papadakn Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Κινδυνεύουμε να χάσουμε την εξεταστική για το απόλυτο τπτ! Έχετε δει εσείς κανένα νομοσχέδιο? Αλλά πως, το πραγματικό νομοσχέδιο κατατίθεται Ιούλιο, να μην πάνε οι αγωνισταράδες για τα μπανάκια τους!!! Δεν καταλαβαίνεις πως ο λόγος που θέλουν να περάσουν το νομοσχέδιο Ιούλιο είναι ακριβώς για να μην υπάρχει αντίδραση απο τους φοιτητές? Σε πια άλλη σοβαρή χώρα 1 μήνα πριν απο την ψήφιση ενός νόμου αυτός δεν έχει καν συζητηθεί?? Μπανανία...
dkangel000039 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δεν καταλαβαίνεις πως ο λόγος που θέλουν να περάσουν το νομοσχέδιο Ιούλιο είναι ακριβώς για να μην υπάρχει αντίδραση απο τους φοιτητές? Σε πια άλλη σοβαρή χώρα 1 μήνα πριν απο την ψήφιση ενός νόμου αυτός δεν έχει καν συζητηθεί?? Μπανανία... δυστυχως η σκληρη κομματικοποιηση εχει αυτα τα αποτελεσματα,να μην μπορεις να αντιληφθεις το γιατι ολος τυχαιος θα περαστει καλοκαιριατικα οταν αυτοι που τωρα λενε οτι δεν θελουν να χασουν την εξεταστικη τους θα κανουν τα μπανακια τους στη καθε μυκονο. προσωπικα πιστευω οτι αυτη ειναι η τελικη μαχη με την εννοια οτι αν δεν γινει κατι τωρα το καλοκαιρι ειναι σιγουρο οτι θα περαστει χωρις να παρει χαμπαρι κανεις τιποτα...
g1annis Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Γιατί φτάσμε ως εδώ: Ως εδώ φτάσαμε γιατί πολύ απλά ο φίλος drdoomgr παρέθεσε ένα χάρτη που έχουν φτιάξει κάποιοι τύποι, για ένα ζήτημα που αν μη τι άλλο είναι το θέμα των ημερών: 8.500 (κι αυτό σύμφωνα με την αστυνομία) άνθρωποι διαδήλωσαν τη πέμπτη στην Αθήνα, 234 σχολές (ή αλλιώς 161 τμήματα) από τις 330 κάτι είναι κατηλημένες, το Σάββατο μεγάλες εφημερίδες, είχαν πρωτοσέλιδο στο θέμα αυτό, και κάθε μέρα υπάρχει σχετική αρθρογραφία και κάλυψη από τα ΜΜΕ. Φτάσαμε να κουβεντιάζουμε για άσχετα, γιατί αντί οι επόμενοι να αρκεστούν στο να πουν τη γνώμη τους επί του θέματος, τους χάλασε ο εν λόγω ΧΑΡΤΗΣ, επειδή μια χώρα που οι κάτοικοί της θέλουν να λέγεται Μακεδονία, την έλεγε Μακεδονία. Ένας χρήστης με σχεδόν 5.000 μυνήματα στο φόρουμ μας, και ένας άλλος με σχεδόν 700, δε γνώριζαν ότι ήταν χάρτης της Wikipedia και ότι τάχα έφταιγαν τα παιδιά. LL_NEO, αν μου βρεις πάνω από 3 φορές τη λέξη ιμπεριαλ- στο κείμενο αύριο κι όλας κατεβάζω το site. Αντιθέτως, εγώ μπορώ να σου βρω 25 φορές το εθν- στα 4 παρακάτω post. Ο έλληνας είναι απο τους καλύτερους λαούς του κόσμου ..... είμαι μεγάλος ΕΘΝΙΣΤΗΣ... .... Είμαι περύφανος που ανήκω στο γένος των Ελλήνων .... εκνευρίζομαι όταν κάποιος μολύνει αυτό το θαυμάσιογένος ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ....σαν νέοι πρέπει να μην είμαστε ούτε πρόβατα του κάθε κόμματος' date=' ούτε φανατισμένα στρατιωτάκια κάθε μορφής ΚΑΙ το λέει ένας ανθρωπος με πρώην αριστερές πεποιθήσεις[/quote']Ακου να δεις αδερφέ, και για να μπαίνουμε στο θέμα μας. Επειδή με χαρακτήρισες τσουτσέκι, και επειδή πριν ξαναμιλήσεις έτσι πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός: αυτή τη στιγμή έχει στο πιάτο η κυβέρνηση ένα πολυνομοσχέδιο, μεταξύ των οποίων προβλέπει * διαγραφή των φοιτητών που δε πήραν πτυχίο στα ν + 50%ν έτη (πχ 6 για τα Παν/μια * διαγραφή των φοιτητών, που δε μπόρεσαν να περάσουν ένα μάθημα με την 4η φορά * άνοιγμα ιδιωτικών Παν/μιων, υποχρεωτική καταβολή διδάκτρων στα μεταπτυχιακά * αλλαγή των ρυθμίσεων για το άσυλο * μάνατζερ στη διαχείριση των οικονομικών των ιδρυμάτων Προσωπικά, έχω δώσει Πανελλήνιες, 2α και 3η λυκείου, έχω δώσει τις εξεταστικές μου, πρόκειται να δώσω ΑΣΕΠ. Στα 6 χρόνια που σπούδαζα δούλευα σταθερά από 1 έως 3 δουλειές ταυτόχρονα όπως κάνω ακόμα και τώρα, όχι για χόμπυ προφανώς. Λογικό είναι να μην τα καταφέρω να πάρω το πτυχίο μου στα 5 (αν δεν είχαμε καταλήψεις θα το έπαιρνα τώρα), αλλά αυτό δεν τους ενδιαφέρει: με αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν έναν φοιτητή που δε δούλεψε ποτέ στη ζωή του. Επίσης στο χημικό που σπουδάζω, έχουμε 3-4 μέρες την εβδομάδα εργαστήρια, και πολλάπλάσια μαθήματα σε σχέση με άλλες σχολές 4ετούς φοίτητσης. Ούτε αυτό τους ενδιαφέρει. Αφού είμαστε 4ετούς, όλοι στο ίδιο τσουβάλι. Τελικά τελικά, δε δέχομαι να περάσω όλη μου τη ζωή εξεταζόμενος. Για την καταβολή διδάκτρων δε χρειάζονται πολλά πολλά. Επίσης οποιοσδήποτε εχέφρων άνθρωπος, καταλαβαίνει ότι το ζήτημα της εγκληματικότητας, δεν λύνεται με καταστολή. (Είναι σαν να έχεις μια κοινωνία, άρρωστη από τα ναρκωτικά, και να βαράς τα πρεζάκια). Αλλά κι αλλιώς να το πάρουμε, οι Πανεπιστημιακοί χώροι, είναι οι πιο ασφαλείς χώροι της πόλης. Άλλωστε, η Ομόνοια που είναι ο πιο αστυνομευόμενος και αστυνομοκρατούμενος, παρακολουθούμενος (καμερες, ΜΑΤ, ασφαλίτες, κόντρα ασφαλίτες και ξανά κάμερες) πολύ απέχει από το να χαρακτηριστεί ασφαλής: που διακινούνται περισσότερα ναρκωτικά; Στην πόλη ή στο Πανεπιστήμιο; Που γίνονται οι περισσότερες κλοπές; Που γίνονται οι κακοποιήσεις? Τέλος, ο μάνατζερ έρχεται να τα γ@μήσει όλα: είχαν μπει που είχαν μπει εταιρίες στις σχολές, τώρα έρχεται και ο αφέντης. Αυτό που το μέτρο, θα αναγκάσει τις σχολές να βρίσκουν πόρους από ιδιώτες. Είναι προφανές πως κανένας ιδιώτης δε θα επενδύσει σε κάποιο τμήμα φιλοσοφίας, φιλολογίας, νηπιαγωγών κλπ, παρά μόνο σε τμήματα που μπορούν να παράγουν έρευνα. Οι υπόλοιπες σχολές λοιπόν είναι καταδικασμένες να κλείσουν. Πριν βγει ο κάθε αγνώμων λοιπόν να πει την ανοησία του ας επανεξετάσει τις θέσεις του. Ή τουλάχιστον ας δει 10 χρόνια πίσω του: τα συγκεκριμένα μέτρα προσπάθησαν να περάσουν το 1979-80 και το 1990-1991. Και οι 2 κυβερνήσεις πήραν πούλο. Η δεύτερη μάλιστα αυτή του Μητσοτάκη, άφησε πίσω της κι έναν νεκρό (τον Νίκο Τεμπονέρα) πριν πέσει υπό το βάρος των κινητοποιήσεων 3 μήνες μετά. Τσουτσέκια λοιπόν φίλε μου, δεν είναι οι διαδηλωτές, και όσοι αντιστέκονται στον βιασμό (βλέπε Γαλλία που ανάτρεψαν τους νόμους και ξεφτίλισαν παγκομίως την Κυβέρνισή τους). Τσουτσέκια είναι όσοι σε μια εποχή πλανητικών κινδύνων που όμως δίνει όλα τα υλικά για την ανατροπή τους λένε Ο κόσμος έτσι ήταν,έτσι θα είναι...δυστυχώς...
