Προς το περιεχόμενο

Καταλήψεις


drdoomgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@bandito: συμφωνώ και χειροκροτώ, αν και οι διδακτορικοί φοιτητές κανονικά πρέπει και να διδάσκουν και να διορθώνουν γραπτά και να κάνουν έρευνα (ότι γίνεται σε όλα τα μεγάλα πανεπιστήμια του κόσμου). Για όσους κάνουν ένα MSc κανονικά δεν θα έπρεπε να επιτελούν επικουρικό έργο (όπως γίνεται σε αρκετά τμήματα).

 

Φυσικά όλα όσα λες δεν θα τα σκέφτονταν καν γιατί 1) οι φοιτητές θα πρέπει να δουλέψουν (και όσοι κάνουν κατάληψη δεν θέλουν), 2) οι καθηγητές θα πρέπει να δουλέψουν.

 

 

@cosmic: με πιο ακριβώς δικαίωμα τους αναλύουν και τους ερευνούν οι φωστήρες; Είναι κάποιο ειδικό σώμα ελεγκτών, νόμιμο από το Σύνταγμα ή τους νόμους; Αν έμπαινε κανείς σπίτι τους και ήλεγχε το δίσκο τους για τα παράνομα windows ή τραγούδια τους πως θα τους φαινόταν; Και στο κάτω κάτω ποιοι είναι αυτοί που μπορούν να αποφανθούν για το οτιδήποτε;

  • Απαντ. 915
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Offtopic:παγκόσμια μέρα κατά των ναρκωτικών σήμερα.Εύχομαι κάποια στιγμή να εξαλειφθεί αυτή η μάστιγα που κατατρώει τους νέους σε όλο τον κόσμο και τα καθήκια,οι έμποροι ναρκωτικών,που τους οδηγούν σε αυτό το σημείο να βρουν τη χειρότερη τιμωρία που τους αξίζει!!!:evil: :evil: :evil: Ό,τι πρόβλημα και να μας τυχαίνει,ΜΑΚΡΙΑ από τα ναρκώτικα!!!!

Αυτά που λέω δεν είναι εντελώς offtopic,γιατί δυστυχώς στις καταλήψεις υπάρχουν πολλές φορές και τέτοια κρούσματα...Για τέτοιους λόγους πρέπει να βγουν όλοι οι φοιτητές σε συλλαλητήρια και όχι για τις μπούρδες για τις οποίες διαμαρτύρονται...:evil: :evil: :evil: Και δε με ενδιαφέρει αν πεταχτεί ο κάθε βλάκας και πει ό,τι έλεγα ότι δεν θα ξαναμιλήσω εδώ μέσα...Το κάνω και είμαι υπερήφανος!!!

 

Προς bandito:φίλε μπράβο.Οι απόψεις σου είναι πολύ σωστά τεκμηριωμένες και μακάρι να μπορούσαν να τις καταλάβουν πολλοί εδώ μέσα....

Επίσης συγχαρητήρια γιατί πρότεινες ουσιαστικές λύσεις,πράγμα που μεχρί τώρα κανείς μας δεν έκανε,παρά τσακωνόμασταν σα μλκες χωρίς ουσία.Εύγε λοιπόν!!!:-D :-D

Δημοσ.
Φυσικά όλα όσα λες δεν θα τα σκέφτονταν καν γιατί 1) οι φοιτητές θα πρέπει να δουλέψουν (και όσοι κάνουν κατάληψη δεν θέλουν)' date=' 2) οι καθηγητές θα πρέπει να δουλέψουν.

[/quote']

 

Η πραγματικότητα είναι αλλού, και ο apoikos την έθιξε πολλές φορές αλλά κανείς δεν του έδωσε σημασία.

