Προς το περιεχόμενο

Καταλήψεις


drdoomgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ ξέρω ότι ο κάθε πολίτης μιας δημοκρατικής χώρας έχει την υποχρέωση να διεκδικεί τα δικαιώματά του χωρίς να καταπατά τα δικαιώματα του άλλου.Αλλιώς περνάμε σε άλλα πολιτεύματα...:-| :-|

  • Απαντ. 915
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.

@worldcitizen: Μου φαίνεται ότι απαντάς σε λάθος post. Το μήνυμά μου γράφτηκε γιατί έγινε επίκληση του ονόματός μου και των λίγων νομικών γνώσεων. Αν πρόσεξες δεν μπήκα στην ουσία του θέματος παρά μόνο όσον αφορά τη "δημοκρατική νομιμοποίηση".

 

Τέσπα, λίγα λόγια:

Οι νόμοι δεν είναι θεόσταλτοι, ούτε ορίζονται από 300 και μόνο άτομα.. Είναι ένας δείκτης της "πάλης" των αντιμαχόμενων συμφερόντων, αυτών της εργασίας και του λαού, με αυτών του κεφαλαίου και της "ανάπτυξης".. Φυσικά αυτό αποτελεί ένα αποκρυστάλωμμα.. Με διαφορετικούς όρους, θα υπήρχε και διαφορετική νομοθεσία, όπως πχ έγινε με το ΠαΣοΚ (άσχετα με την κατάληξη) χωρίς "επανάσταση".. Απλά θέλω να πω πως δεν είναι αυτό και τέλειωσε αλλά υπάρχει μια δυναμική..

Απάντησα όσον αφορά την "αστική νομιμότητα", της οποίας έγινε επίκληση. Δεν είπα ότι οι νόμοι είναι θεόσταλτοι ούτε ότι ορίζονται από 300 άτομα (γιατί δεν ορίζονται ΚΑΝ από αυτά και το γνωρίζουμε πολύ καλά).

Επιπλέον, οι νόμοι στην αστική νομιμότητα δεν είναι δείκτης πάλης της εργασίας και του κεφαλαίου, συνήθως είναι δείκτης πάλης αντιμαχόμενων συμφερόντων ΕΝΤΟΣ του κεφαλαίου, νόμιζα ότι κι αυτό είναι κατανοητό.

Όσο για τη δυναμική, σίγουρα υπάρχει και θα ήμουν τυφλός αν την αγνοούσα. Και τι μ'αυτό; Και ο Παρασκευαΐδης και οι συν αυτόν έχουν δυναμική - θα τους αφήσουμε να μας χειραγωγήσουν;

 

500 άτομα (στις συνελεύσεις είναι περισσότεροι απ'όσοι ψηφίζουν στις φοιτητικές εκλογες!) δεν είναι λίγα, ούτε μια πεφωτισμένη ηγεσία που αποφασίζει για το λαό, όποτε τον παραλληλισμό με τον Μαο, επέτρεψέ μου να τον χαρακτηρίσω άστοχο.. Αντίθετα η πλειοψηφία αποφασίζει και η μειοψηφία υποτάσσεται.. ΝΑΙ οι εγγεγραμένοι[/i'] στις σχολές είναι περισσότεροι, αλλά εφ'όσων το ανώτατο όργανο αποφάσισε κατάληψη, οι απουσίες μετράνε υπερ τις απόφασης (εκλογές βουλευτικές, όχι τόσο στην Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό που πρώτη στις προτιμήσεις είναι η αποχή..) όλοι είναι ευπρόσδεκτοι στις ΓΣ..

Θα με συγχωρέσεις αλλά 500 άτομα για το σύνολο των 2500 εγγεγραμμένων φοιτητών περίπου (μαζί με τους μεταπτυχιακούς), είναι γύρω στο 1/5.

Μπορεί να μην είναι ακριβώς η πεφωτισμένη ηγεσία του Μάο, αλλά είναι μειοψηφία, καλώς ή κακώς.

