mandate Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 -------------------------------------------------
Physics_Rulez Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Παιδιά να ρωτήσω κάτι;;; Όλοι αυτοί που είναι υπέρ της κατάληψης λένε απλά όχι στο νομοσχέδιο (ή σε πτυχές του νομοσχεδίου), ή έχουν καταθέσει και τις δικιές τους προτάσεις για αλλαγές;
worldcitizen Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Προτάσεις υπάρχουν, αλλά όχι πάνω στο νομοσχέδιο.. Δεν υπάρχει τίποτα καλό ώστε να κάνεις πρόταση πάνω του..
apoikos Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Προτάσεις υπάρχουν, αλλά όχι πάνω στο νομοσχέδιο.. Δεν υπάρχει τίποτα καλό ώστε να κάνεις πρόταση πάνω του.. Μήπως, λέω μήπως, να περιμένουμε πρώτα να δημοσιευθεί το νομοσχέδιο για να δούμε τι είναι καλό και τι όχι; Νομοσχέδιο δεν υπάρχει, το πιο επίσημο έγγραφο που υπάρχει αυτή τη στιγμή είναι το πόρισμα του ΕΣΥΠ. Και από όσους κατεβαίνουν στους δρόμους και φωνάζουν, αμφιβάλλω αν το 1/10 έχει διαβάσει όλο το κείμενο να δει τι προτείνει η ρημάδα η επιτροπή...
kostelo Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Shoot them in the head!!! (το συνθημα στους ΜΑΤατζηδες πριν βγουν απ τα αποδυτηρια αντι για το κλασσικο 1-2-3 ζντο). :lol:
g1annis Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Ούτε οι εργάτες το 2002 είχαν διαβάσει το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό, αλλά και μόνο που ήξεραν ότι θα πάρουν σύνταξη 5 χρόνια αργότερα έφτανε. Κακώς?
ClouD Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Κακώς. Γιατί αρκούσε μία αναδίπλωση της τότε κυβέρνησης για να ικανοποιηθούν οι μετριοπαθείς οπαδοί της (πρόσεχε, είπα οπαδοί), ή μία επιφανειακή αντίθεση της τότε αντιπολίτευσης για να κερδίσει εντυπώσεις και ψήφους. Όπως γίνεται και τώρα. Πολλά παιδία που υποστηρίζουν Ν.Δ. ικανοποιήθηκαν με το ότι τραβήχτηκε πίσω. Πολλά παιδιά που υποστηρίζουν τους πράσινους ικανοποιήθηκαν με την επιφανειακή αλλαγή στάσης του Πασοκ. Πολιτικό κόστος, μηδεν. Αν υπήρχαν αντιπροτάσεις και γνώση της κατάστασης, θα υπήρχε πολιτικό κόστος, θα υπήρχαν σοβαρές αλλάγες. Το να φωνάζεις όταν πετυχαίνουν λάθος τρύπα δεν αλλάζει τίποτα.
Physics_Rulez Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Ναι ρε παιδιά. Δε σας φαίνεται παράξενο -εώς τραγικό- που αυτοί που καλώς (ή κακώς) δεν επιθυμούν τις αλλαγές αυτές, δεν έχουν καταθέσει τις προτάσεις τους; Το να πεις απλά οχι σε κάτι είναι πάρα πολύ εύκολο. Αν κατεβάζανε εκ νέου προτάσεις για αλλαγές και γινόταν συζήτηση (που θα γίνει το καλοκαίρι απ' ότι άκουσα) δεν θα ήταν καλύτερα; Δεν θα ήταν πιο εποικοδομητικός ο όλος αγώνας;
ClouD Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2006 Όπου παρουσιάζεται ο αριθμός των κλειστών σχολών θα έπρεπε να έχει το εξής : 400 + Σχολές, υποστηρίζουν το σύγχρονο "ΟΧΙ".