 

Οι έλληνες έχουν αυτή την ηλίθια νοοτροπία οτι ούυυυυυυυυυλοι πρέπει να γίνουμε επιστήμονες, με αποτέλεσμα στις σχολές να υπάρχουν εκτός απο αυτούς που θέλουν να σπουδάσουν , και αυτοί που βρέθηκαν εκεί χωρίς να ξέρουν το γιατί. Η συνέχεια είναι η γνωστή άρρωστη κατάσταση να μην έχεις κανένα ενδιαφέρον για αυτό που σπουδάζεις αλλά απο την άλλη να σκέφτεσαι οτι είναι κρίμα μετά απο τόσο κόπο που έκανες για να μπείς να μην τελειώσεις. Ένα πολύ μεγάλο μέρος των σχολών μας απαρτίζεται απο τέτοιους φοιτητές.

 

Οι καθηγητές ομοίως, απαιτούν λιγότερα απο τον εαυτό τους όταν το κοινό που απευθύνονται δεν ενδιαφέρεται για αυτό που διδάσκουν αλλα για το 5άρι που θα τους βγάλει απο την φυλακή. Βάλε και οτι με αυτό το ηλίθιο σύστημα των πανελληνίων χάνεις 2-3 χρόνια απο την ζωή σου διαβάζοντας, και μολις φτιάξαμε τον φραπεδοφοιτητή.

 

Στους Ηλ.Μηχ ΕΜΠ που ήμουν εγώ, μετα τις ροές οπου θεωρητικά το κάθε μάθημα το επαιρναν μόνο οι φοιτητές που ενδιαφέρονταν τα πράγματα άλλαζαν πολύ.

 

@Luci

Οτι έγραψα το έγραψα με μισό μάτι απο την νύστα και χωρίς καμια ιδιαίτερη μελέτη. Λογικό να μου ξέφυγαν κάποια. Αλλα για δες τώρα:

 

- Οποιος φοιτητής θεωρεί οτι υπάρχει προσωπική εμπάθεια απο καθηγητή, μπορεί να ζητάει συμπληρωματική προφορική εξέταση, παρουσίας άλλων καθηγητών του τμήματος.

 

Επιπλέον:

- Οι παραμφερείς σχολές είναι υποχρεωμένες να δημοσιεύουν μια λίστα με κοινες σχολές και κοινά μαθήματα. Αν π.χ πέρασες Πολ. Μηχανικός αλλά δεν σου αρέσει καθόλου στο πρώτο έτος έχεις δικαίωμα μεταπήδησης σε μια απο τις "κοινές σχολές", διατηρώντας τους βαθμούς απο τα "κοινά μαθήματα" και δίνοντας κάποιου είδους εξετάσεις που ορίζει το κάθε τμήμα.

- Αν παραπάνω απο δυο διδακτορικοί φοιτητές εγκαταλείψουν στο ίδιο έτος, ο καθηγητής χάνει το δικαίωμα της ερευνητικής δραστηριοτητας.

Δημοσ.

Φίλε bandito,γράφεις ιστορία!!!8-) 8-)

Δε στέλνεις τις προτάσεις σου στο υπουργείο Παιδείας μπας και δούμε άσπρη μέρα???:mrgreen: :mrgreen:

Αλήθεια πότε τελικά επισήμως θα λήξει ο "αγώνας" των φοιτητών και θα ανοίξουν τα πανεπιστήμια??Να μπορέσω να πάω κι εγώ να κάνω κάτι,γιατί η δουλειά μου έμεινε πολύ πίσω...:evil: :evil: :evil: :evil:

Μπορεί κάποιος εκ των "αγωνιστών" να σταματήσει να πίνει τον φραπέ του και να μας πει πότε θα έχουμε το δικαίωμα να ξαναμπούμε στα πανεπιστήμια??Κάτι άκουσα ότι θα λήξουν οι καταλήψεις μεθαύριο...Αληθεύει ή θα πάει ακόμα πιο μακριά η βαλίτσα???:evil: :evil: :evil:

Δημοσ.

