω στην τρελή πορεία που έχει πάρει η κοινωνία μας... @kaizer Το πολυτεχνείο της Ζυρίχης πραγματικά είναι από τα κορυφαία. Σε ranking είναι πιο πάνω από αυτό του Μονάχου που μαζί με το Aachen θεωρούνται τα καλύτερα της Γερμανίας. Και της Ζυρίχης πρέπει να έχει και γύρω στους 10 νομπελίστες στην ιστορία του. Φοβερός αριθμός! Ήμουν ανάμεσα στα 2 αλλά με κέρδισε το Μόναχο Μη ρωτάς γιατί...
Forensick Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Μια χαρα ξερω.Ελπιζω να μην εννοεις "Μαστερ εκανες για εξειδικευση" γιατι τοση ωρα προσπαθεις να μας πεισεις για την ποσοτητα και την ποιοτητα των γνωσεων που προσφερουν τα ελληνικα πανεπιστημια.Και αφεταιρου ΔΕΝ εξειδικευτικα ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.η συγκεκριμενη φραση ειναι πολυ ηλιθια.Για οσα ηξερα μια χαρα μου ταχαν μαθει στην Ελλαδα και δεν εμαθα παραπανω.Αλλα πραγματα εμαθα που εδω δεν ταχαμε παρει πρεφαTo 2003 τελειωσα' date='προφανως θυμαμαι.Αυτο βεβαια δεν αναιρει το γεγονος πως μια χαρα ειναι οι ροες,ναχαμε και κανενα να μας κατευθυνει τι καλα που θα'ταν που λεει το ανεκδοτο...[/quote'] αν διαβαζες προσεκτικα τα ποστ μου, θα καταλαβαινες οτι ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ. αλλο η εξειδικευση και αλλο η ποσοτητα. απο την μια βρυζεις τα πανεπιστημια και απο την αλλη λες οτι ειχατε μια χαρα ροες....βλεπει κανεις καμια αντιφαση εδω? επισης ηθελες να σε πιασει καποιος απο το χερακι να σου πει τι θα κανεις. ειναι γνωστο οτι τα ελλ. πανεπιστημια εχουν καποια αρνητικα και επειδη ειναι γνωστο αυτο, θα μπορουσες να ασχοληθεις μονος σου, ρωτωντας καθηγητες(ναι υπαρχουν και αυτοι). αλλα τα θελουμε ολα νιανια. Τι κριμα που το μαθαινεις πολυ αργα ε? Η δεν εισαι του χωρου ή εχεις βρει δουλεια με 2000Ε και ζεις στο Ματριξ σου ή το πιο πιθανο δεν εχεις καταλαβει τον πατο σου και καποιος πρεπει να σου εξηγησει την ζωη απο την αρχη ε? η μαλλον καποιος την εχει βρει πισω απο το πληκτρολογιο του και βγαζει τα κομπλεξ του εδω. μηπως εχεις ξεχασει οτι το πτυχιο απλα σου δινει καποια παραπανω εφοδια για να βρεις δουλεια ΑΛΛΑ δεν σου βρισκει απο μονο του???μηπως η παιδεια δεν ειναι μονο 30 μαθηματα για το πως θα ξεβιδωσω μια βιδα, αλλα κατι γενικοτερο?αλλα στου κουφου την πορτα... αντε, πεστε για το ποσο καλα ειναι τα πανεπιστημια εξω και δω ολα ειναι σκατα. υγ: απορια:μηπως το πολυτεχνειο δεν ειναι μεσα στα 100 γιατι μιλαμε για πανεπιστημια?γιατι ειναι διαφορετικα πραγματα. επισης ξαναλεω οτι το καποδιστριακο ειναι στην 30κατι θεση. το κρητης ειναι μεσα?