apoikos Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Επειδή πραγματικά, όπου έχω διαβάσει (στο internet, σε πλαίσια, σε εφημερίδες, κλπ), ο καθένας αναφέρει όποια διάταξη τον βολεύει, επισυνάπτω το πόρισμα του ΕΣΥΠ και παραθέτω - ασχολίαστα - κάποια αποσπάσματά του. Σας παρακαλώ ανατρέξτε, διαβάστε σωστά τα αποσπάσματα αυτά στο πλήρες πλαίσιο για να διαμορφώσετε γνώμη: Πόρισμα ΕΣΥΠ Μερικά αποσπάσματα: Από την εισαγωγή: Η Επιτροπή μας έχει πλήρη επίγνωση του γεγονότος ότι ορισμένα από τα μέτρα και μεταρρυθμίσεις που προτείνει για τα Πανεπιστήμια απαιτούν σημαντικές κρατικές επιχορηγήσεις σε μία περίοδο «ισχνών αγελάδων» για τη χώρα μας. Πιστεύουμε, όμως, ότι ήδη υπάρχει ισχυρή λαϊκή υποστήριξη για μια ομόφωνη απόφαση όλων των πολιτικών παρατάξεων που θα οδηγήσει σε αξιόλογη σχετική αύξηση των κονδυλίων που διατίθενται σε ετήσια βάση για την Ανώτατη Παιδεία. Εξυπακούεται, βέβαια, πως μια γενναιόδωρη τέτοια πολιτική θα συνοδεύεται από τη συναίνεση και συνεργασία της ευρύτερης πανεπιστημιακής κοινότητας στην τακτική αξιολόγηση όλων των Πανεπιστημίων και των Τμημάτων τους, ώστε να εξασφαλισθεί ο απολογισμός της αποδοτικότητας αυτής της επένδυσης, μέσω της μέτρησης της προόδου προς την επίτευξη των επί μέρους στόχων κάθε Ιδρύματος. Αποστολή του Πανεπιστημίου είναι να προσφέρει: α) το κατάλληλο περιβάλλον για τον εμποτισμό των νέων στις διαχρονικές αξίες του ανθρωπιστικού πολιτισμού, β) την εκπαίδευση και τις δεξιότητες για την ανταπόκριση των πτυχιούχων του στις απαιτήσεις της οργανωμένης συλλογικής και επαγγελματικής συμβίωσης, και γ) τις απαραίτητες συνθήκες για τη δημιουργία και διάδοση νέας επιστημονικής γνώσης, την παραγωγή νέων ερευνητών και την αξιοποίηση της υπάρχουσας γνώσης, του ανθρώπινου δυναμικού και των νέων τεχνολογιών προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας και της ευρωπαϊκής και διεθνούς κοινότητας. Για το ακαδημαϊκό άσυλο: Προσχέδιο διάταξης νέου νόμου: Η παράγραφος 6 του άρθρου 2 του Ν. 1268/1982 αντικαθίσταται ως εξής: «Το όργανο αυτό είναι το Πρυτανικό Συμβούλιο με δικαίωμα ψήφου όλων των μελών του. Οι αποφάσεις θα λαμβάνονται με πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων. Ο Πρύτανης μπορεί να παραπέμψει το θέμα στη Σύγκλητο, που συγκαλείται εκτάκτως και αποφασίζει επίσης με πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων.» Για τα οικονομικά θέματα: Προσχέδιο διατάξεων νέου νόμου: (Α) Οι παράγραφοι 5 και 6 του άρθρου 1 του Ν. 2083/1992 τροποποιούνται ως εξής: «5. Με απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων πραγματοποιείται ενοποίηση των κωδικών αριθμών των εσόδων και εξόδων του τακτικού προϋπολογισμού και του προϋπολογισμού δημοσίων επενδύσεων των Πανεπιστημίων και ταξινομούνται σε μικρό αριθμό ομάδων και κατηγοριών. 6. Η αναμόρφωση του τακτικού προϋπολογισμού και του προϋπολογισμού δημοσίων επενδύσεων των Πανεπιστημίων ενεργείται με απόφαση της Συγκλήτου, μετά από λεπτομερή και αιτιολογημένη εκτίμηση του Οικονομικού Διευθυντή, ή όπου δεν υπάρχει Σύγκλητος με απόφαση του ανώτατου συλλογικού οργάνου διοίκησης του Πανεπιστημίου και εκτελείται χωρίς έγκριση άλλης αρχής. Οι αποφάσεις αναμόρφωσης κοινοποιούνται στα Υπουργεία Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και στο Ελεγκτικό Συνέδριο.» (Β) Προστίθεται άρθρο με το ακόλουθο περιεχόμενο2: «1. Τα εισοδήματα των Πανεπιστημίων από οποιαδήποτε πηγή και αν προέρχονται απαλλάσσονται της φορολογίας. 2. Οι προμήθειες ηλεκτρονικών υπολογιστών, εποπτικών μέσων διδασκαλίας, εργαστηριακών μηχανών και πάγκων, συσκευών και οργάνων ή εξαρτημάτων, που προορίζονται για την εκπαίδευση των φοιτητών και την επιστημονική έρευνα απαλλάσσονται του Φ.Π.