πανε μιλα για τον σαβιολα φιλε παναθηναικε... :Ρ

με ποιο δικαιωμα βλεπουν το σκληρο?με το ιδιο που οι μπατσοι ψαχνουν τουσ σκληρουσ ενοχων...γιατι και ο σκληροσ αυτοσ ενοχων ειναι...(ξερω πωσ θα σχολιαστει αυτο αλλα πραγματικα δεν εχω κανενα προβλημα να με κριτικαρουν ενασ οπαδοσ και ενασ φασιστασ,για τον μπαντιτο δε ξερω απο που ξεφυγε :) )

Δημοσ.

Εγω ειλικρινα παιδια ειμαι πολυ απογοητευμενος οχι μονο απο τη παιδεια αλλα απο πολλα σε αυτο το τοπο.Εχω την εντυπωση πως ορισμενα πραγματα δε θα φτιαξουν ποτε σ'αυτο το τοπο και δε νομιζω να φταινε μονο οι κυβερνησεις αλλα ολη η νοοτροπια του Ελληνικου λαου.Φιλε bandito,συγχαρητηρια για τα γραφωμενα σου,αν και δε ξερω τι ακριβως λεει αυτο το προσχεδιο νομου,μακαρι να ηταν κατι τετοιο,αλλα πιστευω δυστυχως πως και παλι θα ειχαν αντιδρασεις οι φοιτητες.Κακα τα ψεμματα,και μακαρι να βγω ψευτης,οι περισσοτεροι δε νιαζονται για το καλο της παιδειας πραγματικα.Μου θυμιζουν τους δημοσιους υπαλληλους που ηταν υπερ της μονιμοτητας...

Δημοσ.
Κακα τα ψεμματα,και μακαρι να βγω ψευτης,οι περισσοτεροι δε νιαζονται για το καλο της παιδειας πραγματικα.Μου θυμιζουν τους δημοσιους υπαλληλους που ηταν υπερ της μονιμοτητας...

 

Σώπα μωρέ,σου φαίνεται....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Τότε τόσοι "αγώνες" γιατί γίνονται???:mrgreen: :mrgreen:

Άστο φίλε μου...εμείς που τα λέμε αυτά,είμαστε χουντικοί και φασίστες...Πρόσεξε γιατί μπορεί να μας πιάσουν....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Δημοσ.
με ποιο δικαιωμα βλεπουν το σκληρο?με το ιδιο που οι μπατσοι ψαχνουν τουσ σκληρουσ ενοχων...γιατι και ο σκληροσ αυτοσ ενοχων ειναι...

 

Ποιος ακριβώς τους διόρισε είπαμε και ποιος εισαγγελέας έδωσε τη σχετική παραγγελία;

Δημοσ.
Ποιος ακριβώς τους διόρισε είπαμε και ποιος εισαγγελέας έδωσε τη σχετική παραγγελία;

 

Χμμμμ.....Λες να ήταν ο εισαγγελέας που τα είχε με τη Χειλουδάκη???:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Δημοσ.
Γιατι δεν ξεκινάμε να μας ΠΕΙΤΕ εσείς το πραγματικό πρόβλημα στα Α.Ε.Ι for a change?

 

Τα πανεπιστημιακά ιδρύματα' date=' ξοδεύουν ένα κάρο άχρηστα χρήματα. Και μάλιστα η σήψη ειναι τέτοια που αν αυριο επεφταν αυτά τα λεφτά απο το πουθενά, το μεγαλύτερο μέρος θα πήγαινε στα πιο ηλίθια και κουφά έξοδα. (μεγάλη παρένθεση: τα λεφτά απο το πουθενά μπορεί να ειναι απο τους

στρατιωτικούς εξοπλισμούς π.χ,που για ενα περίεργο λόγο τους υποστηρίζει η πλειοψηφία των ελλήνων ενώ την ίδια στιγμή η πλειοψηφία των φοιτητών κάνει κατάληψη για τα "ψίχουλα" που παίρνει η παιδεία), [/quote']

 

ναι σε αυτο εχεις τεραστιο δικιο. θα επρεπε να υπαρχει ελεγχος απο μια επιτροπη η οποια θα αλλαζε συνεχεια ωστε να υπαρχει διαφανεια.

