bandito Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Ρε παιδιά γμ την τρέλα μου δλδ δεν είναι πυρηνική φυσική. Η νομιμότητα μιας γενικής συνέλευσης δεν καθορίζει και τη νομιμότητα ή μη των αποφασεών της. Ήμαρτον, πάρτε το πρέφα... Κοίτα να δείς που ΟΥΤΕ τώρα θα το καταλάβουν. Βρε μήπως κάνουμε εμείς λάθος; Η γενική συνέλευση της πολυκατοικίας είναι πλήρως θεσμοθετημένη. Ο κυρ. Μήτσος στον τρίτο, είναι πολύ γ@μίκουλας ο άνθρωπος, και δεν έχει πάρει ανάσα η κυρ. Μαρία. Εμείς απο την άλλη, δεν το γουστάρουμε αυτό, είναι ιμπεριαλιστική επιβολή στο δίκιο της κυρ. Μαρίας. ΆΡΑ αποφασίζουμε να κάνουμε κατάληψη στην πολυκατοικία και να μην αφήσουμε ξανά τον κυρ. Μήτσο να ξεπατώσει την κυρα Μαρία. Ν-Ο-Μ-Ι-Μ-Ο-Τ-Α-Τ-Ο-Ν. [τσιτατο rythm on] Νόμος είναι το δικιο της κυρ. Μαρίας [/τσιτατο rythm on]
Lucifer Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Παραθέτω από άλλο φόρουμ: Το λοιπόν, νομίζω ότι γενικά τί8εται αρκετά λά8ος το ζήτημα των ιδιωτικών πανεπιστημιών ή της 'εκπαιδευτικής μεταρρύ8μισης γενικότερα' όταν η ανάλυση επικεντρώνεται σε διλήμματα του τύπου '8έμε αυτό το νέο φρούτο της γιαννάκου, τα ιδιωτικά, στην ελλαδίτσα μας ή όχι;'. Δυστυχώς ή ευτυχώς -αυτό το κρίνετε σεις- η ελλαδίτσα μας ακολου8έι πιστά εδώ και ένα σεβαστό χρονικό διάστημα (πιο έντονα μάλλον στην επι σημίτη και μετά εποχή) τις κραταιές νεοφιλελεύ8ερες πολιτικές που ασκούνται στο σύνολο των κρατών-μέλη της Ευρωπαικής Ένωσης. Οι πολιτικές αυτές, κα8ώς ακολου8ούν συγκεκριμένους οικονομικούς κανόνες και δόγματα, παίρνουν αναδιαρ8ρωτικό χαρακτήρα απέναντι στην δομή της εργασίας και της απασχόλησης και επειδή ο μάης σπανίως λείπει απο την σαρακοστή δεν 8α μπορούσαν να αφήσουν ανέγγιχτο και το πλέον βαρύ 'εργαλείο' παραγωγής εργατικού δυναμικου, την εκπαιδευτική διαδικασία. Αν κάποιος απο τους κανόνες που χαρακτηρίζουν το ευρωπαικό πανεπιστήμιο -εδώ και ας πούμε αρκετά χρόνια- δεν συμφωνεί με την μοντέρνα οικονομική δόμηση 8α πρέπει να αφαιρε8εί και ταυτόχρονα να 8εσπιστεί ένας ενιαίος ομοιόμορφος χώρος εκπαιδευτικής διαδικασίας για την δημιουργία του οποίου πρέπει να διαρ8ρω8ούν κατάλληλα και τα πανεπιστήμια σε κά8ε κράτος ξεχωριστά. Κυρίως απο το 1999 με τo ξεκίνημα της διαδικασίας της Μπολόνια έχουν αρχίσει να 8εσπίζονται απο τους υπουργούς παιδείας όλων των κρατών-μελών οι κατευ8υντήριοι κανόνες για την δημιουργία ενός ενιαίου ευρωπαικού χώρου ανώτατης εκπαίδευσης που καλείται χοντρικά να προσαρμόσει τις 'εκπαιδευτικές υπηρεσίες' στους κανόνες της ελεύ8ερης αγοράς. 8α πρέπει αρχικά να υπάρξει σαφής μεταστροφή στο ποιός παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες, με τι κόστος, τι υπηρεσίες προσφέρονται και προς όφελος ποιού, τι είδους εργατικό δυναμικό είναι αυτό που αποφοιτά απο τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. 