laokratwr Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Ρε παιδια αναφερεται στην υποχρεωτικη παρακολουθηση ολα τα απιθανα σεναρια' date='λες και οσοι δε πανε στα μαθηματα δουλευουν.Τι λετε τωρα...Αυτοι που δουλευουν φυσικα και ειναι λογικο να εχουν ελαφρυντικα και δε νομιζω να εξαντλησουν την αυστηροτητα τους στο θεμα αυτο.Οι περισσοτεροι που δε πατανε ειναι γιατι βαριουνται και ετσι μαθανε...Οσο για το φιλο που συγκρινει τα ΙΕΚ με τα ΑΕΙ,σαφως και δεν υπαρχει θεμα συγκρισης του εκπαιδευτικου δυναμικου,υπαρχει ομως συγκριση στη νοοτροπια που δημιουργουν σε σχεση με τις παρακολουθησεις.Και μη μου πεις πως δε μπορει καποιος να πηαγινει καθημερινα στο νομο Αττικης σε οποιοδηποτε σημειο γιατι αυτο ειναι αστειο.Γι'αυτο υπαρχει μετα ανεργια,γιατι θελουν η δουλεια να ειναι εξω απο το σπιτι τους,μη κουραστουν τα παιδια που "δουλεψαν" τοσο για να παρουν πτυχιο.Οταν τελειωσετε και βγειτε στο δρομο να δουλεψετε θα δειτε και τον αληθινο κοσμο.Καλο βραδυ.[/quote'] να εισαι καλα εργατοπατερα.ευτυχως που υπαρχετε και σεις και μας ξυπνατε.το περιεργο στο ολο ποστ ειναι οτι δεν βγηκε κανεις αιωνιος να στηριξει το νομοσχεδιο και κανεις ιεκατζης-ντιρυς-οχι δημοσιοπαιδιτης να το κραξει...παραξενος κοσμος...
strassenmeister Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Mε την ειρωνια δεν απαντας το ποστ μου,απλα αντιδρας φιλε laokratwr...:-? Και αφου με θιγεις προσωπικα, τουλαχιστον πες την (αντιθετη) αποψη σου.
tktommytk Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 από το σάιτ της γιαννάκου: Η Ελλάδα των ίσων ευκαιριών' date=' της ποιότητας ζωής και της ευημερίας, Η Ελλάδα της αποτελεσματικότητας στην καθημερινή ζωή είναι ο μεγάλος, κοινός μας στόχος. [/quote'] Aσχολίαστο....
nontasg Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Για σχολίασέ το να δούμε τι κακό περιέχει αυτό που είπε η ...."κατσίκα"...
dop Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Ας ανοίξουμε λίγο τα μάτια μας και ας δούμε τι γίνεται λίγο πιο έξω: Όποιο παιδί δεν έχει καταφέρει να περάσει σε κάποιο ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο/ΤΕΙ, τότε έχει τις εξής επιλογές: να πάει σε πανεπιστήμιο κάποιας χώρας μέλους της ΕΕ, να πάει σε πανεπιστήμιο χώρας των Βαλκανίων, να πάει σε κάποιο ΙΕΚ/ΕΕΣ ή να κάνει κάποια δουλειά. Σε αυτά θα τον δεχτούν μετά χαράς, δημιουργώντας έτσι πρόβλημα στην ήδη προβληματική (εδώ και χρόνια) οικονομία μας. Επιπλέον, αυτός που έφυγε, θα ξαναγυρίσει, με ακριβώς τα ίδια δικαιώματα (κάποιο παιδί από ελληνικό ΤΕΙ δύσκολα βρίσκει να κάνει MSc, και αν βρει μετά δεν εγγράφεται στο ΤΕΕ - αν όμως είναι από αντίστοιχο ΤΕΙ της Αγγλίας, γίνεται άνετα μέλος του ΤΕΕ, δεν είναι ειρωνία; ). Γιατί λοιπόν μας φοβίζουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, τη στιγμή που έχουν όλοι - μέχρι και η κομμουνιστική/καπιταλιστική (?) Κίνα - ; Έχουν σκεφτεί πόσες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια; Επιστημονικό προσωπικό/διοικητικό κλπ; Έχουν βολευτεί μερικοί με την κατάσταση του σπουδάζω 8-10 χρόνια - ακόμα και ο φίλτατος bandito έκανε 6 χρόνια δουλεύοντας παράλληλα. Άμα θέλει κάποιος να σπουδάσει, να τελειώσει και να κάνει κάτι πραγματικά χρήσιμο στη ζωή του (γιατί δεν θεωρώ το συνδικαλισμό χρήσιμο με τη μορφή που έχει σήμερα), μας δείχνει ότι γίνεται. Θείος μου μου μετέφερε ότι στο πανεπιστήμιο ακόμα έχουν μείνει άνθρωποι στο σύστημα που ήταν μέσα όταν μπήκε αυτός και είναι και σήμερα, σχεδόν 10 χρόνια αφότου έχει τελειώσει. Τι επιστημονική επάρκεια μπορεί να έχει ένας άνθρωπος που ασχολείται περιστασιακά με τις σπουδές του και όχι με συνέπεια και καλή δουλειά; Πειράζει τους αριστερόφρονες η διασύνδεση με την αγορά εργασίας, αλλά θέλουν να έχουν και δουλειά όταν θα βγουν. Προς Θεού, δεν λέει κανείς να βγάζεις ανθρώπους που να κάνουν για μια συγκεκριμένη δουλειά και να είναι απόλυτα αναλώσιμοι. Αλλά δεν είναι δυνατόν και αυτοί που βγάζεις να είναι τόσο μακριά από την εργασιακή κατάσταση και τις απαιτήσεις της αγοράς. Μέχρι και σήμερα, κάποιοι κάνουν COBOL και Pascal. Δεν έχω δει κανένα ίδρυμα του εξωτερικού που να ακολουθεί τέτοιο απαρχαιωμένο πρόγραμμα. Για να πιάσουμε και τους καθηγητές: υπάρχουν άνθρωποι που το παίζουν καθηγητάδες και τρώνε κονδύλια και θέλουν να γίνονται και πρόεδροι τμημάτων με μία επιστημονική δημοσίευση τα τελευταία 8-10 χρόνια. Κανένας δεν ελέγχει τι και ποιας ποιότητας δουλειά έχουν δημοσιεύσει, αν το ερευνητικό έργο έχει αποτέλεσμα (έστω και αρνητικό), κατά πόσο πραγματικά διδάσκουν κλπ. Πρέπει να εκλείψει ο καθηγητικός παρασιτισμός, γιατί υπάρχουν πραγματικά άξιοι άνθρωποι που δεν βρίσκουν κονδύλια, αφού τα απομυζούν οι άχρηστοι. Είμαι σε ένα περιφερειακό πανεπιστήμιο και μπορώ να πω ότι το γεγονός ότι μας δίδασκαν οι καθηγητές μόνον επιζήμιο δεν ήταν - από την άλλη ήταν καθοριστικό για την πορεία μου. Η δε έρευνα γίνεται, αλλά με πολλές δυσκολίες.... @tktommytk: τι εννοείς ασχολίαστο; Δεν είναι ωραίο όραμα; Οι υπόλοιποι βουλευτές έχουν κάτι διαφορετικό στην σελίδα τους; Μήπως είσαι υπερβολικά κομματικοποιημένος/μεροληπτικός (αν θυμηθεί κανείς και την προηγούμενη άθλια υπογραφή σου); Και γιατί πρέπει να ανεβοκατεβάζουμε έναν άνθρωπο "κατσίκα" την στιγμή που πρέπει να δείξουμε την ακαδημαϊκή μας παιδεία; Όταν διαφωνούμε σε επιστημονικά θέματα, "κατσίκες" θα λέμε αυτούς απέναντι;
