Forensick Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 φιλε apoikos, καταλαβαινω την αποψη σου. ΑΛΛΑ: ενα πραγμα δεν μπορω να καταλαβω. το να μηδενιζεις τα παντα ειναι σωστο? εχεις ψαξει τι γινεται απο πισω η παλι μιλαμε εξ εμπειριας και καλα? εχεις ρωτησει κανεναν απο τις παραταξεις να δεις τι γινεται? επισης για ποιες καταληψεις καραμελα λες? μηπως το χεις μπερδεψει με τις απεργιες των καθηγητων που απο το 2001 δεν εχει περασει χρονια χωρις μια εστω και μικρη απεργια? το να μηδενιζεις τα παντα ειναι ευκολο. αλλα για προτεινε εναν αλλον τροπο δρασης ο οποιος θα γινει και αντιληπτος στους "ενδιαφερομενους" αλλα και θα εχει ουσια. να σε ρωτησω και κατι αλλο: οι απεργιες δλδ τι ειναι, διαφερουν σε κατι απο τις καταληψεις? για τις απεργιες γιατι δεν λες κατι? μηπως να διεκδικησουν με καρτελακι στο πετο εν ωρα εργασιας?και μην μου πεις οτι οταν εχεις απεργια απλα δεν πας, ενω στην καταληψη, δεν αφηνεις αυτους που θελουν. η ουσια τους ειναι η ιδια, απλα στο ενα δεν δουλευεις, αρα δεν χρειαζεται να εμποδισεις καποιον, αλλα στην καταληψη οι φοιτητες δεν μπορουν να πουν "απεχουμε απο τα φοιτητικα μας καθηκοντα", γιατι προφανωσ ειναι κοροιδια.
KaizerSoze Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Αργειτε,αργειτε να τελειωσετε τις σχολες,η αγορα εσας περιμενει,μην φοβαστε,για ολους εχει δουλεια (καποια στιγμη γυρω στα 25-27 σου ξυπνας και καταλαβαινεις που να βαλεις το πτυχιο σου)
apoikos Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 φιλε apoikos' date='καταλαβαινω την αποψη σου. ΑΛΛΑ: ενα πραγμα δεν μπορω να καταλαβω. το να μηδενιζεις τα παντα ειναι σωστο?[/quote'] Δε μηδενίζω απολύτως τίποτα. εχεις ψαξει τι γινεται απο πισω η παλι μιλαμε εξ εμπειριας και καλα? εχεις ρωτησει κανεναν απο τις παραταξεις να δεις τι γινεται? Για πες μου εσύ τι γίνεται σε παρακαλώ. επισης για ποιες καταληψεις καραμελα λες? μηπως το χεις μπερδεψει με τις απεργιες των καθηγητων που απο το 2001 δεν εχει περασει χρονια χωρις μια εστω και μικρη απεργια? Οι καθηγητές δεν είναι το θέμα μας. Το ότι κάποιοι κάνουν καραγκιοζιλίκια δε σημαίνει ότι πρέπει να τα κάνουμε και οι υπόλοιποι. Επίσης δε θυμάμαι 6μηνο από το 2000 μέχρι και το 2005 χωρίς έστω μια κατάληψη. το να μηδενιζεις τα παντα ειναι ευκολο. αλλα για προτεινε εναν αλλον τροπο δρασης ο οποιος θα γινει και αντιληπτος στους "ενδιαφερομενους" αλλα και θα εχει ουσια. Ο τρόπος δράσης σίγουρα πάντως δεν είναι να έρχονται να μου κλειδώνουν το εργαστήριο 3 άτομα και να πηγαίνουν για μπάνια. Γιατί το αποφάσισε η Γ.Σ., ε; Αποφάσισε δημοκρατικά να μας κλείσουν τα εργαστήρια, εμείς όμως ως Υ.Δ. δεν έχουμε δικαίωμα να ψηφίσουμε κατά της κατάληψης στη Γ.Σ. Υφέρπων φασισμός; να σε ρωτησω και κατι αλλο: οι απεργιες δλδ τι ειναι, διαφερουν σε κατι απο τις καταληψεις? για τις απεργιες γιατι δεν λες κατι? μηπως να διεκδικησουν με καρτελακι στο πετο εν ωρα εργασιας?και μην μου πεις οτι οταν εχεις απεργια απλα δεν πας, ενω στην καταληψη, δεν αφηνεις αυτους που θελουν. η ουσια τους ειναι η ιδια, απλα στο ενα δεν δουλευεις, αρα δεν χρειαζεται να εμποδισεις καποιον, αλλα στην καταληψη οι φοιτητες δεν μπορουν να πουν "απεχουμε απο τα φοιτητικα μας καθηκοντα", γιατι προφανωσ ειναι κοροιδια. Όταν οι απεργίες γίνονται για ψύλλου πήδημα και με τη συχνότητα που γίνονται στην Ελλάδα, ναι, χάνουν το νόημά τους. Και ειδικά όταν μπροστάρηδες είναι άνθρωποι που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους. Αλλά δεν είναι οι απεργίες το θέμα μας. Το θέμα μας είναι ότι κάποια στιγμή σε αυτή τη χώρα πρέπει να γίνει δουλειά.