Σε απόλυτους αριθμούς πάντα. ;)

Όσο για την αποχή που μετράει υπέρ της πλειοψηφούσας άποψης, αυτό δεν είναι χαρακτηριστικό της αστικής αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας που καταγγέλεται; :?

 

Δεν ξέρω αν είναι δημοκρατικές οι όχι, αλλά όταν στα εργοστάσια αποφασίζεται απεργία για το καλό του κλάδου και υπάρχουν απεργοσπάστες, εγώ είμαι με τους απεργούς... (ΟΚ στις περισσότερες περιπτώσεις.. :) )

Κι εγώ επίσης.

Δεν λέει κάτι αυτό. :)

Δημοσ.
Ναι μόνο που όπως καταλαβαίνεις, παρόλη την όποια δυναμική δε μπορεί ο καθένας να προσαρμόζεται σε αυτό που θα ήθελε για νόμο επειδή απλώς ισχυρίζεται "ότι δεν είναι σωστή η επικρατούσα κατάσταση, και ο κυρίαρχος λαός θα την αλλάξει". Κοινώς δε μπορεί κάποιος να κάνει ένα discount σε Future Law και να αρχίσει να λειτουργεί βάσει αυτού σήμερα. Κοινώς (ακολουθεί ένα κλασικό llneako παράδειγμα) δέχομαι ότι μπορεί σε 10 χρόνια απο τώρα να θεωρείται νόμιμο όταν έχουμε σηκωμάρες να πηδάμε όποια βρούμε μπροστά μας, αλλά μέχρι τότε (δυστυχώς) εγώ δε μπορώ να μπουκάρω στο 6/1 απέναντι όπου βρίσκονται κάτι σκωτζεζάκια 19χρονα σαν τα κρύα τα νερά και να τα σαπίσω στη φούτσα. Αν το κάνω με βάση τους σημερινούς νόμους αγαπητέ είμαι παράνομος και θα διωχθώ και αν πω του δικαστή "Δικέ μου ξέρεις ναι μεν σήμερα είμαι παράνομος, αλλά ο νόμος είναι καταχρηστικός και μου καταπιέζει τις ορμές" στην καλύτερη των περιπτώσεων να με περάσει για ψυχάκια και να καταλήξω σαν τον μούσια στο Prison Break και να με παρατάει ο Scofield στη μέση του πουθενά.

 

 

 

Ακριβώς.. Ο καθένας παίρνει τα ρίσκα του.. Αλλά άλλο το να προασπίζεσαι την πλήρη υποταγή στο νόμο, είναι κάτι που σίγουρα δεν πάει τα πράγματα μπροστά, πόσο μάλλον σε μια καλύτερη κατάσταση.. Φυσικά δεν λέω "παρανομίστε γιατί όλα είναι σκατα! ουγκ!", το κάθε άλλο, απλά να αναγνωρίζουμε ποιος νόμος είναι άδικος και ποιούς εξυπηρετεί..

 

eg. Ψηφίζεται από την Βουλή μας, να διατείθενται τα προσωπικά μας ηλεκτρονικά δεδομένα στις μυστικές υπηρεσίες (καθόλου μακριά από την πραγματικότητα) και διάφορα άλλα παραδείγματα.. Θα πει ότι αφού το λένε, είναι καλό κι όλας? Δεν πρέπει να υπάρχουν αντιδράσεις? Ποιός διόρισε αυτούς που θα αντιδρούσανε να μιλάνε εξ'ονόματος των χρηστών του διαδίκτίου?

 

 

Και επειδή η δημοκρατία είναι μια ασαφής έννοια που ο καθένας την έχει διαφορετικά στο κεφάλη του, είναι κάπως ασαφή και η κουβέντα που δημιουργήτε για το είναι δημοκρατικό και τι όχι..

