nontasg Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Σπουδάζω και είμαι 25.Και ξαναρωτάω:γιατί?? Και συμπληρώνω ότι μπήκα στο πανεπιστήμιο πρόπερσι,όχι από τα 18 μου...Απλά το αναφέρω...
nontasg Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Βγήκε ο άλλος νωρίτερα να μου το παίξει έξυπνος... :mrgreen: Οι Έλληνες στην ειρωνία και στην αμφισβήτηση πρώτοι είναι... Γεια σου ρε Πολύδωρα,βάλε τα ματ να ανοίξουν τα πανεπιστήμια!!!:twisted:
aliaser Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Σπουδάζω και είμαι 25.Και ξαναρωτάω:γιατί?? Και συμπληρώνω ότι μπήκα στο πανεπιστήμιο πρόπερσι' date='όχι από τα 18 μου...Απλά το αναφέρω...[/quote'] νωρίς νωρίς.
nontasg Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 νωρίς νωρίς. Καλύτερα από το να είχα μπει στα 18 και να χρώσταγα ακόμα 30 μαθήματα σαν άλλους...
bandito Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Επειδή το καλαμπουράκι με τη νομιμότητα πρέπει να λήξει' date=' πρέπει να πούμε ότι υπάρχει μια διαφοροποίηση:(..snipped: φασιστικό παραλλήρημα βαμμένο στα κόκκινα) [/quote'] Και το έλεγε ο παππούς μου (Και ας είχε φάει ξύλο απο την δεξιά γιατι ήταν αριστερός.) Άκρα δεξιά = Άκρα αριστερά @g1annis Δεν οδηγείς SAAB έτσι;
Lucifer Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Σπουδάζω και είμαι 25.Και ξαναρωτάω:γιατί?? Και συμπληρώνω ότι μπήκα στο πανεπιστήμιο πρόπερσι' date='όχι από τα 18 μου...Απλά το αναφέρω...[/quote'] Γιατί είσαι μέρος της πανώλης που καταδιώκεις.
guido Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Και το έλεγε ο παππούς μου (Και ας είχε φάει ξύλο απο την δεξιά γιατι ήταν αριστερός.) Άκρα δεξιά = Άκρα αριστερά @g1annis Δεν οδηγείς SAAB έτσι;
fantomas3004 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Και το έλεγε ο παππούς μου (Και ας είχε φάει ξύλο απο την δεξιά γιατι ήταν αριστερός.) Άκρα δεξιά = Άκρα αριστερά Τραμπούκοι και οι δύο θα εννοούσε δηλαδή.
nontasg Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Γιατί είσαι μέρος της πανώλης που καταδιώκεις. Τόσα καταλαβαίνεις,τόσα λες...Δεν έχω να σου απαντήσω κάτι....Άντε τσάγια
Super Moderators paredwse Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Super Moderators Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Επειδή το καλαμπουράκι με τη νομιμότητα πρέπει να λήξει' date=' πρέπει να πούμε ότι υπάρχει μια διαφοροποίηση: Είναι άλλο πραμα η αστική νομιμότητα, δηλαδή η νομιμότητα της αστικής δημοκρατίας και άλλο το τι θεωρεί ο κόσμος νόμιμο. Η αστική νομιμότητα καθορίζεται από τους νόμους μιας αστικής δημοκρατίας, το Σύνταγμα της κλπ. Βέβαια σε ένα κατασταλτικό έκτρωμα όπως όλες οι σύγχρονες καπιταλιστικές κοινωνίες (διαφωνεί κάποιος?) το ίδιο το κράτος καταπατά τα ίδια τα κεκτημένα της αστικής δημοκρατίας: * για πρώτη φορά ισχύει στην ιστορία της Ελλάδας το "ένοχος ποιεί ένοχο" το 2002 * για πρώτη φορά "είναι όλοι ένοχοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου" πάλι το 2002 και άλλα πολλά ζητήματα όπου το κράτος καταπατά αυτά που το ίδιο έχει κατακτήσει. Το κράτος είναι μηχανισμός φτιαχμένος από τους κυρίαρχους αυτής της κοινωνίας, και άρα στην υπηρεσία τους. Με λίγα λογια νόμος