KaizerSoze Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 οχι' date=' οχι, με παρεξηγησες. ποτε δεν ειπα οτι εχουμε το καλυτερα πανεπιστημια. αλλα οτι εχω βαρεθει ολους αυτους που τα θαβουν και εξυμνουν το εξωτερικο. καλα κανουν και φευγουν, αλλα αμφιβαλω αν οι μισοι εφυγαν οικειοθελως η απλα επειδη δεν μπορουσαν να ανταπεξελθουν. ειναι γενικως αποδεκτο, πως η ποσοτητα των πληροφοριων που παιρνουμε σε 2θμια και 3θμια εκπαιδευση ειναι τεραστια και αρκετα μεγαλυτερη απο αυτη στο εξωτερικο. αν ειχαμε εκμεταλλευθει αυτο το γεγονος(με υποδομες, χρηματοδοτηση,εποπτια)τοτε σιγουρα θα ειχαμε απο τα καλυτερα. αν η ποσοτητα συνδιαζοταν καλυτερα με την ποιοτητα, τοτε ναι. οταν ομως, καποιος ο οποιος δεν ξερει τι γινεται στην παιδεια και βγαζει και σημαντικα συμπερασματα, τοτε τι να το κανω? αλλο να σου εχει πει ο ταδε οτι γινεται αυτο και αλλο να το ξερεις απο πρωτο χερι. γιατι οπως ξαναειπα, οταν εισαι εξω απο τον χωρο μπορει να λες οτι θες, αλλα συνηθως δεν ισχυουν. και αυτο γιατι σχολιαζεις καταστασεις που ποτε δεν εχεις ζησει απο κοντα. και οχι δεν θεωρω εξυπνακηδες αυτους που πανε στο εξωτερικο. δεν μου φαινεται πως το 60% αυτων να εβγαιναν εξω αν ειχαν παει καλα στις πανελληνιες. και μην ακουσω οτι ειναι αδικο το συστημα με τις πανελληνιες. μπορει να ειναι, αλλα θελει ενα στρωσιμο για να καταφερεις κατι. και οσοι δεν καταφερνουν κατι, βγαζουν την χολη τους μετα εξυμνωντας τα πανεπιστημια εξω. [/quote'] Σορυ δικε μου αλλα τωρα σου γραφει καποιος που μπηκε ΕΜΠ,Ηλεκτρολογους και εκανε Μαστερ Αγγλια...Αρα θεωρω οτι δεν μπορεις να πεις οτι δεν μπορεσα να γραψω Πανελληνιες,ουτε οτι δεν μπορεσα να ανταπεξελθω και κυριως οτι ξερω ενα συστημα..Τα ειδα και τα 2 οποτε εχω αποψη Λοιπον,ΠΑΠΑΡΙΑ μαθαινουμε περισσοτερα.Οταν εκανα το Μαστερ το 1ο εξαμηνο ελεγα "Τι ναι αυτα?Τα ξερω απο την σχολη" αλλα καπακια συνειδητοποιησα οτι οσοι ειμασταν στην ταξη ειχαν σπουδασει 3 χρονια και εγω 5.Επομενως βαλε και το Μαστερ,αυτοι τα μαθαινουν σε 4 εμεις σε 5.2ο εξαμηνο επαθα πλακα,εκανα πραγματα που δεν ειχα δει,που με ενδιεφεραν και κυριως με εφαρμογη στην Βρετανικη αγορα Στην Ελλαδα καναμε 5 χρονια να μαθουμε ας πουμε 10 πραγματα αλλα τα μισα ηταν διασκορπισμενα,δηλαδη ηταν απο μηχανες μεχρι Πασκαλ.Απο τα 10,αναλογα με την κατευθυνση εγω σου λεω ζητημα να χρησημοποιησεις τα 6.Κανεις δεν μας εμαθε να φιλτραρουμε τι θελουμε.