Προς το περιεχόμενο

Καταλήψεις


drdoomgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 915
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ρε όταν το λέει άνδρας αυτό, άμεσα μπαίνει στο target group της μεζούρας. Άσε την Kate να το λέει, είναι πιο πειστική.

 

BTW όποιος δηλώσει ξανά πως "εγώ αποχωρώ" κτλ και δεν το τηρήσει, να του κοπεί η γλώσσα ε. Έχει παραγίνει αυτό το πασχαλικό σύνδρομο.

Πετάμε ωραία και καλά μια άποψη (gott...) και καπάκια "τέσπα, εγώ αναχωρώ, σας αφήνω". Ε άσταδιάλα πια, για stand τα έχουμε τα @@?

Δημοσ.
Λοιπόν είναι πια ολοφάνερο πώς έχουν τα πράγματα...

1) Η εξεταστική χάθηκε(συγχαρητήρια στους μεγάλους "αγωνιστές")

2) Το νομοσχέδιο θα περάσει απ ό' date='τι φαίνεται.Έτσι ή ο "αγώνας" πήγε χαμένος ή θα συνεχιστεί από το Σεπτέμβριο και μετά,οπότε προτείνεται στους φοιτητές να αλλάξουν πανεπιστήμιο και χώρα...Πρώτη επιλογή η Αγγλία...:mrgreen:

3)οι "αγωνιστές" μπορούν να συνεχίσουν τις ταβλομαχίες και τις φραπεδιές.Κρίμα που δεν έχει μουντιάλ και το Σεπτέμβριο...:mrgreen: :mrgreen:

 

 

Στη συνέχεια παίζουν και τα εξής:

 

a) Η κυβέρνηση θα φύγει από την εξουσία και θα διοριστούν εκπρόσωποι του λαού οι "αγωνιστές" φοιτητές και θα ορίσουν ανώτατο όριο σπουδών τα 5ν+4 χρόνια...

 

B) Τα κομματόσκυλα(Βύρων Πολύδωρας,LL_NEO,nontasg και λοιποί θα υποστούν βασανιστήρια στο χώρο των πανεπιστημίων όπου δεν μπορούν να μπουν οι "δολοφόνοι",τα "γουρούνια" οι μπάτσοι...λόγω του ασύλου βέβαια.

 

c) Όποιος εναντιώνεται στις καταλήψεις θα πεθαίνει με headshot...

 

Και τελικώς d) μπορούμε να καταργήσουμε τα πανεπιστήμια και να τα κάνουμε καφετέριες,οι οποίες θα παρακολουθούνται με κάμερες μήπως κάποιος κλέβει στο τάβλι.

 

 

Καληνύχτα σας.Εγώ αποχωρώ οριστικά πλέον από τη συζήτησή σας,γιατί μειώνω συνεχώς το πνευματικό μου επίπεδο...LL_NEO και λοιποί καλή συνέχεια.:-| :-| :-|[/quote']

 

για να ξανασοβαρέψουμε κάπως μπορείς να μου απαντήσεις στο πως γουστάρεις να είναι τα Α.Ε.Ι. επειδή απότι βλέπω τίποτα δεν σ' αρέσει...

Δημοσ.
για να ξανασοβαρέψουμε κάπως μπορείς να μου απαντήσεις στο πως γουστάρεις να είναι τα Α.Ε.Ι. επειδή απότι βλέπω τίποτα δεν σ' αρέσει...

 

Γιατι δεν ξεκινάμε να μας ΠΕΙΤΕ εσείς το πραγματικό πρόβλημα στα Α.Ε.Ι for a change?

 

Υπάρχει;

 

Ας πούμε οτι όλοι καθόμασταν σε ένα τραπέζι, με τεράααααααστια καλή διάθεση να λύσουμε τα προβλήματα της παιδείας. Ξέρετε ποια είναι αυτά;

Ή μήπως βλακωδώς νομίζετε οτι αν ο Υπουργός πετάξει 6% του ΑΕΠ σαν δώρο, αυριο θα γίνουμε Μασατσουτσες και ETH?

