stormrider Δημοσ. 29 Μαΐου 2006 Δημοσ. 29 Μαΐου 2006 η αγάπη και ο σεβασμός που τρέφω προς αυτήν την "επιχείρηση" είναι δεδομένος, λόγω της τραυματικής εμπειρίας μου: http://stormrider7.blogspot.com/2006/02/e-shop.html παρόμοιες εμπειρίες ακούω καθημερινά, αλλά σήμερα άκουσα μία από τις πιο εξωφρενικές: ένας φίλος παρήγγειλε από αυτούς έναν εκτυπωτή. ο εκτυπωτής ήρθε (όπως πάντα) χαλασμένος. τον γύρισε πίσω. του τον επέστρεψαν μετά από μέρες μαζί με το κλασσικό χαρτί που εκτυπώνεται όταν κάνεις printer check (ως απόδειξη ότι και καλά ότι τον έφτιαξαν). ο εκτυπωτής όμως ήταν ακόμη χαλασμένος, ενώ το χαρτί του printer check είχε τυπωθεί από ΑΛΛΟ ΕΚΤΥΠΩΤΗ (το κατάλαβε από το serial) !!! μπορείτε να συλλάβετε την πολιτική αυτής της "εταιρίας"; το τμήμα service έχει ΠΡΟΕΚΤΥΠΩΜΕΝΕΣ σελίδες printer check όπου τις επισυνάπτει σε όσα μοντέλα εκτυπωτών τους αποστέλλονται!!!!!!!!!!! για την ιστορία το θέμα λύθηκε με μεσολάβηση της HP αφού το e-shop κατα την γνωστή πολιτική του αγνοούσε κάθε τηλεφώνημα και e-mail του πελάτη.
JiKL Δημοσ. 29 Μαΐου 2006 Δημοσ. 29 Μαΐου 2006 Δεν μπορω να καταλαβω ποια η λογικη στο να σου επιστρεψω τον χαλασμενο εκτυπωτη με ενα χαρτι απο αλλον...Λες και εσυ δεν θα πας να εκτυπωσεις και θα δεις οτι yok..Τι να πω...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.