ClouD Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Η πραγματικότητα είναι αλλού, και ο apoikos την έθιξε πολλές φορές αλλά κανείς[/b'] δεν του έδωσε σημασία. Σχεδόν. Συμφωνώ με όσα λες και συμπαθώ τον τρόπο σκέψης σου κυρίως για δύο λόγους (γιατί οι σκέψεις σου μου φαίνεται ότι είναι προσανατολισμένες σε): 1)Να γίνεται ουσιαστική επιστημονική δουλεία και όχι παραγωγή 'επιστημόνων' σύμφωνα με το σύνδρομο "μάθε παιδί μου γράμματα να βρεις δουλειά". 2)Μου αρέσει η αυστηρότητα σε ότι αφορά την δουλειά που γίνεται στα πανεπιστήμια: το πανεπιστήμιο δεν ταιριάζει σε όλους. Όμως εγώ έχω μία απλή ερώτηση που θα ήθελα να μου απαντήσεις. Πιστεύεις με τον τρόπο που είναι δομημένη η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια, οι έφηβοι (17χρονα) έχουν την κατάλληλη κατάρτιση και διαμόρφωση στο χαρακτήρα τους για να επιλέξουν σοβαρά σχολή, ιδιαίτερα δε μέσω των πανελληνίων; Σου φαίνεται πιθανό να λειτουργήσει ουσιαστικά το πανεπιστήμιο είτε ως κέντρο που μεταδίδεται και παράγεται γνώση είτε θεσμικά (συνελεύσεις, εκλογές, επιλογές ερευνητικών αντικειμένων, διαφάνεια κτλ) με τον τρόπο που γίνεται η εισαγωγή αλλά και με την προ-ετοιμασία των 'μελλοντικών' φοιτητών; Πιο απλά, πιστεύεις ότι μπορούν να εφαρμοστούν ουσιαστικές αλλάγες στην τριτοβάθμια όσο στα προηγούμενα στάδια διαμορφώνονται με έναν (κατα τη γνώμη μου, πες μου αν διαφωνείς εδώ) εξομοιωτικό τρόπο οι μελλοντικοί φοιτητές; Γιατί, εμένα μου φαίνετα κάπως άγονο, να συζητάμε για τριτοβάθμια και αλλαγές σε αυτήν, τη στιγμή που (όπως μου φαίνεται τουλάχιστον) το πρόβλημα είναι διττής φύσης : τρόπος λειτουργίας & νοοτροπία που τον συντηρεί αντί να απαιτεί ουσιαστικές αλλαγές. Και όσο δεν γίνονται κινήσεις να αλλάξουν και τα δύο, ιδιαίτερα το δεύτερο, δεν νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει ουσιαστική βελτιώση στην τριτοβάθμια. Γιατί μου φαίνεται ότι σε κάθε συζήτηση για μεταρύθμισεις/αξιολόγηση-κρίτικη πάνω στην εκάστοτε κατάσταση(που γίνεται άλλωστε καθημερινά και δημιουργεί τις απαιτήσεις για αλλαγές ή όχι) θα ισχύει αυτό που δήλωσες στο quoted τμήμα του ποστ μου. Σκέφτομαι το παραπάνω γιατί όπως και να το κάνεις, έχουμε δημοκρατία και η ποιότητα των θεσμών και της λειτουργίας τους κρίνεται και καθορίζεται από την ποιότητα των ίδιων των ανθρώπων που τους δημιουργούν, τους στηρίζουν, τους ζούνε και τους συντηρούνε. Τι λες ;
dop Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Όσα βιβλιά πραγματικά τα χρειάστηκα, εν τέλει τα αγόρασα: μάλιστα μετά από προτροπή καθηγητών, αφού τα ελληνικά συγγράμματα ήταν ανεπαρκή. Συνολικά έχω αγοράσει 5-6 βιβλία (2 αυθεντικά και τα υπόλοιπα φωτοτυπίες - αν και ήθελα να τα αγοράσω αυθεντικά, θα καθυστερούσαν να έρθουν). Καλύτερα να μου έδιναν ένα ποσό υπό μορφή κουπονιών, που να επαρκεί έστω και για το 50% των τωρινών συγγραμμάτων, και να το ξόδευα εκεί που θα θεωρούσα σωστότερο, παρά να με φορτώνουν με άχρηστα βιβλία - και ναι, μπορώ να κρίνω τι μου χρειάζεται περισσότερο και τι όχι. Αυτό που αποκομίζω από την όλη ιστορία είναι τα εξής: 1) όλοι θέλουν έτοιμη δουλειά με το που θα βγουν, ασχέτως των προσόντων τους (πρόσφατα ανέφερε κάτι αντίστοιχο η ΓΓ του ΚΚΕ στην Βουλή). 