 

Ας πούμε λοιπόν, οτι εσείς είστε ο κυρ. Μήτσος που με τον μισθό σας πάτε να τα φέρετε βόλτα. Η γυναίκα του και τα παιδιά του παραπονιούνται οτι δεν τους φτάνουν τα χρήματα που τους δίνει.

Λεεί να τα βάλει κάτω, και βλέπει οτι η γυναίκα του αγοράζει φιλετάκια για τον σκύλο καθημερινώς και τα παιδιά του στο σχολείο τρώνε μπρί.

 

Αν είσασταν ο κυρ. Μήτσος, πριν πιάσετε δευτερη δουλειά, δεν θα κόβατε τα φιλετάκια στον σκύλο και το μπρί στα παιδιά ; Υπάρχουν κροκέτες και little spinach pies, δεν χρειάζονται πολυτέλειες.

 

Τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, ξοδεύουν ένα κάρο άχρηστα χρήματα. Και μάλιστα η σήψη ειναι τέτοια που αν αυριο επεφταν αυτά τα λεφτά απο το πουθενά, το μεγαλύτερο μέρος θα πήγαινε στα πιο ηλίθια και κουφά έξοδα. (μεγάλη παρένθεση: τα λεφτά απο το πουθενά μπορεί να ειναι απο τους στρατιωτικούς εξοπλισμούς π.χ,που για ενα περίεργο λόγο τους υποστηρίζει η πλειοψηφία των ελλήνων ενώ την ίδια στιγμή η πλειοψηφία των φοιτητών κάνει κατάληψη για τα "ψίχουλα" που παίρνει η παιδεία),

 

Το ένα και μοναδικό σύγγραμα, που είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, είναι ενα απο αυτά τα έξοδα. Το κράτος πληρώνει ενα σκασμό χρήματα για προχειρογραμμένες και απαρχειωμένες σημειώσεις, και οι αγωνιστές φοιτητές παλευουν για το δικαίωμα των καθηγητάδων να πλουτίζουν απο αυτές τις σαχλαμάρες που λένε βιβλία ή σημειώσεις. Απο τα 60 μαθήματα της δικής μου σχολής , μόνο 2 βιβλία άξιζαν και αυτά δεν τα είχαν γράψει οι καθηγητάδες (Moris Mano και Sedra Smith για τους γνωρίζοντες).

 

Τα υπόλοιπα ήταν απαρχειωμένη σαβούρα, όπως και η γνώση των καθητών.

Σε ένα μάθημα θυμαμάι, διδασκόμασταν μεθολογίες software engineering που τα τελευταία δέκα χρόνια θεωρούνται αποτυχημένες και δεν χρησιμοποιόυνται απο κανέναν.

 

Έχω ζήσει 6 χρόνια μεσα στο πολυτεχνειο της Αθήνας που έχει έντονη αγωνιστική δράση. Όλοι οι "αγωνιστές" ήταν οι τελευταίοι που ενδιαφέρονταν για την παιδεία. Ο κακός καθηγητής - αυτός που βάζει τα δύσκολα θέματα - έφτασε στο σημείο να φάει ξύλο (κάτι ψιλές) απο τους αγωνιστές. Οι καλοί καθηγητές με τις σημειώσεις καρναβάλια, με διπλωματικές παρδαλά κατσίκια, και τις εξετάσεις που γίνεται της πουτάνας (α και το 5άρι ε; αυτό που το παίρνεις γράψεις δεν γράψεις), δεν μπήκαν ποτέ στο στόχαστρο κανενός.

 

Τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο ενδιαφέρονται όλοι για την παιδεία, που οι καλοί καθηγητάδες που βάζουν εύκολα θέματα , χαίρουν άκρας εκτίμησης, ενώ απο την άλλη αυτοί που βάζουν δύσκολα πρέπει να φάνε ξύλο.

 

Να προτείνω λοιπον, μπας και ακουσουμε αυτές τις προτάσεις φάντασμα των "αγωνιστών":

 

- Τα ιδρύματα φοροαπαλλάσονται.

- Καταργείται το δωρέαν ΜΟΝΑΔΙΚΟ σύγγραμα και εμπλουτίζονται οι βιβλιοθήκες. Οι φωτοτυπίες δωρεάν για τα βιβλία της βιβλιοθήκης, και ο κάθε φοιτητής θα έχει δικαίωμα να παραγγείλει μέχρι 2 βιβλια για κάθε μάθημα.