Κανεις δεν μας επιασε να μας πει 5 πραγματα για την αγορα(βρες 10 τηλεπικοινωνιακους Πολυτεχνιτες και πες μου ποσοι απο αυτους δουλευουν σε RF που γουσταραμε ολοι τοτε) Εκει μαθαινουν σε 3 χρονια 5 πραγματα και σε αλλο 1 μαθαινουν αλλα 2 εκ των οποιων το 1 ειναι γνωσεις ετοιμες προς χρησης. Καταληγεις εδω να εχεις κανει 4 πραγματα παραπανω,να εχεις φαει +1 χρονο(που δεν σου περισσευει αφου εχεις και την υποχρεωτικη θητεια,ετσι?)αλλα στην ουσια να χρησιμοποιεις 1 λιγοτερο και μαλιστα να εισαι και σε πιο θεωριτικο επιπεδο.Οκ,μπορει να ξερεις καποια πραγματα για 2-3 τομεις που δεν τα ξερει ο αντιστοιχος αγγλος αλλα στο φιναλε,για να τα βγαλεις αυτα στην αγορα ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ!!Δηλαδη μαθαινεις πραγματα που σου ανοιγουν τους οριζοντες αλλα στην τελικη δεν σουναι χρησιμα γιατι ταχεις φτασει σε ενα σημειο βασικο μονο. Ειναι σαν να τρωτε,ναχει αυτος 1,5 μπριζολα,ναχεις και συ 1 μπριζολα και να εχεις και σκορδαλια.Τι να τι κανεις ομως,αφου δεν εχεις μπακαλιαρο?Τελικα αυτος θα χορτασει
Forensick Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δε μηδενίζω απολύτως τίποτα. μηδενιζεις τα παντα. Για πες μου εσύ τι γίνεται σε παρακαλώ. εγω σε ρωτησα. αφου λοιπον δεν ξερεις μην στηριζεσαι σε αερολογιες. Ο τρόπος δράσης σίγουρα πάντως δεν είναι να έρχονται να μου κλειδώνουν το εργαστήριο 3 άτομα και να πηγαίνουν για μπάνια. Γιατί το αποφάσισε η Γ.Σ., ε; Αποφάσισε δημοκρατικά να μας κλείσουν τα εργαστήρια, εμείς όμως ως Υ.Δ. δεν έχουμε δικαίωμα να ψηφίσουμε κατά της κατάληψης στη Γ.Σ. Υφέρπων φασισμός; δεν απαντας στην ερωτηση. ωραια να τα μηδενιζουμε λοιπον, αλλα απο ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΕΝΟ. οι συνελευσεις για αυτο ειναι, για να αποφασιζουν οι φοιτητες. ειναι το νομοθετιμενο οργανο τους. οταν λοιπον αυτος που διαφωνει, διαφωνει εκ των υστερων, ας προσεχε, γιατι η διαδικασια υπαρχει και δεν την ακολουθησε.ποιος σου ειπε οτι μπορεις να ψηφισεις κατα της καταλυψης?μαλλον δεν εχεις ασχοληθει και πολυ απ οτι βλεπω...απ εξω τοσα χρονια, απ εξω και τωρα και θες να εκφερεις και γνωμη. λυπαμαι. Όταν οι απεργίες γίνονται για ψύλλου πήδημα και με τη συχνότητα που γίνονται στην Ελλάδα, ναι, χάνουν το νόημά τους. Και ειδικά όταν μπροστάρηδες είναι άνθρωποι που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους. Αλλά δεν είναι οι απεργίες το θέμα μας. Το θέμα μας είναι ότι κάποια στιγμή σε αυτή τη χώρα πρέπει να γίνει δουλειά. δεν μου φαινεται οτι διαφωνει καποιος σε αυτο.