2) πολλοί φοιτητές (σημ. αυτοί ακριβώς που αναφέρει ο bandito που λυμαίνονται τα πανεπιστήμια) το μόνον που θέλουν είναι να τελειώσουν σε x χρόνια το πανεπιστήμιο, εύκολα, πηγαίνοντας σε όλες τις εκδηλώσεις/πάρτυ/μπάνια κλπ. Καλά τα τελευταία, αλλά κάπου στο ενδιάμεσο πρέπει να δουλεύει και κανείς 3) οι κομματικοποιημένοι φοιτητές το έχουν βάλει αυτοσκοπό να ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις ή απλώς να δυσκολέψουν την ζωή μας 4) οι φοιτητικές παρατάξεις δεν θέλουν όρια στο χρόνο σπουδών, αφού αν γίνει αυτό όλοι θα κοιτούν να τελειώσουν και δεν θα υπάρχει έμψυχο υλικό να συμμετέχει στις πρώτες. 5) οι καταληψίες μόνον για το καλό των πανεπιστημίων δεν αγωνίζονται: ας περάσει κάποιος μέσα από ένα κτίριο που τελεί υπό κατάληψη να δει την βρώμα και την δυσωδία, τα συνθήματα στους τοίχους, τις αφίσες, τη μυρωδία της μπύρας και του τσιγάρου. 6) πραγματικές προτάσεις - όπως για παράδειγμα του bandito - δεν υπάρχουν. Υπάρχει μόνον η άρνηση της αλλαγής. 7) πολλούς καθηγητές τους βολεύει η τωρινή κατάσταση και συμμαχούν με φοιτητές, με άγνωστους όρους, για να μην αλλάξει το status quo. PS @bandito: το waterfall το δίδασκαν σαν την κυρίαρχη μορφή software developement cycle ή σαν μια από τις πολλές που υπάρχουν; Πάντως και σε εμάς την έχουν διδάξει, αλλά για λόγους πληρότητας...
nontasg Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Πρός bandito:sorry,παρεξήγησα τα λόγια σου...:oops: :oops: Όσον αφορά τους διδακτορικούς φοιτητές εγώ κατάλαβα μεταπτυχιακούς(μλκια μου) και γι'αυτό σου απάντησα έτσι...No hard feelings έτσι??;-)
nontasg Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 1) όλοι θέλουν έτοιμη δουλειά με το που θα βγουν' date=' ασχέτως των προσόντων τους (πρόσφατα ανέφερε κάτι αντίστοιχο η ΓΓ του ΚΚΕ στην Βουλή). [/quote'] Κακό είναι?Στην Ελλάδα ζούμε... 2) πολλοί φοιτητές (σημ. αυτοί ακριβώς που αναφέρει ο bandito που λυμαίνονται τα πανεπιστήμια) το μόνον που θέλουν είναι να τελειώσουν σε x χρόνια το πανεπιστήμιο' date=' εύκολα, πηγαίνοντας σε όλες τις εκδηλώσεις/πάρτυ/μπάνια κλπ. Καλά τα τελευταία, αλλά κάπου στο ενδιάμεσο πρέπει να δουλεύει και κανείς [/quote'] Είπαμε,εδώ είναι Ελλάδα... 3) οι κομματικοποιημένοι φοιτητές το έχουν βάλει αυτοσκοπό να ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις ή απλώς να δυσκολέψουν την ζωή μας Κάτι πρέπει να κάνουν κι αυτοί στη ζωή τους... 4) οι φοιτητικές παρατάξεις δεν θέλουν όρια στο χρόνο σπουδών' date=' αφού αν γίνει αυτό όλοι θα κοιτούν να τελειώσουν και δεν θα υπάρχει έμψυχο υλικό να συμμετέχει στις πρώτες. [/quote'] Ξέρουν πώς να κρατάνε τα κορόιδα...