- Οι φοιτητικές εστίες ανακατασκευάζονται. Όποιοσδηποτε προκαλέσει αδικαιολόγητες φθορές χάνει την εστία και πληρώνει αποζημίωση για τις φθορές.

- Στο πρώτο έτος ο φοιτητής θα έχει δικαίωμα να μην περάσει 2 μαθήματα. Αν αποτύχει σε 3, θα επαναλαμβάνει το έτος και αν αποτύχει πάλι σε 3 θα αποβάλλεται.

- Απο το δεύτερο έτος και μετά, ο φοιτητής θα έχει δικαίωμα να αποτύχει μόνο σε 2 μαθήματα ανα έτος (συμπεριλαμβανομένης και της επαναληπτικής εξεταστικής του Σεπτεμβρίου). Αν αποτύχει αποβάλλλεται.

- Όποιος φοιτητής έχει οικονομικό πρόβλημα επιδοτείται απο το κράτος με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιλογητικών.

- Όποιος αντιγράψει κατα την διάρκεια των εξετάσεων επαναλαμβάνει το έτος. Αν υπάρξει δεύτερη φορά, αποβάλλεται απο ολα τα ιδρύματα της χώρας.

- Όποιος παραδώσει αντιγραμμένη εργασία, αποβάλλεται απο όλα τα ιδρύματα της χώρας.

- Η παρουσία στην παράδοση θεωρείται υποχρεωτική. Ο φοιτητής που θα χάσει πάνω απο το 30% των παραδόσεων, θα υποβάλλεται σε γραπτή εξέταση και αν αποτύχει θα χάνει το μάθημα.

- Οποιοσδήποτε προκαλέσει αδικαιολόγητες φθορές σε κτιριακό ή εργαστηριακό εξοπλισμό, αποβάλλεται απο το ίδρυμα.

- Η εξέταση της διπλωματικής ή διδακτορικής διατριβής γίνεται απο την επιτροπή του ιδρύματος και απο διαπανεπιστημιακή επιλεγμένη επιτροπή.

- Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές πληρώνονται με τον αντίστοιχο βασικό μισθό του επαγγέλματος τους.

- Το πόθεν έσχες των καθηγητών ελέγχεται σε ετήσια βάση.

- Οι φοιτητές ετησίως και υποχρωτικά αξιολογούν τους καθηγητές τους. Όποιος καθηγητής βαθμολογηθεί πάνω απο 2 έτη ως ανεπαρκής, χάνει την έδρα του.

- Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές έχουν αντικείμενο ΜΟΝΟ την ερευνα και τιποτα άλλο. Απαγορεύεται μεταπτυχιακοί φοιτητές να διδάσκουν σε ώρες εργαστηρίου ή να διορθώνουν γραπτά. Καθηγήτης που απουσιάζει την ώρα του μαθήματος αδικαιολογητα και την παράδοση κάνει μεταπτυχιακός φοιτητή, χάνει την έδρα του.

- Τα ιδρύματα κάθε χρόνο υπόβάλλουν συμπληρωματική αίτηση χορήγησης πόρων. Αν τα έξοδα αφορούν αγορά εξοπλισμού και επιχορήγηση φοιτητών, το κράτος είναι υποχρεωμένο να τα παράσχει μέχρι 0,5% του ΑΕΠ επιπλέον. Οι καθηγητές δεν εμπίπτουν στην κατηγορία αυτή.

- Οι καθηγητές ετησίως έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε σεμινάρια για τον εμπλουτισμό των γνώσεων τους.

- Εκπρόσωποι των τμημάτων που κανουν έρευνα είναι ο καθηγητής και τουλάχιστον δυο υποψήφιοι διδάκτορες.

- Οι καθηγητές δεν παίρνουν ΚΑΜΙΑ επιδότηση για μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές αν αυτοί δεν τελειώσουν τις μεταπτυχιακές σπουδές τους με επιτυχία.