 

 

 

 

Απάντησα όσον αφορά την "αστική νομιμότητα"' date=' της οποίας έγινε επίκληση. Δεν είπα ότι οι νόμοι είναι θεόσταλτοι ούτε ότι ορίζονται από 300 άτομα (γιατί δεν ορίζονται ΚΑΝ από αυτά και το γνωρίζουμε πολύ καλά).

Επιπλέον, οι νόμοι στην αστική νομιμότητα δεν είναι δείκτης πάλης της εργασίας και του κεφαλαίου, συνήθως είναι δείκτης πάλης αντιμαχόμενων συμφερόντων ΕΝΤΟΣ του κεφαλαίου, νόμιζα ότι κι αυτό είναι κατανοητό.

Όσο για τη δυναμική, σίγουρα υπάρχει και θα ήμουν τυφλός αν την αγνοούσα.[/quote']

 

 

Εντός του κεφαλαίου γιατί ουσιαστικά δεν έχει αντίπαλο αυτήν την στιγμή :)

 

Θα με συγχωρέσεις αλλά 500 άτομα για το σύνολο των 2500 εγγεγραμμένων φοιτητών περίπου (μαζί με τους μεταπτυχιακούς)' date=' είναι γύρω στο 1/5.

Μπορεί να μην είναι ακριβώς η πεφωτισμένη ηγεσία του Μάο, αλλά είναι μειοψηφία, καλώς ή κακώς.

Σε απόλυτους αριθμούς πάντα.

Όσο για την αποχή που μετράει υπέρ της πλειοψηφούσας άποψης, αυτό δεν είναι χαρακτηριστικό της αστικής αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας που καταγγέλεται; [/quote']

 

Άλλο οι εγγεγραμένοι, άλλο αυτοί που δίνουν απλά μαθήματα, και άλλο οι εν ενεργεία.. Οι Συλλόγοι δεν έχουν πάρει απόφαση με απλή απαρτία, αλλά με ολομέλεια (κάπως έτσι) αφού ως μέλλος του συλλόγου ορίζεται αυτός που δεν έχει οικονομικές εκρεμμότητες με το Συλλογο και έχει δώσει το παρόν στις φοιτητικές εκλογές.. Όταν βγαίνουν να μιλήσουν οι ΔΑΠ και ΠΑΣΠ σαν εκπρόσωποι των φοιτητών γιατί δεν ορίεται κανείς αφού η ίδια λογική μπαίνει στην συζήτηση ?

Δημοσ.
Ο καθένας παίρνει τα ρίσκα του

 

ΣΑΦΩΣ. Άρα όταν σαν αντιμετωπίζουν σαν εγκληματίες μην διαμαρτύρεστε. Πληρώνετε το γνωστό απο πριν τίμημα... Και όταν τραμπούκοι έρχονται να σας σπάσουν την κατάληψη, πολύ απλά δεν έχετε δικαίωμα να τους λέτε τραμπούκους, ή μάλλον έχουν ένα λόγο παραπάνω να αποκαλούν αυτοί εσάς τραμπούκους (δεδομένου ότι στη δική τους λογική απαντούν στη βία με βία)

Δημοσ.

Αντε γεια...

 

1ον Αν είχες παρακολουθήσει στοιχειωδώς τη συζήτηση θα ήξερες αν οδηγάω SAAB πως βγάζω τα λεφτά μου κλπ. Αν με ρώταγες από ενδιαφέρον θα σου έλεγα πως τα φέρνω βόλτα φίλε μου, αλλά με ρωτάς με κακή πρόθεση, οπότε δε θα δώσω εξετάσεις σε εσένα.

 

2ον Ακόμα και Porsche να οδηγούσα, είναι βλακώδες το γνωστό επιχείρημα με τον "κομμουνισμό και τα Nike". Το αν είναι κομμουνιστής κάποιος ή αναρχικός ή οτιδήποτε είναι ζήτημα συνείδησης και όχι ταξικής θέσης. Αλλά για να το καταλάβει κάποιος χρειάζεται να καταλαβαίνει στοιχειωδώς από φιλοσοφία, γιατί εκεί ανάγεται τελικά. Τέτοιου τύπου επιχειρήματα προέρχονται κατά κανόνα από αμόρφωτους ανθρώπους.