Forensick Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 εξειδικευση ξερεις τι σημαινει KaizerSoze?? επισης ελπιζω να θυμασαι οτι οι ηλεκτρολογοι εχουν δεν θυμαμαι και γω ποσες ροες. μεταπτυχιακο εκανες. αν εκανες τα ιδια, τοτε θα ηταν καταντια. η αγορα της Ελλαδας ειναι διαφορετικη απο της Αγγλιας, οποτε δεν τιθεται θεμα συκγρισης. και ξαναλεω: τα πανεπιστημια εδω δεν ειναι για ειδικευση, αλλα για γενικες γνωσεις. το ξερεις απο την αρχη και επιλεγεις. ξερεις τι επαγγαλματικη αποκατασταση θα εχεις. οποτε μην παραπονιομαστε. ειναι σαν αυτους που παραπονιουνται :"βγηκα φυσικος/δικηγορος/γιατρος/κλπ αλλα δεν μπορω να βρω δουλεια-φταιει το κρατος". ποιο κρατος φταιει ρε κακομοιρη απο την στιγμη που ειναι γνωστη η κατασταση? edit: αντε, γιατι δεν μπορω να διαφωνω με ανθρωπους που ακουνε Theater :-P
apoikos Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Επαναλαμβάνω: δεν ισοπεδώνω τίποτα. Όσοι αντιδρούν άκριτα στις αλλαγές ισοπεδώνουν τα πάντα. Τις προτάσεις μου για το συμμάζεμα της τριτοβάθμιας παιδείας τις έχω ήδη διατυπώσει στο άλλο thread, όπου έχω και μια ανάλυση του γιατί είναι αδιέξοδη η κατάσταση στην τριτοβάθμια παιδεία. Από 'κει και έπειτα δεν έχω τίποτα άλλο να πω, εκτός από το να σας επισημάνω αυτά που είπε ο KeyserSoze. Εγώ το ΕΜΠ το τελείωσα και αξία στο πτυχίο μου έχω ήδη δώσει. Από 'κει και έπειτα είναι δικό σας πρόβλημα το να συνειδητοποιήσετε τι δίνει αξία στο πτυχίο σας και σε εσάς τους ίδιους και τι όχι. Επίσης είναι δική σας υποχρέωση να πάτε πέρα από την Οινόη και να δείτε πως λειτουργούν τα πράγματα στον υπόλοιπο κόσμο και γιατί εκεί βγαίνουν σωστοί Επιστήμονες και Μηχανικοί, ενώ εδώ όχι. Τα σέβη μου.
Forensick Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 προτασεις εννοεις τις αοριστολογιες που ελεγες στο αλλο θρεντ? αυτο που ειπες ειναι η κοινη λογικη σε σκεψεις, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ. εσυ δεν αντιδρας ακριτα? δεν ξερεις καν τι γινεται μεσα στα πανεπιστημια και λες οτι να ναι και μετα λες οτι δεν ισοπεδωνεις τπτ. καλο. τα σεβη μου.
apoikos Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Ναι μωρέ, δεν ξέρω, απλά κάθε μέρα είμαι εκεί. Για να ακούσω λοιπόν τις δικές σου προτάσεις που είναι πιο συγκεκριμένες;
Forensick Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 ειπα εγω οτι εχω προτασεις?? εσυ εισαι που λες συνεχεια οτι δεν πρεπει να γινει το ενα και το αλλο, αλλα στο τελος δεν εχεις καμια προταση να κανεις για το αντιθετο.