8α πρέπει επίσης να 8εσπιστούν ενιαίες προδιαγραφές για την αμοιβαία 'συμβατότητα' των τίτλων σπουδών μεταξύ των ιδρυμάτων όλων των χωρών. Οι εκπαιδευτικές υπηρεσίες που παρέχονται απο τους κρατικούς φορείς δωρεάν (αυτό που χοντρικά λέμε δημόσια εκπαίδευση) 8α πρέπει να ανταγωνιστούν αντίστοιχες απο ιδιωτικούς φορείς στην ίδια ενιαία αγορά και να αναδιαρ8ρω8ούν για να γίνουν ανταγωνιστικότεροι, πιο ευέλικτοι, με απευ8είας σύνδεση του πανεπιστήμιου με την αγορά εργασίας. Για το τελευταίο 8α πρέπει η δομή των δημόσιων πανεπιστημίων να αλλάξει ριζικά και να κα8ιερω8εί διαφορετική κουλτούρα στην χρηματοδότηση τους (απευ8είας απο τα ευρωπαικά προγράμματα χωρίς καμία αυτονομία), στην κατεύ8υνση του κύκλου σπουδών (σπάσιμο της βασικής εκπαίδευσης, ειδίκευση αποκλειστικά πάνω στην αγορά), στην διοίκηση των ιδρυμάτων (εισαγωγή μάνατζερς για την σύνδεση του προγράμματος σπουδών την αγορά και την ανταγωνιστικότερη διαχείριση των πόρων, παραγωγή προιόντων απο ερευνητικά προγράμματα για την περαιτέρω άντληση πόρων). 8α πρέπει επίσης η ανεπίτρεπτη συνή8εια του ενιαίου πτυχίου για όλους τους φοιτητές να ανταλλαχ8εί απο έναν προσωπικό φάκελο διδακτικών μονάδων με βάση το σύστημα μεταφοράς μονάδων όπου ο κά8ε φοιτητής 8α συγκεντρώνει τους βόλους του απο την ευέλικτη εκπαιδευτική διαδικασία και 8α καλείται να βγαίνει ευέλικτος και ο ίδιος και χωρίς συλλογικές λογικές να εργαστεί στην ελεύ8ερη αγορά. Επειδή ακριβώς η απομάκρυνση της βασικής έρευνας οδηγεί την εκπαιδευτική διαδικασία στην παροχή απλώς ενός συνόλου 'εργαλειοκού' τύπου γνώσεων 8α πρέπει ο τελειόφοιτος και πλέον εργαζόμενος φοιτητής αφού εξαντλήσει τις γνώσεις αυτές να επανακαταρτιστεί απο ειδικά ινστιτούτα που 8α τον μά8ουν στις νέες τάσεις της αγοράς και 8α τον καταστήσουν ακόμα πιο ευέλικτο! Χοντρικά λοιπόν με το νέο τύπο 'ΜyUniveristy' πανεπιστήμιο απαξιώνεται με πολύ cool τρόπο οποιοδήποτε αγα8ό δεν χωράει στην λογική της αγοράς. Η αν8ρωπιστική, κοινωνική κατεύ8υνση της εκπαίδευσης έχει μάλλον απεμπολιστεί εδώ και καιρό όμως τώρα 8εσμικά καλούμαστε να αντικαταστήσουμε την (ήδη σάπια) ποιότητα της βασικής επιστημονικής εκπαίδευσης καταρτιζόμενοι με πουτσιλίκια για να διαπραγματευτούμε με ολοένα και πιο κτηνώδεις όρους σε μια ήδη χαοτική αγορά εργασίας. Το ντεμοντέ παροδοσιακό δημόσιο πανεπιστήμοι που έιχε χρέος (8εωρητικά) να παρέχει επιστημονική εκπαίδευση σε όλα τα παιδάκια της γής ανεξαιρέτως τώρα είναι ένα τρέντι επιχειρηματικό πανεπιστήμιο που δομικά λειτουργεί ακριβώς σαν επιχείρηση με το πρυτναικό συμβούλιο να είναι το ΔΣ της, τον manager να είναι ο διαχειριστής των οικονομικών πόρων, τις ειδικευτικές ροές εντός του κύκλου σπουδών να είναι τα σεμινάρια επανεκπαίδευσης, τα ερευνητικά που τρέχουν για να υπάρχει χρηματοδότηση να είναι το προιόν που παράγει και τους φοιτητές να είναι σωρρηδόν το εργατικό δυναμικό της. Όπως προείπα η διαδικασία της Μπολόνια ήσαν μόνο η αρχή για το τι 8α επακολου8ήσει στον χώρο της ευρωπαικής εκπαίδευσης. Το μάρτη του 2000 το ευρωπαικό συμβούλιο της Λισαβόνας (*λαμβάνοντας υπόψη τις κατευ8υντηριες γραμμές που έβαλε η μπολόνια αναγνωρίζοντας την ανάγκη για διαρ8ρωτικές αλλαγές στον χώρο της εκπαίδευσης καταλήγει ότι χρέος της ευρωπαικής ένωσης είναι μέχρι το 2010 να μετασχηματιστεί στην πιο αναταγωνιστικιά οικονομία διε8νώς ανταγωνιζόμενη αυτήν της ΗΠΑ και της Κίνας. Δίνοντας κυρίως βάση στο 8εμελιώδες πρόγραμα δια βίου εκπαίδευσης το οποίο 8α οδηγήσει συλλαμβάνοντας τη δυναμική της νέας οικονομίας' σε ανταγωνιστικότερες καταστάσεις περνάμε σε μια ακόμα πιο σαφή στοχο8έτηση για την λειτουργία της ανώτατης εκπαίδευσης. Εποπτικά ακολου8ούν η σύνοδος της πράγας (2001) και η σύνοδς του