LL_NEO Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Η δεύτερη μάλιστα αυτή του Μητσοτάκη, άφησε πίσω της κι έναν νεκρό (τον Νίκο Τεμπονέρα) πριν πέσει υπό το βάρος των κινητοποιήσεων 3 μήνες μετά. Εχμ ήταν τότε ο Σαμαράς φοιτητής; Διότι αυτός την έριξε αν το θυμάσαι... Γύρω από το θέμα του ονόματος, η εικόνα που δίνεται από κόμματα και ΜΜΕ στην Ελλάδα είναι αντεστραμμένη. Σύμφωνα με την εικόνα αυτή, η αναγνώριση με το όνομα Δημοκρατία της Μακεδονίας ισοδυναμεί με εθνική ήττα. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι το αυτονόητο δικαίωμα κάθε έθνους να αυτοπροσδιορίζεται, έχει μπλοκαριστεί εδώ και 13 χρόνια από τον ελληνικό ιμπεριαλισμό στο όνομα κάποιου πατρογονικού copyright και με την ανοχή Αμερικάνων και Ευρωπαίων ιμπεριαλιστών. Η στροφή των Αμερικάνων αποδεικνύει μόνο ότι οι συμμαχίες στο ιμπεριαλιστικό σύστημα είναι ετεροβαρείς και μεταβαλλόμενες. Τρεις φορές στην ίδια παράγραφο. Κάπου εκεί σταματάω να διαβάζω (διότι αν συνεχίσω αυτά τα ΔτΜ θα κάνουν την όποια ευγένεια μου να εκλείψει...) * άνοιγμα ιδιωτικών Παν/μιων, υποχρεωτική καταβολή διδάκτρων στα μεταπτυχιακά* αλλαγή των ρυθμίσεων για το άσυλο * μάνατζερ στη διαχείριση των οικονομικών των ιδρυμάτων Αυτά τα τρία είναι πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου. Στα απαντάω με τη σειρά που τα παρέθεσες. Απο το να μας φεύγουν κάθε χρόνο εκατομμύρια ευρώ σε άλλες χώρες για πτυχία, καλύτερα να γίνει εδώ. Στο Πα.Πει. ενώ οι τρεις μεγάλες παρατάξεις ψήφισαν κατά της κατάληψης (με επιφύλαξη το μεταφέρω αυτό, διότι Πειραιάς-Γλασκώβη παίζει να έπαιξε και σπασμένο τηλέφωνο) 10 τσογλάνια το κλείδωσαν. Και λόγω του ότι α) Οι τρεις μεγάλες παρατάξεις απαρτίζονται απο φλωράκια που το μόνο που σκέφτονται είναι η εκδρομή στη Μύκονο το καλοκαίρι και στην Αράχωβα το χειμώνα β) Τα ΜΑΤ δε μπορούν να μπουν μέσα Τα τσογλάνια αυτά έχουν as we speak τη σπονδυλική τους στήλη άθιχτη (ενώ κανονικά θα έπρεπε να κάνουν τώρα κόντρες με τα αναπηρικά τους καροτσάκια στην κατηφόρα της Καραολή και Δημητρίου). Και γενικώς δε σε ενοχλεί που το Πανεπιστημιακό Άσυλο γίνεται καταφύγιο του κάθε καραγκιοζάκου; Κάποιος πρέπει να βάλει τάξη στα Πανεπιστήμιο στο τομέα της Διαχείρησης. Δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλεί αν αυτός ο κάποιος είναι καταρτισμένος να κάνει κάτι τέτοιο (υποθέτω ότι θα έχει σπουδές πάνω σε κάποιο παρεμφερές αντικείμενο) Όσον αφορά τα άλλα δυο, θα ήθελα να δω το όλο κείμενο του νομοσχεδίου. Φραγμός στους αιώνιους φοιτητές πρέπει κάποια στιγμή να μπει, αλλά το θέμα είναι αν έχουν προβλέψει τρόπους διαχωρισμού της μαρμαρόσκονης απο την κοκαίνη...
zaxoys Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Φίλε μου άλλο forum βλέπεις μάλλον ...υπάρχει ήδη topic για την παιδεία και λέμε τις απόψεις μας εκεί (11 σελίδες ήδη :http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=145727&page=11 ) Τώρα για το αν γνωρίζαμε από που ήταν ο χάρτης ,εγώ τουλάχιστον το ήξερα αλλά αυτό δεν πάει να πει οτι δεν θα το κατακρίνουμε... Μια και το συνεχίζουμε εδώ όμως , δεν μας λες την άποψη σου για το οτι από το πλήθος αυτό των φοιτητών στις καταλήψεις μένουν 10-20 ατόμα maximum?