apoikos Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι δε θα ξαναγράψω σε αυτό το topic, αλλά από την άλλη, οι υποσχέσεις υπάρχουν για να μην τις τηρούμε :-P Ας κάνω λοιπόν τη μικρή μου - κοινωνιολογικού-φιλοσοφικού περιεχομένου - παρέμβαση. Δυστυχώς η ζωή στην Ελλάδα διέπεται από την Α.Η.Π.: Αρχή Ήσσονος Προσπάθειας. Θέλουμε δηλαδή τα πάντα χωρίς να κάνουμε τίποτα, ει δυνατόν. Στα πλαίσια αυτά: Θέλουμε να μπαίνουμε στα Πανεπιστήμια όλοι, ανεξαρτήτως του πόσο προσπαθήσαμε. Έχουμε φτάσει στο σημείο να χαρακτηρίζονται με απορία τα θέματα των Πανελληνίων ως θέματα «για καλά διαβασμένους» και να βγαίνουν διάφοροι στα παράθυρα και να ωρύονται γιατί τάχα τα θέματα είναι δύσκολα. Είναι προφανές ότι θα έπρεπε να μπαίνουμε στα Πανεπιστήμια χωρίς διάβασμα. Είναι Δικαίωμά Μας. Αφού μπούμε στα Πανεπιστήμια, πρέπει οπωσδήποτε να πάρουμε το πτυχίο, ανεξαρτήτως προσπάθειας. Φυσικά, είναι και αυτό Αναφαίρετο Δικαίωμά Μας, απ' τη στιγμή που μπήκαμε, οι σπουδές είναι απλά ένα εμπόδιο ανάμεσα σε εμάς και στο πτυχίο που Δικαιωματικά Μας Ανήκει. Θέλουμε το πτυχίο μας να έχει ενσωματωμένα Όλα τα Επαγγελματικά Δικαιώματα. Ανεξαρτήτως προσπάθειας δηλαδή, ανεξαρτήτως γνώσεων, με ένα χαρτί που το πήραμε επειδή Δικαιωματικά Μας Ανήκει (αφού περάσαμε αδιάβαστοι στο Πανεπιστήμιο), έχουμε την απαίτηση να εξασφαλίζονται αυτομάτως τα προς το ζην και να πετάμε εκτός συναγωνισμού όλους εκείνους που ενδεχομένως τους βγήκε ο πάτος να σπουδάσουν στο εξωτερικό. Μετά βολευόμαστε στη x-y-z θέση, στην οποία είναι Αναφαίρετο Δικαίωμά Μας να παραμείνουμε, ανεξαρτήτως του αν αργούμε ή όχι. Φυσικά σε όλα τα παραπάνω παίζει καθοριστικό ρόλο η κομματική μας ταυτότητα. Γιατί είναι αυτονόητο ότι ο Πρύτανης πρέπει να είναι Πρύτανης επειδή είναι ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ, και όχι επειδή είναι καλός επιστήμονας... (μπηχτή προς τους κυρίους που επιμένουν ότι με το Νόμο-Πλάισιο θίγεται η εκπροσώπηση των φοιτητών). Όμως, ταυτόχρονα: Όλοι απαιτούμε ο γιατρός που θα πάμε να είναι Ο Καλύτερος. Όλοι απαιτούμε όλοι οι υπόλοιποι να κάνουν τη δουλειά τους σωστά, και δυσανασχετούμε όταν αυτό δε συμβαίνει. Όλοι απαιτούμε, εμμέσως, τελικά αυτός που θα δουλέψει περισσότερο και που είναι πιο άξιος, να τύχει ίδιας αντιμετώπισης με εμάς (προσοχή, αυτός με εμάς, όχι εμείς με αυτόν, έχει σημασία). Ισοπέδωση είναι η σωστή λέξη αν δεν κάνω λάθος... Επομένως, οι κύριοι που απαιτούν Σπουδές Ήσσονος Προσπάθειας (εφ' εξής Σ.Η.Π.) και Μεγίστων Δικαιωμάτων - Ελαχίστων Υποχρεώσεων, ας μου εξηγήσουν με ποιόν τρόπο η χώρα αυτή θα περιέλθει κάποια στιγμή σε υγιή δημοσιονομική, ακαδημαϊκή και κοινωνική κστάσταση αν συνεχίσουμε έτσι. Όσοι από εσάς δε βλέπετε ότι αυτή τη στιγμή τα Πανεπιστήμιά μας ως σύνολο, ακαδημαϊκά είναι πολύ κοντά στον πάτο, λυπούμαι, αλλά μάλλον δεν έχετε πάει πέρα από το Λιανοκλάδι να ρίξετε μια ματιά (σχήμα λόγου, no offence). Αν βγαίνουν κάποιοι καλοί επιστήμονες σε αυτή τη χώρα, αυτό οφείλεται στους ίδιους και στους 5-10 καλούς καθηγητές που υπάρχουν. Δεν οφείλεται ούτε στο Άσυλο, ούτε στο Δωρεάν Σύγγραμμα, ούτε στην απεριόριστη διάρκεια σπουδών, με άλλα λόγια, αυτοί οι άνθρωποι θα γίνονταν καλοί επιστήμονες ανεξαρτήτως του συστήματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τέλος, όσον αφορά τις καταλήψεις (που είναι άλλωστε και το θέμα της παρούσης), θεωρώ ότι πλέον είναι εντελώς φάουλ. Ο μόνος που βλάπτεται είναι οι ίδιοι οι φοιτητές. Θέλουμε αγώνες; Ας κατέβουμε στην Πλατεία Συντάγματος να κατασκηνώσουμε ειρηνικά για καμιά βδομάδα*. Με το να κλείνουν οι σχολές και να αναγκάζονται όλοι να απέχουν των μαθημάτων επί 5 και πλέον εβδομάδες, ζημιώνονται αποκλειστικά και μόνο οι φοιτητές, που θα έχουν ένα ακαδημαϊκό εξάμηνο ουσιαστικά χαμένο από άποψη γνώσεων (γιατί τυπικά δε θα χαθεί, θα τα μαγειρέψουμε όλα καλά το Σεπτέμβρη...). Δε νοείται κύριοι να αναστέλλεται το ακαδημαϊκό έργο για κανένα λόγο! Ειδικά τη στιγμή που επαγγελλόμαστε καλύτερη παιδεία (και κάνουμε το όραμα πράξη διαλύοντας οι ίδιοι εντελώς την ήδη υπάρχουσα :-p). [*] Ιδέα copylefted από εδώ. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ σε πολύ μεγάλο βαθμό με το κείμενο.
antreaslam Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 σορρυ φιλε νωντα που επεμβαινω,παροτι ειπα οτι δεν εχει νοημα να προσπαθω να συζητησω (οχι μαζι σου,γενικα μιλαω),αλλα η "κατσικα", θα επρεπε πρωτα να κοιταξει τι γινεται στην παιδεια κ μετα να αναφερθει στον ψινακη *(ελεος)...επισης, οταν λεει ισες ευκαιριες,κ αφου το μεγαλυτερο ποσοστο κ των 2 πλευρων συμφωνει για μειωση αριθμου εισακτεων, κ αυτη προσπαθει να περασει τα Ι ΑΕΙ,ποιες ισες ευκαιριες δινει για σπουδες στα παιδια που δεν εχουν λεφτα? (ειμαι κ εγω υπερ της μειωσης εισακτεων !)! ποια ευημερια εννοει? που τη βλεπει? καθε περυσι κ καλυτερα ειμαστε,τοσο οικονομικα,οσο κ ποιοτικα! κυρια μου, ενας μισθωτος,πρωτοδιοριζομενος,πληρωνει στο κρατος πανω απο 6.000 ευρω φορο+ασφαλιση! γιαυτο και ΑΠΑΙΤΕΙ να του γυρισεις ανταποδοτικα πισω μια καλυτερη παιδεια....οχι καποιο εκτρωμα,οπως το δικο σου,ή του αρσενη,ή ή ή.... ο bandito ειχε πολλα δικια,κ συμφωνω μαζι του...απλα σκεφτειτε λιγο,οτι αυτα ΔΕΝ προσπαθησε να τα αλλαξει! (Αν κ εγω επιμενω οτι ενα συστημα,οταν θελεις ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ του, ξεκινας να το αλλαζεις απο τη χαμηλοτερη βαθμιδα του,το δημοτικο εν προκειμενω)..
strassenmeister Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Να πω κατι ακομα? Αν ολοι αυτοι που κλαιγονται,προσπαθουσαν οι ιδιοι να γινουν καλυτεροι αντι να μιζεριαζουν,ολα θα ηταν καλυτερα.Αλλα μαθανε στη ξαπλα και τη κλαψα..Λυπαμαι αλλα ετσι το βλεπω εγω.Δεν υπαρχει περιπτωση να θελει καποιος να πετυχει κατι και να μη τα καταφερει.Μη παρεξηγηθω,δε τα βρισκω ολα τελεια εγω,απλα με το να κλαιγεσαι δεν βελτιωνεις τιποτα απολυτως και δυστυχως αυτη η νοοτροπια κυκλοφορει πολυ στην Ελλαδα.Να κλαφτει καποιος που τελειωσε τη σχολη του σε ευλογο χρονικο διατημα και προσπαθησε!!! να βρει δουλεια στο τομεα του και δε βρηκε ευχαριστως να τον ακουσω,οι υπολοιποι απλα περνανε την ωρα τους.