Βερολίνου (2003). Στις δύο αυτές συνόδους έχουμε την πρώτη περιγραφή του πως πρέπει να διασφαλίζεται η ποιότητα με βάση το νέο πανεπιστήμιο εντός του με αξιολογητικές διαδικασίες και έχουμε και την περιγραφή του ευέλικτου προγράμματος σπουδών σε δύο κύκλους. Έναν τουλάχιστον τρίχρονο μεταλυκειακό κύκλο κατάρτισης και ένανε δίχρονο που αποσκοπά στην περαιτέρω εξειδίκευση σε εργαλεία της αγοράς και που προσφέρεται με ανταποδοτικούς όρους (δίδακτρα κτλπ). Εκεί είναι που διαμορφώνεται και πιο δυναμικά η αποσάρ8ρωση του υπάρχοντος βασικού πτυχίου σε κύκλους κατάρτισης που αποδίδουν συγκέκριμένη ποσότητα credits. Κι εκεί κάπου είναι που φτάνομε στα δικά μας. Οι ντόπιες κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έχοντα ήδη μπεί στο παιχνίδι του μετασχηματισμού του νοπιου πανεπιστημίου κρίνουν με τη σειρά τους ότι το σύστημα νοσεί και αποφασίζοντας σοφά έρχονται να το μεταρρυ8μίσουνε με βάση τις επιταγές της ΕΕ. Απο το 2002 μπαίνει στο παιχνίδι εις εκ των πρώτων αξιολογητικών μηχανισμών τρέντι τύπου (πρόταση διαλόγου για την 8εσμο8έτηση της αξιολόγησης της ποιότητας της εκπαίδευσης) και γίνεται μια προσπά8εια η οικονομική αυτονομία του ελληνικού πανεπιστημίου να σπάσει και να εξαρτη8εί αποκλειστικά απο χρηματοδοτήσεις της ΕΕ. Ο αξιολογητικός μηχανισμός 8α ερευνήσει αν τα λεφτά πιάνουν τόπο, αν το πανεπιστήμιο είναι αρκούντως ευέλικτο και ανταγωνιστικό, αν τα ερευνητικά του ειν εντάξει για την αγορά και τότε μονον 8α υπάρξει και η χρηματοδότηση, Εδω ειν που κατα την ταπεινή γνώμη μου φαίνεται και η πολιτική που υποβόσκει απο την υποχρηματοδότηση των ιδρυμάτων ανωτατης εκπαίδευσης. Η απαξίωση της δημόσιας χρηματοδότησης που βλέπουμε στα πανεπιστήμια (μείωση κατα 45% των ανα φοιτητή δημόσιων πόρων), οι αί8ουσες διδαασκαλίες που δεν χωρούν τους εισακτέους, οι κα8ηγητές ειν απλήρωτοι συμβασιούχοι, η έρευνα αφορά μόνο εφαρμογές είναι μια ενδιαφέρουσα πολιτική τακτική για την περικοπή 'άχρηστων δαπανών' κι εκεί που και μέσω των αξιλογητικών μηχανισμών προω8είται αποτελεσματικά η 8έσπιση διδάκτρων, η κατάργηση του δωρεάν βιβλίου, η μετατροπή του πανεπιστημίου σε οργανισμό που τρέχει ερευνητικά για τις επιχειρήσεις για να διατηρήσει την βιωσιμότητα του. Όταν το πανεπιστήμιο χάνει την οικονομική του αυτοτέλεια χάνει και την λειτοθργική. Μέσω της αξιολόγησης εξαναγκάζεται να λειτουργήσει σε συγκεκριμένες κατευ8ηντήριες γραμμές και βλέπουμε πάλι οτι η κατεύ8υνση που αποκτά εξυπηρετεί αποκλειστικά ένα οικονομίστικο ρόλο της εκπαίδευσης που καμία σχέση δεν έχει με το πανεπιστήμιο που γνωρίζαμε. Η απαξίωση της εκπαίδευσης στα δημόσια πανεπιστήμια έρχεται να τα εξισώσει με τα ιδιωτικά έτσι κι αλλιώς ευέλικτα ιδρύματα που ετοιμάζονται. Όταν καμια διαφοροποίηση δεν υπάρχει μεταξύ ενος επιχειρηματικού τύπου 'κρατικού' πανεπιστημίου με ένα ιδιωτικό που εκτελεί χρέη σύνδεσης με την αγορά έτσι κι αλλιώς πιο άμεσα (αφου ο λαμπράκης και η ιντρακόμ το κατέχουν πιο ορεξάτα απο εναν απρό8υμο κρατικό μηχανισμό) τοτε είναι που τα ιδιωτικά έρχονται να ποκτήσουν το κύρος του γαμάτου ιδρύματος. Η δημόσια εκπαίδευση γίνεται ενα προιόν προς πώληση και γρήγορη κατανάλωση και είμαστε όλοι γαμάτοι. Τα πτυχία γίνονται κωλόχαρτα αφου τώρα ρόλο παίζει περισσότερο η συλλογή