 

Το ένα και μοναδικό σύγγραμα, που είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, είναι ενα απο αυτά τα έξοδα. Το κράτος πληρώνει ενα σκασμό χρήματα για προχειρογραμμένες και απαρχειωμένες σημειώσεις, και οι αγωνιστές φοιτητές παλευουν για το δικαίωμα των καθηγητάδων να πλουτίζουν απο αυτές τις σαχλαμάρες που λένε βιβλία ή σημειώσεις. Απο τα 60 μαθήματα της δικής μου σχολής , μόνο 2 βιβλία άξιζαν και αυτά δεν τα είχαν γράψει οι καθηγητάδες (Moris Mano και Sedra Smith για τους γνωρίζοντες).

 

αν δεν κανω λαθος ησουν/εισαι στους ηλεκτρολογους. εχεις κρυψει τουλαχιστον αλλα 2 βιβλια καλα: boyce/diprima και salehi. επισης απ οσο θυμαμαι απο φιλους που εχω στους ηλεκτρολογους, θα επρεπε να ειστε απο τους τελαυταιους που παραπονιουνται για βιβλια καθως περα απο αυτα που ειπα ξερω οτι υπαρχουν και πολυ καλα(δεν θυμαμαι ονοματα).

το μοναδικο συγγραμα, απο αποψη διδασκαλιας ειναι κακο, συμφωνουμε. θα επρεπε να υπαρχει ενα συγγραμα να παιρνουμε για να εχουμε ως βαση και απο κει και περα να υπαρχουν οι βιβλιοθηκες οπου θα βρισκαμε τα καλυτερα σε καθε πεδιο ωστε να υπαρχει πιο αποδοτικη εκμαθηση. αλλα που ειναι οι βιβλιοθηκες???τουλαχιστον στο ΕΚΠΑ δεν υπαρχουν....

για τις "σχεσεις" φοιτητων καθηγητων πορφανως και εχεις δικιο. ειναι μια μαστιγα. δεν θα επρεπε να υπαρχουν. τα βιβλια θα επρεπε να τα αποφασιζουν καθηγητες και φοιτητες μαζι(ΟΧΙ οι φοιτητικες παραταξεις) ωστε να υπαρχει η γνωμη και των 2, αφου μονο αυτους αφορουν τα βιβλια στις σχολες.

 

 

Τα υπόλοιπα ήταν απαρχειωμένη σαβούρα, όπως και η γνώση των καθητών.

Σε ένα μάθημα θυμαμάι, διδασκόμασταν μεθολογίες software engineering που τα τελευταία δέκα χρόνια θεωρούνται αποτυχημένες και δεν χρησιμοποιόυνται απο κανέναν.

 

εδω κανεις ενα λαθος. απο καπου πρεπει να ξεκινησεις. και οχι απο την τελευταια τεχνολογια. αν καποιος ΑΣΧΕΤΟΣ απο προγραμματισμο παει και κανει C++ θα τα βρει σκουρα. πρωτα πρεπει να κανεις μια εισαγωγη στα ευκολα για να δεις το σκεπτικο(πχ PASCAL) και μετα πας στα δυσκολα. να σου θυμισω, πως τετοιες κινησεις(για εξελιγμενα μαθηματα, η ακομα και "σεμιναρια"), δεν χρειαζεται να τις περιμενουμε απο τις παραταξεις, αλλα εχει και ο καθενας τον λογο του. δλδ τι? θα μπορουσε να περασει ως ψηφισμα σε μια γενικη συνελευση.αλλα που χρονος για αυτα "τα δυσκολα".......