g1annis Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Να βάλουμε τα πράγματα λίγο στη θέση τους: Αδυνατώ να πιστέψω πως αρκετοί νέοι άνθρωποι από εδω μέσα, μασάνε το κουτόχορτο όπως τους το πασάρουν. Πως πιστεύουν ότι οι κυβερνίσεις δουλεύουν για καλό μας? * Με το ευρώ καλύτερα μας έλεγαν, φάγαμε τη χλαπάτσα μας και ισιώσαμε. * Με τους Ολυμπιακούς θα αυξηθεί ο τουρισμός μας έλεγαν, φάγαμε άλλη μια πορδή στη μάπα (μικρότερη επίσκεψη τα τελευταία 12 χρόνια καταγράφηκε πέρσυ, και αναμαίνεται και φέτος νέο ρεκόρ). * Μείωση του δημοσιονομικού ελλέιματος μας έλεγαν, φάγαμε 2 περιόδους υπό Ευρωπαϊκή επιτήρηση * Αύξηση των μισθών μας έλεγαν, πήραμε 77 λεπτά αύξηση ΤΟ ΜΗΝΑ * ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό Το νέο φρούτο, είναι η αναβάθμιση των σπουδών στην Ελλάδα. Σε ποια υπόσχεση τους ήταν αξιόπιστοι ρε παιδιά για να τους πιστέψουμε και τώρα? Ένα το κρατούμενο. Δεύτερο. Που ακούστηκε ότι στο εξωτερικό κάνουν καλύτερες σπουδές? Σίγουρα σε εντελώς εξειδικευμένα αντικείμενα, είναι πιο μπροστά, αλλά που διδάχτηκαν οι άγγλοι, γάλλοι, πορτογάλλοι, τα μαθηματικά που κάναμε εμείς στο λύκειο? Τη χημεία μας και πάει λέγοντας? Ένας έλληνας απόφοιτος χημικού για παράδειγμα, διδάχτηκε από οργανική, ανόργανη, φυσικοχημεία, μέχρι πυρηνική, τρόφιμα και πολύ καλή βιοχημεία, όταν ο άγγλος, σπουδάζει (άκουσον άκουσον) Πολυμερή, ή Ραδιοχημεία (το σεπτέμβρη θα βρίσκομαι για το πρώτο στάδιο του διατμηματικού μου μεταπτυχιακού στην Ιρλανδία, σε ένα πανεπιστήμιο τροφίμων!!!!!). Ο έλληνας βγαίνει στην αγορά εργασίας με εφόδιο ένα συνολικό πτυχίο (ο καθηγητής μου στο λύκειο πχ δούλεψε στην καριέρα του στη Misko (τότε), στα πλαστικά (Πετζετάκης), στο βιολογικό καθαρισμό, έκανε τα ιδιαίτερά του (ελεύθερος επαγγελματίας), και τέλος στα γεράματα διορίστηκε στο δημόσιο σχολείο. Ο αντίστοιχος άγγλος απόφοιτος, με πτυχίο στα πολυμερή θα έψαχνε δουλειά μόνο στα πλαστικά. Δε θέλει δα πολύ μυαλό για να καταλάβει κι ένα μικρό παιδί ακόμα, ότι η πολυδιάσπαση της γνώσης, οδηγεί στον κατακερματισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων. Εκτός των άλλων, οι κακές υποδομές, τα κακά συγγράματα, η κακές υπηρεσίες και εξοπλισμός, δεν είναι αποτέλεσμα ούτε του ενιαίου χαρακτήρα των σχολών, ούτε των αιωνίων φοιτητών ούτε όλων των παραπάνω που γράφτηκαν. Είναι πρωτίστως, αποτέλεσμα της ελλειπούς χρηματοδότησης της εκπαίδευσης (σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο, η Ελλάδα μαζί με την Αυστρία την Ιρλανδία και τη Σουηδία βρίσκεται στη χαμηλότερη θέση σε επί % δαπάνες για την ανάπτυξη της ανώτατης εκπαίδευσης http://europa.eu.int) , και της παντελούς απουσίας ολοκληρωμένου σχεδίου για την Παιδεία (από τη μία λένε ότι μέχρι το 2008 θα αυξάνονται οι εισακτέοι μέχρι τις 125.000, φτιάχνουν νέα τμήματα σε κάθε κωλοχώρι, και από την άλλη σου λένε πως μαθητές με κάτω από 10 θα κόβονται - εγώ θέλω να δω με ποιά μαγικά θα τα συνδυάσουν και τα 2). Για να μη χαλάμε το σάλιο μας τσάμπα, είναι κοινός τόπος, πως η ευημερία κάθε λαού, είναι "γραμμική συνάρτηση" της πάλης που διεξάγει απέναντι στον ντόπιο καπιταλισμό. Όπου ο λαός κοιμάται, δυστυχεί. Όπου ο λαός είναι ξύπνιος ζεί καλύτερα. Οι κοινωνικοί αγώνες (απεργείες, διαδηλώσεις, καταλήψεις κλπ), είναι αδύνατο να σταματήσουν. Όσο υπάρχουν καταπιεστικά συστήματα, θα υπάρχουν και αντιδράσεις. Κάτι άλλο, είναι αδύνατο: είναι σαν να σου καρφώνουν ένα καρφί στο σβέρκο, κι εσύ να είσαι ατάραχος. Προσωπικά θεωρώ ότι δεν έχω τίποτα πιο πολύτιμο να χάσω από τον ελεύθερο χρόνο μου (τον θεωρώ τον πλούτο των ανθρώπων). Δε θα το δωρίσω ούτε στον αφέντη, ούτε στο κράτος. Φίλε apoike υπ' αυτό το πρίσμα, ΝΑΙ το θεωρώ "κατάκτηση του κινήματος" όπως το είπες, το να μπορώ να βγαίνω για φραπέ. Κι ακόμα μεγαλύτερη κατάκτηση να μπορώ να βγαίνω για 5 φραπέδες. Έχουμε φτάσει σε ένα επίπεδο, που θα μπορούσε να ζεί όλος ο πλανήτης, αν κάθε άνθρωπος, εργζόταν μονάχα 3 ώρες τη μέρα για 25-30 χρόνια. Αντιθέτως δουλεύουμε 8-12 ώρες για 50 χρόνια, και ο μισός κόσμος λημοκτονεί. Γιατί λοιπόν δεν είναι κατάκτηση ο ελεύθερος χρόνος? (Να προειδοποιήσω πως βαριέμαι όσους έχουν αλεργία σε ορισμένες λέξεις. Όποιος πιστεύει πως η φρασεολογία μου είναι ακραία, ας πάει να ανοίξει κανα λεξικό, ή όποιο βιβλίο πολιτικής οικονομίας γουστάρει, για να μάθει ότι οι λέξεις καπιταλισμός, αστός, εργάτης, κοινωνικές τάξεις κλπ υπάρχουν, και ότι για να αναλύσεις την κοινωνία, αναπόφευκτα θα τις χρησιμοποιήσεις). edited: TopGunZ οι αλλαγές ποτέ δε γίνονται από πλειοψηφίες. Όλες οι ιστορικές τομές στην ιστορία της ανθρωπότητας, πραγματοποιήθηκαν από δυναμικές μειοψηφίες (απλά μαθήματα κοινωνιολογίας). Άσε που αν σε μια συνέλευση συμμετέχουν 200 από τους 500 της σχολής, δε γίνεται να θεωρήσουμε πως οι υπόλοιποι 300 διαφωνούν με την απόφαση. Αν πράγματι διαφωνούν, θα έρθουν στην επόμενη συνέλευση να καταψηφίσουν. Αν δεν έρθουν, μου είναι αδιάφοροι. Φιλικά Γιάννης
Forensick Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 μην παραφράζεις αυτά που λέω. Είπα ότι έχετε ΑΡΚΕΤΑ άσχετα μαθήματα δεν είπα ότι είναι τα περισσότερα... αυτα τα μαθηματα που λες ειναι 5. αν το θεωρεις αυτο αρκετα τοτε... Αν πιστεύεις ότι την σήμερον ημέρα χρειάζεται ένας ηλεκτρολόγος να ξέρει ιστορία νομίζω ότι πλανάσαι οικτρά... Και λέω ένας ηλεκτρολόγος και όχι ένας άνθρωπος. Διάβασε όση ιστορία θές μόνο καλό θα σου κάνει, αλλά όχι στη δουλειά σου. Η εξεικίκευση κυριαρχεί και χωρίς αυτή είσαι τελειωμένος... Εκτός αν σκοπεύεις να μην δουλέψεις πάνω σε αυτό που σπούδασες... Και μην μου αρχίσεις για τις αρχές και τις αξίες της εκπαίδευσης και του πανεπιστήμονα ανθρώπου...και οι 2 ξέρουμε πολύ καλά ότι αυτά έχουν πεθάνει και όποιος κρατιέται σε αυτά μένει πίσω στην τρελή πορεία που έχει πάρει η κοινωνία μας... δεν μου φαινεται να εχετε ιστορια στο προγραμμα σπουδων σας.κατι ψυχολογιες ειχατε και κατι οικονομιες που ειδικα για αυτο εχετε και ποη. μην παιζουμε, ξερω αρκετα καλα το προγραμμα σπουδων σας. ναι, προτειμω να μεινω ρομαντικος και να πιστευω σε αυτες τις αξιες. τεσπα, μου φαινεται ξεφυγαμε λιγο.