Μπράβο τους.... 5) οι καταληψίες μόνον για το καλό των πανεπιστημίων δεν αγωνίζονται: ας περάσει κάποιος μέσα από ένα κτίριο που τελεί υπό κατάληψη να δει την βρώμα και την δυσωδία' date=' τα συνθήματα στους τοίχους, τις αφίσες, τη μυρωδία της μπύρας και του τσιγάρου. [/quote'] ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΕΣ ΑΥΤΑ??? :shock: Ιδέα σου θα ήταν....... :mrgreen: 6) πραγματικές προτάσεις - όπως για παράδειγμα του bandito - δεν υπάρχουν. Υπάρχει μόνον η άρνηση της αλλαγής. Σωωωωωωωπα.......Ο bandito είναι φασίστας' date='όπως και οποιοσδήποτε θέλει κάτι να αλλάξει στο Ελλαδιστάν...δεν τα'μαθες?? 7) πολλούς καθηγητές τους βολεύει η τωρινή κατάσταση και συμμαχούν με φοιτητές, με άγνωστους όρους, για να μην αλλάξει το status quo. Μάγος είσαι??Εγώ δεν το είχα αντιληφθεί αυτό,λες να είμαι χαζός και να έχει ο δίκιο ο forensick???:neutral:
nontasg Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 λυπαμαι για την νοημοσυνη σου. Παρομοίως.... εκτος αν θεωρεις οτι τα πραγματα που μαθαινει καποιος στο πανεπιστημιο και σε ΙΕΚ ειναι τα ιδια και με το ιδιο βαθος. δεν υποβιβαζω κανενα ΙΕΚ' date=' αλλα δεν υφισταται θεμα συγκρισης. επλιζω τωρα να καταλαβες.[/quote'] Άκου φίλε μου...Το τι θα μάθει ο καθένας δεν είναι μόνο θέμα σχολής αλλά και θέμα εργατικότητας του φοιτητή(κυρίως το δεύτερο).Άν πχ ο Κώστας έχει τελειώσει πανεπιστήμιο αλά φραπέ και τάβλι και δεν έχει πατήσει ποτέ του σε κάποια παράδοση,αλλά κανει 1,2,5,10,20 "αντιγραφούλες" και παίρνει το πτυχίο του(τα πτυχία copies κτώνται) και από την άλλη ο Μανώλης έχει τελειώσει ένα "ασήμαντο" ΙΕΚ,αλλά σα βλάκας που είναι παρακολουθούσε ανελλιπώς την ύλη που διδασκόταν και δεν έκανε και αντιγραφούλες τότε πες μου εσύ ποιος έχει μεγαλύτερο επίπεδο γνώσεων....:-| :-| :-|
Lucifer Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Θα ορκιζόμουν πως ο Forensick σκεφτόταν μια σύγκριση με υφιστάμενη αντιστοιχία.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Να προτείνω λοιπον, μπας και ακουσουμε αυτές τις προτάσεις φάντασμα των "αγωνιστών": 1 Τα ιδρύματα φοροαπαλλάσονται. 2 Καταργείται το δωρέαν ΜΟΝΑΔΙΚΟ σύγγραμα και εμπλουτίζονται οι βιβλιοθήκες. Οι φωτοτυπίες δωρεάν για τα βιβλία της βιβλιοθήκης, και ο κάθε φοιτητής θα έχει δικαίωμα να παραγγείλει μέχρι 2 βιβλια για κάθε μάθημα. 3 Οι φοιτητικές εστίες ανακατασκευάζονται. Όποιοσδηποτε προκαλέσει αδικαιολόγητες φθορές χάνει την εστία και πληρώνει αποζημίωση για τις φθορές. 4 Στο πρώτο έτος ο φοιτητής θα έχει δικαίωμα να μην περάσει 2 μαθήματα. Αν αποτύχει σε 3, θα επαναλαμβάνει το έτος και αν αποτύχει πάλι σε 3 θα αποβάλλεται. 5 Απο το δεύτερο έτος και μετά, ο φοιτητής θα έχει δικαίωμα να αποτύχει μόνο σε 2 μαθήματα ανα έτος (συμπεριλαμβανομένης και της επαναληπτικής εξεταστικής του Σεπτεμβρίου). Αν αποτύχει αποβάλλλεται. 6 Όποιος φοιτητής έχει οικονομικό πρόβλημα επιδοτείται απο το κράτος με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιλογητικών. 7 Όποιος αντιγράψει κατα την διάρκεια των εξετάσεων επαναλαμβάνει το έτος. Αν υπάρξει δεύτερη φορά, αποβάλλεται απο ολα τα ιδρύματα της χώρας. 