 

 

 

 

 

Έχω ζήσει 6 χρόνια μεσα στο πολυτεχνειο της Αθήνας που έχει έντονη αγωνιστική δράση. Όλοι οι "αγωνιστές" ήταν οι τελευταίοι που ενδιαφέρονταν για την παιδεία. Ο κακός καθηγητής - αυτός που βάζει τα δύσκολα θέματα - έφτασε στο σημείο να φάει ξύλο (κάτι ψιλές) απο τους αγωνιστές. Οι καλοί καθηγητές με τις σημειώσεις καρναβάλια, με διπλωματικές παρδαλά κατσίκια, και τις εξετάσεις που γίνεται της πουτάνας (α και το 5άρι ε; αυτό που το παίρνεις γράψεις δεν γράψεις), δεν μπήκαν ποτέ στο στόχαστρο κανενός.

 

Τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο ενδιαφέρονται όλοι για την παιδεία, που οι καλοί καθηγητάδες που βάζουν εύκολα θέματα , χαίρουν άκρας εκτίμησης, ενώ απο την άλλη αυτοί που βάζουν δύσκολα πρέπει να φάνε ξύλο.

 

ναι, αυτο οσων αφορα τους συνδικαλιστες καθηγητες-φοιτητες. που ηταν ομως ολοι οι υπολοιποι οταν επρεπε να ζητησετε αλλες συμειωσεις καλυτερες? και μην μου πεις οτι μια γενικη συνελευση δεν εχει τετοια δυναμη γιατι εισαι βαθεια νωχτωμενος τοτε. και στο κατω κατω παρτο και ως πολιτικο παιχνιδι. οταν θα ελεγες για εναν καθηγητη που ειναι στην ΔΑΠ θα ειχες τους υπολοιπους μαζι σου και αντιστοιχα. μονο να παραπονιομαστε ξερουμε, αλλα να κανουμε κατι ατομικα για αυτα, δεν κουναμε τον κωλο μας.

 

 

Να προτείνω λοιπον, μπας και ακουσουμε αυτές τις προτάσεις φάντασμα των "αγωνιστών":

 

1 Τα ιδρύματα φοροαπαλλάσονται.

2 Καταργείται το δωρέαν ΜΟΝΑΔΙΚΟ σύγγραμα και εμπλουτίζονται οι βιβλιοθήκες. Οι φωτοτυπίες δωρεάν για τα βιβλία της βιβλιοθήκης, και ο κάθε φοιτητής θα έχει δικαίωμα να παραγγείλει μέχρι 2 βιβλια για κάθε μάθημα.

3 Οι φοιτητικές εστίες ανακατασκευάζονται. Όποιοσδηποτε προκαλέσει αδικαιολόγητες φθορές χάνει την εστία και πληρώνει αποζημίωση για τις φθορές.

4 Στο πρώτο έτος ο φοιτητής θα έχει δικαίωμα να μην περάσει 2 μαθήματα. Αν αποτύχει σε 3, θα επαναλαμβάνει το έτος και αν αποτύχει πάλι σε 3 θα αποβάλλεται.

5 Απο το δεύτερο έτος και μετά, ο φοιτητής θα έχει δικαίωμα να αποτύχει μόνο σε 2 μαθήματα ανα έτος (συμπεριλαμβανομένης και της επαναληπτικής εξεταστικής του Σεπτεμβρίου). Αν αποτύχει αποβάλλλεται.

6 Όποιος φοιτητής έχει οικονομικό πρόβλημα επιδοτείται απο το κράτος με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιλογητικών.

7 Όποιος αντιγράψει κατα την διάρκεια των εξετάσεων επαναλαμβάνει το έτος. Αν υπάρξει δεύτερη φορά, αποβάλλεται απο ολα τα ιδρύματα της χώρας.

8 Όποιος παραδώσει αντιγραμμένη εργασία, αποβάλλεται απο όλα τα ιδρύματα της χώρας.

9 Η παρουσία στην παράδοση θεωρείται υποχρεωτική. Ο φοιτητής που θα χάσει πάνω απο το 30% των παραδόσεων, θα υποβάλλεται σε γραπτή εξέταση και αν αποτύχει θα χάνει το μάθημα.