πιστωτικών μονάδων και η εξομοίωση μεταξύ όλων αυτων των κωλόχαρτων (πτυχία απο κέντρα ελευ8έρων σπουδών, ανωτατοποιημένα τει, τρέντι αει, ιδιωτικά) δίνει μια σίγουρη αβεβαιότητα στον μελλοντικό εργαζόμενο. Ο τελευταίος καλείται να τα σκάει εφ όρου ζωης στα παραρτηματάκια των επιχειρήσεων, να μην αποκτά κανενός είδους ουσιαστική βασική εκπαίδευση, να απομακρύνεται απο την παραγωγή όσο χρειάζεται για να το βουλώνει και να δουλεύει σε ά8λιες μα φτηνές συν8ήκες κα8ώς 'η ανεργία μαστίζει'. Ο γκαφράτος φοιτητής με διά8εση για ευελιξίες 8α εξασφαλίσει ανάλογα το εργασιακό του μέλλον και ο εργαζόμενος φτωχοψωριάρης 8α πρέπει να ολοκληρώσει τον κύκλο του κωλόχαρτου για να μαζέψει κρέντιντς σε ν+ν/2 χρόνια (όπου ν τα έτη του κύκλου σπουδών). Και γρήγορα και ανταποδοτικά μη γαμη8ούμε. Α, και αμα κουνη8εί κανείς με καταλήψεις και άλλα φασιστικά η άρση του ασύλου έρχεται να μαζέψει τους ποινικούς εγκληματίες. Οπότε μόκο. Εν ελλάδι η ΝΔ έχει περάσει ήδη τρείς νόμους κα8ρέφτη των παραπάνω. Έναν για την αξιολόγηση των ιδρυμάτων, ένα για τη 8έσπιση ινστιτούτων δια βίου μά8ησης και έναν προς αντικατάσταση του παλιού ΔΙΚΑΤΣΑ (ΔΟΑΤΑΠ) που επιχειρεί την εξίσωση μεταξύ των παραπάνω κωλόχαρτων τίτλων σπουδών. Ο νόμος πλαίσιο είναι απλώς η ταφόπλακα της δημόσιας εκπαίδευσης ετσι όπως την ξέραμε. Λόγω των παραπάνω 8εωρώ οτι μια κινηματική απάντηση όσο είναι καιρός είναι αναγκαία όσο ποτέ. Ένα κίνημα απο φοιτητές που 8ίγονται άμεσα απο την εργασιακή ανασφάλεια και την απαξίωση του αντικειμένου που σπουδάζουν και δεν ειν απλώς σταρχιδιστές, κα8ηγητών που νιώ8ουν οτι δεν ήρ8αν να επιτελέσουν τον υπαλληλάκο της αγοράς εντός των ιδρυμάτων τους και που 8εωρούν ότι 8ίγεται ο χαρακτήρας της εργασίας τους - δεν είναι απλώς αργόμισ8οι και του συνόλου του εργατικού δυναμικού που τρώει στη μαπα και στον δουλεία του τα νεοφιλελεύ8ερα κοψο-ραψίματα και που στο κάτω κάτω δεν 8έλει οι μελλοντικοί του συνάδελφοι να είναι αγράμματοι ανταγωνιστικοί φτηνοί μαλάκες που μα8ανε στα λίγα και δεν ζητάνε πολλά. Και ναι, είναι τόσο σημαντικό για να μετατε8εί ένα εξάμηνο πιο πέρα και να χα8ούν κάποια ερευνητικά απο τα μεταπτυχιακά του ιδρυματός μου, που τελικά δεν αφορούν εμένα. Και μου αρέσει που αυτο που συμβάινει είναι ως επι το πλείστον μακριά απο τους βολεμένους συνδικάλες της ΠΑΣΠ που δεν βγάζει άχνα για την πολιτική του ΠΑΣΟΚ και την αφορά το να γίνουν τα παραπάνω απο τους δικούς της. Και είναι και μακριά απο τους επαγγελματίες κομμουνισταράδες του ΚΚΕ που εκτελούν χρέη προβοκάτορα γιατι το κίνημα δεν είναι υπο τις κα8οδηγητήριες γραμμές τους. Και μου αρέσει που είναι ένα μαζικό κίνημα απο φοιτητές που απλώς παίρνουν πρέφα και δεν εξαρτώνται απο κανένα μαλάκα φοιτητοπατέρα, που αυτοοργανώνονται με τις πιο μαζικές γενικές συνελεύσεις που έχουν γίνει ποτεέ πανελλαδικά, με συντονιστικά των 3000 ατόμων και με πορείες της τάξης των 25000. Και γι' αυτό και είναι και πολιτικά επικίνδυνο για τα τσόκαρα και καταστέλεται απο τα ΜΑΤ, απο τα αγράμματα think tanks της κυβέρνησης στα ΜΜΕ, απο όλο τον αντιδραστικό συρφετό μεσα στα πανεπιστήμια. Εγώ λέω είναι ωραίο και 8α νικήσει. Δεν είμαι εγώ ο συντάκτης του παραπάνω -αριστουργηματικού imo- post, οπότε μην απαντήσετε, το παραθέτω απλά ως τροφή για σκέψη.