Α. Για την εκλογή των πρυτανικών αρχών: Προσχέδιο διάταξης νέου νόμου: 1. Η παράγραφος 3 του άρθρου 4 του N. 2083/1992, όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 3 περ. β΄ του άρθρου 1 του N. 2188/1994, αντικαθίσταται ως εξής: «3. Ο πρόεδρος του Τμήματος και ο αναπληρωτής του, ο οποίος τον αντικαθιστά όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται ή ελλείπει, εκλέγονται από σώμα εκλεκτόρων απαρτιζόμενο από το σύνολο α) των μελών ΔΕΠ του Τμήματος, β) των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος, και γ) των λοιπών, εκτός από το ΔΕΠ, εργαζομένων στο Τμήμα είτε με σχέση δημοσίου δικαίου, μόνιμων ή με θητεία, είτε με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Οι ψήφοι των υπό β΄ εκλεκτόρων (προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών) θα υπολογίζονται σε ποσοστό 80% του αριθμού των μελών ΔΕΠ, μειούμενο αναλογικά κατά το ποσοστό της αποχής των φοιτητών, όχι όμως συνολικά μικρότερο του 40% του αριθμού των μελών ΔΕΠ. Οι ψήφοι των υπό γ΄ εκλεκτόρων (εργαζομένων πλην ΔΕΠ) θα υπολογίζονται σε ποσοστό 10% του αριθμού των μελών ΔΕΠ, μειούμενο αναλογικά κατά το ποσοστό της αποχής των μελών της κατηγορίας αυτής, όχι όμως συνολικά μικρότερο του 5% του αριθμού των μελών ΔΕΠ. Μετά το πέρας της εκλογικής διαδικασίας εκδίδεται σχετική διαπιστωτική απόφαση του υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Σε περίπτωση αδυναμίας εκλογής προέδρου για οποιονδήποτε λόγο διορίζεται προσωρινός πρόεδρος μέχρι ένα (1) ακαδημαϊκό έτος με απόφαση της Συγκλήτου οπότε και επαναλαμβάνεται η εκλογή.» Το ίδιο και για τον πρύτανη. «Μοναδικός υποψήφιος πρόεδρος δεν εκλέγεται, αν δεν συγκεντρώσει το ένα τρίτο (1/3) τουλάχιστον των ψήφων του εκλεκτορικού σώματος που υπολογίζονται στο 190% του συνόλου των μελών ΔΕΠ.» Για τα συγγράμματα: Το παρόν σύστημα της διανομής ενός και μοναδικού συγγράμματος ανά μάθημα έχει στηλιτευτεί ευρύτατα ως σπάταλο, αναχρονιστικό και περιοριστικό της διαδικασίας μάθησης. Το υπάρχον σύστημα, σε μεγάλο βαθμό, ευθύνεται για τη μονοπωλιακή διανομή στους φοιτητές συχνά πρόχειρων και παρωχημένων συγγραμμάτων, σε βάρος ποιοτικά καλύτερων εναλλακτικών. Σε αντικατάσταση του σημερινού συστήματος μια λύση θα ήταν η οργάνωση και λειτουργία σύγχρονων πανεπιστημιακών βιβλιοθηκών, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες του κάθε φοιτητή σε πανεπιστημιακά συγγράμματα. Τούτο προϋποθέτει τη συνεχή οικονομική υποστήριξη των βιβλιοθηκών για την προμήθεια αρκετών τίτλων ανά μάθημα (και μάλιστα σε πολλαπλά αντίτυπα, ανάλογα με το πλήθος των φοιτητών), καθώς και την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό των πανεπιστημιακών δικτύων υπολογιστών και των ιστοσελίδων των Τμημάτων. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσε να αντικατασταθεί η σημερινή δωρεάν διανομή συγγραμμάτων, βελτιούμενη πάντως από τώρα ως προς τα παθολογικά της σημεία που τονίστηκαν παραπάνω. Επίσης, με βάση μία επαρκή και σχολιασμένη βιβλιογραφία εκ μέρους των διδασκόντων, οδηγό μελέτης και πλήρη ηλεκτρονική ιστοσελίδα για κάθε μάθημα (το τελευταίο, μάλιστα, προτείνεται να ισχύσει στο πλαίσιο της υποχρέωσης διαφάνειας και δημοσιότητας –βλ. Κεφάλαιο 4), θα καταργηθεί η πλάνη της Καθηγητικής «αυθεντίας» που απορρέει από το μοναδικό σύγγραμμα και θα αναδειχθεί ο εσωτερικός διάλογος και πλουραλισμός που συνοδεύουν την επιστημονική γνώση, ιδιαίτερα στις ανθρωπιστικές σπουδές. Η Επιτροπή δεν επιθυμεί να εξειδικεύσει την παρούσα πρόταση, αλλά να θέσει το πλαίσιο για την τελική ρύθμιση που θα πρέπει να αναλάβουν τα Τμήματα, ανάλογα με τις ιδιοτυπίες οι οποίες απορρέουν από τις γνωστικές τους ανάγκες. Για το πρόγραμμα σπουδών και τις ανταποδοτικές υποτροφίες Σαφές είναι ότι η προτεινόμενη