10 Οποιοσδήποτε προκαλέσει αδικαιολόγητες φθορές σε κτιριακό ή εργαστηριακό εξοπλισμό, αποβάλλεται απο το ίδρυμα.

11 Η εξέταση της διπλωματικής ή διδακτορικής διατριβής γίνεται απο την επιτροπή του ιδρύματος και απο διαπανεπιστημιακή επιλεγμένη επιτροπή.

12 Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές πληρώνονται με τον αντίστοιχο βασικό μισθό του επαγγέλματος τους.

13 Το πόθεν έσχες των καθηγητών ελέγχεται σε ετήσια βάση.

14 Οι φοιτητές ετησίως και υποχρωτικά αξιολογούν τους καθηγητές τους. Όποιος καθηγητής βαθμολογηθεί πάνω απο 2 έτη ως ανεπαρκής, χάνει την έδρα του.

15 Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές έχουν αντικείμενο ΜΟΝΟ την ερευνα και τιποτα άλλο. Απαγορεύεται μεταπτυχιακοί φοιτητές να διδάσκουν σε ώρες εργαστηρίου ή να διορθώνουν γραπτά. Καθηγήτης που απουσιάζει την ώρα του μαθήματος αδικαιολογητα και την παράδοση κάνει μεταπτυχιακός φοιτητή, χάνει την έδρα του.

16 Τα ιδρύματα κάθε χρόνο υπόβάλλουν συμπληρωματική αίτηση χορήγησης πόρων. Αν τα έξοδα αφορούν αγορά εξοπλισμού και επιχορήγηση φοιτητών, το κράτος είναι υποχρεωμένο να τα παράσχει μέχρι 0,5% του ΑΕΠ επιπλέον. Οι καθηγητές δεν εμπίπτουν στην κατηγορία αυτή.

17 Οι καθηγητές ετησίως έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε σεμινάρια για τον εμπλουτισμό των γνώσεων τους.

18 Εκπρόσωποι των τμημάτων που κανουν έρευνα είναι ο καθηγητής και τουλάχιστον δυο υποψήφιοι διδάκτορες.

19 Οι καθηγητές δεν παίρνουν ΚΑΜΙΑ επιδότηση για μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές αν αυτοί δεν τελειώσουν τις μεταπτυχιακές σπουδές τους με επιτυχία.

20 Απαγορεύται η ανάθεση δημοσίων η ευρωπαικών έργων σε μόνο ενα ίδρυμα. Μετα το πέρας του έργου, όποιος εξοπλισμός αποκτήθηκε θα εξοπλίζει τα εργαστήρια.

21 Οι υπάλληλοι των ιδρυμάτων θα προμηθεύονται υλικοτεχνικό υλικό μόνο απο το ίδιο το ίδρυμα.

22 Οι καθηγητές απαγορεύεται να έχουν/συμμετάσχουν/μανατζάρουν οποιαδήποτε κερδοσκοπική εταιρία. Το ίδιο το ιδρυμα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να αναθέτει υπο-εργα σε κερδοσκοπικές εταιρίες.

23 Οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται στα γραφεία τους 2 ώρες την ημέρα για επίλυση αποριών.

24 Εφοσον ζητηθεί απο φοιτητές, ο καθηγητης ειναι υποχρεωμένος να δώσει συμπληρωματική παράδοση (χωρίς αμοιβή).

 

Η σειρά ειναι τυχαία, και σίγουρα είναι και άλλα.

 

1. συμφωνουμε

 

2. συνφωνουμε, αλλα: αυτα τα 2 βιβλια τα εννοεις δωρεαν? αν ναι, τοτε παω πασο. αν οχι, τοτε με τιποτα. αν δεν εχεις εστω και ενα συγγραμα(οπως ειπα και πιο πανω) τοτε χαθηκε η μπαλα. αυτο γιατι περα απ οτι δεν εχεις βιβλιοθηκες, το να διαβαζω εγω στη βιβλιοθηκη της σχολης(που δεν εχουμε και θα αργησει να φτιαχτει), μου τρωει ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ, καθως μενω στην αλλη ακρη της αθηνας. μονο και μονο αυτο ειναι ενα τεραστιο προβλημα.