nontasg Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Να πω κατι ακομα? Αν ολοι αυτοι που κλαιγονται,προσπαθουσαν οι ιδιοι να γινουν καλυτεροι αντι να μιζεριαζουν,ολα θα ηταν καλυτερα.Αλλα μαθανε στη ξαπλα και τη κλαψα..Λυπαμαι αλλα ετσι το βλεπω εγω.Δεν υπαρχει περιπτωση να θελει καποιος να πετυχει κατι και να μη τα καταφερει.Μη παρεξηγηθω,δε τα βρισκω ολα τελεια εγω,απλα με το να κλαιγεσαι δεν βελτιωνεις τιποτα απολυτως και δυστυχως αυτη η νοοτροπια κυκλοφορει πολυ στην Ελλαδα.Να κλαφτει καποιος που τελειωσε τη σχολη του σε ευλογο χρονικο διατημα και προσπαθησε!!! να βρει δουλεια στο τομεα του και δε βρηκε ευχαριστως να τον ακουσω,οι υπολοιποι απλα περνανε την ωρα τους. Ακριβώς.....
nontasg Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Για ό,τι είπε ο apoikos,no comments....Μόνο trully respect...............Εύγε φίλε μου... Δυστυχώς όμως όλα αυτά που λες θα συνεχίσουν να υφίστανται για πολλαααααααααααα χρόνια ακόμα και ό,τι λες εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος πραγματικά συνειδητοποιημένος άνθρωπος πέφτουν στο κενό.... Και ναι...από όλα αυτά που γίνονται ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΒΛΑΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ!!!! Όλοι οι άλλοι στα @@ τους...Σιγά μη σκάσουν οι καθηγητές ή η κυβέρνηση...Πχ όσο καιρό γίνονται οι καταλήψεις οι καθηγητές πάνε σε συνέδρια στην Ελλάδα ή και στο εξωτερικό και ενισχύουν τη θέση τους...Και λένε στην υγειά των κορόιδων....Εκτός του ότι πληρώνονται χωρίς να δουλεύουν.... Σε τελική ανάλυση,αν δεν περάσει το νομοσχέδιο,οι "αγωνιστές" θα πιστεύουν ότι πέτυχαν τον αγώνα τους(να νικήσουν την...."κατσίκα") χωρίς όμως να μπορούν να συνειδητοποιήσουν πόσο έβλαψαν τους ίδιους τους εαυτούς τους... Όταν είπα πριν από καιρό ότι δεν έχει νόημα η συζήτηση με κάποιους είχα απόλυτο δίκιο...Όμως το να σταματήσω να μιλάω όταν έχω δίκιο είναι κάτι που άν το έκανα,θα ήμουν πολύ foul....
tktommytk Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 @tktommytk: τι εννοείς ασχολίαστο; Δεν είναι ωραίο όραμα; Οι υπόλοιποι βουλευτές έχουν κάτι διαφορετικό στην σελίδα τους; Μήπως είσαι υπερβολικά κομματικοποιημένος/μεροληπτικός (αν θυμηθεί κανείς και την προηγούμενη άθλια υπογραφή σου); Και γιατί πρέπει να ανεβοκατεβάζουμε έναν άνθρωπο "κατσίκα" την στιγμή που πρέπει να δείξουμε την ακαδημαϊκή μας παιδεία; Όταν διαφωνούμε σε επιστημονικά θέματα, "κατσίκες" θα λέμε αυτούς απέναντι; Eίναι ασχολίαστο φίλε dop διότι πράττει ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που λέει. Συγκεκριμένα: Ποια ελλάδα ίσων ευκαιριών βλέπεις (Ενιαία - Τεχνικά Λύκεια και Ιδιωτικά και Δημόσια Πανεπιστήμια). Ρε φίλε εγώ που θα βρω τα φράγκα να πάω σε ιδιωτικό για πες μου... Όσο για την ποιότητα ζωής τι να πω, απ' τη μία το παίζουμε ευρωπαίοι και εφαρμόζουμε ευρωπαϊκά μέτρα, απ' την άλλη είμαστε ...20 χρόνια πίσω... Και δεν ξέρω μήπως βλέπεις εσύ πουθενά ότι η χώρα ευημερεί και ειδικά η παιδεία, με πόσο % του προϋπολογισμού τη στηρίζει η κυρία .... ΄ Η Ελλάδα της αποτελεσματικότητας και του ξυλοδαρμού της νεολαίας που αντιστέκεται... Αυτός είναι ο μεγάλος "κοινός" (με αυτό γέλασα περισσότερο) στόχος της. Άντε καλοφάγωτα... Φίλε δεν είμαι καθόλου κομματικοποιημένος, μεροληπτικό όμως πράγματικο μπορώ να τον χαρακτηρισώ τον εαυτό μου μπροστά σε αυτά που βλέπουν τα μάτια μου. Συγγνώμη κι όλας άμα σε έθιξε τόσο υπογραφή μου επειδή όπως φαίνεται και εσύ ένας από αυτούς είσαι, τρως ό,τι σου δίνουν....
