sylvester1979 Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Παιδιά σας χεραιτώ όλους, ξεκινώντας με δεδομένο οτι διαβάζοντας αρκετά posts αντιλήφθηκα οτι είμαι παντελώς άσχετος...... Έχω ένα πρόβλημα με το οποίο θα γελάσετε αλλα προσωπικά μου έχει χαλάσει τη διάθεση εδώ και πολλές μέρες. Λοιπόν: Έχω dsl 384, με modem crypto f200. Το zonealarm μου δημιούργησε κάποιο πολύ σοβαρό πρόβλημα που είχε σαν μοναδική λύση το φορμάτ.... μετά το φορμάτ κι ενώ πριν δε χρειαζόταν να κάνω καμία ρύθμιση για να κατεβάζω torrents κλπ μέσω των προγραμμάτων utorrent και azureus, τα πράγματα άλλαξαν και πήρα το γνωστό σε όλους μήνυμα unable to map upnp port to xxxxxxxxxxxx ......... ως επακόλουθο όπως κατάλαβα μετά απο ώρες αναζήτησης σε διάφορα φόρουμς, αντιμετοπίζω και το υπερβολικά αργό download απο αυτά τα προγράμματα. Ένα θεϊκό μεταξύ 1.5 και 3 kbps. Αφού άνοιξα βιβλία και βιβλιοθήκες... έμαθα το port forwarding.... Και ναι! κατάφερα να κάνω την ip μου στατική.... αλλά, τι σκ@τ@ να κάνω για να προωθήσω την port 10001 στην ip μου, προκειμένου το utorrent να δουλέψει κανονικά. Βρήκα ένα how to σε αγγλικά forums δεν κατάλαβα χριστό όμως. Ο άνθρωπος το εμφάνιζε σε στυλ piece of cake, ξέχασε όμως οτι ορισμένοι εκεί έξω είναι ακόμα homo sapiens σε τέτοια θέματα, .... όπως κι εγώ. Φιλαράκια, σας ικετεύω, ας μου πει κάποιος πως γίνεται αυτό το πράγμα. Υπενθυμίζω οτι έχω κάνει ήδη την ip μου static. Περιμένω παιδιά και ευχαριστώ.....
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Το F200 δεν ειναι router ειναι απλο Modem και δεν χρειαζεται port forwarding, επισης για κανεναν λογο δεν χρειαζεσαι και static ip... Ποιο firewall εχεις τωρα ?
sylvester1979 Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2006 κανένα firewall παιδιά. Πέραν τούτου αυτό για την στατική ip το διάβασα σε how to όπως σας είπα. Καλά αυτό αλλάζει, δεν είναι τπτ. Είναι στις ρυθμίσεις πρωτοκόλου tcp/ip και του λες είτε να παίρνει ip αυτόματα είτε του δίνεις εσύ τη στατική του pc (απ'οτι κατάλαβα....)...