- Απαγορεύται η ανάθεση δημοσίων η ευρωπαικών έργων σε μόνο ενα ίδρυμα. Μετα το πέρας του έργου, όποιος εξοπλισμός αποκτήθηκε θα εξοπλίζει τα εργαστήρια.

- Οι υπάλληλοι των ιδρυμάτων θα προμηθεύονται υλικοτεχνικό υλικό μόνο απο το ίδιο το ίδρυμα.

- Οι καθηγητές απαγορεύεται να έχουν/συμμετάσχουν/μανατζάρουν οποιαδήποτε κερδοσκοπική εταιρία. Το ίδιο το ιδρυμα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να αναθέτει υπο-εργα σε κερδοσκοπικές εταιρίες.

- Οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται στα γραφεία τους 2 ώρες την ημέρα για επίλυση αποριών.

- Εφοσον ζητηθεί απο φοιτητές, ο καθηγητης ειναι υποχρεωμένος να δώσει συμπληρωματική παράδοση (χωρίς αμοιβή).

 

Η σειρά ειναι τυχαία, και σίγουρα είναι και άλλα.

Δημοσ.
- Στο πρώτο έτος ο φοιτητής θα έχει δικαίωμα να μην περάσει 2 μαθήματα. Αν αποτύχει σε 3, θα επαναλαμβάνει το έτος και αν αποτύχει πάλι σε 3 θα αποβάλλεται.

- Απο το δεύτερο έτος και μετά, ο φοιτητής θα έχει δικαίωμα να αποτύχει μόνο σε 2 μαθήματα ανα έτος (συμπεριλαμβανομένης και της επαναληπτικής εξεταστικής του Σεπτεμβρίου). Αν αποτύχει αποβάλλλεται.

- Το πόθεν έσχες των καθηγητών ελέγχεται σε ετήσια βάση.

 

do the math.

Δημοσ.
do the math.

 

elaborate pls

 

EDIT:

Αυτό που θέλω να αποδείξω είναι οτι σε μια αναβάθμιση που θα έλεγε "Περισσότερα χρήματα και καλύτερες συνθήκες για μια παιδεία καλύτερη για αυτούς που την αξίζουν", θα είχε τους φοιτητές αντίθετους. Το δικο σου post έκανε την αρχή , τα επόμενα 3-4 θα το αποδείξουν πλήρως.

Δημοσ.

Μπα όχι είμαι υπερ της αξιοκρατίας και συμφωνώ με μεγάλο μέρος του post σου. Το quoted part αφορά στην χρονική ασυνέχεια της διττής σου "δικαιοσύνης". Meaning αν ένας καθηγητής είναι μαλάκας, θα φύγουμε ταυτόχρονα απ'τη σχολή, αν είναι μαλάκας μόνο με εμένα (δεν με πάει) θα φύγω μόνο εγώ.

 

Σε γενικές γραμμές μέσα, αλλά θέλει fine-tuning.

Δημοσ.
- Στο πρώτο έτος ο φοιτητής θα έχει δικαίωμα να μην περάσει 2 μαθήματα. Αν αποτύχει σε 3, θα επαναλαμβάνει το έτος και αν αποτύχει πάλι σε 3 θα αποβάλλεται.

- Απο το δεύτερο έτος και μετά, ο φοιτητής θα έχει δικαίωμα να αποτύχει μόνο σε 2 μαθήματα ανα έτος (συμπεριλαμβανομένης και της επαναληπτικής εξεταστικής του Σεπτεμβρίου). Αν αποτύχει αποβάλλλεται.

- Το πόθεν έσχες των καθηγητών ελέγχεται σε ετήσια βάση.

 

Η μοναδική λύση φαίνεται άν περάσει αυτό είναι η εξής :

Όλοι οι καθηγητές να προβιβάζουν όλους τους φοιτητές σε όλα τα μαθήματα έστω και με την βάση:mrgreen:

Δημοσ.

και επειδη κατι ακουστηκε για σκληρουσ δισκουσ να πω οτι αυτοι αναλυονται κ ερευνωνται σε μια καταληψη τησ θεσνικησ...

και ρε παιδια τι το συνεχιζετε?δε προκειται να βγαλετε ακρη...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...