apoikos Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Να τα ξαναπώ και να συμπληρώσω; Σταδιακή μείωση εισακτέων και σχολών στα επίπεδα που χρειάζεται η χώρα. Τον πρώτο λόγο στον αριθμό των εισακτέων να τον έχουν τα πανεπιστήμια. Το να σπουδάζουν όλοι σε συνδυασμό με την παρούσα οικονομική κατάσταση οδηγεί σε πτώση του επιπέδου των σχολών και απαξίωση των πτυχίων. Είναι δε κάτι, το οποίο δε συμβαίνει πουθενά αλλού στον κόσμο. Εισαγωγικές εξετάσεις στις ίδιες τις σχολές, ενδεχομένως μετά από ένα προπαρασκευαστικό έτος. Να επιλέγεις 1 πανεπιστημιακό ίδρυμα και να δίνεις εκεί. Να μπαίνουν αυτοί που πραγματικά θέλουν να μπουν και όχι αυτοί που μπαίνουν από σπόντα. Ναι στο χρονικό όριο σπουδών, ακριβώς όπως προτείνεται στο πόρισμα. Θέσπιση ανταποδοτικών υποτροφιών για όσους είναι οικονομικά ασθενείς (θες και ακριβές ποσό στη φορολογική δήλωση; ). Να είναι 2 ειδών, είτε να περιλαμβάνουν σίτιση/στέγαση και ένα ποσό περίπου 300 ευρώ το μήνα, είτε χωρίς σίτιση/στέγαση και 550 ευρώ το μήνα. Να εφαρμοστεί επιτέλους η αξιολόγηση καθηγητών από τους φοιτητές, όπου δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα. Κατάργηση του δωρεάν συγγράμματος. Εγκατάσταση φωτοτυπικών στις βιβλιοθήκες και θέσπιση κονδυλίου για χαρτί για 600 φωτοτυπίες ανά μάθημα ανά φοιτητή. Ενίσχυση των ΤΕΕ και των ΙΕΚ. Υποχρεωτική πρακτική για τα τεχνικά επαγγέλματα. Να μην απαιτείται πτυχίο ΑΕΙ για τις «βασικές» δουλειές στο δημόσιο. Ενιαίο πτυχίο στα ΑΕΙ. Max όριο 3 εξετάσεων ανά μάθημα, όπως ορίζεται στο πόρισμα. Πόσο πιο συγκεκριμένες προτάσεις από αυτές περιμένεις χωρίς να έχω στα χέρια μου πλήρη οικονομοτεχνικά και στατιστικά στοιχεία; Ακούω...
Lucifer Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Συμφωνώ σε όλες τις ως άνω προτάσεις, εκτός από: -Γιατί να εδραιωθεί υποχρεωτικό όριο σπουδών? Οι αιώνιοι φοιτητές δεν βλάπτουν κανέναν, ούτε τη σχολή, ούτε το δημόσιο, κανέναν. Ούτε πάσο παίρνουν, ούτε κρατάνε τους υπόλοιπους πίσω. -Διευκρίνηση στο "όχι δωρεάν συγγράμματα": σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε η ύλη να έχει ως πηγή ένα συγκεκριμένο σύγγραμμα, rather ένα μωσαϊκό από το οποίο ο φοιτητής καλείται να επιλέξει. Όλοι ξέρουμε τι παίζει με τα βιβλία που γράφουν οι ίδιοι οι καθηγητές. -Όριο εξετάσεων, αντίστοιχης φύσεως διαφωνία με το θέμα των αιώνιων.
Steven Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 οχι' date=' οχι, με παρεξηγησες. ποτε δεν ειπα οτι εχουμε το καλυτερα πανεπιστημια. αλλα οτι εχω βαρεθει ολους αυτους που τα θαβουν και εξυμνουν το εξωτερικο. καλα κανουν και φευγουν, αλλα αμφιβαλω αν οι μισοι εφυγαν οικειοθελως η απλα επειδη δεν μπορουσαν να ανταπεξελθουν. ειναι γενικως αποδεκτο, πως η ποσοτητα των πληροφοριων που παιρνουμε σε 2θμια και 3θμια εκπαιδευση ειναι τεραστια και αρκετα μεγαλυτερη απο αυτη στο εξωτερικο. αν ειχαμε εκμεταλλευθει αυτο το γεγονος(με υποδομες, χρηματοδοτηση,εποπτια)τοτε σιγουρα θα ειχαμε απο τα καλυτερα. αν η ποσοτητα συνδιαζοταν καλυτερα με την ποιοτητα, τοτε