LL_NEO Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Βασικά δεν έραψα, μόνο έκοψα και τώρα που το σκέφτομαι ήταν ολόκληρη πρόταση χωρισμένη με enter απο εσένα (που αν ξέρεις να γράφεις σημαίνει ότι έχει δικό της νόημα και μπορεί να σταθεί ως έχειν). Πέραν τούτου η ουσία παραμένει. Όταν έχεις να αναφέρεις κάτι -κατά τη γνώμη σου- μεμπτό για το τρόπο γραφής μου καλύτερα να το κάνεις με συγκεκριμένα αποσπάσματα των ποστ μου, παρά να λες "έχε χάρη" Θυμήθηκες σχολή;
dkangel000039 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 σου ειπα φιλος ειμαι ενας αεργος αλβανοτουρκος γκει που τελειωσε το δημοτικο-δεν σπουδαζω!!!! μα γιατι ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβεις αραγε?
LL_NEO Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 διότι την προηγούμενη φορά δεν είχες αναφέρει το γκέυ και μου είχαν μείνει αμφιβολίες. Τώρα καλύφθηκα. Αλλά τότε τι σε νοιάζει τι γίνεται στα ελληνικά ΑΕΙ και δεν είσαι και συ στη Μύκονο να ταίζεις τον πελεκάνο;
Melinbonian Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Μπορεί να μπει ένας σχετικά καινούργιος στη παρέα;Είμαι 21 ετών και στο ρημάδι το ΠΑΠΕΙ.Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι η υποκρισία.Από τη μια, όταν ο νόμος δεν είναι συμφωνος << με τα γούστα μας>> χρησιμοποιούμε το παραθυράκι της πλειοψηφίας για να πούμε ότι ο νόμος δε στέκει. Εάν είμαστε η μειοψηφία διαβάζοντας το σύνταγμα λέξη προς λέξη βρίσκουμε παραθυράκι και τον βγάζουμε το νόμο αντισυνταγματικό, παράνομο, κλπ.Για να εξηγηθώ είμαι υπέρ της κατάληψης και για δικούς μου λόγους.Έχω κάποια ερωτήματα: 1.Αφού όλοι εμείς διαμαρτυρόμαστε τώρα για ενα νομο,μετά από κάποια χρόνια θα βρεθούμε στους δρόμους να ενισχύσουμε τους τότε φοιτητές;Η δε θα μας αφορά πια άρα δεν έχουμε άποψη; 2.Στη τελευταία Γ.Σ στο ΠΑΠΕΙ μου είπαν ότι ψήφισαν 800 άτομα όταν δικαίωμα ψήφου υποθέτω πως έχουν πάνω από 3000.Όμως δε μπορώ να κατηγορήσω τους νικητές της ψηφοφορίας ότι δεν αποτελούν τη γενικότερη πλειοψηφία, αλλά ούτε και τους άλλους που σωστά λένε ότι η απόφαση δε πάρθηκε από όλους τους φοιτητές.Πώς μπορούν να κατηγορούν οι μεν τους δε και αντίστροφα όταν το πρόβλημα αυτής της χώρας είναι η άγνοια έλλειψη ενδιαφέροντος συμμετοχής στα κοινά;Το αν θα κοιτάμε να βοηθήσουμε τον συνάνθρωπό μας είναι ΔΙΚΟ ΜΑΣ θέμα.Και υπάρχουν και άλλα που θέλω να πω αλλά θέλω γνώμες για να δω εάν λέω λαλακίες και ζω σε άλλο κόσμο ή όντως ζούμε σε μια προβληματική χώρα.
dkangel000039 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 διότι την προηγούμενη φορά δεν είχες αναφέρει το γκέυ και μου είχαν μείνει αμφιβολίες. Τώρα καλύφθηκα.Αλλά τότε τι σε νοιάζει τι γίνεται στα ελληνικά ΑΕΙ και δεν είσαι και συ στη Μύκονο να ταίζεις τον πελεκάνο; μα απο το laptop απο εκει γραφω βρε κουτο...