8 Όποιος παραδώσει αντιγραμμένη εργασία, αποβάλλεται απο όλα τα ιδρύματα της χώρας. 9 Η παρουσία στην παράδοση θεωρείται υποχρεωτική. Ο φοιτητής που θα χάσει πάνω απο το 30% των παραδόσεων, θα υποβάλλεται σε γραπτή εξέταση και αν αποτύχει θα χάνει το μάθημα. 10 Οποιοσδήποτε προκαλέσει αδικαιολόγητες φθορές σε κτιριακό ή εργαστηριακό εξοπλισμό, αποβάλλεται απο το ίδρυμα. 11 Η εξέταση της διπλωματικής ή διδακτορικής διατριβής γίνεται απο την επιτροπή του ιδρύματος και απο διαπανεπιστημιακή επιλεγμένη επιτροπή. 12 Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές πληρώνονται με τον αντίστοιχο βασικό μισθό του επαγγέλματος τους. 13 Το πόθεν έσχες των καθηγητών ελέγχεται σε ετήσια βάση. 14 Οι φοιτητές ετησίως και υποχρωτικά αξιολογούν τους καθηγητές τους. Όποιος καθηγητής βαθμολογηθεί πάνω απο 2 έτη ως ανεπαρκής, χάνει την έδρα του. 15 Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές έχουν αντικείμενο ΜΟΝΟ την ερευνα και τιποτα άλλο. Απαγορεύεται μεταπτυχιακοί φοιτητές να διδάσκουν σε ώρες εργαστηρίου ή να διορθώνουν γραπτά. Καθηγήτης που απουσιάζει την ώρα του μαθήματος αδικαιολογητα και την παράδοση κάνει μεταπτυχιακός φοιτητή, χάνει την έδρα του. 16 Τα ιδρύματα κάθε χρόνο υπόβάλλουν συμπληρωματική αίτηση χορήγησης πόρων. Αν τα έξοδα αφορούν αγορά εξοπλισμού και επιχορήγηση φοιτητών, το κράτος είναι υποχρεωμένο να τα παράσχει μέχρι 0,5% του ΑΕΠ επιπλέον. Οι καθηγητές δεν εμπίπτουν στην κατηγορία αυτή. 17 Οι καθηγητές ετησίως έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε σεμινάρια για τον εμπλουτισμό των γνώσεων τους. 18 Εκπρόσωποι των τμημάτων που κανουν έρευνα είναι ο καθηγητής και τουλάχιστον δυο υποψήφιοι διδάκτορες. 19 Οι καθηγητές δεν παίρνουν ΚΑΜΙΑ επιδότηση για μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές αν αυτοί δεν τελειώσουν τις μεταπτυχιακές σπουδές τους με επιτυχία. 20 Απαγορεύται η ανάθεση δημοσίων η ευρωπαικών έργων σε μόνο ενα ίδρυμα. Μετα το πέρας του έργου, όποιος εξοπλισμός αποκτήθηκε θα εξοπλίζει τα εργαστήρια. 21 Οι υπάλληλοι των ιδρυμάτων θα προμηθεύονται υλικοτεχνικό υλικό μόνο απο το ίδιο το ίδρυμα. 22 Οι καθηγητές απαγορεύεται να έχουν/συμμετάσχουν/μανατζάρουν οποιαδήποτε κερδοσκοπική εταιρία. Το ίδιο το ιδρυμα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να αναθέτει υπο-εργα σε κερδοσκοπικές εταιρίες. 23 Οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται στα γραφεία τους 2 ώρες την ημέρα για επίλυση αποριών. 24 Εφοσον ζητηθεί απο φοιτητές, ο καθηγητης ειναι υποχρεωμένος να δώσει συμπληρωματική παράδοση (χωρίς αμοιβή). Συμφωνώ σε όλα πλην της υποχρεωτικής παρακολούθησης (αρ. 9 στη λίστα): Είχα φίλο και συμφοιτητή που δούλευε καθημερινά και αδυνατούσε εκ των πραγμάτων να παρακολουθήσει τη σχολή. Ερχόταν στα απογευματινά μαθήματα - σε όσα μπορούσε. Πήρε το πτυχίο της Νομικής στα 5 χρόνια με βαθμό οκτώ (8). Αλλά είχε ξεσκιστεί στο διάβασμα. Αυτή τη στιγμή είναι πετυχημένος επαγγελματίας στην πόλη του.