laokratwr Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Να πω κατι ακομα? Αν ολοι αυτοι που κλαιγονται,προσπαθουσαν οι ιδιοι να γινουν καλυτεροι αντι να μιζεριαζουν,ολα θα ηταν καλυτερα.Αλλα μαθανε στη ξαπλα και τη κλαψα..Λυπαμαι αλλα ετσι το βλεπω εγω.Δεν υπαρχει περιπτωση να θελει καποιος να πετυχει κατι και να μη τα καταφερει.Μη παρεξηγηθω,δε τα βρισκω ολα τελεια εγω,απλα με το να κλαιγεσαι δεν βελτιωνεις τιποτα απολυτως και δυστυχως αυτη η νοοτροπια κυκλοφορει πολυ στην Ελλαδα.Να κλαφτει καποιος που τελειωσε τη σχολη του σε ευλογο χρονικο διατημα και προσπαθησε!!! να βρει δουλεια στο τομεα του και δε βρηκε ευχαριστως να τον ακουσω,οι υπολοιποι απλα περνανε την ωρα τους. μ αρεσει φιλε στρασεν που τον αγωνα και το αιμα που χυθηκε καποτε για να εχεις εσυ οκταωρο τωρα το βλεπεις ως κλαμα.αν και αυτοι τοτε νομιζαν οτι ο καθενας μονος του...αστο...οτι δικαιωμα εχει κερδηθει φιλτατε εχει κερδηθει με αγωνες στο δρομο...υ.γ.δεν εκανα καμια επιθεση προσωπικου περιεχομενου πριν...απλα σχολια του στυλ θα δουλεψετε και θα δειτε μου προκαλουν αηδια και επισυρουν αναλογες απαντησεις.
strassenmeister Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 μ αρεσει φιλε στρασεν που τον αγωνα και το αιμα που χυθηκε καποτε για να εχεις εσυ οκταωρο τωρα το βλεπεις ως κλαμα.αν και αυτοι τοτε νομιζαν οτι ο καθενας μονος του...αστο...οτι δικαιωμα εχει κερδηθει φιλτατε εχει κερδηθει με αγωνες στο δρομο...υ.γ.δεν εκανα καμια επιθεση προσωπικου περιεχομενου πριν...απλα σχολια του στυλ θα δουλεψετε και θα δειτε μου προκαλουν αηδια και επισυρουν αναλογες απαντησεις. Ολοι οι αγωνες δεν ειναι ιδιοι, laokratwr.Δεν ειπα πουθενα να δεχτει καμια κοινωνικη ομαδα οτιδηποτε χωρις να το κρινει.Απλα στη συγκεκριμενη περιπτωση θεωρω οτι θα ειναι καλυτερο για ολους να ειχαν οι φοιτητες διαφορετικη αντιμετωπιση και να σκεφτοντουσαν τι θα ειναι οντως καλο και οχι τι τους συμφερει.Η διαφωνια μας ειναι ακριβως αυτη,εγω απλα πιστευω πως τις περισσοτερες φορες αυτοι που "κλαιγονται" στην Ελλαδα το κανουν γιατι ειναι βολεμενοι και δε θελουν να χασουν τη καλοπεραση τους και οχι γιατι ενδιαφερονται για το κοινο καλο.Οσο για την αηδια που σου προκαλουν οι εκφρασεις του στυλ "θα δουλεψετε και θα δειτε" ειναι διοτι μαλλον δε ξερεις τι διαφορα του πριν και του μετα.