λύση θα πρέπει να ισχύσει μόνο για τους φοιτητές που θα πρωτοεγγραφούν στα Πανεπιστήμια μετά την ψήφιση της σχετικής νομοθετικής ρύθμισης. Για τους ήδη εν ενεργεία φοιτητές θα πρέπει να υπάρξουν μεταβατικές διατάξεις, όπως και για τους μη ενεργούς, για τους οποίους πρέπει να προσδιοριστεί ένα χρονικό διάστημα στο οποίο να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. (μιλώντας για τα ν+2). (Α) Στον Ν. 1268/1982 προστίθεται άρθρο 25α που έχει ως εξής: «1. Ανώτατο χρονικό όριο φοίτησης στις προπτυχιακές σπουδές είναι ο ελάχιστος αριθμός εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου προσαυξανόμενος κατά 50% ή, προκειμένου για εργαζόμενους φοιτητές ή για γονείς ανήλικων τέκνων, διπλασιαζόμενος. 2. Εργαζόμενος θεωρείται ο φοιτητής που κατά τη διάρκεια των σπουδών του είχε, αθροιστικά επί τουλάχιστον ένα έτος, πλήρη απασχόληση με ασφαλιστική κάλυψη ή εάν πιστοποιείται με άλλο τρόπο η πλήρης απασχόληση, σε συνδυασμό με δυσχερή οικονομική κατάσταση του φοιτητή, όπως προκύπτει από την ατομική και οικογενειακή φορολογική δήλωση. 3. Ο φοιτητής έχει το δικαίωμα να διακόπτει, με έγγραφη δήλωσή του προς τη γραμματεία του Τμήματος, τις σπουδές του για ένα έως τέσσερα το πολύ εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, που δεν θα προσμετρώνται στον παραπάνω ανώτατο χρόνο σπουδών. 4. Μετά την πάροδο του ανώτατου χρόνου σπουδών, ο φοιτητής θεωρείται αυτοδικαίως απολέσας τη φοιτητική ιδιότητα. Συμμετοχή του σε εξετάσεις δεν είναι πλέον δυνατή. Εξαίρεση επιτρέπεται μόνο σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας και με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Τμήματος λαμβανόμενη με πλειοψηφία 3/4 του συνόλου των μελών του. 5. Οι διατάξεις του άρθρου αυτού εφαρμόζονται για τους φοιτητές που θα εγγράφονται σε Πανεπιστήμια από το ακαδημαϊκό έτος 2006-2007 και εφεξής.» Για τους υπεράριθμους φοιτητές (Β) Προστίθεται άρθρο με το ακόλουθο περιεχόμενο: «Δεν επιτρέπονται μετεγγραφές φοιτητών από περιφερειακά Πανεπιστήμια προς Πανεπιστήμια με έδρα την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.» (A) Στο άρθρο 23 του Ν. 2083/1992, όπως αντικαταστάθηκε από την παράγραφο 5 του άρθρου 41 του Ν. 2413/1996, προστίθεται μετά το εδάφιο (ε) νέο εδάφιο ως εξής: «Στους προπτυχιακούς φοιτητές παρέχονται από τα ιδρύματα στα οποία φοιτούν ανταποδοτικές υποτροφίες με την υποχρέωση εκ μέρους των φοιτητών προσφοράς εργασίας με περιορισμένη απασχόληση σαράντα (40) ωρών μηνιαίως σε διάφορες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου. Η έκταση, η διαδικασία και οι προϋποθέσεις χορήγησης των ανταποδοτικών υποτροφιών καθορίζονται από τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του κάθε Πανεπιστημίου ή με ειδική κανονιστική πράξη της Συγκλήτου.» Έχει πολλά ακόμα, που προφανώς δε χωράνε σε ένα post. Το θέμα είναι, πόσα από αυτά έχουν ακουστεί γενικά; ;-)
CHRIS_MALL Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Έχει πολλά ακόμα' date=' που προφανώς δε χωράνε σε ένα post. Το θέμα είναι, πόσα από αυτά έχουν ακουστεί γενικά; ;-)[/quote'] Εγώ πιστεύω οτί σχεδόν όλα έχουν διαβαστεί και αν όχι τότε τουλάχιστον έχουν ακουστεί και σίγουρα έχουν συζητηθεί. Δηλαδή πιστεύεις ότι εσύ έχεις διαβάσει τόσα πολλά (εφημερίδες, φόρουμ κτλ.) και ότι 9/10 όπως είπες που έχουν το θάρρος και το κουράγιο να διαδηλώνουν και να αντιτίθενται σε ένα νομοπλαίσιο φωτιά δεν έχουν διαβάσει αυτά για τα οποία αντιτίθενται (πόρισμα ΕΣΥΠ). Δεν το νομίζω φίλε μου και καλό θα ήταν να μην μπαίνουμε σε τέτοιες άσκοπες κρίσεις και χαρακτηρισμούς. Δεν είναι "μόδα" η πορεία που την ακολουθείς χωρίς να γνωρίζεις το γιατί. Αντίθετα, μόδα είναι να απορρίπτεις κάτι γιατί βαριέσαι να το ακολουθήσεις.