bandito Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 τελικα ολη η ελλαδα βρισκεται στη παρανομια συμφωνα με τα λεγομενα σας...μηπως κατι πολυ καλο ετοιμαζεται? αλλα ο paredwse δεν εδωσε απαντηση με ενα ναι η ενα οχι. και ξανακανω τη ερωτηση: ειναι λοιπον ολη η ελλαδα παρανομη? ναι η οχι? Praise ME for Ι'm a prophet. Οχι βρε δεν είναι παράνομη.Νόμιμη είναι. Αφού το λες εσύ, και αφού κανένας δεν μπήκε φυλακή είναι νόμιμη. Και όταν ο Παπαθεμελής είχε απαγορεύσει τα νυχτερινά κέντρα και έβγαινε ο κατατρεγμένος έλληνας μεροκαματιάρης που δεν έχει να φάει και πεινάει (αυτος ο εργάτης, που έχει δίκιο ), να διαμαρτυρηθεί γιατι είναι άδικο να μην τον αφήνουν να δίνει 10 ευρω για 50 ml μπόμπας, και έκλεινε τους δρόμους ήταν νόμιμο. Είναι νόμιμο να μην σε αφήνω να πας σπίτι σου επειδή θέλω να μπεκροπίνω μεχρι το πρωί και μου το απαγορεύουν. Και ναι. Επειδή ΚΑΝΕΝΑΣ δεν παρκάρει οπως ορίζει ο ΚΟΚ ,και κανένας δεν χτίζει οπως ορίζει η πολεοδομία, τότε να αφήνουμε να παρκάρουν στις θέσεις των ανάπηρων και να αμολάμε πολυκατοικίες όπου μας κ@βλώσει.
dkangel000039 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Κοίτα να δείς που ΟΥΤΕ τώρα θα το καταλάβουν. Βρε μήπως κάνουμε εμείς λάθος; Η γενική συνέλευση της πολυκατοικίας είναι πλήρως θεσμοθετημένη. Ο κυρ. Μήτσος στον τρίτο' date=' είναι πολύ γ@μίκουλας ο άνθρωπος, και δεν έχει πάρει ανάσα η κυρ. Μαρία. Εμείς απο την άλλη, δεν το γουστάρουμε αυτό, είναι ιμπεριαλιστική επιβολή στο δίκιο της κυρ. Μαρίας. ΆΡΑ αποφασίζουμε να κάνουμε κατάληψη στην πολυκατοικία και να μην αφήσουμε ξανά τον κυρ. Μήτσο να ξεπατώσει την κυρα Μαρία. Ν-Ο-Μ-Ι-Μ-Ο-Τ-Α-Τ-Ο-Ν. [τσιτατο rythm on'] Νόμος είναι το δικιο της κυρ. Μαρίας [/τσιτατο rythm on] και επιμενω να απαντησει ο paredwse που αν δε κανω λαθος εχει σχεση/ειναι με νομικα/ος δε ξερω τι. επιμενω γιατι καποιος αλλος μου ειπε οτι ποτε καταληψη δεν εχει βγει παρανομη και καταχρηστικη και κατι τετοιο προς θεου δεν στεκει ηταν η απαντηση του. και επιμενω να απαντησει ο αγαπητος paredwse γιατι ο καθενας εδω μπορει να λεει το μακρυ και το κοντο του-οπως και γινεται τοση ωρα. ας μας πει και ο ειδικος λοιπον...