zaxoys Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 - Ειδικά για τα μαθήματα ανθρωπιστικής παιδείας όποιος ενδιαφέρεται ας ρίξει μια ματιά εδώ :http://allusers.noc.tuc.gr/data/uploads/19-04-06/13061_egg.pdf -Υπάρχει και ο αντίλογος βέβαια εδώ: http://allusers.noc.tuc.gr/all_users_announcement.php?id=13098
KaizerSoze Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 αν διαβαζες προσεκτικα τα ποστ μου, θα καταλαβαινες οτι ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΩ. αλλο η εξειδικευση και αλλο η ποσοτητα. απο την μια βρυζεις τα πανεπιστημια και απο την αλλη λες οτι ειχατε μια χαρα ροες....βλεπει κανεις καμια αντιφαση εδω?Εχμ...προφανως αδυνατεις να καταλαβεις οτι με την φραση αυτη εκρινα το φασμα και οχι το βαθοςεπισης ηθελες να σε πιασει καποιος απο το χερακι να σου πει τι θα κανεις. ειναι γνωστο οτι τα ελλ. πανεπιστημια εχουν καποια αρνητικα και επειδη ειναι γνωστο αυτο, θα μπορουσες να ασχοληθεις μονος σου, ρωτωντας καθηγητες(ναι υπαρχουν και αυτοι). αλλα τα θελουμε ολα νιανια.Nα υποθεσω οτι αυτη την εποχη στην Αγγλια ξεκουραζονται γιατι ξεπατωθηκαν με τοσες ερωτησεις που τους εκανα.Μιλαμε τους πεθανα.Αυτοι οι μαλακες τα ιδια ηλιθια πραγματα μου μαθαιναν.Απλα στο αεροπλανο αο το Αμστερνταμ με επιασε η Νταρμα,μου κανα πλυση εγκεφαλου στο νησι του Λοστ και οταν πατησα Βρετανια αλλα ξα συμπεριφορα και τους αναγκασα να αλλαξουν και μαθηματα σε πιο ρεαλιστικα.Γιατι και αυτο το μπορω να αλλαζω τα μαθηματα της σχολης δατ ιζ ε?Θα μεγαλωσεις και θα καταλαβεις η μαλλον καποιος την εχει βρει πισω απο το πληκτρολογιο του και βγαζει τα κομπλεξ του εδω.Χμ,ναι,αυτο ακριβως.Κομπλεξικος ειμαι μηπως εχεις ξεχασει οτι το πτυχιο απλα σου δινει καποια παραπανω εφοδια για να βρεις δουλεια ΑΛΛΑ δεν σου βρισκει απο μονο του???μηπως η παιδεια δεν ειναι μονο 30 μαθηματα για το πως θα ξεβιδωσω μια βιδα, αλλα κατι γενικοτερο?αλλα στου κουφου την πορτα...[/;θοτε]Sorry αλλα με αυτα πουχεις πει και εχω πει,αυτο κανονικα ειναι δικο μου επιχειρημα,δεν νομιζεις? υγ: απορια:μηπως το πολυτεχνειο δεν ειναι μεσα στα 100 γιατι μιλαμε για πανεπιστημια?γιατι ειναι διαφορετικα πραγματα. επισης ξαναλεω οτι το καποδιστριακο ειναι στην 30κατι θεση. το κρητης ειναι μεσα?Eχμμμ,σωστα,γιαυτο ειναι καμια 50αρια Πολυτεχνεια αλλα ΟΧΙ το ΕΜΠ.Επισης,μπορεις σε παρακαλω να μου δωσεις την πηγη αυτου με το Καποδιστριακο?