στο σήμερα είναι η ατιμία του βιομήχανου. Νόμος είναι η ατιμία της αστικής τάξης [...] Παρ' όλα αυτά φίλε μου, εγώ την έχω γραμμένη την αστική νομιμότητά σου. Είμαι παράνομος και θα είμαι, γιατί αυτό το μπουρδέλο που ζω δε γίνεται να το διορθώσω με τους νόμους σου. Θα το γκρεμίσουμε όχι με νόμους και διατάξεις αλλά με τη βία. Τι σημαίνει αυτό? Όσο κι αν χαλάει τα αυτάκια ορισμένων εδω μέσα, λαϊκή νομιμοποίηση σημαίνει ότι θεωρώ νόμο ότι είναι δίκαιο για το λαό. Σε αντίθεση με το ΣΗΜΕΡΑ που ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΙΑΣ ΧΟΥΦΤΑΣ "ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ" εγώ θεωρώ πως ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. Να αρχίσουμε λοιπόν με την αστική νομιμότητα. Η αστική νομιμότητα (την οποία αναφέρεις μάλλον μόνο και μόνο για να πεις ότι την καταπατάς) είναι αυτή που είναι. Όπως την ξέρουμε και, λίγο-πολύ, όπως την περιγράφεις. Καλώς ή κακώς, ζεις σε αυτήν. Και αφού ζεις σε αυτήν, να περιμένεις να "παίξεις" με τους κανόνες της. Μην την επικαλείσαι μόνο όταν σε συμφέρει αλλά να είσαι έτοιμος να υποστείς και τις συνέπειες των πράξεών σου, όπως αυτές οι συνέπειες προβλέπονται από την αστική νομιμότητα. Αφού δέχεσαι ότι υπάρχει (και πολύ ορθά πράττεις - θα εθελοτυφλούσες αν έπραττες διαφορετικά), γνωρίζεις τους κανόνες του παιχνιδιού και είσαι έτοιμος να υποστείς τους κανόνες αυτούς. Αν είσαι επαναστάτης (όπως πιθανόν να αυτο-αποκαλείσαι), γνωρίζεις ότι μέχρι να επικρατήσει η "νέα τάξη πραγμάτων" που ενδεχομένως ευαγγελίζεσαι, θα αναγκαστείς να ζεις και να κινείσαι στα πλαίσια αυτής της αστικής νομιμότητας. Μην διαμαρτύρεσαι λοιπόν: άλλωστε χαρακτηριστικό της αστικής νομιμότητας τα τελευταία 50 χρόνια είναι η προσαρμογή της αντιμετώπισής της (προς το χείρον φυσικά) στις εσωτερικές απειλές. Εν πάσει περιπτώσει ΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ. 1) Η λειτουργία των συνελεύσεων των συλλόγων καθορίζεται από το Καταστατικό τους' date=' 2) το Καταστατικό έχει γίνει αποδεκτό από πλειοψηφία 6/7 (συνήθως) του συλλόγου (τεράστια πλειοψηφία λοιπόν) 3) έχει επικυρωθεί από Πρωτοδικίο 4) Πουθενά σε κανένα Καταστατικό δεν υπάρχει κάτι που να καταδικάζει τις καταλήψεις. 5) σε κανένα νόμο του κράτους επίσης η κατάληψη (εκτός αν μιλάμε δια ιδιωτική ιδιοκτησία) δεν είναι παράνομη 6) Δεν υπήρχε ούτε καν επί χούντας παρόμοια ρύθμιση[/quote'] Να μιλήσουμε ειλικρινά: οι καταλήψεις δεν είναι δημοκρατικές. Αποφασίζουν 500 άτομα (ο μέσος αριθμός συμμετεχόντων σε μία ΓΣ) για πολλαπλάσιο αριθμό. Αυτό ούτε η αστική νομιμότητα δεν το καλύπτει ούτε η επαναστατική 'κουλτούρα'. Εκτός κι αν είσαι της άποψης της "επαναστατικής πρωτοπορίας" (όπως την πρωτοδιατύπωσε ο Μάο) που οδηγεί τον λαό παρά τη θέλησή του... για το καλό του. Αλλά αυτή η άποψη είναι μάλλον καταδικαστέα από την αστική νομιμότητα... Τέλος, όταν μια συζήτηση καταληγεί στο πασίγνωστο "Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη", αρχίζω να αναρωτιέμαι: και ποιός διόρισε εσένα (τον κάθε "εσένα", μην παρεξηγηθώ, δεν είναι προσωπικό το ζήτημα) να το υπερασπίσεις;