nontasg Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Είχα φίλο και συμφοιτητή που δούλευε καθημερινά και αδυνατούσε εκ των πραγμάτων να παρακολουθήσει τη σχολή. Ερχόταν στα απογευματινά μαθήματα - σε όσα μπορούσε. Πήρε το πτυχίο της Νομικής στα 5 χρόνια με βαθμό οκτώ (8). Αλλά είχε ξεσκιστεί στο διάβασμα. Αυτή τη στιγμή είναι πετυχημένος επαγγελματίας στην πόλη του. Αμά θες πραγματικά να πετύχεις κάτι τελικά το καταφέρνεις...Μπράβο στον φίλο σου,είναι παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας.....
bandito Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Συμφωνώ σε όλα πλην της υποχρεωτικής παρακολούθησης (αρ. 9 στη λίστα): Είχα φίλο και συμφοιτητή που δούλευε καθημερινά και αδυνατούσε εκ των πραγμάτων να παρακολουθήσει τη σχολή. Ερχόταν στα απογευματινά μαθήματα - σε όσα μπορούσε. Πήρε το πτυχίο της Νομικής στα 5 χρόνια με βαθμό οκτώ (8). Αλλά είχε ξεσκιστεί στο διάβασμα. Αυτή τη στιγμή είναι πετυχημένος επαγγελματίας στην πόλη του. 6 Όποιος φοιτητής έχει οικονομικό πρόβλημα επιδοτείται απο το κράτος με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιλογητικών. Απο τα 6 χρόνια της σχολής δουλευα τα 5 μοιράζοντας σουβλάκια και πίτσες, καθαρίζοντας χαλιά και οτι άλλο μπορούσα να κάνω τελοσπάντων. Είμαι απο αυτούς που αν υπήρχε υποχρεωτική παρακολούθηση θα είχα αποβληθεί απο το πρώτο έτος. Θα προτιμούσα πάντως, μιας και δουλευα οχι για να πάρω μηχανή ή αυτοκίνητο ή ακριβά ρούχα, να μου έδινε κάποιος μόνο τα απαραίτητα και να αφοσιωνόμουν στις σπουδές.
nontasg Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2006 Απο τα 6 χρόνια της σχολής δουλευα τα 5 μοιράζοντας σουβλάκια και πίτσες' date=' καθαρίζοντας χαλιά και οτι άλλο μπορούσα να κάνω τελοσπάντων. Είμαι απο αυτούς που αν υπήρχε υποχρεωτική παρακολούθηση θα είχα αποβληθεί απο το πρώτο έτος. Θα προτιμούσα πάντως, μιας και δουλευα οχι για να πάρω μηχανή ή αυτοκίνητο ή ακριβά ρούχα, να μου έδινε κάποιος μόνο τα απαραίτητα και να αφοσιωνόμουν στις σπουδές.[/quote'] Ελα όμως που εσύ είσαι ένας από πολύ λίγους που αξίζουν να μην εφαρμοστεί το αυτο το μέτρο της υποχρεωτικής παρακολούθησης...Γιατί οι περισσότεροι χρόνο για τις βολτούλες τους θέλουνε....
Super Moderators paredwse Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 6 Όποιος φοιτητής έχει οικονομικό πρόβλημα επιδοτείται απο το κράτος με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιλογητικών. Ο συγκεκριμένος δεν δούλευε μόνο γιατί είχε οικονομικό πρόβλημα (που είχε και σοβαρότατο) αλλά γιατί ο πατέρας του είχε προβλήματα υγείας και δεν μπορούσε να διατηρήσει μόνος του το κρεοπωλείο που είχε. Έπρεπε να βοηθήσει τον πατέρα του για να μην κλείσει το μαγαζί. Οπότε η κρατική οικονομική ενίσχυση που πολύ ορθά προτείνεις δεν θα αρκούσε στην προκειμένη περίπτωση.