LL_NEO Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Συν του ότι υπάρχουν και άλλες πηγές για να βάλεις χάρτη ή στην τελική όποιος έβαζε τις κουκίδες πάνω στο χάρτη, δε θα του έπεφτε κανα @@ αν έσβηνε το Macedonia. Και όσον αφορά το άλλο θέμα που αναφέρεις g1annis επειδή δλδ αυτοί γουστάρουν να λέγονται έτσι πρέπει να τους αφήσουμε. Αν αποφασίσουν αύριο να ονομαστούν "Μαμιάδες της μάνας του LL_NEO" ε εγώ προσωπικά θα ψιλοσπαστώ. Φαντάζομαι το ίδιο θα γίνει και στη δική σου περίπτωση, αλλά φαντάζομαι δε θα αντιδράσεις μιας και είναι δικαιωμά τους έτσι;
g1annis Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 1ον, τον Τεμπονέρα δεν τον δολοφόνησε ο Σαμαράς, τον δολοφόνησε ο Καλαμπόκας (μέλος της ΝΔ στην ομάδα Κένταυρος που μέλος της ήταν και ο παρουσιαστής Χατζηνικολάου) , και μάλιστα καταδικάστηκε γι' αυτό. Μόνο 4 χρόνια βέβαια, πράγμα που δεν έχει ξαναγίνει στην ελληνική ιστορία. 2ον, πράγματι υπάρχουν πολλά φλωράκια που ψηφίζουν για να πάνε για μπανάκι. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να εκμεταλευτώ ακόμα κι αυτούς προκειμένου να ενισχύσω τις μεθόδους του αγώνα μου. Όμως αυτή είναι η μισή αλήθεια, γιατί εκπαιδευτική πορεία με 8.500 διαδηλωτές (σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ που πάντα δίνει μερικά χιλιάρικα λιγότερο), έχει να γίνει από το 1991. Άσε που στο χωρό, μπαίνουν σιγά σιγά και εργαζόμενοι. Δάσκαλοι, καθηγητές, λέκτορες (παρεπιπτώντως, οι προτάσεις του υπουργείου, προβλέπουν υποβάθμιση των 2 κατώτερων βαθμίδων λεκτόρων και ΕΤΕΠ {που ούτως ή άλλως έχουν να πληρωθούν ένα χρόνο και 2 μήνες}, σε απλά "μεταδιδακτορικούς", οπότε χάνουν από τη μια μέρα στην άλλη όλο τον κόπο τους, αλλά ακόμα χειρότερα, με αυτόν τον τρόπο ρίχνουν ακόμα περισσότερο την αναλογία καθηγητών ανα φοιτητή παρ' ότι η Ελλάδα έχει τους λιγότερους Παν/μιακούς καθηγητές ανα φοιτητή από όλη την Ευρώπη). Στην επόμενη πορεία, θα είναι κι αυτοί μαχζί μας, και καλά θα κάνουν. 3ον, με ενοχλεί που το άσυλο γίνεται καταφύγιο κάθε καραγκιοζάκου: δηλαδή κάθε στελέχους εταιρίας (βλέπε ΔΣ καθηγητών Ηλ. μηχ Πάτρας) που έχει πρόσβαση στο πρόγραμμα σπουδών των φοιτητών (βλέπε intracom). Με ενοχλεί που έχει κάθε καραγκιοζάκος καθηγητής άσυλο, να περνάει ή να κόβει φοιτητές σε μαθήματα ανάλογα με τις λίστες του τι ψήφισαν στις εκλογές. Με ενοχλεί πάρα πολύ που έχει άσυλο το ΝΑΤΟ να χρηματοδοτεί έρευνα για λογισμικό καθοδήγησης έξυπνων πυραύλων στον χώρο παραγωγής γνώσης, και διακίνησης ιδεών (βλέπε Μηχ Η/Υ Μετσόβειο). Αλλά δεν απαντά κανείς στο παράδοξο (έτσι σας φαίνεται γιατί έχετε αντιστέψει τη σκέψη σας) γιατί το Πανεπιστήμιο που έχει άσυλο, έχει μικρότερη εγκληματικότητα, λιγότερα ναρκωτικά, λιγότερες κλοπές από την υπόλοιπη πόλη, που ΔΕΝ έχει άσυλο? Οι αιώνιοι φοιτητές, είναι πράγματι πρόβλημα. Είναι πρόβλημα της παιδείας μας. Κατά τ' άλλα δεν έχουν κανένα κόστος για το κράτος. Αλλά η λύση δεν είναι να τους κόψουμε. Είναι σαν για να περιορίσεις τα ναρκωτικά να βαράς πρεζάκια. Άσε που τα εν λόγω μέτρα θα οδηγήσουν αλλού: όταν φτάσει κάποιος με το καλό 