bandito Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Παραθέτω από άλλο φόρουμ: Οι πολιτικές αυτές' date=' κα8ώς ακολου8ούν συγκεκριμένους οικονομικούς κανόνες και δόγματα, παίρνουν αναδιαρ8ρωτικό χαρακτήρα απέναντι στην δομή της εργασίας και της απασχόλησης και επειδή ο μάης σπανίως λείπει απο την σαρακοστή δεν 8α μπορούσαν να αφήσουν ανέγγιχτο και το πλέον βαρύ 'εργαλείο' παραγωγής εργατικού δυναμικου, την εκπαιδευτική διαδικασία. Αν κάποιος απο τους κανόνες που χαρακτηρίζουν το ευρωπαικό πανεπιστήμιο -εδώ και ας πούμε αρκετά χρόνια- δεν συμφωνεί με την μοντέρνα οικονομική δόμηση 8α πρέπει να αφαιρε8εί και ταυτόχρονα να 8εσπιστεί ένας ενιαίος ομοιόμορφος χώρος εκπαιδευτικής διαδικασίας για την δημιουργία του οποίου πρέπει να διαρ8ρω8ούν κατάλληλα και τα πανεπιστήμια σε κά8ε κράτος ξεχωριστά. [/quote'] Συμπέρασμα απο την κούτρα του. Κυρίως απο το 1999 με τo ξεκίνημα της διαδικασίας της Μπολόνια έχουν αρχίσει να 8εσπίζονται απο τους υπουργούς παιδείας όλων των κρατών-μελών οι κατευ8υντήριοι κανόνες για την δημιουργία ενός ενιαίου ευρωπαικού χώρου ανώτατης εκπαίδευσης που καλείται χοντρικά να προσαρμόσει τις 'εκπαιδευτικές υπηρεσίες' στους κανόνες της ελεύ8ερης αγοράς. 8α πρέπει αρχικά να υπάρξει σαφής μεταστροφή στο ποιός παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες, με τι κόστος, τι υπηρεσίες προσφέρονται και προς όφελος ποιού, τι είδους εργατικό δυναμικό είναι αυτό που αποφοιτά απο τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. 8α πρέπει επίσης να 8εσπιστούν ενιαίες προδιαγραφές για την αμοιβαία 'συμβατότητα' των τίτλων σπουδών μεταξύ των ιδρυμάτων όλων των χωρών. Οι εκπαιδευτικές υπηρεσίες που παρέχονται απο τους κρατικούς φορείς δωρεάν (αυτό που χοντρικά λέμε δημόσια εκπαίδευση) 8α πρέπει να ανταγωνιστούν αντίστοιχες απο ιδιωτικούς φορείς στην ίδια ενιαία αγορά και να αναδιαρ8ρω8ούν για να γίνουν ανταγωνιστικότεροι, πιο ευέλικτοι, με απευ8είας σύνδεση του πανεπιστήμιου με την αγορά εργασίας. Για το τελευταίο 8α πρέπει η δομή των δημόσιων πανεπιστημίων να αλλάξει ριζικά και να κα8ιερω8εί διαφορετική κουλτούρα στην χρηματοδότηση τους (απευ8είας απο τα ευρωπαικά προγράμματα χωρίς καμία αυτονομία), στην κατεύ8υνση του κύκλου σπουδών (σπάσιμο της βασικής εκπαίδευσης, ειδίκευση αποκλειστικά πάνω στην αγορά), στην διοίκηση των ιδρυμάτων (εισαγωγή μάνατζερς για την σύνδεση του προγράμματος σπουδών την αγορά και την ανταγωνιστικότερη διαχείριση των πόρων, παραγωγή προιόντων απο ερευνητικά προγράμματα για την περαιτέρω άντληση πόρων). 8α πρέπει επίσης η ανεπίτρεπτη συνή8εια του ενιαίου πτυχίου για όλους τους φοιτητές να ανταλλαχ8εί απο έναν προσωπικό φάκελο διδακτικών μονάδων με βάση το σύστημα μεταφοράς μονάδων όπου ο κά8ε φοιτητής 8α συγκεντρώνει τους βόλους του απο την ευέλικτη εκπαιδευτική διαδικασία και 8α καλείται να βγαίνει ευέλικτος και ο ίδιος και χωρίς συλλογικές λογικές να εργαστεί στην ελεύ8ερη αγορά. Επειδή ακριβώς η απομάκρυνση της βασικής έρευνας οδηγεί την εκπαιδευτική διαδικασία στην παροχή απλώς ενός συνόλου 'εργαλειοκού' τύπου γνώσεων 8α πρέπει ο τελειόφοιτος και πλέον εργαζόμενος φοιτητής αφού εξαντλήσει τις γνώσεις αυτές να επανακαταρτιστεί απο ειδικά ινστιτούτα που 8α τον μά8ουν στις νέες τάσεις της αγοράς και 8α τον καταστήσουν ακόμα πιο ευέλικτο! Συμπέρασμα επίσης απο την κούτρα του. Παω στοίχημα οτι δεν έχει δουλέψει ουτε δευτερόλεπτο ο συντάκτης. Χοντρικά λοιπόν με το νέο τύπο 'ΜyUniveristy' πανεπιστήμιο απαξιώνεται με πολύ cool τρόπο οποιοδήποτε αγα8ό δεν χωράει στην λογική της αγοράς. Η αν8ρωπιστική, κοινωνική κατεύ8υνση της εκπαίδευσης έχει μάλλον απεμπολιστεί εδώ και καιρό όμως τώρα 8εσμικά καλούμαστε να αντικαταστήσουμε την (ήδη σάπια) ποιότητα της βασικής επιστημονικής εκπαίδευσης καταρτιζόμενοι με πουτσιλίκια για να διαπραγματευτούμε με ολοένα και πιο κτηνώδεις όρους σε μια ήδη χαοτική αγορά εργασίας. Το ντεμοντέ παροδοσιακό δημόσιο πανεπιστήμοι που έιχε χρέος (8εωρητικά) να παρέχει επιστημονική εκπαίδευση σε όλα τα παιδάκια της γής ανεξαιρέτως τώρα είναι ένα τρέντι επιχειρηματικό πανεπιστήμιο που δομικά λειτουργεί ακριβώς σαν επιχείρηση με το πρυτναικό συμβούλιο να είναι το ΔΣ της, τον manager να είναι ο διαχειριστής των οικονομικών πόρων, τις ειδικευτικές ροές εντός του κύκλου σπουδών να είναι τα σεμινάρια επανεκπαίδευσης, τα ερευνητικά που τρέχουν για να υπάρχει χρηματοδότηση να είναι το προιόν που παράγει και τους φοιτητές να είναι σωρρηδόν το εργατικό δυναμικό της. Συμπέρασμα επίσης απο την κούτρα του. Επίσης θα ήθελα να μάθω ποια εταιρία εκμεταλλεύεται την έρευνα που γίνεται στην αστροφυσική. Που πουλάνε καφέ νάνους, να παω να πάρω δυο τρείς; ....λοιπά συμπεράσματα χωρίς κανένα επιχείρημα Οκ,είμαι σίγουρος οτι δεν έχει δουλέψει δευτερόλεπτο. Εκτός και αν δουλέυει στον μπαμπα.