 

@paredwse: τους όρους αυτής την νομιμότητας τους δέχομαι κάθε μέρα στπ πετσί μου, και σύμφωνα με αυτήν έχω και τις συνέπειες των πράξεών μου. Στα 7 χρόνια που δουλεύω δεν έχω κολλήσει ούτε ένα ένσημο πχ.

Την αστική νομιμότητα την υπαρασπίζομαι μέχρι να την καταργήσω. Όπως πχ υπερασπίζομαι την αστική δημοκρατία από τη δικτατορία, αλλά θέλω να καταστρέψω και τη δεύτερη και την πρώτη, προς κάτι ανώτερο.

Δεν ευαγγελίζομαι καμία "νέα τάξη πραγμάτων".

Δεν αυταποκαλούμαι επαναστάτης: αυτό το κρίνει η κοινωνία. Για να είσαι επαναστάτης πρέπει να κάνεις επανάσταση. Αυταποκαλούμαι όμως κομμουνιστής, και αυτό είναι αποτέλεσμα της θεωρίας και της φιλοσοφίας που συμφωνώ.

 

Για τη νομιμότητα των Καταλήψεων: @apoike έχεις γιγαντιαίο λάθος. Παράνομη την κατάληψη (μπορεί να τη θεωρούν) αλλά επισήμως δεν έχει βγει να την πει ούτε το πιο ακραίο δεξιό κόμμα στην Ελλάδα. Ούτε ο πιο ακραίος δικαστής. Ποτέ στην Ελλάδα δεν έχει δικαστεί άνρθωπος με αυτή την κατηγορία. Αν θέλεις τόσο πολύ να το δεις αυτό, θα έχεις την ευκαιρία αν περάσει ο νόμος. Αλλά προς το παρόν όχι.

@paredwse τα καταστατικά ορίζουν πιο είναι το κάτω όριο για να μπορεί να αποφασίσει μια συνέλευση. Γι' αυτό που λες, αν αποφασίζουν οι 500, δεν έχω κανένα πρόβλημα: ας ήταν και οι υπόλοιποι. Αν μου λες ότι δεν έπρεπε να αποφασίσουν οι 500, ήταν τελικά-τελικά σαν να έπαιρναν απόφαση οι 1000 που ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ.

 

3ον το "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη" δεν το έφερα σαν επιχείρημα. Το είπα σαν αποτέλεσμα μιας σειράς επιχειρημάτων. Προσπάθησα και πιστεύω τα κατάφερα να δείξω ότι έχει μια πραγματική βάση: Οι νόμοι κάθε κοινωνίας, αντιπροσωπεύουν το επίπεδο της πάλης των τάξεων. (κατ αρχήν να προειδοποιήσω όποιον έχει αλεργία σε αυτή την ορολογία να πάει να ξεπεράσει την αμορφωσιά του - είναι δικό του πρόβλημα όχι της πολιτικής οικονομίας). Οι αστοί θεωρούν δίκαια τα δικά τους συμφέροντα και νομοθετούν αναλόγως. Εγώ θεωρώντας τον εαυτό μου όχι απλά κομμάτι της εργατικής τάξης, αλλά και με κακούς όρους ενταγμένο στην εργασία, θεωρώ δίκαια τα δικά μου συμφέρονται. Γιατί λοιπόν δεν αγριεύτε με το "νόμος είναι το δίκιο του βιομήχανου/εφοπλιστή/ληστή" που ισχύει τώρα, αλλά αγριεύετε και μόνο στο άκουσμα του "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη" όταν μάλιστα μερικοι από εσάς είναι κομμάτια της εργατικής τάξης?