Steven Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Αφου λοιπον επιμένεις...ορίστε...με ένα 10άλεπτο search στο google... http://ed.sjtu.edu.cn/rank/2005/ARWU2005TOP500list.htm Άμα πας στα Top 100 της Ευρώπης θα παρατηρήσεις ότι το πανεπιστήμιο και το πολυτεχνείο του Μονάχου είναι στην 10η και 11η θέση αντίστοιχα με της Ζυρίχης να είναι στην 5η. Τo Καποδιστρικό είναι στην 96η και είναι το ΜΟΝΟ ελληνικό στα πρώτα 123! Αντίθετα η Γερμανία έχει 23 από τα 123 και η Αγγία 30 από τα 123 πανεπιστήμια και πολυτεχνεία... Μήπως αυτό σου λέει επιτέλους κάτι? Αν σκεφτείς ότι τα αγγλικά πανεπιστήμια και ειδικά αυτά που είναι την κορυφή θέλουν πάρα πολλά χρήματα που εγώ δεν μπορώ να τα πληρώσω είμαι για τα δικά μου μέτρα σε ένα από τα 5 καλύτερα πανεπιστήμια της Ευρώπης που προσφέρουν δωρεάν παιδεία με ένα μικρό ποσό κάθε εξάμηνο από τους φοιτητές.... Στα 500 καλύτερα του κόσμου όπως μπορείς να δεις συμπεριλαμβάνονται 2 ελληνικά και 40 γερμανικά...Αν όλα αυτά τα στοιχεία δεν σου λένε πάλι τίποτα..παραιτούμαι... Φυσικά υπάρχουν πολλές διαφορετικές έρευνες... Βρήκα άλλη που έχει το Μόναχο 39 και την Ζυρίχη 49, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα... Το θέμα είναι η γενική κατάσταση και αυτή είναι δεδομένη ότι και να λες... Και άμα δεν σου αρέσει που έχει και πανεπιστήμια μέσα μπορείς να επισκευτείς και αυτό το pdf http://www.ifs.tuwien.ac.at/~silvia/research-tips/times_top100_technologie_2005.pdf... Όλως τυχαίως το ΕΜΠ δεν υπάρχει πουθενά...ενώ η Ζυρίχη, το Άαχεν και το Μόναχο φιγουράρουν στην 12η, 28, και 33η θέση αντίστοιχα στον κόσμο και στην Ευρώπη στην 3η, 7η και 9η... @Kaizer Στην δίνω εγώ για να μη ψάχνει ο Forensick... δεν μου φαινεται να εχετε ιστορια στο προγραμμα σπουδων σας.κατι ψυχολογιες ειχατε και κατι οικονομιες που ειδικα για αυτο εχετε και ποη. μην παιζουμε, ξερω αρκετα καλα το προγραμμα σπουδων σας. Όπως φαίνεται δεν ξέρεις τίποτα... Ψυχολογία φυσικά και δεν υπάρχει...οικονομία φυσικά και υπάρχει λίγο... Νομίζω για τον καθλενα που θα δουλέψει στη βιομηχανία είναι απολύτως απαραίτητες οι οικονομικές γνώσεις... Και τονίζω ξανά δεν ξέρω τι γίνεται στην Σουηδία, Ολλανδία, Γαλλία αλλά στη Γερμανία πληρώναμε 85 ευρώ το εξάμηνο (γελοίο ποσό) και από του χρόνου θα ανέβει στα 500 (πολύ αξιοσέβαστο ποσό, όχι όμως υπερβολικό σε σχέση με αυτά που σου προσφέρουν) λόγω περικοπών από τη δημόσια χρηματοδότηση... Αυστρία και Ελβετία κάτι αντοίστιχο θα ισχύει... Κοινώς καμία σχέση με τα λεφτά που θέλουν σε Αγγλία και Αμερική.. Θεωρώ λοιπόν φοβερό κατόρθωμα αυτό που έχουν κάνει Γερμανοί, Αυστριακοί, και Ελβετοί να βρίσκονται τόσο ψηλά!!!