nontasg Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Να μιλήσουμε ειλικρινά: οι καταλήψεις δεν είναι δημοκρατικές. Αποφασίζουν 500 άτομα (ο μέσος αριθμός συμμετεχόντων σε μία ΓΣ) για πολλαπλάσιο αριθμό. Αυτό ούτε η αστική νομιμότητα δεν το καλύπτει ούτε η επαναστατική 'κουλτούρα'. Εκτός κι αν είσαι της άποψης της "επαναστατικής πρωτοπορίας" (όπως την πρωτοδιατύπωσε ο Μάο) που οδηγεί τον λαό παρά τη θέλησή του... για το καλό του. Αλλά αυτή η άποψη είναι μάλλον καταδικαστέα από την αστική νομιμότητα... Τέλος' date=' όταν μια συζήτηση καταληγεί στο πασίγνωστο "Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη", αρχίζω να αναρωτιέμαι: και ποιός διόρισε εσένα (τον κάθε "εσένα", μην παρεξηγηθώ, δεν είναι προσωπικό το ζήτημα) να το υπερασπίσεις;[/quote'] Ουφ...Λες και θέλει πολύ σκέψη για να καταλάβει κάποιος ότι οι καταλήψεις δεν είναι δημοκρατικές...Πάντως όταν επιτρέπονται τέτοια πράγματα,δημοκρατία του κ..ου έχουμε... Άν έφτανα ποτέ στο σημείο να χρειάζομαι 5 εξεταστικές για να περάσω ένα μάθημα,τότε θα έλεγα "άντε γεια" στο πανεπιστήμιο,γιατί θα αναγνώριζα την ατομική μου ευθύνη και δεν θα τα έβαζα με τους άλλους ούτε βέβαια θα έκλεινα τα πανεπιστήμια επειδή δεν θα μπορούσα να ανταπεξέλθω στις σπουδές μου.Γιατί οι περισσότεροι που κλείνουν τα πανεπιστήμια γι'αυτό το λόγο το κάνουν και τίποτα παραπάνω...:evil: Πρέπει να μάθουν μερικοί να ξεχωρίζουν την ελευθερία από την ασυδοσία. Τέλος όσον αφορά κάποιους που το παίζουν έξυπνοι,ας πάνε να δούνε καμμιά ταινία,αυτές οι συζητήσεις δεν είναι γι'αυτούς... :mrgreen:
worldcitizen Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Να αρχίσουμε λοιπόν με την αστική νομιμότητα. Η αστική νομιμότητα (την οποία αναφέρεις μάλλον μόνο και μόνο για να πεις ότι την καταπατάς) είναι αυτή που είναι. Όπως την ξέρουμε και' date=' λίγο-πολύ, όπως την περιγράφεις. Καλώς ή κακώς, ζεις σε αυτήν. Και αφού ζεις σε αυτήν, να περιμένεις να "παίξεις" με τους κανόνες της. Μην την επικαλείσαι μόνο όταν σε συμφέρει αλλά να είσαι έτοιμος να υποστείς και τις συνέπειες των πράξεών σου, όπως αυτές οι συνέπειες προβλέπονται από την αστική νομιμότητα. Αφού δέχεσαι ότι υπάρχει (και πολύ ορθά πράττεις - θα εθελοτυφλούσες αν έπραττες διαφορετικά), γνωρίζεις τους κανόνες του παιχνιδιού και είσαι έτοιμος να υποστείς τους κανόνες αυτούς. Αν είσαι επαναστάτης (όπως πιθανόν να αυτο-αποκαλείσαι), γνωρίζεις ότι μέχρι να επικρατήσει η "νέα τάξη πραγμάτων" που ενδεχομένως ευαγγελίζεσαι, θα αναγκαστείς να ζεις και να κινείσαι στα πλαίσια αυτής της αστικής νομιμότητας. Μην διαμαρτύρεσαι λοιπόν: άλλωστε χαρακτηριστικό της αστικής νομιμότητας τα τελευταία 50 χρόνια είναι η προσαρμογή της αντιμετώπισής της (προς το χείρον φυσικά) στις εσωτερικές απειλές.[/quote'] Οι νόμοι δεν είναι θεόσταλτοι, ούτε ορίζονται από 300 και μόνο άτομα.. Είναι ένας δείκτης της "πάλης" των αντιμαχόμενων συμφερόντων, αυτών της εργασίας και του λαού, με αυτών του κεφαλαίου και της "ανάπτυξης".. Φυσικά αυτό αποτελεί ένα αποκρυστάλωμμα.. Με διαφορετικούς όρους, θα υπήρχε και διαφορετική νομοθεσία, όπως πχ έγινε με το ΠαΣοΚ (άσχετα με την κατάληξη) χωρίς "επανάσταση".. Απλά θέλω να πω πως δεν είναι αυτό και τέλειωσε αλλά υπάρχει μια δυναμική.. Να μιλήσουμε ειλικρινά: οι καταλήψεις δεν είναι δημοκρατικές. Αποφασίζουν 500 άτομα (ο μέσος αριθμός συμμετεχόντων σε μία ΓΣ) για πολλαπλάσιο αριθμό. Αυτό ούτε η αστική νομιμότητα δεν το καλύπτει ούτε η επαναστατική 'κουλτούρα'. Εκτός κι αν είσαι της άποψης της "επαναστατικής πρωτοπορίας" (όπως την πρωτοδιατύπωσε ο Μάο) που οδηγεί τον λαό παρά τη θέλησή του... για το καλό του. Αλλά αυτή η άποψη είναι μάλλον καταδικαστέα από την αστική νομιμότητα... Τέλος' date=' όταν μια συζήτηση καταληγεί στο πασίγνωστο "Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη", αρχίζω να αναρωτιέμαι: και ποιός διόρισε εσένα (τον κάθε "εσένα", μην παρεξηγηθώ, δεν είναι προσωπικό το ζήτημα) να το υπερασπίσεις;[/quote'] 500 άτομα (στις συνελεύσεις είναι περισσότεροι απ'όσοι ψηφίζουν στις φοιτητικές εκλογες!) δεν είναι λίγα, ούτε μια πεφωτισμένη ηγεσία που αποφασίζει για το λαό, όποτε τον παραλληλισμό με τον Μαο, επέτρεψέ μου να τον χαρακτηρίσω άστοχο.. Αντίθετα η πλειοψηφία αποφασίζει και η μειοψηφία υποτάσσεται.. ΝΑΙ οι εγγεγραμένοι στις σχολές είναι περισσότεροι, αλλά εφ'όσων το ανώτατο όργανο αποφάσισε κατάληψη, οι απουσίες μετράνε υπερ τις απόφασης (εκλογές βουλευτικές, όχι τόσο στην Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό που πρώτη στις προτιμήσεις είναι η αποχή..) όλοι είναι ευπρόσδεκτοι στις ΓΣ.. Δεν ξέρω αν είναι δημοκρατικές οι όχι, αλλά όταν στα εργοστάσια αποφασίζεται απεργία για το καλό του κλάδου και υπάρχουν απεργοσπάστες, εγώ είμαι με τους απεργούς... (ΟΚ στις περισσότερες περιπτώσεις.. )
LL_NEO Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Οι νόμοι δεν είναι θεόσταλτοι, ούτε ορίζονται από 300 και μόνο άτομα.. Είναι ένας δείκτης της "πάλης" των αντιμαχόμενων συμφερόντων, αυτών της εργασίας και του λαού, με αυτών του κεφαλαίου και της "ανάπτυξης".. Φυσικά αυτό αποτελεί ένα αποκρυστάλωμμα.. Με διαφορετικούς όρους, θα υπήρχε και διαφορετική νομοθεσία, όπως πχ έγινε με το ΠαΣοΚ (άσχετα με την κατάληξη) χωρίς "επανάσταση".. Απλά θέλω να πω πως δεν είναι αυτό και τέλειωσε αλλά υπάρχει μια δυναμική.. Ναι μόνο που όπως καταλαβαίνεις, παρόλη την όποια δυναμική δε μπορεί ο καθένας να προσαρμόζεται σε αυτό που θα ήθελε για νόμο επειδή απλώς ισχυρίζεται "ότι δεν είναι σωστή η επικρατούσα κατάσταση, και ο κυρίαρχος λαός θα την αλλάξει". Κοινώς δε μπορεί κάποιος να κάνει ένα discount σε Future Law και να αρχίσει να λειτουργεί βάσει αυτού σήμερα. Κοινώς (ακολουθεί ένα κλασικό llneako παράδειγμα) δέχομαι ότι μπορεί σε 10 χρόνια απο τώρα να θεωρείται νόμιμο όταν έχουμε σηκωμάρες να πηδάμε όποια βρούμε μπροστά μας, αλλά μέχρι τότε (δυστυχώς) εγώ δε μπορώ να μπουκάρω στο 6/1 απέναντι όπου βρίσκονται κάτι σκωτζεζάκια 19χρονα σαν τα κρύα τα νερά και να τα σαπίσω στη φούτσα. Αν το κάνω με βάση τους σημερινούς νόμους αγαπητέ είμαι παράνομος και θα διωχθώ και αν πω του δικαστή "Δικέ μου ξέρεις ναι μεν σήμερα είμαι παράνομος, αλλά ο νόμος είναι καταχρηστικός και μου καταπιέζει τις ορμές" στην καλύτερη των περιπτώσεων να με περάσει για ψυχάκια και να καταλήξω σαν τον μούσια στο Prison Break και να με παρατάει ο Scofield στη μέση του πουθενά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.