yiah Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 μετα απο search ειδα πως δεν εχει αναφερθει οποτε http://edopolytexneio.org/ αν εχει προκαταβολικα συγνωμη
apoikos Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 μετα απο search ειδα πως δεν εχει αναφερθει οποτε http://edopolytexneio.org/ αν εχει προκαταβολικα συγνωμη Καν'τε ένα search στην παραπάνω σελίδα για "ν+2", "υποτροφίες" και "φοροαπαλλαγή" και θα καταλάβετε τι εννοώ... Ρωτήστε οποιονδήποτε φωνάζει αν ξέρει ότι το πόρισμα προτείνει φοροαπαλλαγή των πανεπιστημίων και εξαίρεση από Φ.Π.Α., αν ξέρει τι είναι οι ανταποδοτικές υποτροφίες και αν ξέρει υπό πιο πλαίσιο θα λειτουργεί ο «μανατζερ» και επίσης θα καταλάβετε τι εννοώ...
yiah Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2006 Για το ακαδημαϊκό άσυλο: φιλε μου αυτο για το ασυλο βγαζει ματι!! στην ουσια δινει την πρασινο φως για την εξαφανιση του! κοινως' date=' εγω ο πρυτανης δε γουσταρω το χ,ψ θεμα που γινετε στο ιδρυμα περνω τηλεφωνο 2 κολλητους μου και βγαζω την ανακοινωση για εκτακτη συνελευση στις 1859 και προσκαλω ολους τους ενδιαφερομενους στη εκτακτη συνευλευση που γινετε στις 1900. 1901 με τους παροντες παιρνω αποφαση! ολα νομιμα και δημοκρατικα! μπορει κανεις να πει κατι;; πες με καχυποπτο αλλα οι κυβερνησεις τα τελευταια χρονια δε εχουν καταφερει να με πεισουν για την αξιοπιστια τους και για τις αγνες τους προθεσεις. για το λογο αυτο δε δεχομαι τη δικαιολογια περιμενετε να "περασει" ο νομος και μετα βλεπουμε!! ουτε επειδη εχει και καποια καλα σημεια να καταπιουμε και ολα τα υπολοιπα! υγ επειδη δεν εχω παρακολουθησει οτι ακριβως εχεις γραψει δεν καταλαβαινω τι εννοεις
dkangel000039 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2006 ΕΛΕΟΣ με ολους αυτους που λενε οτι οι φοιτητες λενε σε ολα οχι χωρις να εχουν να προτεινουν τιποτα!!!! Ας πατε και σε καμια γενικη και θα δειτε ποσες προτασεις για βελτιωση της παιδειας υπαρχουν... Ας κατεβειτε και σε καμια πορεια να δειτε ποσα πλαισια σχολων με την αντιθεση τους στο νομο ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ κατατεθεικαν στο υπουργειο και αυτη και τη προηγουμενη πεμπτη. αλλα βεβαια καποιοι εχουν τη καραμελα οτι οι φοιτητες φωναζουν παντα για το τιποτα. βεβαια οι ιδιοι για να λενε οτι δεν εχουμε προτασεις προφανως ασχολουντε κυριως με αλλα πιο σημαντικα πραγματα πχ να φανε τα λεφτα του ματσωμενου μπαμπα που μισει τη παιδεια στην παλιο-ελλαδα και τους εστειλε στα "καλα" στο εξωτερικο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.