dop Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 @tktommytk: από πότε έγινα τελεία (dot); Αν δεν έχεις τα φράγκα, να ξεσκιστείς στο διάβασμα να πας στο δημόσιο. Αυτοί όμως που τα έχουν, γιατί να φεύγουν; Και επιπλέον, αυτοί που δεν τα έχουν αλλά θέλουν να πάνε σε ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο, γιατί να μην πάνε; Και στο κάτω-κάτω σχολεία (δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια) ιδιωτικά υπάρχουν και πολλά μάλιστα. Γιατί να μην υπάρχει και πανεπιστήμιο; Ποιον θίγει και γιατί; Δεν είπαμε να γίνουν τα δημόσια ιδιωτικά, αλλά να γίνουν καινούρια πανεπιστήμια. Δεν τρώω καθόλου ότι μου δίνουν, έχω μια πολύ συγκεκριμένη άποψη για το πως πρέπει να γίνουν κάποια πράματα. Αντιθέτως όλοι "έφαγαν" το στερεότυπο του κακού αστυνομικού που δέρνει φοιτητές: ξέχασαν τους "αγωνιστές" που κάθε φορά τους βαράν με τα κοντάρια. Τα ΜΑΤ δεν είναι άνθρωποι; Οδηγίες δεν ακολουθούν; Την δουλειά τους δεν κάνουν; Γιατί πρέπει να γυρνούν σπίτι τους με επιδέσμους επειδή το κάθε απροσάρμοστο δεν έχει τι να κάνει και αποφασίζει να τους προκαλέσει; Η υπογραφή σου είναι προσβολή για όλους: αν θέλουμε κάποια στιγμή όντως να πάμε μπροστά πρέπει να λείψει η εμπάθεια και η μισαλλοδοξία. Επιπλέον είναι και αντίθετη στους κανόνες του forum - και οι κανόνες δεν υπάρχουν για να παραβιάζονται.
laokratwr Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 @tktommytk: από πότε έγινα τελεία (dot); Αν δεν έχεις τα φράγκα' date=' να ξεσκιστείς στο διάβασμα να πας στο δημόσιο. Αυτοί όμως που τα έχουν, γιατί να φεύγουν; Και επιπλέον, αυτοί που δεν τα έχουν αλλά θέλουν να πάνε σε ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο, γιατί να μην πάνε; Και στο κάτω-κάτω σχολεία (δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια) ιδιωτικά υπάρχουν και πολλά μάλιστα. Γιατί να μην υπάρχει και πανεπιστήμιο; Ποιον θίγει και γιατί; Δεν είπαμε να γίνουν τα δημόσια ιδιωτικά, αλλά να γίνουν καινούρια πανεπιστήμια. Δεν τρώω καθόλου ότι μου δίνουν, έχω μια πολύ συγκεκριμένη άποψη για το πως πρέπει να γίνουν κάποια πράματα. Αντιθέτως όλοι "έφαγαν" το στερεότυπο του κακού αστυνομικού που δέρνει φοιτητές: ξέχασαν τους "αγωνιστές" που κάθε φορά τους βαράν με τα κοντάρια. Τα ΜΑΤ δεν είναι άνθρωποι; Οδηγίες δεν ακολουθούν; Την δουλειά τους δεν κάνουν; Γιατί πρέπει να γυρνούν σπίτι τους με επιδέσμους επειδή το κάθε απροσάρμοστο δεν έχει τι να κάνει και αποφασίζει να τους προκαλέσει; Η υπογραφή σου είναι προσβολή για όλους: αν θέλουμε κάποια στιγμή όντως να πάμε μπροστά πρέπει να λείψει η εμπάθεια και η μισαλλοδοξία. Επιπλέον είναι και αντίθετη στους κανόνες του forum - και οι κανόνες δεν υπάρχουν για να παραβιάζονται.[/quote'] εμενα τομμυ δεν με προσβαλει,αλλα ενα γαλαζοπρασινο θα μου καθοταν καλυτερα.ΖΗΤΩ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΜΑΤ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.