6ο έτος και έχει 4-5 μαθήματα, θα του βάζουν χαριστικά ένα 5αράκι και θα τον διώχνουν. Ή θα τον περνάνε χαριστικά την 4η φορά που θα δώσει ένα μάθημα. Θα αυξήσει την διαπλοκή (μιας κια όλο και περισσότεροι φοιτητές θα ελπίζουν στο κονέ και στη ψήφο στις μεγάλες παρατάξεις και όχι στις γνώσεις τους όπως θα έπρεπε), και οι καθηγητές θα χρηματίζονται πιο εύκολα. Στις καταλήψεις δε μένουν 10-20 άνθρωποι. Στην Πάτρα που έχω εικόνα, οι καταλήψεις είναι μαζικές μέχρι αργά το βράδυ, διοργανώνονται προβολές ταινιών, συναυλίες, και άλλα. Προσωπικά, έχω αναλάβει από σήμερα-αύριο να στήσουμε σεμηνάρια linux στις καταλήψεις, να λύσουμε απορίες, να βοηθήσουμε τον κόσμο να ξεφύγει από τα εμπορικά λογισμικά. Παρεπιτώντως, η μπανανία που λέγεται Μακεδονία (κατ' άλλους FYROM), αποφάσισε να διδάσκει στα σχολεία Linux, την ίδια στιγμή που η ελληνική κυβέρνιση έκλεισε συμφωνία με τη Microsoft να προμυθεύει τα σχολεία της με Windows (συμφωνία δηλαδή να δημιουργήσει ντε και καλά εξαρτημένους πελάτες του Bil Gates), και τη στιγμή που η Ελλάδα, έχει κάνει "πτυχίο" το ECDL δηλαδή το χειρισμό του Microsoft Office. Αντί να κράζετε τον κόσμο που με καλή διάθεση παλεύει να σώσει τον κwλο του, που από άγχος για το μέλλον του κατεβαίνει στο δρόμο, θα ήταν προτιμώτερο να ερχόσασταν κι εσείς στις καταλήψεις.
LL_NEO Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Είπες ότι ο Μητσοτάκης έπεσε απο τις καταλήψεις. Εκεί αναφέρεταιη νύξη μου περί Σαματά και μη κάνεις ότι δεν το καταλαβαίνεις... 3ον, με ενοχλεί που το άσυλο γίνεται καταφύγιο κάθε καραγκιοζάκου: δηλαδή κάθε στελέχους εταιρίας (βλέπε ΔΣ καθηγητών Ηλ. μηχ Πάτρας) που έχει πρόσβαση στο πρόγραμμα σπουδών των φοιτητών (βλέπε intracom). Κακό είναι να παίρνουν τους καλύτερους. Μαγκιά της Intracom (και πίστεψε με, τον Κόκκαλη τον θεωρώ κάτι χειρότερο απο βιαστή 4 χρονων κοριτσιών γενικότερα, αλλά εν προκειμένω μπράβο του) Με ενοχλεί πάρα πολύ που έχει άσυλο το ΝΑΤΟ να χρηματοδοτεί έρευνα για λογισμικό καθοδήγησης έξυπνων πυραύλων στον χώρο παραγωγής γνώσης, και διακίνησης ιδεών (βλέπε Μηχ Η/Υ Μετσόβειο). Τι να κάνουμε το Σύμφωνο της Βαρσοβίας μας τελείωσε. Δε νομίζω όμως κανένας απο τους συμμετέχοντες να παραπονιέται για αυτό το πρόγραμμα έτσι; (διότι πολύ απλά δε θα συμμετείχε) Παρεπιτώντως, η μπανανία που λέγεται Μακεδονία (κατ' άλλους FYROM), αποφάσισε να διδάσκει στα σχολεία Linux Ίσως επειδή δεν έχουν λεφτά οι αρκουδιαραίοι για να πάρουν άδεια λογισμικού; Αυτό περί λιγότερων ναρκομανών κτλ το έχεις δει απο κάποια έρευνα ή το βγάζεις απο το στομάχι σου απλά και το λες; Διότι στη Στουρνάρη όπου δούλευα έβλεπα συνέχεια να μπαίνουν απο την πλαϊνή είσοδο στο ΕΜΠ κάτι ατομάκια που όπως και να το κάνουμε δε νομίζω να τρέκλιζαν απο το βάρος της ακαδημαϊκής γνώσης.
nmtray2 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 γιατί το Πανεπιστήμιο που έχει άσυλο' date=' έχει μικρότερη εγκληματικότητα, λιγότερα ναρκωτικά, λιγότερες κλοπές από την υπόλοιπη πόλη, που ΔΕΝ έχει άσυλο?[/b'] Μηπως γιατι εκει δεν υπαρχει κι αστυνομια για να καταγραφουν?