LL_NEO Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Αφού όλοι εμείς διαμαρτυρόμαστε τώρα για ενα νομο,μετά από κάποια χρόνια θα βρεθούμε στους δρόμους να ενισχύσουμε τους τότε φοιτητές;Η δε θα μας αφορά πια άρα δεν έχουμε άποψη; Στους αγώνες μαζί και στη μάσα χώρια Στο πίσω μέρος του κάθε αγωνιστή δυστυχώς αυτό υπάρχει... Όσον αφορά το ζήτημα της προσέλευσης άστο υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Το κακό είναι ότι οι ήπιες φωνές ειδικά στις μικρές ηλικίες δυστυχώς δεν πουλάνε και αυτός που δε θέλει κατάληψη ΄το πιθανότερο είναι να μην ασχοληθεί καν (αδικαιολόγητος αν θες τη γνώμη μου). Επιπλέον ένα βασικό πρόβλημα είναι το εξής... ελιτιστής mode: ON ...Σε ένα προπτυχιακό τμήμα έχουμε ηλικίες απο 18 εως 23 (βάζω στην άκρη για λίγο τους λέουρες). Επειδή θυμάμαι τι μυαλά κουβάλαγα στα 18 όταν μπήκα ΠΑ.ΠΕΙ. και επίσης θυμάμαι πως σκεφτόμουν στα 23 μου, πραγματικά πιστεύω ότι το πιο αηδιαστικό side effect της δημοκρατίας-οχλοκρατίας είναι το αδερφές* και παλικάρια γίναμε όλοι μαλλιά κουβάρια. Δε γίνεται ένας 18χρονος να έχει την ίδια αντίληψη για το νομοσχέδιο με έναν που είναι επι πτυχίω. Δεν έχει δει ΑΚΟΜΑ τίποτα απο το Πανεπιστήμιο και απο το πως λειτουργεί. Και όμως η ψήφος του έχει ακριβώς την ίδια σημασία με κάποιον που το έχει φάει στη μάπα. Όταν λοιπόν τα 18χρονα συνειδητοποιούν (λόγω κεκτημένης ταχύτητας απο το Λύκειο) ότι κατάληψη σημαίνει γείωμα των εξετάσεων και διπλή εξεταστική το Σεπτέμβριο σιγά που θα πουν όχι. *Σχήμα λόγου. Δεν αναφέρεται κατά ανάγκη στον αλβανότουρκο γκέυ dkangel
Melinbonian Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Συμφωνώ!Όπως είπα είμαι σύμφωνος με τη κατάληψη αλλά ξέρω ότι στο τέλος της σχολής θα έχω άλλη άποψη γιατί αυτό που θα με καίει θα είναι να τελειώσω τη ρημάδα τη σχολή.Σίγουρα πολλοί θα μου τα χώσουν και θα πουν εγωιστή αλλά δε βλέπω κανένα δίπλα μου όταν εγώ βλέπω ότι κάνω προγραματισμό σε αιθουσα και όχι εργαστήρια, η αίθουσα να χωράει 150 όταν κάθε χρόνο μπαίνουν 180, χώρια αυτοί που το χρωστάνε. Θα μου πείτε, ωραία πολέμησέ το!!!!Ωραία πες ότι το αποφάσισα.Ποιος από εσάς θα αντιδρούσε μαζί μου εκτός από τους συμφοιτητές μου;Και το χειρότερο είναι ότι πώς θα αλλάξει κάτι όταν τα πανεπιστήμια πια λόγω παρατάξεων έχουν πολιτίκό χαρακτήρα, αφού υπάρχουν τόσες παρατάξεις των οποίων τα μέλη ούτε που ξέρουν τι υπστηρίζουν.Άρα θα είμαι εγώ ενάντια στο <<κατεστημένο>>υπερβάλλω με τη λέξη αλλά θελω να τονίσω);Είναι πραγματικά ΑΘΛΙΟ το γεγονός ότι ΟΛΗ μέρα οι παρατάξεις ασχολούνται για τις ψήφους τους, λόγω γραμμής φυσικά αφού είναι και ο μοναδικός τους λόγος ύπαρξης.
LL_NEO Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Ξέρεις ποιος είχε αποφασίσει τη διάλυση των φοιτητικών παρατάξεων πριν πολλά χρόνια και έγινε της μουρλής;;;;
LL_NEO Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 απλώς να σου πω ότι στο τέλος το θέμα λύθηκε με τανκ
Melinbonian Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2006 ΧΑ!καλό. Για μένα δε σημαίνει και τίποτα.Δηλαδή αν του άρεσαν οι πατάτες και μου αρέσουν και μένα(γιαμμμμμμ) έχουμε τα ίδια πιστεύω;Και δε λέω όχι στις παρατάξεις.Λέω όχι στις ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ παρατάξεις.Αλλά έχουμε και κάτι άλλα εμείς,Πλάτωνες και κάτι τέτοια που εγώ δε ξέρω τι ρόλο βαράνε.
LL_NEO Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Λολ όχι δε σου το ανέφερα για να σε κατατάξω ως νοσταλγό του 67 ή των πιστεύω των Συν/χων....