ναι. οταν ομως, καποιος ο οποιος δεν ξερει τι γινεται στην παιδεια και βγαζει και σημαντικα συμπερασματα, τοτε τι να το κανω? αλλο να σου εχει πει ο ταδε οτι γινεται αυτο και αλλο να το ξερεις απο πρωτο χερι. γιατι οπως ξαναειπα, οταν εισαι εξω απο τον χωρο μπορει να λες οτι θες, αλλα συνηθως δεν ισχυουν. και αυτο γιατι σχολιαζεις καταστασεις που ποτε δεν εχεις ζησει απο κοντα. και οχι δεν θεωρω εξυπνακηδες αυτους που πανε στο εξωτερικο. δεν μου φαινεται πως το 60% αυτων να εβγαιναν εξω αν ειχαν παει καλα στις πανελληνιες. και μην ακουσω οτι ειναι αδικο το συστημα με τις πανελληνιες. μπορει να ειναι, αλλα θελει ενα στρωσιμο για να καταφερεις κατι. και οσοι δεν καταφερνουν κατι, βγαζουν την χολη τους μετα εξυμνωντας τα πανεπιστημια εξω.[/quote'] Φαντάζομαι αναφέρεσαι σε μένα... Έχω και ένα nick...δεν κάνει κακό να το πεις... Προς πληροφόρηση σου λοιπόν...όχι πως με ενδιαφέρει καθόλου να σε διαφωτίσω αλλά λέμε τώρα... Είσαι κλασσικός Έλληνας και έχεις την κλασική νοοτροπία του Έλληνα... Έπρεπε να δείτε όλοι τις αντιδράσεις των καθηγητών μου στο φροντιστήριο όταν τους είπα ότι θα πάω στη Γερμανία να σπουδάσω... Οι άνθρωποι αντέδρασαν λες και θα έκανα το χειρότερο λάθος στη ζωή μου και αντί να με ενθαρρύνουν όπως θα έκανα εγώ σε κάποιον που θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό, γιατί όπως και να το κάνουμε το ποσοστό των Ελλήνων φοιτητών που φεύγει με την πρώτη από την Ελλάδα είναι μικρό, και να στηρίξουν αυτή την δύσκολη για πολλούς λόγους προσπάθεια, έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους για να μου αλλάξουν άποψη αλλά ευτυχώς κανένας δεν μπορούσε να το κάνει αυτό... Προσπαθούσαν να με πείσουν να μείνω εδώ χωρίς να έχουν ένα σοβαρό επιχείρημα και όταν τους έλεγα για το Μόναχο κουνούσαν το κεφάλι... Ας μου εξηγήσει κάποιος αυτές τις αντιδράσεις... Εγώ λέω πως είναι οπισθοδρομισμός και συντηριτισμός...και είναι και μορφωμένοι άνθρωποι όλοι αυτοί... Εγώ προσωπικά είχα αποφασίσει από το καλοκαίρι της 2ας Λυκείου τι θα κάνω στη ζωή μου και που θα σπουδάσω μετά από ένα όχι φοβερό αλλά αρκετα αξιοπρεπές 17 (για να μην πεταχτείς και πεις τίποτα για βαθμους...) Βέβαια στο κωλοσύστημα το οποίο υποστηρίζεις για να πάρω απολυτήριο (το οποίο φυσικά ζητούσε το πολυτεχνείο του Μονάχου) έπρεπε να γράψω πανελλήνιες... Ας μου το εξηγήσει και αυτό κάποιος... Οπότε η 3η Λυκείου κύλησε πολύ χαλαρά και τελείωσε με ένα 16...το οποίο πραγματικά δεν με άφησε ικανοποιημένο περίμενα γύρω στο 17.5 αλλά από την άλλη με άφηνε παγερά αδιάφορο... Να καταλάβεις το μηχανογραφικό το έκαναν από μόνοι τους οι γονείς μου... Οπότε όταν μιλάς για μένα μην μου λες για βαθμούς και ανάγκη για σπουδές στο εξωτερικό...