zazik Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Πρώτα από όλα...δεν είπα εσένα προσωπικά τσουτσεκι g1annis. Είπα όλα αυτα τα "αρίστερά" ατομάκια που όπου πορεία και κακό...μέσα... και δεν πιστεύουνε σε ιδέες και έθνη. Ίσως υπερέβαλλα λιγάκι...σόρρυ αλλά κατάγομαι απο οικογένεια που έχουνε χύσει αίμα σε πολέμους και αντάρτικα και μου την σπαέι να υποβιβάζουνε μερικοί όλα αυτα... Επί του θέματος...... Επειδή σπουδασα στην Αγγλία...κάτι που λατρεψα είναι το εκπαιδευτικό τους σύστημα....σου παραθέτω μερικά στοιχεία...... 1) Οποιος δήποτε μπορεί να μπει στα πανεπιστήμια αρκεί να περνάει κάποια στάνταρντς...(ανάλογα το πανεπιστήμιο)....Το θέμα είναι πως θα βγεί.Αναφορικά σου λεω οτι τον πρώτο χρόνο στο Computer Science ήμασταν 324 άτομα και μείναμε 25........ 2) Το πανεπιστήμιο είναι κρατικό στην ουσία...απλά επιχορηγείται από πολλές εταιρίες που ρίχνουνε πολλά φράγκα....σκοπός τους είναι να εκμαιέυσουνε ταλέντα.....και να ρίξουνε φράγκα στο reasearch... Λόγω αυτού.....το πανεπιστήμιο έχει δίδακτρα...τι παίζει όμως.....αν είσαι απο ευρωπαική ένωση πληρώνεις μειωμένα...ανάλογα το εισόδημα...εμένα λογω το ότι οι γονείς μου έχουνε χαμηλό εισόδημα ΔΕΝ πληρωνω ΤΙΠΟΤΕ!!!! τα πληρώνει όλα η ΕU. Οι άγγλοι λοιπόν,το πανεπιστήμιο τους δίνει δάνειο,το οποίο αρχίζουνε να το πληρώνουνε αφου πιάσουνε δουλειά και έχουνε κάποιο πολύ καλό εισόδημα... ΚΑΙ ατοκο παρακαλώ!!!!!!! 3) Τα πανεπιστήμια είναι στολίδια.....οι εγκαταστάσεις φοβερές......τα resources επίσης Παντού υπάρχουνε securitades.........ΔΕΝ είναι τα μπουρδέλα σαν τα δικά μας. 4) Ξεκινάς μια χρονιά.....δίνεις στο τέλος ένα μαθημα....κοβεσαι....το ξαναδίνεις τον Αυγουστο....ξανακόβεσαι.......επαναλαμβάνεις το μάθημα την επόμενη χρονια....και αν δεν το περάσεις σε διώχνουνε.... 5) το deadline ΕΙΝΑΙ deadline.....η αντιγραφή παντώς είδους...είται σε εργασία είτε σε εξετάσεις = αποβολή απο το πανεπιστημιο ΧΩΡΙΣ δευτερη κουβέντα!!!!! Και ρωτάω.....επειδή κάτι παρόμοιο πανε να κάνουνε και στην Ελλάδα..... γιατί αυτό σου φένεται λάθος?σαρέσει αυτή η κατάσταση στα ελληνικα πανεπιστήμια?Αυτή η "δωρεάν" παιδεία μας έχει φάει....παιδευόμαστε για να μπούμε ( πάλι λάθος για μένα) και μετά αραααααααζουμε....... Και την βγάζουμε 5-6 χρόνια με ταβλακι,αντιγραφή και μαλακία. Προσωπική μου γνώμη,εάν γίνει σωστά.....(εδώ είναι το δύσκολο) να γίνει. Ξέρω την απάντησή σου....ΝΑΙ πρέπει πρώτα να αλλάξουνε άλλα...... αλλά απο καπου πρέπει να γίνει η αρχή.... Ευχαριστώ ( και No hard feelings )
stone Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Ολα ξεκινανε απο την ελλειψη εμπιστοσυνης.Αν βλεπεις γυρω σου την εκμεταλλευση πως να τους εμπιστευτεις μετα.Οταν αυτοι μασανε τα διαμαντια και φτυνουνε γυαλια τοτε ολα τα επιχειρηματα των κυβερνουντων καταρριπτονται.