 

Μάγκες, μην αγχώνεστε... Δε θα ξεκινήσει κανένας επανάσταση χωρίς εσάς (χαχαχαχα). Παρά τη πλακίτσα εξηγούμαι:

@apoikos:

Ποιός είσαι εσύ που θα αποφασίσεις πιο είναι το συμφέρον των εκατομμυρίων και μάλιστα θα το επιβάλεις και με τη βία; Εμένα που είμαι ένας από τα εκατομμύρια με ρώτησες; Το διπλανό μου; Τον απέναντι; Με το να αφορίζεις σε τέτοιο βαθμό προσεγγίζεις σε επικίνδυνο βαθμό αυτούς που τώρα δρουν «στο όνομα των εκατομμυρίων».
φίλε apoike, δεν αποφάσισα εγώ. Θα έρθει καιρός να επιβληθούμε με τη βία, όταν θα είσαι κι εσύ κι Μπάμπης κι ο Μήτσος και τα "εκατομμύρια" μέσα σε αυτούς που αποφάσισαν.

 

Έχεις την εντύπωση πως στην Αργεντινή όσοι (δηλαδή σχεδόν όλοι) εξεγέρθηκαν το 2003 ήταν μέλη κάποιου κόμματος? Ή ότι ξέρανε τι σημαίνει Μάρξ και αστική τάξη?

Έχεις την εντύπωση πως τα 360 κατηλειμένα εργοστάσια (υπάρχει και ένα σχετικό free-ντοκυμαντέρ με το όνομα Zanon για το θέμα) το κατέλαβαν ανάρχες ή κομμουνιστές, ή έστω αριστεροί? Όχι φίλε, τα κατέλαβαν οι εργάτες που δούλευαν εκεί, όταν μάθανε πως το αφεντικό θα απέλυε τους μισούς. Οι ίδιοι εργάτες που ίσως μια μέρα πριν είχαν ψηφίσει τη δεξιά κυβέρνιση που 2 μήνες μετά θα ανέτρεπαν. Οι ίδιοι εργάτες που μια μέρα πριν σε ένα αργεντίνικο φόρουμ με όνομα http://www.insomnia.arg έλεγαν για το πόσο παράνομες ήταν οι συνελεύσεις.

 

Αργά ή γρήγορα, θα τα πούμε.

Δημοσ.
Για τη νομιμότητα των Καταλήψεων: @apoike έχεις γιγαντιαίο λάθος. Παράνομη την κατάληψη (μπορεί να τη θεωρούν) αλλά επισήμως δεν έχει βγει να την πει ούτε το πιο ακραίο δεξιό κόμμα στην Ελλάδα. Ούτε ο πιο ακραίος δικαστής. Ποτέ στην Ελλάδα δεν έχει δικαστεί άνρθωπος με αυτή την κατηγορία. Αν θέλεις τόσο πολύ να το δεις αυτό, θα έχεις την ευκαιρία αν περάσει ο νόμος. Αλλά προς το παρόν όχι.

Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα....

κατ αρχήν να προειδοποιήσω όποιον έχει αλεργία σε αυτή την ορολογία να πάει να ξεπεράσει την αμορφωσιά του - είναι δικό του πρόβλημα όχι της πολιτικής οικονομίας

Μέχρι πρότεινος ήξερα ότι οι έχοντες αλλεργία σε αυτή την ορολογία θεωρούνται φασίστες. Τώρα έμαθα ότι είναι και αμόρφωτοι. Α ρε γέρο τσάμπα με σπούδαζες αντι να μου πληρώνεις συνδρομή στο Ριζοσπάστη να μορφωθώ και γω και να ανοίξω τους οριζοντές μου. Ρε συ g1annis επέτρεψε μου να σε ρωτήσω ποια ακριβώς Πολιτική Οικονομία τα λέει αυτά και επιπλέον τι έχεις σπουδάσει. Όχι τπτ άλλο, αλλά μιας και επικαλείσαι την Πολιτική Οικονομία να ξέρουμε και μεις οι αμόρφωτοι σε τι βαθμό και κυρίως απο ποια οπτική την έχεις μελετήσει.

