Προς το περιεχόμενο

Που οδέυομεν κύριοι?


zazik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είσαι ντεφορμέ, η αηδία δεν σχετίζεται μόνο με την ηθική.

Νομίζω πως είπες ό,τι και ο zazik χρησιμοποιόντας τον όρο "αισθητική".

Θα σου έλεγα τώρα τπτ ψυχοαναλυτικό περί γρήγορου ενθουσιασμού με τις νέες ανακαλύψεις σου, αλλά.

  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Δεν είμαι εκτός φόρμας. Μου φαίνεται πως ότι σου αρέσει δεν γίνεται μέσω της αισθητικής (:ως αιτία) σου να το απορρίπτεις. Είναι αντίθετα. Ότι σου αρέσει το απορρίπτεις κυρίως μέσω διαννοητικων και πιο σύνθετων διαδικασιών,όπου, σε τέτοια ζητήματα συνήθως κυρίαρχο ρόλο στην "αναθεώρηση/επαναπροσδιορισμό της οπτικής" τον έχει η ηθική. Σαφώς υπάρχουν και άλλα, όμως με τον τρόπο που το βλέπω η αισθητική δεν είναι ένα από αυτά.

 

Σημείωση : αισθητική όπως κάτι πιο ενστικτώδες, κάτι σε γούστο.

Σημείωση #2 : Δεν σχολιάζω τη δική μου άποψη.

Δημοσ.

Μου αρέσει η άλλη να πηδιέται σαν ζώο και να την κάνω σκουπίδι.

Δεν μου αρέσει η κοπέλα μου να είναι έτσι.

 

Ακούω.

Δημοσ.
Μου αρέσει η άλλη να πηδιέται σαν ζώο και να την κάνω σκουπίδι.

Δεν μου αρέσει η κοπέλα μου να είναι έτσι.

 

Αυτό που απορρίπτεις στο παράδειγμα σου (χαρακτηριστικό κάποιου προτύπου κοπέλας) έχει ενδιαφέρον να εξετάσεις γιατί το απορρίπτεις. Εικάζω πως η κοπέλα με την οποία θα έχεις σχέση είναι αναγκαίο για να σε οδηγήσει εκεί, να έχει κάτι που θα θαυμάζεις/σε κρατάει/σέβεσαι/whatever κάποιος τέτοιος λόγος. Σαφώς το από πάνω, παρότι εξαιρετικά ελκυστικό, δεν είναι αρκετό. Άλλο αισθητική και άλλο ιεράρχηση (σύνθετη σκέψη.). Να ένα παράδειγμα που δεν είναι απαραίτητα ηθικό. Πρόσεχε, θα μπορούσαν αυτές οι δύο προτάσεις να είναι κάτι εντελώς υποκριτικό αν έπαιζε η ηθική, αλλά δεν σκέφτομαι έτσι δεδομένης της προέλευσής τους.

 

Προτρέχοντας (χωρίς διάθεση να υποτιμήσω την κουβέντα, απλά νυστάζω τρομερά) αφού βαριέμαι προς το παρόν να σου κάνω ερώτησεις (για να φτάσω εκεί), μήπως είσαι και λίγο υποκριτής άμα το πιστεύεις αυτό ;

Δημοσ.

Χμ? Αν πιστεύω ποιό?

 

Θα συμφωνήσω με την προσέγγιση της ιεράρχησης απλά δεν θα την αποδεχτώ, γιατί πολλές μου έχει τύχει να θέλω 2 πράγματα ταυτόχρονα (δίλλημα) τα οποία απευθύνουν τις επιθυμίες που γεννάνε σε 2 διαφορετικούς αποδέκτες, πχ στο συναίσθημα και τον εγωισμό, και κανένα εκ' των 2 δεν είναι ηθικά κινούμενο.

 

Όχι, ο εγωισμός δεν είναι ηθική έκφραση.

Όχι.

Δημοσ.

Άντε να παίξουμε.

 

Είπα (ίσως το έχασες λόγο υπνήλιου edit) πως κάτι που σου αρέσει φτάνεις να το απορρίψεις (σε αηδιάζει όπως είπε ο φίλος του οποίου την έκφραση σχολίασα, κάτι παραπάνω από "αηδιάζει") μέσω μιας διαδικασίας.

 

Σε περιπτώσεις όπως η συγκεκριμένη που έχει σεξουαλικό πλαίσιο, είπα πως η διαδικασία σε πολλές περιπτώσεις έχει ισχυρές δόσεις ηθικής. Ειδικά στη γενική κατηγορία στην οποία εμπίπτει στα μάτια μου ένας άγωνστος (σε ότι αφορά την αντίληψη).