zazik Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 α και κάτι άλλο....επειδή παρεξηγήθηκε.... εγώ είπα οτι ΟΤΙ και να κάνεις....πάντα θα υπαρχουνε @@ απο πάνω... γιαυτο το καλύτερο που έζεισ να κάνεις....είναι να μην στηρλιζεις τον εαυτό σου σε αυτούς...ΔΕΝ ειπα να κάθεσαι απαθης.....(φίλε μου μιλάς με έναν άνθρωπο, που έχει διωχθεί , έχει φάει ξύλο και έχει πάει και αυτόφωρο για συμμετοχή σε πορείες ). Είπα οτι , μετά απο χρόνια,κατάλαβα οτι με τον θυμό δεν βγάζεις τίποτε!! Οι άλλοι δεν πρόκειται να αλλάξουνε......γιατί δεν τους συμφέρει να αλλάξουνε... Ο μόνος τρόπος να αλλάξουμε την κοινωνία μας είναι να αλλάξει ο καθένας ξεχωριστά.....να γίνει καλύτερος.... Με λιγα λόγια.....δεν θα υπήρχανε Ταττιάνες αν δεν υπήρχανε άτομα που να τις βλέπουνε...δεν θα υπήρχανε ΚΑραμανλήδες αν δεν υπήρχανε άτομα να τους ψηφίζανε...... Απλα.........αλλαξε τον εαυτό σου....και θα αλλάξει ο κόσμος όλος....διοτι είμαστε όλοι μια αλυσίδα...και τότε κανείς από αυτούς δεν θα έζει δύναμη
ClouD Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Δημοσ. 31 Μαΐου 2006 Όσον αφορά τα άλλα δυο, θα ήθελα να δω το όλο κείμενο του νομοσχεδίου. Φραγμός στους αιώνιους φοιτητές πρέπει κάποια στιγμή να μπει, αλλά το θέμα είναι αν έχουν προβλέψει τρόπους διαχωρισμού της μαρμαρόσκονης απο την κοκαίνη... Νομοσχέδιο δεν υπάρχει μέχρι στιγμής, είναι στα σκαριά και θα κατατεθεί μέσα στον Ιούλιο (με ότι αυτό συνεπάγεται), αλλά υπάρχει σαφής πρόθεση που έχει φανεί με τις προτάσεις της "επιτροπής σοφών", οι οποίες κυκλοφορούν ως κείμενο από τα τέλη Απριλίου. Κάποιος εν χριστώ αδερφός το έχει ανεβάσει και εδώ σε άλλο τόπικ. Μου φαίνεται κάπως ανόητο να βλέπω ανθρώπους να έχουν απόψεις σε πράγματα που δεν γνωρίζουν και ιδιαίτερα να τις παρουσιάζουν με ένα σίγουρο ύφος. Και εδώ ρωτάω, πόσοι έχετε διαβάσει τα σχετικά κείμενα πριν μιλήσετε; LL ? Γιατί έχω να πω κάτι, εγώ ο συμπαθών την ελληνική ιστορία φοιτητής, εξοργίζομαι με ότι γίνεται σχετικά με το ζήτημα της Μακεδονίας, αλλά εξοργίζομαι όχι επειδή προβάλλεται ως ένα "εθνικό ζήτημα" στο οποίο έχουν γίνει λάθος κινήσεις αλλά επειδή θίγεται η ιστορία μου ως Έλληνα πολίτη και δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να "πουλάς" ιστορία. Αυτή ανέκαθεν ήταν το κύριο σημείο γύρω από το οποίο εκτυλισσόταν οι εδαφικές διεκδικήσεις (και πολλά άλλα). Την ευαισθησία αυτή άλλωστε την έχω όπως γνωρίζει και σε θέματα που αφορούν την πατρίδα μου (Γιάννενα) και το ζήτημα της Τσαμουριάς, που κανένας καριόλης δεν γνωρίζει από όλους αυτούς τους Ελληναράδες. Αντίστοιχα, όπως στο Μακεδονικό συμπαθώ τους ανθρώπους με ιστορικές γνώσεις, επαφή με την καθημερινότητα και συνεπώς με άποψη, έτσι συμπαθώ και αυτούς που έχουν άποψη και στο ζήτημα της παιδείας και συγκεκριμένα τώρα της τριτοβάθμιας στην Ελλάδα. zazik κατάλαβα οτι με τον θυμό δεν βγάζεις τίποτε!! Χωρίς να ξεχνάω τα συμφραζόμενα της φράσης που απομώνωσα, θα πω ότι συμφωνώ. Αν και είναι λογικό να εξοργίζεσαι όταν συνειδητοποιείς τι γίνεται, θα πω πως με το θυμό δεν βγάζεις τίποτα και θα κρατήσω την υπομονή μου. Θ α