Δημοσ.

Τελικά μερικοί εδώ μέσα είναι πολύ κολλημένοι...Άσπρο τους δείχνεις,μαύρο στο βγάζουν...Ακούς εκεί νοοτροπία: "δεν έχει δικαστεί ποτέ άνθρωπος για κατάληψη,άρα είναι νόμιμη".....

Ειλικρινά βαρέθηκα να ακούω τα ίδια και τα ίδια...:evil: :evil:

Δημοσ.
2ον Ακόμα και Porsche να οδηγούσα, είναι βλακώδες το γνωστό επιχείρημα με τον "κομμουνισμό και τα Nike". Το αν είναι κομμουνιστής κάποιος ή αναρχικός ή οτιδήποτε είναι ζήτημα συνείδησης και όχι ταξικής θέσης. Αλλά για να το καταλάβει κάποιος χρειάζεται να καταλαβαίνει στοιχειωδώς από φιλοσοφία, γιατί εκεί ανάγεται τελικά. Τέτοιου τύπου επιχειρήματα προέρχονται κατά κανόνα από αμόρφωτους ανθρώπους.

 

 

Βασίκα είναι ζήτημα ταξικής θέσης.. Αλλά μακάρι να οδηγούσαν όλοι SAAB και Porsche..Πραγματικά.. Αν κρίνουμε απο μερικούς που απλά ξεκαβ???ουν με αυτόν τον τρόπο για να "ζήσουν την ζωή τους" με αυτούς που είναι εκεί γιατί έχουν πραγματικά ανάγκη είναι ένας στείρος μηδενισμός..

 

 

O καιροc γαρ εγγυc. Αλλη οψη του ιδιου νομισματος.

edit, πηγαινε στο κειμενο του g1annis

 

Έλεος.. Τα έχουμε χαμένα τελείως.. ΝΑΙ όταν τα πράγματα γίνονται χωρίς στρατηγική, χωρίς λογική και χωρίς να έχουν στο επίκεντρο των άνθρωπο, τις ανάγκες του και τις δυνατότητες της κοινωνίας, έχουν σαν αποτέλεσμα να ξεχαρβαλόνονται και να την πληρώνουν αυτοί που δεν φταίν.. Αλλά το να λέμε πως είναι το ίδιο είναι πραγματικά χυδαίο..

 

 

ΣΑΦΩΣ. Άρα όταν σαν αντιμετωπίζουν σαν εγκληματίες μην διαμαρτύρεστε. Πληρώνετε το γνωστό απο πριν τίμημα... Και όταν τραμπούκοι έρχονται να σας σπάσουν την κατάληψη, πολύ απλά δεν έχετε δικαίωμα να τους λέτε τραμπούκους, ή μάλλον έχουν ένα λόγο παραπάνω να αποκαλούν αυτοί εσάς τραμπούκους (δεδομένου ότι στη δική τους λογική απαντούν στη βία με βία)

 

Απλά οι καταλήψεις είναι των συλλόγων των φοιτητών κι όχι μια παρέας..

 

 

 

 

Κι εσύ ρε g1annis, δεν χρειάζεται να κατεβάσεις ολόκληρο το επαναστατικό πρόγραμμα πάλης (που αμφιβάλω αν υπάρχει) για να πεις 2 απλά πραγματάκια.. Στο Μπλα Μπλα μιλάμε, το μπλα-μπλα κομμάτι ενός τεχνολογικού forum, δεν είναι συνέλευση..

Δημοσ.
Απλά οι καταλήψεις είναι των συλλόγων των φοιτητών κι όχι μια παρέας..

 

Ναι μόνο που όπως αναλύσαμε παραπάνω το μπούγιο δεν αυξάνει τη νομιμότητα ;)

Δημοσ.

Αντί να πετάτε ατάκες, δε κάθεστε να μου απαντήσετε με κάποιο επιχείρημα?