dkangel000039 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Praise ME for Ι'm a prophet. Οχι βρε δεν είναι παράνομη.Νόμιμη είναι. Αφού το λες εσύ' date=' και αφού κανένας δεν μπήκε φυλακή είναι νόμιμη. Και όταν ο Παπαθεμελής είχε απαγορεύσει τα νυχτερινά κέντρα και έβγαινε ο κατατρεγμένος έλληνας μεροκαματιάρης που δεν έχει να φάει και πεινάει (αυτος ο εργάτης, που έχει δίκιο ), να διαμαρτυρηθεί γιατι είναι άδικο να μην τον αφήνουν να δίνει 10 ευρω για 50 ml μπόμπας, και έκλεινε τους δρόμους ήταν νόμιμο. Είναι νόμιμο να μην σε αφήνω να πας σπίτι σου επειδή θέλω να μπεκροπίνω μεχρι το πρωί και μου το απαγορεύουν. Και ναι. Επειδή ΚΑΝΕΝΑΣ δεν παρκάρει οπως ορίζει ο ΚΟΚ ,και κανένας δεν χτίζει οπως ορίζει η πολεοδομία, τότε να αφήνουμε να παρκάρουν στις θέσεις των ανάπηρων και να αμολάμε πολυκατοικίες όπου μας κ@βλώσει.[/quote'] οχι βρε μου ειπε ψεματα ο παλιο ειδικος που ρωτησα ετων 50+(σκεψου ποσα χρονια στη δουλεια)που να ξερει και αυτος ο κακομοιρης τωρα?? οχι βρε ειναι παρανομη αφου το λες εσυ (ο ηλεκτορολογος,ηλεκτρονικος οτι εισαι τελοσπαντων) ετσι θα ειναι....τακα τακα τακα τακα τακκκ
bandito Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 και επιμενω να απαντησει ο paredwse που αν δε κανω λαθος εχει σχεση/ειναι με νομικα/ος δε ξερω τι. επιμενω γιατι καποιος αλλος μου ειπε οτι ποτε καταληψη δεν εχει βγει παρανομη και καταχρηστικη και κατι τετοιο προς θεου δεν στεκει ηταν η απαντηση του. και επιμενω να απαντησει ο αγαπητος paredwse γιατι ο καθενας εδω μπορει να λεει το μακρυ και το κοντο του-οπως και γινεται τοση ωρα. ας μας πει και ο ειδικος λοιπον... Σου απαντάω εγώ που δεν έχω σχέση με τα νομικά: Είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ να με εμποδίσεις να πάω στην αίθουσα που κάνω διπλωματική /διατριβή whatever και να κάνω την δουλειά μου. Π Α Ρ Α Ν Ο Μ Ο. Έχω δικαίωμα να πηγαίνω ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ.