strassenmeister Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Ρε παιδια αναφερεται στην υποχρεωτικη παρακολουθηση ολα τα απιθανα σεναρια,λες και οσοι δε πανε στα μαθηματα δουλευουν.Τι λετε τωρα...Αυτοι που δουλευουν φυσικα και ειναι λογικο να εχουν ελαφρυντικα και δε νομιζω να εξαντλησουν την αυστηροτητα τους στο θεμα αυτο.Οι περισσοτεροι που δε πατανε ειναι γιατι βαριουνται και ετσι μαθανε... Οσο για το φιλο που συγκρινει τα ΙΕΚ με τα ΑΕΙ,σαφως και δεν υπαρχει θεμα συγκρισης του εκπαιδευτικου δυναμικου,υπαρχει ομως συγκριση στη νοοτροπια που δημιουργουν σε σχεση με τις παρακολουθησεις.Και μη μου πεις πως δε μπορει καποιος να πηαγινει καθημερινα στο νομο Αττικης σε οποιοδηποτε σημειο γιατι αυτο ειναι αστειο.Γι'αυτο υπαρχει μετα ανεργια,γιατι θελουν η δουλεια να ειναι εξω απο το σπιτι τους,μη κουραστουν τα παιδια που "δουλεψαν" τοσο για να παρουν πτυχιο.Οταν τελειωσετε και βγειτε στο δρομο να δουλεψετε θα δειτε και τον αληθινο κοσμο.Καλο βραδυ.
nontasg Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Οσο για το φιλο που συγκρινει τα ΙΕΚ με τα ΑΕΙ' date='σαφως και δεν υπαρχει θεμα συγκρισης του εκπαιδευτικου δυναμικου,υπαρχει ομως συγκριση στη νοοτροπια που δημιουργουν σε σχεση με τις παρακολουθησεις.[/quote'] Πάλι καλά που κάποιος με καταλαβαίνει εδώ μέσα...Εννοείται ότι αν θεωρήσουμε δεδομένη την προθυμία για μάθηση,τότε τα πανεπιστήμια είναι ΣΑΦΩΣ ανώτερα απο τα ΙΕΚ!!Άλλο τριτοβάθμια και άλλο μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση...Κανένας δεν το αμφισβητεί αυτό... Αλλά επειδή οι πιο πολλοί φοιτητές των ΑΕΙ στην Ελλάδα είναι "ρόδα,τσάντα και κοπάνα" χαλάνε τα παραπάνω μέτρα σύγκρισης....Και σε τελική ανάλυση,αν διαμαρτύρονται οι φοιτητές των πανεπιστημίων που τα έχουν σχεδόν όλα δωρεάν,όποτε θέλουν παρακολουθούν τις παραδόσεις κλπ κλπ τότε οι "κατώτεροι" σπουδαστές των ΙΕΚ που πληρώνουν 365 ευρώπουλα για το κάθε εξάμηνο παρακολούθησης ή οι φοιτητές του ΕΑΠ που πληρώνουν 700 ευρώπουλα για την κάθε θεματική ενότητα τι έπρεπε να κάνουν???Επιθέσεις με τούβλα στο υπουργείο Παιδείας???:evil: :evil: :evil: Τουλάχιστον αυτοί σέβονται τις σχολές όπου σπουδάζουν(όχι πάντα βέβαια,είχα εγώ στα ΙΕΚ κάτι συμμαθητές μπουμπούκια). Αλλά ξέρετε κάτι??μάλλον θα πρέπει να οριστεί νομοσχέδιο σύμφωνα με το οποίο θα πληρώνονται οι φοιτητές των ΑΕΙ για να μην επαναστατούν κάθε τόσο για τα καταπιεστικά μέτρα που θεσπίζει η κυβέρνηση... :mrgreen:
LL_NEO Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Μήπως χάνουμε τη μπάλα; Δόξα το Θεό έχουμε κάνει αρκετές κόντρες ΑΕΙ - ΤΕΙ εδώ μέσα. Δεν είναι ούτε η ώρα ούτε ο τόπος να αρχίσουμε να τσακωνόμαστε -αυτή τη φορά με τα ΙΕΚ- για το ποιος την έχει μεγαλύτερη...
nontasg Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2006 Δεν έχω όρεξη να τσακωθώ για τα ΑΕΙ και τα ΙΕΚ φίλε μου.Απλά αναφέρω τι συμβαίνει... ΥΓ:μετά τις 6 το πρωί "λαλάω" εγώ... :mrgreen:
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.