 

Είπες :

 

1Μου αρέσει η άλλη να πηδιέται σαν ζώο και να την κάνω σκουπίδι.

2Δεν μου αρέσει η κοπέλα μου να είναι έτσι.

 

Σου αρέσει και το 1 σου αρέσει και το 2 με τη μορφή ότι η κοπέλα που θα επιλέξεις θα είναι κάπως διαφορετική από το δύο. Πράγμα που σημαίνει όταν πρόκειται (να το πω πολύ απλοϊκά) για μία κοπέλα στην #1 μορφή είτε στην #(ΟΧΙ)1 -λογικός τελεστής το ΟΧΙ-, θα σου αρέσει, που σε ότι αφορά μία γυναίκα σε σεξουαλικό πλαίσιο θα σε κ@υλώσει.

 

Εκτός αν εννοείς ότι η εκάστοτε κοπέλα σου δεν σε Κ@υλώνει, πράγμα που δεν νομίζω. Οπότε η αισθητική πάει περίπατο. (Αν δεν κάνω κάποιο οικτρό λάθος, η συγκεκριμένη λέξη προέρχεται ή γεννά τη λέξη "αισθήσεις", διόρθωσε με αν κάνω λάθος).

 

----Εδώ κάπου σταματά η άρνηση του διαχωρισμού βάσει αισθητικής.

 

Τώρα, έχουμε και λέμε, το ένα (το γούστο μεταφράζεται αναμφίβολα σε ότι αφορά κοπέλα με την οποία σχετίζεσαι σεξουαλικά ή περισσότερο από απλά σεξουαλικά, π.χ. ερωτική σχέση, όχι φιλική) σου αρέσει και το άλλο σου αρέσει. Επιλέγεις, όμως ότι το 1 δεν σου κάνει για κάτι περισσότερο.

 

Άμα πεις δεν δέχομαι το #1 ως περίπτωση κοπέλας που θα κάνω σχέση γιατί δεν μου αρκεί για τον x,y,z λόγο που χρειάζομαι να έχω για να νιώθω την επιθυμία να δεθώ περισσότερο, κάνεις μια επιλογή ιεραρχική, περιορίζεις την #1 σε ένα σημείο στο οποίο φτάνει, από εκεί και πέρα είναι κάτι άλλο που έχει κάτι περισσότερο. (Σημείωση , μην κολάς σε ζητήματα όπως "ανώτερος" , "κατώτερος" όταν λέω ιεραρχία)

 

--- Εώς εδώ Ιεραρχική αιτιολόγηση, διαχωρισμός βάσει ιεραρχίας.

 

Αυτό που λες εγωισμό (γι αυτό ως ένα βαθμό μίλησα για υποκρισία), μου θυμίζει περισσότερο ότι η #1 περίπτωση είναι "κάπως" και δεν μου ταιριάζει, δεν θα έπρεπε να είναι έτσι, αυτό θίγει τον εγωισμό μου (όχι ηθικό, χμ..). Υποκρισία όμως, σοβαρή υποκρισιά. Μου αρέσει, αλλά δεν μου αρέσει.

 

Θα μπορούσες να το θέσεις διαφορετικά ίσως.

 

1 Μου αρέσει η άλλη να με κάνει να την πηδάω σαν (να μου το βγάζει) ζώο και να την κάνω σκουπίδι.

2 Δεν μου αρέσει η κοπέλα μου να μου βγάζει μόνο κάτι τέτοιο.

 

Εκεί και με δεδομένο ότι το γ@μήσι το κάνει ο άντρας (εκτός εξαιρέσεων), δεν είναι υποκριτικό. Απλα γιατί χρεώνεις και τις δύο καταστάσεις στο τι σου βγαίνει εσένα και πράττεις και δυστυχώς το πρώτο δεν μπορεί να προκαλέσει περισσότερα από το δεύτερο. Δεδομένου ότι το να είσαι τρυφερός και σε ένα ερωτικό (μοιράζομαι κτλ κτλ) πλαίσιο είναι κάτι που υπερβαίνει - και είναι και πιο σπάνιο ως συναίσθημα από- το απλό γ@μήσι. Δεν γίνεται να το προκαλούν (βγάζουν) όλες οι ωραίες θυληκές, απλά γιατί υπάρχουν.

 

Όχι;

Δημοσ.

Για να το φέρω το θέμα κάπου αλλού, όχι όμως και τόσο μακριά όσο νομίζουμε, επεσα πάνω στη Νικολούλη πριν λίγο. Το φάγανε λέει το παιδάκι, αυτόν τον Άλεξ απ' τη Βέροια κάτι ανήλικοι που τον ξυλοφόρτωσαν ενώ εικάζεται πως αυτό αποτελούσε συχνό φαινόμενο, μάλλον επειδή ήταν ξένος.