 

3. συμφωνουμε

 

4.καταλαβαινεις το αδικο σε αυτο ετσι? εστω οτι εχεις 10 μαθηματα και περνας τα 7. δλδ επειδη δεν περασες το 1 παραπανω, πρεπει να τα ξανακανεις? ε, μην τρελαθουμε κιολας. επισης. αυτο το μετρο για να εφαρμοστει θα πρεπει να ΑΛΛΑΞΟΥΝ νοοτροπια πολλοι καθηγητες. οταν θα υπαρξει αξιολογηση καθηγητων και δουμε οτι δουλευουν σωστα, τοτε δεν α χρειαστει να υπαρξει καν αυτο το μετρο γιατι πολυ απλα, εχοντας εναν πολυ καλο μηχανισμο, τοτε σε ωθει απο μονος του να εισαι ενταξει απεναντι σε αυτα.

 

5.το ιδιο με 4

 

6+7. συμφωνουμε. μονο μια μικρη διαφωνια στο 7: για να εφαρμοστει αυτο, θα πρεπει το μαθημα των καθηγητων να γινει ανταξιο αυτων που εξεταζουν. οταν γινει αυτο, φυσικα και ειμαι μεσα.(αν και ξαναλεω, πως αν βλεπεις οτι γινεται σωστη δουλεια, τοτε δεν σκεφτεσαι καν να λειτουργησεις ετσι)

 

8. στην σχολη μου εχουμε κανει τουλαχιστον 98 εργαστηριακες ασκησεις. οταν λοιπον, θα λειτουργησουν αυτα σωστα και οχι να ειμαι στο αμφιθεατρο στο 1ο κεφαλαιο και στο εργαστηριο να ξεκιναω με το 8ο, τοτε ενταξει. ως τοτε, κρινεται ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.

 

9. ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.

ειναι δυνατον να συζηταμε κατι τετοιο απο την στιγμη που ξερεις οτι η σχολη να ειναι Ζωγραφου και ο αλλος να μενει Περαμα???ειναι δυνατον?? το υποχρεωτικο ηταν στο σχολειο που ηταν διπλα σου. η σχολη ειναι ενα κτηριο που θα δεχτει κοσμο απο ολη την Ελλαδα. αυτοι που δουλευουν που τους βαζεις? ειπαμε, να κοιταμε και λιγο γυρω μας...

 

10.ναι.

 

11-24. συμφωνουμε

Δημοσ.

Nα ρωτησω κατι? Με το θεμα των αιωνιων φοιτητων,το να εχουν καποια συγκεκριμενα στανταρ χρονικα τα οποια θα εξαρτονται απο την οικονομικη και την οικογενειακη κατασταση του φοιτητη,και φυσικα να υπαρχουν επιτροπες που θα ελεγχουν για διαφανεια,τι ακριβως προβλημα υπαρχει?Αν δεν κανω λαθος,αυτο δε λεει το προσχεδιο? Το χειροτερο ψεμα που ακουσα σ'αυτη την υποθεση ειναι οτι οι αιωνοι φοιτητες δε στοιχιζουν τιποτρα στο κρατος...αληθεια????

Δημοσ.

Eυχαριστουμε tktommytk,πραγματικα χρησιμο για να ξερουμε οντως τι λεμε.Οσον αφορα παντως το ερωτημα μου,τωρα που διαβασα και το προσχεδιο,πραγματικα θα ηθελα μια απαντηση απο καποιον που ξερει να μου πει.

Δημοσ.

@cosmic: δεν θυμάμαι νόμο να αναφέρει κάτι για αγωνιστικές επιτροπές φοιτητών κατά της έρευνας στο πανεπιστήμιο. Για μένα παραμένουν κοινοί κλέφτες και τραμπούκοι.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...