πχ διαφωνώ και με τον apoiko διαφωνώ και με τον paredwse, αλλά ετούτοι τουλάχιστον έχουν γνώμη και επιχειρήματα σοβαρά και μιλάμε σαν άνθρωποι.

 

Μέχρι πρότεινος ήξερα ότι οι έχοντες αλλεργία σε αυτή την ορολογία θεωρούνται φασίστες. Τώρα έμαθα ότι είναι και αμόρφωτοι
όποιος έχει τη μύγα... και της αμορφωσιάς και του φασισμου...
Δημοσ.

@LL_NEO

 

Είναι σύλλογοι επικυρωμένοι από το πρωτοδικίο, δεν είναι μπούγιο.. Υπάρχει καταστατικό κτλ.. Γιατί άλλες συνελεύσεις να είναι νόμιμες και άλλες όχι? Διαδικασία των Συλλόγων επίσης είναι και οι εκλογές όπου εκλέγονται και εκλέκτορες για πρυτανικές εκλογές, τμηματικές, κοσμιτορικές και πάει λέγοντας..

 

Και η κατάληψη όπως και να το κάνεις είναι ένα μέσο πάλης για τους φοιτητές..Μόνο μπούγιο δεν είναι..

Δημοσ.

δεν ενίσταμαι ως προς το χαρακτηρισμό του φασίστα ξέρεις...

 

και ως προς τις ατάκες. Τι να σου πω ρε ταλαίπωρε. Όσο διάλογο μπορώ να κάνω με ένα δημοσιογραφικό κασσετοφωνάκι που του έχουν βάλει μέσα την κασέτα και λέει, άλλο τόσο μπορώ να κάνω και με σένα. 4 σελίδες σου λέμε ότι αυτό που γίνεται είναι παράνομο και επι 4 σελίδες μας λες το ίδιο ποίημα. Ε νυσάφι. Άμα είναι για ποίηση έχω εδώ και Bukowski να διαβάσω...

 

 

Παρόλαυτα θα επιμείνω. Θα μας πεις τι ακριβώς σπουδάζεις και ποια ακριβώς Πολιτική Οικονομία επικαλείσαι στο προηγούμενό σου ποστ;

 

 

Γιατί άλλες συνελεύσεις να είναι νόμιμες και άλλες όχι?

Ρε παιδιά γμ την τρέλα μου δλδ δεν είναι πυρηνική φυσική. Η νομιμότητα μιας γενικής συνέλευσης δεν καθορίζει και τη νομιμότητα ή μη των αποφασεών της. Ήμαρτον, πάρτε το πρέφα...

Δημοσ.
Αντε γεια...

 

1ον Αν είχες παρακολουθήσει στοιχειωδώς τη συζήτηση θα ήξερες αν οδηγάω SAAB πως βγάζω τα λεφτά μου κλπ. Αν με ρώταγες από ενδιαφέρον θα σου έλεγα πως τα φέρνω βόλτα φίλε μου' date=' αλλά με ρωτάς με κακή πρόθεση, οπότε δε θα δώσω εξετάσεις σε εσένα.

 

[/quote']

 

Το SAAB ήταν αστείο, μιας και έχω αναφέρει οτι η νο1 φοιτητομητέρα της σχολής οδηγούσε SAAB

 

2ον Ακόμα και Porsche να οδηγούσα, είναι βλακώδες το γνωστό επιχείρημα με τον "κομμουνισμό και τα Nike". Το αν είναι κομμουνιστής κάποιος ή αναρχικός ή οτιδήποτε είναι ζήτημα συνείδησης και όχι ταξικής θέσης. Αλλά για να το καταλάβει κάποιος χρειάζεται να καταλαβαίνει στοιχειωδώς από φιλοσοφία, γιατί εκεί ανάγεται τελικά. Τέτοιου τύπου επιχειρήματα προέρχονται κατά κανόνα από αμόρφωτους ανθρώπους.