γιατί το μόνο που δεν είμαι είναι δέσμιος των βαθμών.. Όσο για το πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι έξω και το πόσες γνώσεις παίρνεις με κάλυψε ΑΠΟΛΥΤΑ ο Kaizer... Εσύ μπορείς να περηφανεύεσαι ότι έχεις περισσότερα μαθήματα, από τα οποία αρκετά άσχετα, εγώ θα περηφανεύομαι ότι έχω περισσότερες γνώσεις που θα μου χρησιμεύσουν πραγματικά... Ο καθένας διαλέγει και παίρνει... Όσο για αυτά που είπε ο apoikos συμφωνώ σε όλα εκτός από την ποσότητα των φοιτητών.. Εγώ πιστεύω πως πρέπει να φτιαχτεί η κατάλληλη υποδομή ώστε να μπαίνουν περισσότεροι για να πέσουν οι βάσεις και μετά να κόβονται μέσα. Γιατί πραγματικά το αξιοκρατικό σύστημα που έχουμε έχει καταντήση η μεγαλύτερη αδικία. Να μην μπαίνουν παιδιά που πραγματικά γουστάρουν αυτό το πραγμα για μερικά σκατομόρια... Και ποιος αποφασίζει για τα μόρια... Ο κάθε διορθωτής?? Ξέρουμε όλοι πολύ καλά πως διορθώνουν μερικοί... Όπως επίσης θεωρώ απαραίτητη μια αλλαγή που έχει να κάνει με τον τρόπο εισαγωγής... Πιστεύω πως ένα 40% των εισακτέων θα πρέπει να το αποφασίζει το πανεπιστήμιο το ίδιο και μόνο αυτό με δικές του εξετάσες και συνέντευξη... Έτσι θα μπούν πολλά παιδιά που το αξίζουν και για χίλιους δύο λόγους δεν έγραψαν καλά... Αρκεί η επιτροπή να μην είναι μπλέ και πράσινη...Όσο όμως διοικείται από το δημόσιο δεν πρόκειται να υπάρξει αντικειμενικλή επιτροπή γιατί πολύ απλά με τις μίζες θα έχουν κερδίσουν πολύ περισσότερα από το να βάλουν μέσα αυτούς που το αξίζουν πραγματικά..
Forensick Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2006 Οπότε όταν μιλάς για μένα μην μου λες για βαθμούς και ανάγκη για σπουδές στο εξωτερικό...γιατί το μόνο που δεν είμαι είναι δέσμιος των βαθμών.. Όσο για το πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι έξω και το πόσες γνώσεις παίρνεις με κάλυψε ΑΠΟΛΥΤΑ ο Kaizer... Εσύ μπορείς να περηφανεύεσαι ότι έχεις περισσότερα μαθήματα, από τα οποία αρκετά άσχετα, εγώ θα περηφανεύομαι ότι έχω περισσότερες γνώσεις που θα μου χρησιμεύσουν πραγματικά... Ο καθένας διαλέγει και παίρνει... δεν αναφερομουν σε σενα προσωπικα. λες να ντρεπομουν να το πω? λοιπον: το οτι ηταν καθαρα επιλογη σου σε τιμα πραγματικα. επελεξες και τελειωσε(προφανως δεν θα σχολιασω την απαραδεκτη συπμεριφορα των καθηγητων που λες...). απο κει και περα, μη εχοντας ζησει την ελληνικη πραγματικοτητα, θα επρεπε να εισαι πιο ηπιος, καθως αν δεν εχεις ζησει κατι, δεν μπορεις να το κρινεις. και η αντιπαλοτητα και το μενος σου για το ελληνικο πανεπιστημιο, ενω δεν εχεις την εμπειρια, δειχνει ισως ενα αποθυμενο. γιατί το μόνο που δεν είμαι είναι δέσμιος των βαθμώνεπισης και γω ελεγα "αν ηθελα εμπαινα και στους ηλεκτρολογους, αλλα βαριομουν να διαβασω παραπανω". ε αυτο δεν ισχυει. αν μπορουσα θα εμπαινα, αλλα δεν μπηκα. μην καθομαστε λοιπον να τα καταρηπτουμε ολα, αλλα να σκεφτομαστε λιγο παραπανω.οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια. αν θες να σου δωσω το προγραμμα σπουδων, που λες οτι τα περεισσοτερα ειναι ασχετα.περισσοτερε3ς γνωσεις δεν θα χεις. εξειδικευμενες θα χεις. δεν το κατακρινω αυτο, ειναι επιλογη του καθενος επισης, αλλα μην υπερηφανευεσαι για αυτο. το αν θα σου χρησιμευσουν πραγματικα, επετρεψε μου να αμφιβαλλω, ειδικα αν σκοπευεις να γυσισεις ελλαδα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.