Forensick Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Θα μεγαλωσεις και θα καταλαβεις κοψε τα ναρκωτικα. Χμ,ναι,αυτο ακριβως.Κομπλεξικος ειμαι αυτο λεω και γω, χαιρομαι που συμφωνουμε. μηπως εχεις ξεχασει οτι το πτυχιο απλα σου δινει καποια παραπανω εφοδια για να βρεις δουλεια ΑΛΛΑ δεν σου βρισκει απο μονο του???μηπως η παιδεια δεν ειναι μονο 30 μαθηματα για το πως θα ξεβιδωσω μια βιδα, αλλα κατι γενικοτερο?αλλα στου κουφου την πορτα...[/quote']Sorry αλλα με αυτα πουχεις πει και εχω πει,αυτο κανονικα ειναι δικο μου επιχειρημα,δεν νομιζεις? ουτε καν μπορεις να καταλαβεις οτι αυτα που λες αντικρουουν το ενα το αλλο. ναι λοιπον, ειναι δικο σου επιχειρημα στο κοσμο της κουκουρουκου. Eχμμμ,σωστα,γιαυτο ειναι καμια 50αρια Πολυτεχνεια αλλα ΟΧΙ το ΕΜΠ.Επισης,μπορεις σε παρακαλω να μου δωσεις την πηγη αυτου με το Καποδιστριακο? κανονικη ερωτηση ηταν, δεν ηταν ειρωνικο. αυτο για το καποδιστριακο μου το εχει πει κοπελα απο το ΕΜΠ πο ασχολειται. επλιζω να ειναι και εγκυρο. υγ: αν βλεπεις καποια ειρωνια, ας μην ησουν τοσο καυστικος πιο πριν. δεν ειχα ουτε εχω κατι με σενα. θα προτειμουσα να κατεβουν οι τονοι και να μιλησουμε πιο ανθρωπινα. οι ακροτητες (και απο τις 2 μεριες) δεν βοηθανε καθολου. συμφωνω με οσα ειπε ο g1annis
worldcitizen Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Να τα ξαναπώ και να συμπληρώσω; Ναι στο χρονικό όριο σπουδών' date=' ακριβώς όπως προτείνεται στο πόρισμα.[/list'] ΟΧΙ στο χρονικό όριο σπουδών, για τον ακριβή λόγο ότι μιλάμε για αυτήν την κοινωνία και όχι μια κοινωνία που έχουμε ενα καλύτερο μέλλον στην εργασία.. Γιατί πτυχίο = καλύτερες προοπτικές ευρεσης εργασίας Κατάργηση του δωρεάν συγγράμματος. Εγκατάσταση φωτοτυπικών στις βιβλιοθήκες και θέσπιση κονδυλίου για χαρτί για 600 φωτοτυπίες ανά μάθημα ανά φοιτητή. Το βιβλίο δεν συγκρίνεται επουδενή με τις φωτοτυπίες.. Σε 4-5 χρόνια θα είναι κουρελόχαρτα (όπως τα πτυχία που θα πέρνουμε..).. Είναι αδύνατη η απομνημόνέυση' date=' άρα και αυτό που θα πρέπει να προσφέρεται είναι μια καλύτερη αντίληψη για το αντικείμενο μας, σε συνδυασμό με τις "πληροφορίες" που θα χρειαζόμαστε (είτε λέγεται θεώρημα, είναι πίνακας χημικών στοιχείων, είτε είτε) έτσι ώστε να είμαστε σκεπτόμενοι άνθρωποι.. Να μην απαιτείται πτυχίο ΑΕΙ για τις «βασικές» δουλειές στο δημόσιο. Συμφωνώ.. Αλλά εδώ οι καθαρίστριες προσλαμβάνονται με το μεγαλύτερο βαθμο απολυτηρίου Λυκείου.. Τι γίνεται? Ανεργία [*] [*] Max όριο 3 εξετάσεων ανά μάθημα' date=' όπως ορίζεται στο πόρισμα. [/list'] Έστω ότι κόβεσαι.. Τι πτυχίο θα πέρνεις? Θα πέρνεις υποπτυχίο? Τι πειράζει? Είναι αχρηστος ο άλλος? Βλάκας? Πειράζει κανέναν? Τη σπάει στον καθηγητή να διορθώνει γραπτά? Αρκετά απο τα μαθήματα είναι "στατιστικά".. Κι αν σου κάτσει...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.