 

Είναι βλακώδες (αν και ήταν αστειο). Είναι βεβαια λιγότερο βλακώδες απο τους λαϊκισμούς "Μια χούφτα νταβατζήδες", "νόμος είναι το δίκιο του βιομήχανου" και τα λοιπά προμαγειρεμένα που αναφέρεις, τα οποία προέρχονται απο πανούργους ανθρώπους με σκοπό να εκμεταλλευτούν τους αμόρφωτους.

Είχα προσωπική σχέση με τον έναν υιο Χαλβατζή και γνωστό τον έτερο. Η κοπέλα μου ήταν Κνίτισα μέχρι πριν κάποια χρόνια(σταμάτησε να είναι όταν κατάλαβε ποσο άθλιο είναι αυτο το ωραίο καρναβάλι που έχουν στήσει). Οτι λες το έχω ακούσει ακριβώς ΙΔΙΟ και ΑΠΑΡΑΛΛΑΧΤΟ άπειρες φορές. Πάλι καλά που η κριτική σκέψη έχει μείνει μόνο σε εσάς τους πεφωτισμένους με την τσιτάταDB ver2 παραμάσχαλα και εμείς είμαστε αμόρφωτοι.

 

Αν θες ρώτα με και εσύ τι έχω τραβήξει στην ζωή μου, και πώς κατάφερα να σπουδάσω με δικά μου λεφτά, να παω φαντάρος με δικά μου λεφτά, και να μένω στο δικό μου σπίτι με δικά μου λεφτά.

 

Για τη νομιμότητα των Καταλήψεων: @apoike έχεις γιγαντιαίο λάθος. Παράνομη την κατάληψη (μπορεί να τη θεωρούν) αλλά επισήμως δεν έχει βγει να την πει ούτε το πιο ακραίο δεξιό κόμμα στην Ελλάδα. Ούτε ο πιο ακραίος δικαστής. Ποτέ στην Ελλάδα δεν έχει δικαστεί άνρθωπος με αυτή την κατηγορία. Αν θέλεις τόσο πολύ να το δεις αυτό, θα έχεις την ευκαιρία αν περάσει ο νόμος. Αλλά προς το παρόν όχι.

@paredwse τα καταστατικά ορίζουν πιο είναι το κάτω όριο για να μπορεί να αποφασίσει μια συνέλευση. Γι' αυτό που λες, αν αποφασίζουν οι 500, δεν έχω κανένα πρόβλημα: ας ήταν και οι υπόλοιποι. Αν μου λες ότι δεν έπρεπε να αποφασίσουν οι 500, ήταν τελικά-τελικά σαν να έπαιρναν απόφαση οι 1000 που ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ.

 

Μάλλον δεν έχεις συνειδητοποιήσει σε ποιούς ανθρώπους τα λες αυτά.

Γιατι εγώ στα 6 χρόνια που ήμουν στο πολυτεχνείο, οι γενικές συνελεύσεις ήταν ενα ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ. Σε μια αίθουσα για 300 άτομα, έμπαιναν 500. Αν δεν κάπνιζες ο ίδιος 500 πακέτα την ημέρα, δεν άντεχες πάνω απο 3 λεπτά, και φυσικά ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΝΕΝΑΝ απο την φασαρία. Μετά απο 20 λεπτά όλοι κάθονταν έξω απο το αμφιθέατρο μέχρι να ακούσουν οτι ψηφίζουμε για να μπούν μεσα και να πάρουν απόφαση.

 

 

 

Αργά ή γρήγορα, θα τα πούμε.

 

Οκ το παραδέχομαι. Κατουρήθηκα πάνω μου.

Δημοσ.

τελικα ολη η ελλαδα βρισκεται στη παρανομια συμφωνα με τα λεγομενα σας...

μηπως κατι πολυ καλο ετοιμαζεται?

 

αλλα ο paredwse δεν εδωσε απαντηση με ενα ναι η ενα οχι.

και ξανακανω τη ερωτηση:

ειναι λοιπον ολη η ελλαδα παρανομη?

ναι η οχι?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...