bandito Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 οχι βρε μου ειπε ψεματα ο παλιο ειδικος που ρωτησα ετων 50+(σκεψου ποσα χρονια στη δουλεια)που να ξερει και αυτος ο κακομοιρης τωρα??οχι βρε ειναι παρανομη αφου το λες εσυ (ο ηλεκτορολογος' date='ηλεκτρονικος οτι εισαι τελοσπαντων) ετσι θα ειναι....τακα τακα τακα τακα τακκκ oυυυυυυυ, στο ειπε ο ειδικός που είναι 50+ Εμένα ο θείος μου ειναι 53+ και ξέρει καλυτερο κουνγκ φου απο τον δικο σου. Εσυ τι είσαι; Επαγγελματίας ΚΝΙΤΗΣ;
dkangel000039 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Οκ' date='είμαι σίγουρος οτι δεν έχει δουλέψει δευτερόλεπτο. Εκτός και αν δουλέυει στον μπαμπα.[/quote'] ενω εσυ ειμαι σιγουρος οτι στελνεις απο τη οικοδομη... αραξε μαγκακο. τουλαχιστων θα επρεπε να σεβαστεις το οτι αυτος που εγραψε το κειμενο δεν ειναι εδω να αντικρουσει τη προσωπικη επιθεση που του κανει ενας moderator απο αλλο forum. αφου o lucifer τονισε οτι δεν ειναι δικο του και οτι το πηρε απο αλλο forum. αλλα που να ξερεις εσυ ο οικοδομος απο αυτα. συγχωρα με κιολας αν εχω αδικο
mandate Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Οκ' date='είμαι σίγουρος οτι δεν έχει δουλέψει δευτερόλεπτο. Εκτός και αν δουλέυει στον μπαμπα.[/quote']στο μπαμπά μόνο τσαμπέ,του χρωστάμε τοοοόσες χάρες. Υ.Γ. έχουμε και κάποιες αρχές.
LL_NEO Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Αυτό ούτε η αστική νομιμότητα δεν το καλύπτει ούτε η επαναστατική 'κουλτούρα'. Μα αυτός ο παρεδώσε να το λέει ρε παιδί μου τόσο μπερδεμένα. Λες και έχουμε βγάλει όλη εδώ το προνήπιο και μπορούμε να καταλάβουμε τόσο ακατάληπτες εκφράσεις. ο παλιο ειδικος που ρωτησα ετων 50+ Ο ειδικός επι των καταλήψεων ετών 50+ αιώνιος φοιτητής-ινστρούκτορας;
dkangel000039 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 oυυυυυυυ' date=' στο ειπε ο ειδικός που είναι 50+Εμένα ο θείος μου ειναι 53+ και ξέρει καλυτερο κουνγκ φου απο τον δικο σου. Εσυ τι είσαι; Επαγγελματίας ΚΝΙΤΗΣ;[/quote'] τα επιχειρηματα σου προφανως και περιοριζονται σε προσωπικες επιθεσεις τοσο προς ατομα που δε συμμετεχουν στη συζητηση(συντακτη του παραπανω κειμενου) οσο και προς οσους συμμετεχουν. κνιτης για την ιστορια ποτε δεν ημουν. ανεξαρτητος φοιτητης ημουν,αλλα τι σου λεω τωρα εσενα γ@μ@ το. εσυ αληθεια τι εισαι? ασε ξερω οικοδομος δεν ηθελα να φτασει σε αυτο το επιπεδο η συζητηση αλλα δε μπορω τα τυπακια(ψευτομαγκακια) που κραζουν κοσμο που δεν ειναι παροντες και ΚΥΡΙΩΣ με φοβερα και τρομερα επιχειρηματα οπως'αυτος δεν εχει δουλεψει ποτε' αλλα και 'ειμαι σιγουρος οτι δεν εχει δουλεψει ποτε...'
bandito Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 ενω εσυ ειμαι σιγουρος οτι στελνεις απο τη οικοδομη...αραξε μαγκακο. Δουλειά είναι μονο η οικοδομή; τουλαχιστων θα επρεπε να σεβαστεις το οτι αυτος που εγραψε το κειμενο δεν ειναι εδω να αντικρουσει τη προσωπικη επιθεση που του κανει ενας moderator απο αλλο forum. Δεν κάνω καμια προσωπική επίθεση. Το οτι δεν είναι στην αγορά εργασίας και αυτό τον οδηγεί σε λανθασμένα συμπεράσματα, δεν ειναι μομφή. Σιγά μην πρέπει για να κρίνω το κείμενο κάποιου να πρέπει να είναι και αυτός παρον. Πάλι καλά που δεν μου βρίζει την μάνα δηλαδη, γιατι αφού το τονισε ο luci δεν θα μπορούσα να απαντήσω. Άσε που παρακολουθεί...
dkangel000039 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Μα αυτός ο παρεδώσε να το λέει ρε παιδί μου τόσο μπερδεμένα. Λες και έχουμε βγάλει όλη εδώ το προνήπιο και μπορούμε να καταλάβουμε τόσο ακατάληπτες εκφράσεις. δε ρωτησα αν το καλυπτει η νομιμοτητα,ρωτησα αν μπορει να τη πει καποιος παρανομη και να την κυνηγησει νομικα και αν εχει γινει ποτε? εσυ που εχεις βγαλει το προνηπιο μπορεις να καταλαβεις τι ρωταω και πια η διαφορα?
LL_NEO Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2006 δε ρωτησα αν το καλυπτει η νομιμοτητα,ρωτησα αν μπορει να τη πει καποιος παρανομη και να την κυνηγισει νομικα και αν εχει γινει ποτε? /keysersoze mode: ON FATALITY /keysersoze mode: OFF
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.