 

Ελπίζω να έχει γίνει κάτι λάθος και να μην ισχύει αυτό διότι τότε πραγματικα σημαίνει πως οδεύουμε με μεγαλύτερη ταχύτητα απ' όσο υποστήριζα προς την πλήρη ζουγκλοποίηση και την εξαφάνιση καθε έννοιας ανθρωπιάς και πολιτισμού.

 

Αναμένω να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες για να βγάλω τα συμπεράσματα μου. Προς το παρόν το μόνο που μπορεί να εκφράσει κανείς είναι η θλίψη....

Δημοσ.
Ελπίζω να έχει γίνει κάτι λάθος και να μην ισχύει αυτό διότι τότε πραγματικα σημαίνει πως οδεύουμε με μεγαλύτερη ταχύτητα απ' όσο υποστήριζα προς την πλήρη ζουγκλοποίηση και την εξαφάνιση καθε έννοιας ανθρωπιάς και πολιτισμού.

 

Ο πολιτισμός δεν είναι για όλους.

Δημοσ.

Οχι, αλλα οταν η ζουγκλα/εξαθλιωση/δυστυχια εξαπλωνεται και χτυπαει την διπλανη πορτα, δεν θα αργησει να χτυπησει και τη δικη σου.

Δημοσ.
Απλά αυτό δεν λέγεται ιεράρχηση, λέγεται διαφοροποίηση.

 

Διαφωνώ, η διαφοροποίηση έγκειται στο πεδίο των αντικειμένων με τη μορφή ιδιοτήτων. Το να αναγνωρίσεις αυτήν και να την αξιοποιήσεις είναι κάτι άλλο.

Δημοσ.

Με την προυποθεση οτι δεν θα αποτελεσει παραπλευρη απωλεια ενος γενικοτερου πλαισιου, για του οποιου την δημιουργια συνεβαλε και ο ιδιος ακομη και με την αδιαφορια του, θα προσθετα εγω.

Δημοσ.
Μερικές ερωτήσεις για να αντιληφθώ το πρόβλημα:

1. Ενοχλεί το γεγονός ότι 16χρονα επιδίδονται σε σεξουαλικές πράξεις; Μήπως είναι λίγο υποκριτικό; Δηλαδή δεν ξέραμε τι κάνουν τα 16χρονα ή περιμένουμε τις κιτρινο-φυλλάδες να μας το πουν;

2. Ενοχλεί το γεγονός ότι 16χρονα επιδίδονται σε σεξουαλικές πράξεις ενώπιον κάμερας; Δηλαδή αν δεν είχε κινηματογραφηθεί το όλο θέμα' date=' θα'ταν όλα καλά; Ας κάνουν ό,τι κάνουν αρκεί να μην το βλέπουμε δηλαδή;

3. Και στο κάτω-κάτω, τι έγινε; Κάνουν κάτι παράνομο;[/quote']

1.Συμφωνούμε.

2.Επίσης.

3.Μια απ'τα ίδια.

 

Το γεγονός πως ό,τι έγινε,συνέβη μέσα σε σχολείο δε σου λέει κάτι;

Δε σε βάζει σε σκέψεις για το τρόπο που λειτουργούν τα σχολεία,δηλ

αν λειτουργούν σωστά,έχοντας τρόπο να ελέγχουν τους μαθητευόμενους;

Σαν μελλοντικός πατέρας θορυβήθηκα αρκετά.

Σίγουρα το κακό αρχίζει από την οικογένεια αλλά πρέπει να υπάρχουν

κάποιο μηχανισμοί που να προστατεύουν αυτά τα παιδιά.

Δημοσ.
Διαφωνώ, η διαφοροποίηση έγκειται στο πεδίο των αντικειμένων με τη μορφή ιδιοτήτων. Το να αναγνωρίσεις αυτήν και να την αξιοποιήσεις είναι κάτι άλλο.

 

Με αυτό το σκεπτικό η διαφορά είναι καθολικά υπάρχουσα παντού με τη μορφή ιδιοτήτων όπως λες. Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορείς να μιλάς για ιεράρχηση διαφοροποιημένων επιλογών, κάτι που δεν είναι στο θέμα μας γιατί εγώ σου μιλάω για ταυτόχρονο και ταυτόχωρο (sic), ως προς την εφαρμογή του, δίλλημα.

 

Το αν δεν πιστεύεις στο "δίλλημα" ίσως θα 'πρεπε να ξεκαθαριστεί, μη γεράσουμε στο κήμπορντ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...