πω λοιπόν ότι πιστεύω πως αν είναι να αλλάξει κάτι αυτό θα γίνει, με το να δείξει ο Έλληνας πολίτης ότι είναι πολίτης και όχι ένας άσχετος ψηφοφόρος που αρκείται στο να σχηματίζει άποψη μέσα στην ασχετοσύνη του και στην εξαιρετικά ελειπή πληροφόρηση (αν όχι διαστρευλωμένη) που μπορεί να έχει μέσα από μερικά δελτία ειδήσεων ή συζητήσεων του δρόμου. Πιστεύω πως είναι να αλλάξει κάτι θα αλλάξει όχι με μαζικές πορείες χωρίς ουσιαστικά κίνητρα και βαθειά συνειδητοποιήση των λόγων, αλλά με την ευαισθητοποιήση των εκάστοτε κοινωνικών ομάδων που θίγονται στα θέματα που τους απασχολούν. Αυτή η ευαισθητοποιήση είναι που οδηγεί τον άσχετο στην γνώση, αυτή η ευαισθητοποιήση είναι που απαγορεύει σε έναν σοβαρό άνθρωπο να εκφράσει γνώμη μέσα σε ένα πλαίσιο αβεβαιότητας και ελειπής πληροφόρησης γιατί καθιστά φανερό το ότι τέτοιου είδους στάσεις είναι επικίνδυνες, αυτή η ευαισθητοποίηση είναι που οδηγεί στις αλλαγές. Μετά από αυτό ρωτάω αγαπητέ insomniac, έχεις διαβάσεις τις προτάσεις; Και επειδή, αν κατάλαβα καλά σπούδασες στο εξωτερικό, γνωρίζεις την κατάσταση που βρίσκονται τα ελληνικά πανεπιστήμια αυτή τη στιγμή; Μπορείς να μου πεις πόσο ρεαλιστική και συμφέρουσα είναι η εφαρμογή τέτοιων μέτρων για χιλιάδες φοιτητές που φοιτούν σε αυτά τώρα; θα σου δώσω ένα παράδειγμα, είναι δυνατόν να συζητάμε για κατάργηση των δωρεάν συγγραμάτων τη στιγμή που σχεδόν όλες οι περιφερειακές σχολές δεν έχουν βιβλιοθήκες; Αν διαβάσεις την πρόταση, θα βρεις σημείο που λέει ότι η κατάργηση των δωρεάν συγγραμάτων θα πρέπει να γίνει εφόσον και μόνο εφόσον, υπάρχουν βιβλιοθήκες. Το νομοσχέδιο θα προωθηθεί μέσα στον Ιούλιο. Αναρωτιέμαι, πως μπορεί να αλλάξει η απουσία βιβλιοθηκών μέσα σε 2 μήνες. Και αυτό που λέω τώρα είναι ένα φθηνό παράδειγμα, φθηνά παρουσιασμένο, σε σχέση με όλα όσα προτείνονται και όλα όσα υπάρχουν. Τελος πάντων, αρκετά με τις εύκολες απόψεις και με τα πρότυπα των ξένων πανεπιστημιών. Δεν διαφωνώ ότι στις περισσότερες περιπτώσεις λειτουργούν καλύτερα, δεν διαφωνώ στο ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές σε πολλά σημεία, δεν διαφωνώ στο ότι καιρός είναι να γίνει κάτι τέτοιο (όπως η πρόταση), αλλά εδώ έχουμε άλλα δεδομένα, η Ελλάδα δεν είναι Αγγλία και τη στιγμή που συζητιούνται οι αλλαγές υπάρχουν χιλιάδες φοιτητές σε σχολές χωρίς τις προϋποθέσεις για να εφαρμοστούν ριζικές αλλαγές των οποιών θα κριθεί το μέλλον. Είναι τρομερά ευαίσθητο ζήτημα και οι απόψεις (που άλλωστε διαμορφώνουν και το τι υποστηρίζει και ψηφίζει ο καθένας σε πολιτικά δεδομένα) είναι τρομακτικά επικίνδυνο να διαμορφώνονται με τόση ελαφρότητα. Άντε, να χαρώ εγώ τους Έλληνες συνειδητοποιημένους. Κάποιες φορές, σκέφτομαι πως οι εντελώς άσχετοι που πίνουν τον καφέ τους χαζεύοντας την παραλία αντί να συμμετέχουν στις συζητήσεις ή κινητοποιήσεις είναι λίγοτερο επικίνδυνοι. Δεν έχω πρόθεση να προσβάλω κάποιον, σχολιάζω μονάχα στάσεις και συμπεριφορές, αν ερμηνεύονται διαφορετικά τα γραφόμενά μου ζητάω συγγνώμη και διευκρινίζω πως αυτή δεν είναι η πρόθεσή μου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.