ClouD Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Στο πίσω μέρος του κάθε αγωνιστή δυστυχώς αυτό υπάρχει... Εγώ νόμιζα ότι υπάρχει κάτι άλλο. Μεταχειρισμένο κατα το συμφέρον. Τελος πάντων. Κομμάτικες παρατάξεις ήθελες να πεις φασιστάκο. Παρεπιπτόντως, μην το παρακάνουμε, ακόμα και ο 18χρονος μπορεί να ενημερωθεί, όταν η νοοτροπία του δεν είναι αυτή που συνηθίζεται να είναι. Θυμάμαι πως ήμουν στα 18, θυμάμαι πως είμαι τώρα. Σοβαρότητα & ωριμότητα σαφώς και διαφέρουν. Απόψεις σαφώς πιο συμπαγείς. Αλλά η αγνότητα και η διάθεση για συζήτηση παραμένει η ίδια. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ένας φοιτητής έχει μια Α διάθεση να προσπαθήσει για κάτι στα 18 του, ακόμα και αν δεν έχει την εμπειρία και κάνει και γκάφες, όταν θα φτάνει στο πτυχίο του, εφόσον έχει παρακολουθήσει λίγο τι γίνεται θα έχει παραγίνει ελιτιστής και εγωκεντρικός, γιατί πολύ απλά το πλήθος είναι πάντα πλήθος. LL_Neo έχω την αίσθηση ότι είναι λάθος να κρίνεις από τον εαυτό σου, γιατί σαφώς υπάρχουν και χειρότερες περιπτώσεις (παρατηρούμε μερικές εδώ μέσα) αλλά και καλύτερες. Ας μη συζητάμε για το πως ήταν ή το πως είναι, αυτό πάνω κάτω όλοι το βλέπουμε και όσοι δεν το βλέπουν δεν είναι σε θέση να το συζητήσουν γιατί στερούνται υπόβαθρο. Ας συζητάμε για το πως μπορεί να είναι. Είτε αυτό αφορά τις κινητοποιήσεις, είτε αυτό αφορά την αντίληψη του 18χρονου. Όταν, λοιπόν το 70% και παραπάνω των φοιτητών δεν ξέρουν γιατί βρίσκονται εκεί που βρίσκονται (τουλάχιστον όταν πρωτομπαίνουν) όταν, έχουν περάσει μία διαδικασία που τους έχει αποβλακώσει τελείως, τους έχει καταστήσει πνευματικά ανάπειρους και τρομακτικά περιορισμένους σε ζητήματα αντίληψης, από το να λέμε πως είναι/ήταν/ήμασταν στα 18 μας έχει περισσότερη ουσία να μιλήσουμε για τις αιτίες οι οποίες άλλωστε και καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσουμε / προσδιορίσουμε τη στάση μας απέναντι σε τέτοια φαινόμενα. Προσωπικά λοιπόν, δεν πιστεύω πως είναι το πρόβλημα οι διαδικασίες, ούτε το αντισυνταγματικός χαρακτήρας που μερικές φορές μπορούν να έχουν, αλλά το πρόβλημα βρίσκεται στα πρόσωπα που τις χρησιμοποιούν. Είναι άλλωστε προφανές και το αναγνωρίζεις και εσύ (δίνοντας ως παράδειγμα τον εαυτό σου στο παρελθόν). Αυτό όμως δεν με κάνει να πιστεύω ότι χρειάζεται να αλλάξουν οι διαδικασίες, αλλά οι άνθρωποι. Από την άλλη όμως το να αλλάξει η δευτεροβάθμια (που στο μεγαλύτερο τμήμα της διαμορφώνει, κυρίως μέσω του χρόνου που αποροφά άσκοπα, τα πρόσωπα που γίνονται αργότερα φοιτητές) μου φαίνεται εντελώς απίθανο με τα μυαλά που κουβαλάνε οι περισσότεροι ψηφοφόροι και οι πολιτικοί που τους αντιστοιχούν. Ξέρεις γιατί; Γιατί ή θα είναι εντελώς άσχετοι, ή καβάντζες και θα μιλάνε για χούντες. Τη στιγμή που οι ίδιοι θα ξεκινήσουν επανάσταση αν τους περιορίσουν στο ελάχιστο τις ελευθερίες που έχουν τώρα. Ζήτω οι σοβαροί άνθρωποι
LL_NEO Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Κομμάτικες παρατάξεις ήθελες να πεις φασιστάκο. _άκο στα μούτρα σου :razz: Σε όλα τα άλλα δε νομίζω να διαφέρουν οι απόψεις μας σε τίποτα αγαπητέ ( ναι ξέρω είναι ανατριχιαστικό)
Melinbonian Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2006 Μάλλον το φασιστάκο πήγαινε σε μένα α΄φού εγώ ανέφερα τις παρατάξεις.Anyway το παίρνω σε μορφή πλακίτσας γιατί δεν είμαι ούτε δεξιός,ούτε ακροδεξιός, ούτε αριστερός, ούτε ακροαριστερός, κλπ, για τον απλούστατο λόγο ότι ποτέ δεν είχε σημασία σε ποια ιδέα πιστεύεις αλλά πόσο πρόθυμος είσαι να ακούσεις και τις άλλες ιδέες.Γενικότερα διαπίστωσα στις 30 σελίδες του θέματος αυτού ότι υπάρχει μεγάλη κακία μέσα μας σαν Έλληνες όσον αφορά τα πιστεύω μας και ότι έουμε μπερδέψει(θα έλεγα επίτηδες) το τι είναι σωστό και τι είναι νόμιμο, ανάλογα τι μας βολεύει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.